bloeden na menstruatie

24-05-2007 09:34 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat het iets onschuldigs is hoor..

maar mijn menstruatie is nogal vaag, altijd al geweest.

zonder pil zeer onregelmatig, met pil pas aan het eind van de stopweek(6e a 7e dag) dat het begint voor een dag of 3

vrij kort dus meestal.

het vreemde is, daar ben ik een jaartje geleden achter gekomen, dat de eerste keer als ik weer een orgasme heb gehad na de menstruatie, ik soortvan opnieuw ongesteld word.

dit dus alleen de eerste keer (als ik minimaal een keer of 2/3 achter elkaar kom)

lijkt dan ook een beetje oud allemaal, het is wat bruiniger dan normaal, ook met stukjes weefsel wat mee komt, dus geen adertje wat springt.

na 2 dagen spoel ik dan even goed van binnen, en is het ook gewoon klaar tot de volgende menstruatie

kan dit komen doordat ik tampons gebruik? dat het bloed wel word opgenomen maar de "slierten" (bah) blijven zitten?

en door de meerdere orgasmes m'n baarmoeder even goed samen trekt waardoor de restjes kunnen loskomen?



hopelijk herkent iemand dit...
Alle reacties Link kopieren
Herken het niet, maar heb wel een idee hier over. Omadt je zo laat tijdens je stopweek ongesteld wordt, begin je weer met het slikken van de pil terwijl je eigenlijk nog maar net ongesteld bent. De pil zorgt er dan voor dat de ongesteldheid grotendeels weer weg gaat, dus je bent nooit helemaal heftig ongesteld zeg maar.

Wanneer je klaarkomt wordt alles inderdaad goed samengetrokken en komt er bij jou dus inderdaad nog ouf bloed van je menstruatie los.



Voor zover mijn theorie. :P

Zou eens naar je huisarts gaan om het zeker te weten.
Alle reacties Link kopieren
k sluit me idd wel bij de vorige reactie aan...

als je een orgasme hebt gaat de baarmoedermond soort van zuigende bewegingen maken. eigenlijk bedoeld om sperma beter op te nemen. op deze manier kan er dus heel makkelijk ook wat oud bloed naar buiten komen.

even navraag doen bij huisarts of assistente kan nooit kwaad overigens :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven