Hoe lekker (of niet?) is de geur van 'de' vagina?

18-04-2008 10:08 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, heb zo hier en daar wat meegelezen en trek nu ook maar eens de stoute schoenen aan om een ‘eigen’ topic te openen, over iets wat me nogal bezig houdt, namelijk de geur van een/de/mijn vagina. Lastig hoor, via een forum, ik kan geen geursample meesturen :-p



De geur van je vagina is natuurlijk op een forum niet te omschrijven en persoonlijk ken ik alleen de geur van mijn eigen. Toch maar een poging wagen: ruikt een vagina ‘lekker’? Hebben verschillende vrouwen verschillende geuren? En een vagina ruikt toch niet naar roosjes en anemoontjes? En wordt de geur sterker/anders naarmate de opwinding stijgt en er meer sappen vrij beginnen te komen (vaginaal en voorvocht)? Ik heb dat altijd beschouwd als de opwindende geur van goeie seks



De aanleiding:

Nieuwe vriend, maand geleden leren kennen, helemaal hoteldebotel, voelt goed. Afgelopen weekend vertelde hij me, zomaar plompverloren, vlak voordat we het bed indoken, dat hij mijn vagina niet lekker vindt ruiken en of ik daar vaker klachten over had gehad. Ik reageerde nogal gepikeerd. Ik heb daar nog nooit klachten over gehad. Mijn ex was er dol op. In de afgelopen drie vrijgezelle jaren af en toe een korte ‘relatie’ gehad en heel af en toe een one night stand. Nooit gemerkt dat de ‘lover’ in kwestie het vervelend vond mij te beffen. Integendeel.

En ik ruik niet anders dan ik de afgelopen jaren deed, heb zelf geen veranderingen daarin gemerkt.



Ik heb hem gezegd dat dat gewoon mijn geur is, dat daar niks mis mee is. Dat ik daar nooit klachten over heb gehad. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij zijn ex-vriendin ook niet lekker vond ruiken. Ik heb hem gevraagd wat hij dan verwacht, dat een vagina naar bloemetjes ruikt ofzo? Heb er nog een beetje kattig achteraan gezegd dat puur objectief bezien sperma toch ook niet lekker ruikt.



Het houdt me bezig en ik voel me eigenlijk behoorlijk beledigd, maarja, ik kan hem moeilijk dwingen om mijn geur opeens liefdevol en genietend op te snuiven.



Pffff, voor mijn allereerste eigen topic was dit een lastige zeg. Ik had misschien beter kunnen beginnen met een vraag over onbespoten sla bij het onderwerp Eten ofzo, om er een beetje in te komen ;-)

En nu nog een titel bedenken die de lading dekt...
Nou, dan heb jij het "ongewassen sla" topic nog niet gelezen op de kinderpijler...



Misschien vindt hij vagina's in het algemeen gewoon niet lekker ruiken? Of heeft hij ook wel eens vriendinnen gehad wiens vagina hij wel heel lekker vond ruiken?



Kan me wel voorstellen dat je er heel erg onzeker door wordt.
Alle reacties Link kopieren
Vervelende opmerking idd, kan me voorstellen dat je je nogal beledigd voelt!



Als jij nooit klachten hebt gehad (maarja, hoe snel klaag je over zoiets?) en nooit heb gemerkt dat de mannen die zone probeerden te vermijden, maar je vriend wél eerder de geur van een andere vrouw niet lekker vond, dan trek ik vrij snel de conclusie dat het aan hem ligt.
Wat een enorme eikel.
Alle reacties Link kopieren
[
Alle reacties Link kopieren
oja jou piemel is ook wat aan de kleine kant................,
Alle reacties Link kopieren
[
Alle reacties Link kopieren
Misschien houdt hij meer van een pure zeepsmaak ;-) (yek)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
maansa schreef op 18 april 2008 @ 10:24:

oja jou piemel is ook wat aan de kleine kant................,




X-D

(jammer dat zijn piemel zo groot is, anders zou ik deze zeker gebruiken)
Alle reacties Link kopieren
Geweldig toch, mannen die de gave hebben je zelfvertrouwen te kelderen.



Dat is net zo het fijne aan orale seks : het smaakt alsmaar beter hoe opgewondener je wordt !

Voor het overige drink ik ook geen kop sperma bij het ontbijt hoor.



Volgens mij is jouw vriend een echt "geen pret in bed type"

Misschien toch maar beter een punt achterzetten alvorens hij vindt dat je harde tepels hem verwonden ...
Alle reacties Link kopieren
[
Alle reacties Link kopieren
Vl43inder schreef op 18 april 2008 @ 10:13:

Misschien vindt hij vagina's in het algemeen gewoon niet lekker ruiken? Of heeft hij ook wel eens vriendinnen gehad wiens vagina hij wel heel lekker vond ruiken?
We kennen elkaar nog maar een maand en hebben nog niet al onze exen besproken ;-) Wordt hoog tijd!
Alle reacties Link kopieren
Belgenmoppie schreef op 18 april 2008 @ 10:29:

G

Misschien toch maar beter een punt achterzetten alvorens hij vindt dat je harde tepels hem verwonden ...


:rolling:





Maareh.. on topic, een vagina, ruikt/smaakt meestal heerlijk, mits je zelf lekker hygienisch bent maar daar gaan we dus maar even van uit.

En ja, de geur en smaak veranderen echt als je opgewonden word, misschien door de doorbloeding?
Alle reacties Link kopieren
maak je daar toch geen zorgen over, neem een lekkere douche voordien en zo ben je altijd zeker van jezelf.

en ja die partner van jou heeft weinig tact,eerder een lomp iemand.

mvg
Alle reacties Link kopieren
Pffroest, ik moet erg lachen om de reacties hier. Ik voelde me behoorlijk beledigd en proef hier dat dat dus geen overdreven reactie is.



Even wat vragen beantwoorden: ik ben geheel vrij van klachten (in de zin van jeuk en andere ongemakken), ik heb mij een tijdje geleden (na een paar domme onveilige seks-acties, dom dom) laten testen en ben volledig gezond en ben ook nog eens zeer schoon op mezelf.



En we hebben (hadden) pret in bed. Maarja, door zo'n stomme opmerking is mijn zelfvertrouwen wel gekelderd.

Hij is geen eikel, maar die opmerking kwam er wel knap lullig uit. We hebben het verder echt geweldig samen.
Alle reacties Link kopieren
wat is het probleem dan !!
Alle reacties Link kopieren
ik hoorde wel eens van een man dat die de vagina altijd naar haring vind ruiken
Alle reacties Link kopieren
stout1975 schreef op 18 april 2008 @ 10:32:

[...]

Maareh.. on topic, een vagina, ruikt/smaakt meestal heerlijk, mits je zelf lekker hygienisch bent maar daar gaan we dus maar even van uit.

En ja, de geur en smaak veranderen echt als je opgewonden word, misschien door de doorbloeding?




Ik ben hygienisch en als het effe kan douche/was ik me voordat we het bed induiken. Ik hou van schoon.

Maar ehmm, wat is dan 'heerlijk'? Een vagina heeft toch een bepaalde geur die je, als je hem in een potje zou stoppen, niet achter je oren zou deppen? Maar die, net als sperma, in the heat of the moment niet te versmaden is?
Alle reacties Link kopieren
Welja, ik zei het toch al :



Dat is net zo het fijne aan orale seks : het smaakt alsmaar beter hoe opgewondener je wordt !
Alle reacties Link kopieren
Treezie schreef op 18 april 2008 @ 10:44:

[...]

Een vagina heeft toch een bepaalde geur die je, als je hem in een potje zou stoppen, niet achter je oren zou deppen? Maar die, net als sperma, in the heat of the moment niet te versmaden is?
Haha, nou ik ben er ook niet zo'n fan van. Maar net als dat sommigen een parfum heerlijk vinden en anderen absoluut niet is het misschien smaken verschillen. En niet per definitie "stinken" Haha, ik krijg helemaal beelden hoe je weldadig sperma op zit te likken.. hmm jammie! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sperma anders wel heel lekker (tijdens het seksen vanzelfsprekend).

Meer nog als ik het niet "krijg", trek ik een pruillipje ... om het alsnog te krijgen. ;-)
Alle reacties Link kopieren
de geur van een vagina vindt ik alleen maar opwindend.. ben nog nooit iemand tegen gekomen waarvan ik dacht: bah , wat een vieze lucht...

zoals al gezegd is, heeft iedereen sowieso wel een eigen geur..lichaamsgeur dan.. en dat hoeft per definitie niet afstotend te zijn.

en inderdaad des te opgewondener de betreffende vrouw wordt, zo zal ook de geur enigsinds veranderen.. wat mij alleen maar meer opwindt.

wat ik wil zeggen, zolang jij normaal schoon op jezelf bent is het zijn probleem en niet de jouwe...!! en je moet het probleem dus ook bij hem laten en niet naar jezelf toetrekken.

misschien heeft ie wel alleen met vrouwen gesexed die eerst even gedouched hadden met "fresh flowers" , nou dat ruikt lekker!!! NOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Maar oké.........blijft het feit dat HIJ het niet lekker vindt ........ is massage - olie met een smaakje misschien een idee ? ( wel opletten of die olie het condoom aan zou kunnen tasten )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt lekker zou zijn ?

Wordt het dan niet een beetje zoiets als een Griekse sla ?

Ik denk gewoon dat de partner van TO niet houdt van orale seks en dat accepteer je of niet.
Alle reacties Link kopieren
maar als ik het verhaal begrijp van TO heeft ie een vagina nog nooit lekker ruiken gevonden.

het levert haar wel een schuldgevoel op wat eigenlijk helemaal zijn probleem is.

dus het lijkt mij TO moet gesprek aangaan wat hij dan precies bedoeld en of zij daar uberhaupt iets aan kan doen.



dan maar knijper op de neus... of geurkaarsjes aan..

dat is flauwekul natuurlijk...had verstandiger geweest van hem om het misschien wat tactischer te brengen..in de zin van:

niks persoonlijk maar ik kan niet tegen heb niks met de geur van vagina's..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven