help! ik wil geen kluns in bed zijn!

23-05-2007 23:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden heb ik een hele lieve jongen ontmoet. We hebben gedate en gezoend. Afgelopen week heb ik bij hem geslapen, maar ivm mijn ongesteldheid is het alleen bij zoenen en knuffelen gebleven.



Ik wil wel heel graag verder, maar op de een of andere manier ben ik erg onzeker. Ik ben 24 en hij is 29 jaar. Ik weet niet hoeveel relaties en vriendinnetjes hij voor mij heeft gehad en ik durf het niet te vragen, maar ik denk dat hij erg ervaren is en ik ben bang dat ik niet goed ben in bed. Ik heb namelijk nooit echt lange relaties gehad, dus ik ben niet geoefend. Ik heb met vijf mannen seks gehad, waarvan vier one-nightstands. En met die andere man is het ook maar bij drie weken seks gebleven.

Bij die andere keren was ik helemaal niet zo onzeker over mijn eigen bedprestaties, maar ik ben zo verliefd op deze man dat ik goed wil presteren.



Heeft iemand tips of suggesties zodat ik niet als een onzekere kluns in bed over kom?
Alle reacties Link kopieren
Niet te veel zorgen over maken, gewoon jezelf blijven en vooral niks doen wat je echt tegenstaat. D'r is toch geen bal meer aan als je je steeds aan het afvragen bent "Doe ik het wel goed?"Ik doe het ongetwijfeld lang niet altijd even 'goed' - ben onlangs op mijn 38e ontmaagd en had zelfs nog nooit met iemand gezoend! - maar ik ga me echt niet steeds afvragen of ik het wel leuk doe. Als ik het niet weet, dat vraag ik het gewoon.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ga nou maar lekker genieten, dan doet hij dat ook!!



komt allemaal vanzelf goed. Niet zo hard voor jezelf zijn hoor.
Alle reacties Link kopieren
k wilde eigenlijk zeggen, als ie meer ervaring wilde had ie wel n ouder iemand gezocht.. maar dat is dus ook al niet meer geldig 



maak je niet zo druk.. waarom durf je trouwens niet te vragen hoeveel exen hij heeft? zelf vind ik dat je daar wel 'recht' op hebt. zeker als t gaat om je eigen veiligheid. ( hoe meer exen hoe meer risico op soa)



gewoon lekker genieten verder en vooral niet de beste willen zijn.. dan gaat t nl juist mis
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niet ter zake doen hoeveel partners iemand heeft gehad. Dat is geweest en als het gaat om risico`s mbt soa moet je je laten testen want het risico inschatten naar aanleiding van hoeveel partners iemand heeft gehad slaat natuurlijk nergens op.



Waarom wil je weten hoeveel partners hij gehad heeft? Stel het zijn er 20. Dat maakt je dan misschien wel onzeker, of je krijgt er een getver gevoel van. Maar is het belangrijk? Nee, natuurlijk niet, die meiden liggen toch niet samen met jou in bed straks? Ik vind wanneer je een nieuwe relatie aangaat je vooruit moet kijken en de enige die er toe doen zijn jij en hij. Al dat opgerakel van exen, ik zou er niet goed van worden.



Bovendien, het zegt helemaal niks als hij veel bedpartners heeft gehad want de echte ervaring doe je pas op in een langdurige relatie en zeker niet al die korstondige dingen. En dan nog, met iedere nieuwe bedpartner moet je opnieuw een beetje leren vrijen, want iedereen is anders en niemand vindt hetzelfde lekker.



Dus ik zou zeggen, lekker van genieten laat het oven je heen komen en maak je vooral niet onzeker want dat is echt nergens voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Tja die onzekerheid hoort bij verliefdheid... ik ken het... Maar het klinkt alsof je geen reden hebt om te twijfelen over de seksuele ervaring en handelen (ik vind prestaties zo'n rot woord.. alsof het een wedstrijd is)...en dan zou ik dat ook nu niet doen. Ik hoop toch echt niet voor je dat hij jouw "seksuele prestaties" het belangrijkste punt vindt...want dan zou ik me eens ernstig afvragen of je hem wel als vriend wilt. Want ik mag aannemen dat je meer bent dan dat. En nog iets...de kans is erg groot dat hij ook onzeker is bij de eerste keer. Want al is hij een goede minnaar, dat moet hij bij zijn nieuwe liefde nu ook maar weer hebben. En wat heb je liever? dat je de eerste keer super bent en het daarna minder wordt? of dat je net als iedereen wat onzeker en misschien stuntelig begint maar het daarna elke keer alleen maar lekkerder en beter gaat? het laatste lijkt me veel prettiger ;-) (maar ja mensen worden steeds perfectionistischer lijkt wel dus ligt de lat meteen erg hoog)...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de lieve reacties!

Jullie hebben natuurlijk ook wel gelijk.. Ik moet me er ook geen zorgen om maken en wie weet hoe onzeker hij is.. Het is ook belachelijk dat ik zo denk, maar ik kan mezelf soms zo onzeker maken! Gek word ik ervan!



Natuurlijk moet hij van mij niet te veel verwachten. Als hij mij zou dumpen omdat de seks slecht is, nou dan is hij mij ook echt niet waard!



Ik zie wel hoe het gaat. Maar spannend is het wel hoor. Ik ben gewoon een beetje onzeker over mezelf en dan haal ik me wat rare gedachten in mijn hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven