Seks volgens de regels.

29-05-2007 19:10 18 berichten
In een ander topic las ik dat je seks volgens de regels moet hebben. Nu ben ik inmiddels 18 jaar seksueel actief, maar ik heb nog nooit van Seks volges de regels gehoord.



Wie kan mij die regels influisteren? En waarom weet ik die na al die jaren nog niet?
Alle reacties Link kopieren
Omdat je van masturberen doof wordt, Ivy;)



Volgens mij zijn er geen regels. Iedereen doet maar lekker wat ie zelf wil, al is dat in een bad vol bruine bonen neuken of eens per maand de horizontale tango dansen.



Maar, als ik dan de basisneukerij zou moeten benoemen, zou dat inhouden: vingeren, aftrekken, beffen, pijpen, neuken.
Maar ik las dat pijpen ook onder extremiteiten valt. Wat blijft er dan nog over?
Ik hoor dus net van een vriendin dat zij wel een boek heeft met de regels van Seks. Heb ik nu wat gemist in mijn opvoeding?
Alle reacties Link kopieren
Maar ik las dat pijpen ook onder extremiteiten valt. Wat blijft er dan nog over?
vingeren, aftrekken, beffen, neuken.;)
Maar ik vinger en bef niet graag...
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vinger en bef niet graag...




aftrekken, neuken   (was een grapje lieverd)



Misschien bedoel je deze regels..... 10 regels voor in bed
Het is dan wel lekker snel voorbij! ;)
Alle reacties Link kopieren
Tja... tis maar wat jij lekker vindt  . Persoonlijk kan het mij niet lang genoeg duren .
Alle reacties Link kopieren
Sex volgens de Regelzzz.....





Men begint met voorspel. Zoenen, aaien, beetje vingeren. Dit om de vrouw in de stemming te krijgen. Zorg dat ze niet alleen denkt dat jij haar vooral wilt om de sex.

Wees lief! Geen dirty talk, dat is voor sletten. Als ze nat genoeg is, ga je over tot de daad. 

Vrouwen komen zelden klaar van de daad, dus als zij er ook van geniet, kun je evt. van te voren je vingers gebruiken.   



Naspel: beetje aaien, kletsen en evt een glaasje wijn!



Let op: regel nummero 3:    sex bedrijf je altijd in het donker.
Alle reacties Link kopieren
en toch heb ik het liefst spontane sex, komt altijd onverwacht.. zo leuk



zolang seks aan je eigen regels voldoet is het toch prima? lijkt me niet dat je daar regels voor nodig hebt. niet iedereen wordt van dezelfde dingen geil, dus algemene regels lijken me erg onhandig
Matigheid schaadt. Er gaat niets boven overdaad (Oscar Wilde)
Alle reacties Link kopieren
christian sex rules





misschien dit? :P
Alle reacties Link kopieren


Sex volgens de Regelzzz.....





Men begint met voorspel. Zoenen, aaien, beetje vingeren. Dit om de vrouw in de stemming te krijgen. Zorg dat ze niet alleen denkt dat jij haar vooral wilt om de sex.

Wees lief! Geen dirty talk, dat is voor sletten. Als ze nat genoeg is, ga je over tot de daad. 

Vrouwen komen zelden klaar van de daad, dus als zij er ook van geniet, kun je evt. van te voren je vingers gebruiken.   



Naspel: beetje aaien, kletsen en evt een glaasje wijn!



Let op: regel nummero 3:    sex bedrijf je altijd in het donker.
en voor de wildste onder ons: afsluiten met een sigaretje en dan in slaap vallen :D
Alle reacties Link kopieren




quote: Zamirah reageerde



Sex volgens de Regelzzz.....





Men begint met voorspel. Zoenen, aaien, beetje vingeren. Dit om de vrouw in de stemming te krijgen. Zorg dat ze niet alleen denkt dat jij haar vooral wilt om de sex.

Wees lief! Geen dirty talk, dat is voor sletten. Als ze nat genoeg is, ga je over tot de daad. 

Vrouwen komen zelden klaar van de daad, dus als zij er ook van geniet, kun je evt. van te voren je vingers gebruiken.   



Naspel: beetje aaien, kletsen en evt een glaasje wijn!



Let op: regel nummero 3:    sex bedrijf je altijd in het donker. en voor de wildste onder ons: afsluiten met een sigaretje en dan in slaap vallen :D



Dat is een verassing
Alle reacties Link kopieren


10 regels om haar in bed te 'pleasen'







10 regels om haar in bed te 'pleasen' Laten we eerlijk zijn. Als man zijn we geobsedeerd door de kwaliteit van onze seksuele prestaties. Iedere man wil prat kunnen gaan op zijn succes in bed. Het is een 'fever' waar het merendeel van de mannen mee besmet is, althans in de westerse wereld. Faalangst kan hierbij belangrijke parten gaan spelen. Toch is er vaak maar weinig voor nodig om je partner in bed tevreden te stellen en een naam als kundige minnaar op te bouwen. Weinig, zeer weinig. Wij hebben geprobeerd om een lijst 'regels' op te stellen - nuttige adviezen - die zouden kunnen helpen om in bed je zekerder te voelen en om (nog) meer van je liefdesleven te genieten (en dat geldt niet alleen voor jou, maar ook voor haar).

