Mijn vriend vingert zijn anus...

06-06-2007 19:40 33 berichten
8
Het is inderdaad wat vreemd....vooral dat ie aan zijn vingers ruikt Het kan zijn dat ie het onbewust doet allemaal....m.a.w. in zijn slaap. 6x keer is wel erg veel om dat bewust te doen, want zo komt ie zelf niet aan zijn nachtrust lijkt me.



Hoe eng je het ook vind....toch eens vragen waar ie mee bezig is 's nachts, en dat het jou uit je slaap houd...



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Die gozer is geschift. Ik zou hem dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Getverderie watVIES!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het niet.

En vies of niet vies, als je er last van hebt dan zou ik er wel

wat van zeggen. Ik moet er niet aandenken om 6 x uit mn slaap gehaald

te worden door wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Achja... wat is vies? Het is z'n eigen vinger, in z'n eigen anus en z'n eigen neus.

Ben ook niet vies van mezelf.

Zou het wel "vies" vinden als vriendlief het deed en mij daarna zou vingeren, maar dan nog meer i.v.m. het risico op een (schimmel)infectie dan dat ik het echt smerig vind.



Ik moet wel toegeven dat ik het niet echt een smakelijk idee vind dat hij wel eens aan z'n vinger zou kunnen ruiken om erachter te komen of er niets achter gebleven is op z'n vinger.

Ik denk dan: ga ff je handen wassen.

Aan de andere kant heb ik mezelf ook wel eens 's nachts gevingert, m'n vingers afgelikt en dan verder gaan slapen.



Ik vind wel dat je er met hem over moet praten. Persoonlijk vind ik het niet erg dat hij met zichzelf bezig is (op welke manier dan ook), maar het zou mij opbreken na een paar nachten.
Alle reacties Link kopieren
en jij maar denken dat die bruine vingers van het roken kwamen  ...
Alle reacties Link kopieren
Het zal mij, en wss ook de andere van het forum niet verbazen als jouw lieve vent zijn naam begint met A
Alle reacties Link kopieren
;)
Alle reacties Link kopieren
Sjonge wat een harde reacties gelijk zeg.



Het lijkt me dat hij het in zijn slaap doet, zonder er bewust van te zijn, hoewel het mij lijkt dat hij toch wel eens iets gemerkt moet hebben, bv `s ochtends een vieze vinger of een gek ruikende vinger.



Ik snap dat je het moeilijk vindt om er eens naar te vragen. Weet je zeker dat hij zijn anus dan vingert? Is hij niet zijn ballen aan het krabben? Kreunt hij dan ook? Of is hij zich gelijk of daarna aan het aftrekken? Ik noem maar wat. Ik zou er wel eens naar vragen denk ik, persoonlijk zou ik het bij zo`n prille relatie wel een beetje een afknapper vinden.



Er kan ook nog een medische oorzaak zijn: Wie weet heeft hij wel wormpjes, `s nachts onstaat er dan vreselijke jeuk doordat de wormpjes naar buiten kruipen om daar eitjes te leggen. Zou het kunnen dat hij jeuk heeft en zich niet vingert maar dus zit te jeuken?



Laat je het nog horen hoe het afloopt?
Alle reacties Link kopieren
ik wil niet weten hoe het afloopt hahaha

jakkie





wijffie
Alle reacties Link kopieren
Ikke wel... ook al vind ik het jakkiebah!

:)
Alle reacties Link kopieren
Haha...oh men....ik plas bijna in mijn broek van het lachen, sorry...

(aan de vingers sniffelen daarna, my god)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sofia,

Sommige mannen vinden het heerlijk om aan hun anus te zitten/gezeten te worden. Achja, ik zou er geen moeite mee hebben en als je het bespreekt met hem zou ik niet zeggen dat je t vies vindt ofzo, want dan gaat hij het verbergen en dat is niet fijn.

Misschien kan je, als hij daar echt van houdt, tijdens de seks ook zijn anus meenemen in het voorspel.

Succes!
/
Alle reacties Link kopieren
Wauw Sofia dat heb je leuk gedaan!

Volgens mij komt het wel goed...:D
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij 's nachts gewoon ontzettende jeuk aan z'n anus? Warm en broeierig onder de dekens, kan zomaar leiden tot een jeukende anus ;)
Alle reacties Link kopieren
Sofia, mijn oprechte complimenten voor je liefdevolle benadering van dit vraagstuk!!!, super!!!





groet
Alle reacties Link kopieren
Tof van je zeg, goed gedaan! Ook grappig om te horen, want ook ik heb kortgeleden tijdens de seks mijn (semi)vriendje anaal gevingerd, of althans, een begin gemaakt. Toen we later nog wat lagen te knuffelen zei hij opeens: "weet je, dat wat je net deed hè, met je vinger in mijn kontje....het spijt me dat ik het moet zeggen"... *oeps, dacht ik, toch niet zo'n geslaagde actie*..."maar dat was eigenlijk best wel lekker". Ook hij had het nog nooit gedaan en moest daardoor even wennen, maar vond het erg lekker.



Wel supermaf dat jouw vriend dat 's nachts onbewust doet....inderdaad, wat Dave zegt, lief hoe je het hebt aangepakt.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn meer mannen die dat vreselijk lekker vinden hoor en ik heb er dan ook geen moeite mee. Ik vind het niets te maken hebben met homogevoelens..

Ik doe het bij mijn vriend ook weleens en dat vindt hij super! En lang leve de zeep!!!:P ;) 

Maar ruiken??????Dat lijkt me wat overdreven maar goed als hij het onbewust doet kan hij het niet helpen he?

hahahaaaaaaa

Je zou een stuk zeep met handdoek naast hem in bed kunnen leggen, misschien wast hij dan zijn vingers onbewust...;) (sorry flauw)
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij gewoon last van wormen?? Dan gaat je anus ontzettend jeuken en kan ik me voorstellen dat je in je slaap gaat krabben. Haha, ik zou voor de zekerheid een ontwormkuurtje halen bij de apotheek...
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mis in de reacties... de mannelijke G spot, de prostaat, zit bij de man in zijn kont... geen idee of hij hier zelf kan, maar op zich is het dus zo gek nog niet, dat hij er iets zoekt.



Je hebt wel een goede manier gevonden om het besprekbaar te maken, door het zelf eens bij hem te doen. Ook jij kan dan dus zijn prostaat stimuleren, en dat vinden ze heerlijk!!



Het heeft dus echt nul komma niks met homo fiele gevoelens of wat dan ook te maken! (zij hebben het plekje wellicht iets eerder gevonden dan de hetero man, haha)
Alle reacties Link kopieren
Da's een goeie Tum. Omdat homomannen (en bimannen ) zich er bewuster van zijn wat voor lekkers je op die plek kunt uitspoken, zullen heteromannen dat vaak niet weten of zich er niet bewust van zijn.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heppie gewoon jeuk...
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet hoor, maar als ik jeuk heb krab ik niet zo hard dat het bed ervan schud en mijn partner er wakker van word! ;-)

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven