Abnormaal? ...25 en nog maagd..

09-06-2007 09:31 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Om me kort voor te stellen; ik ben een studente van 25 uit Friesland.



Na enkele korte "relaties" is "het" er gewoon nog niet van gekomen. Inmiddels ben ik alweer een paar jaar vrijgezel. Dit komt o.a. doordat ik  niet echt een uitgaanstype ben en het druk heb met de studie. Maargoed... de vraag is; wat vinden jullie van deze stelling:



"Als je op je 25e nog maagd bent is dat niet normaal"



Wanneer ik oplet wat de media mij hierover "verteld" ga ik bovenstaande stelling bijna geloven..

Moet ik me hier voor schamen?:$

Ik heb me al wel voorgenomen dat, mocht ik iemand ontmoeten die ik erg leuk vind,  ben ik niet van plan dit te vertellen (helemaal niet in eerste instantie).



Wat vind jij, wat is jouw ervaring?



Ik ben nieuw hier maar ik ben benieuwd naar jullie reacties dus ik dacht ik begin gewoon een nieuw onderwerp!



Groetjes Famke

En nog een fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
De media vertelt je zoveel. In toenemende mate vertelt de media vrouwen bijvoorbeeld dat ze er uit moeten zien als wezens die op deze planeet helemaal niet voorkomen. Hoe dominant en slinks de media ook dingen probeert te vertellen, ik zou proberen er voor te zorgen dat je hier nooit je zelfbeeld op baseert.



Ben je op hogere leeftijd nog maagd dan gemiddeld? Ja, natuurlijk. Het gemiddelde ligt ergens rond de 16 staat me bij (zal inmiddels wel wat gezakt zijn, het is een beetje oma spreekt ;)). Dus laten we zeggen dat 10 jaar later bent dan gemiddeld. Echter, ook jij bent onderdeel van gemiddeld. Jij haalt gemiddeld omhoog, meisjes die een stuk minder te benijden zijn dan jij halen het gemiddelde omlaag.