1. Voorspel. Voorspel is belangrijk en daarom wordt er veel over gesproken. En wat blijkt? Gewoonlijk krijgt de man er de schuld van dat er niet genoeg tijd aan het voorspel wordt besteed en dat hij te snel 'concretiseert'. Maar bestaat een paar niet uit twee personen? Wees beschikbaar en creatief tijdens de fase van het voorspel, maar vergeet niet om ook je partner om 'medewerking' te vragen. Zij zal vast en zeker blij zijn met een 'actieve' rol in deze belangrijke fase.

2. Overstelp haar niet met complimenten. Jullie hebben het goed begrepen. Vrouwen voelen zich graag mooi en begeerd, maar niet altijd bereik je met een veelvoud van complimenten het gewenste resultaat. Als je partner het idee heeft - of dat nu terecht is of niet - dat ze in de maling wordt genomen, zal zij zich voor je afsluiten en zul je het tegenovergestelde effect bereiken.

3. Humor in bed. Veel assertieve vrouwen zullen het op prijs stellen als hun partner ze aan het lachen maakt, ook in bed. Probeer om, zonder te overdrijven, humor in jullie relatie te brengen, ook binnen de muren van de slaapkamer. Probeer alles niet al te serieus te nemen, maar zie seks als een leuk en spannend spel en niet als een competitiewedstrijd waarin je beter dan haar exen uit de bus moet komen. Je zult zien dat je partner je positieve houding op prijs zal stellen.

4. Verzorg je lichaam. Niets is minder sexy dan een man die zijn lichaam niet goed verzorgt. Houd je lichaam schoon, besteed aandacht aan je nagels, je haar, je huid en draag schoon ondergoed. Verder commentaar is hier waarschijnlijk niet nodig.

5. Denk in bed niet alleen aan jezelf, maar stel je altruïstisch op en laat je partner als eerste klaarkomen. Klaarkomen is voor de vrouw een veel emotionelere en gevoeligere aangelegenheid dan voor de man. Ze heeft er dikwijls ook meer tijd voor nodig. Als je haar als eerste klaar laat komen, kun je haar alle aandacht en tijd geven en zal ze zich niet verwaarloosd voelen. Je kunt je daarna op je eigen genot concentreren. En zij? Zij zal je vast en zeker compenseren voor de aandacht die jij aan haar geschonken hebt.

6. Experimenteer zonder te overdrijven. Nieuwe situaties en nieuwe posities zijn altijd welkom, maar overdrijf niet. Geef je partner nooit het idee dat je haar niet respecteert, zorg ervoor dat ze zich nooit 'gebruikt' voelt, ook al zijn jullie al langere tijd samen. Een gentleman is en blijft altijd een gentleman, ook in bed.

7. Wees niet bang om haar te vragen wat zij fijn vindt. In het prille begin van een nieuwe relatie is dit misschien moeilijk en wellicht kan zij de moed niet opbrengen om het je te vertellen, maar het is belangrijk dat je partner zich vrij voelt om haar wensen op tafel te leggen en om zonder angst over haar fantasieën te praten.

8. Laat die supermacho houding maar thuis. Die heb je niet nodig en zal alleen maar schade toebrengen. Aandacht voor haar en een gezonde dosis creativiteit vormen de sleutel voor succes in bed.

9. Vergelijk haar niet met je exen. Dat is het begin van het einde.

10. Schaam je er niet voor om over je eigen onzekerheden te praten. Misschien niet in bed of binnen de muren van de slaapkamer waar alles meer gewicht krijgt, maar gewoon, overdag, tijdens een wandeling door de bossen of wanneer de gelegenheid zich maar voordoet. Niemand is perfect en zij zal het zeker op prijs stellen dat je er eerlijk voor uit komt. Jullie zijn geen rivalen, maar partners in bed! Onthoud dat!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
The symbolism of having the embrace of vagina to penis and total giving of the erect penis to the welcoming vaginal canal is a recurring reminder that we were created for each other   Aahhh! en ik dacht dat het gewoon was MAKING WOOPY!


Sex volgens de Regelzzz.....





Men begint met voorspel. Zoenen, aaien, beetje vingeren. Dit om de vrouw in de stemming te krijgen. Zorg dat ze niet alleen denkt dat jij haar vooral wilt om de sex.

Wees lief! Geen dirty talk, dat is voor sletten. Als ze nat genoeg is, ga je over tot de daad. 

Vrouwen komen zelden klaar van de daad, dus als zij er ook van geniet, kun je evt. van te voren je vingers gebruiken.   



Naspel: beetje aaien, kletsen en evt een glaasje wijn!



Let op: regel nummero 3:    sex bedrijf je altijd in het donker.
Ow ja! Zo was het! En inderdaad, regel 3 helemaal vergeten... Ga vanaf nu mijn leven beteren.
Alle reacties Link kopieren
In Bahrein of ergens daar in de buurt was een imam die een fatwa heeft uitgesproken dat vrouwen altijd recht hebben op minstens 20 minuten voorspel voor de echte actie begint. Vind ik ook een mooie regel! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven