Potloodventer

26-05-2007 13:29 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is me al enkele keren overkomen dat ik een potloodventer tegenkwam en steeds vind ik het afschuwelijk maar gisteren was ik samen met drie vriendinnen en hebben we er wel enorm om kunnen lachen. Het was wel komisch, hij had echt een hele kleine. En dan begon hij daar nog aan te trekken ook. We hadden bijna medelijden met hem want het wou maar niet groter worden. We zijn lachend verdergegaan. Wat doen jullie als je zoiets ziet?
Wuahahah dit vind ik altijd zo grappig...



Dan zeggen ze dat de bijlmer zo gevaarlijk is en dat ze niet in de buurt durven komen. Ik woon al bijna 20 jaar in de bijlmer en nog nooit een potloodventer gezien. Ik dacht ook dat het een verzonnen iets was...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het beste zo snel mogelijk de politie bellen en zeggen dat je net een potloodventer bent tegengekomen. Stel dat hij dit ook bij kleine kinderen doet!



Gelukkig maar dat jij er om kunt lachen, maar ik ben als klein meisje een tijd lang lastig gevallen door een potloodventer die in mijn wijk rondliep. Ik was 10 jaar en meerdere keren door deze man lastig gevallen. Bij mij ging hij ook nog vieze dingen zeggen. Ik durfde het niemand te vertellen. Enkele maanden later is het verhaal uitgekomen doordat hij iemand anders lastig viel en diegene de politie had gebeld. Bleek het een pedofiel te zijn die ook nog wel andere vieze dingen met kinderen deed. Ik heb wel een paar bezoekjes aan een psycholoog nodig gehad om mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen. Gelukkig heeft hij met mij nooit andere dingen gedaan, maar wie weet wat hij van plan was.



Niet dat ik nu wil zeggen dat elke potloodventer een pedofiel of verkrachter is, maar het is wel iets wat niet helemaal normaal is. En het kan bij sommige mensen en vooral kinderen, hard aankomen. Bel dus alsjeblieft de politie!


DIT TOPIC IS FAKE! Elke zoveel maanden verschijnt dit topic met exact dezelfde openingstekst. Bespaar je de moeite om te reageren...

Alle reacties Link kopieren
DIT TOPIC IS FAKE! Elke zoveel maanden verschijnt dit topic met exact dezelfde openingstekst. Bespaar je de moeite om te reageren...
mischien een potloodventer die kickt op deze verhalen?!

kun je het ip adres niet achterhalen?
Alle reacties Link kopieren
Het is me al enkele keren overkomen dat ik een potloodventer tegenkwam Je kwam hem tegen? Hij was een tegenligger ofzo? en steeds vind ik het afschuwelijk maar gisteren was ik samen met drie vriendinnen en hebben we er wel enorm om kunnen lachen. Ja, het is inderdaad heel erg grappig...HUMORRRRR!!!!Het was wel komisch, hij had echt een hele kleine. Dat is nou sneu...En dan begon hij daar nog aan te trekken ook. En toen? We hadden bijna medelijden met hem want het wou maar niet groter worden. Dat heb je kunnen constateren in 10 seconden? We zijn lachend verdergegaan. Hahahawhawhawoeha!! Wat een lol. Wat doen jullie als je zoiets ziet? Hem uitlachen, omdat ie een kleine heeft...
:o
Alle reacties Link kopieren
DIT TOPIC IS FAKE! Elke zoveel maanden verschijnt dit topic met exact dezelfde openingstekst. Bespaar je de moeite om te reageren...
Ach gut ja, was dat niet ene Maggi die om de haverklap dit soort topics opende? En zo'n beetje op alle vrouwenfora?
Alle reacties Link kopieren
Excuseer hoor, hier heb ik helemaal niets te maken, ik open ook eens een topic, krijg je zulke reacties! Als dat zo is wat jullie beweren, zijn jullie wat mij betreft er helemaal naast!!!
Alle reacties Link kopieren
Dit topic wordt inderdaad steeds opnieuw geopend, op verschillende fora. Altijd dezelfde inhoud, een potloodventer, met een kleintje dat niet groter wilde worden en dat TO daar heel hard om heeft staan lachen. Ben het al een flink aantal keren tegengekomen. Hartstikke fake dus.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic wordt inderdaad steeds opnieuw geopend, op verschillende fora. Altijd dezelfde inhoud, een potloodventer, met een kleintje dat niet groter wilde worden en dat TO daar heel hard om heeft staan lachen. Ben het al een flink aantal keren tegengekomen. Hartstikke fake dus.
Dat weet je niet....misschien is TO wel iemand met Alzheimer Light...die vergeet natuurlijk steeds dat ze het al eerder gepost heeft... en heeft er iedere keer weer plezier van...:(:)
Alle reacties Link kopieren
Maar ze onthoudt wel dat de potloodventer in kwestie een kleintje heeft.

Vraag me af hoelang die arme man inmiddels staat te trekken in een parkje, de eerste keer dat ik dit las is toch zeker al zo'n jaar geleden. :P
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is 38 minuten geleden gepost op het yesforum, daar door Beth12:



Het is me al enkele keren overkomen dat ik een potloodventer tegenkwam en steeds vind ik het afschuwelijk maar verleden week was ik samen met drie vriendinnen en hebben we er wel enorm om kunnen lachen. Het was wel komisch, hij had echt een hele kleine, je zag hem bijna niet hangen. En dan begon hij daar nog aan te trekken ook. We hadden zelfs nog medelijden met hem want het wou maar niet groter worden. We zijn lachend verdergegaan. Wat doen jullie als je zoiets ziet?
Alle reacties Link kopieren


Dit topic is 38 minuten geleden gepost op het yesforum, daar door Beth12:



Het is me al enkele keren overkomen dat ik een potloodventer tegenkwam en steeds vind ik het afschuwelijk maar verleden week was ik samen met drie vriendinnen en hebben we er wel enorm om kunnen lachen. Het was wel komisch, hij had echt een hele kleine, je zag hem bijna niet hangen. En dan begon hij daar nog aan te trekken ook. We hadden zelfs nog medelijden met hem want het wou maar niet groter worden. We zijn lachend verdergegaan. Wat doen jullie als je zoiets ziet?
I rest my case... Alzheimer Light!
Alle reacties Link kopieren




quote: Eowynn reageerde



Dit topic is 38 minuten geleden gepost op het yesforum, daar door Beth12:



Het is me al enkele keren overkomen dat ik een potloodventer tegenkwam en steeds vind ik het afschuwelijk maar verleden week was ik samen met drie vriendinnen en hebben we er wel enorm om kunnen lachen. Het was wel komisch, hij had echt een hele kleine, je zag hem bijna niet hangen. En dan begon hij daar nog aan te trekken ook. We hadden zelfs nog medelijden met hem want het wou maar niet groter worden. We zijn lachend verdergegaan. Wat doen jullie als je zoiets ziet? I rest my case... Alzheimer Light! 



En nu even serieus : als ik zoiets zie...........................dan open ik een topic!!! WHoooeeeeehaaaahhhh!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens een potlood gekocht van een potloodventer, maar dat was een echte.....
Alle reacties Link kopieren
Dank Eowyn...enough proof...bewerkt door moderator,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven