Hoe reageren vrouwen op onervaren mannen?

09-06-2007 13:13 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man, de 30 gepasseerd, maar mijn seksuele ervaringen staan eigenlijk nog op NUL. Aan gevoelens en verlangens geen gebrek, maar het is er gewoon nooit van gekomen en dat maakt me nu wel héél onzeker. Zijn er vrouwen die er geen bezwaar tegen hebben, iemand te ontmoeten die ze een beetje moeten sturen of die dit juist kikken vinden. Zijn er vrouwen die dit al ervaren hebben en die ervaring hier met ons willen delen. Mijn verlangen is soms wel heel heftig, heb wel vaker de aanrader prostitutie gekregen. Maar dat is niet wat ik zoek, niet waar ik voor ga. Ik zoek wel iets met gevoelens en niet alleen een lijf om me op uit te leven. Het genot, het plezier, moet toch voor beide zijn?Jullie mening of commentaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die het niet erg vinden dat je nog geen ervaring hebt. Net zoals er vrouwen zijn die het juist wel belangrijk vinden dat een man ervaring heeft. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee als een man geen ervaring heeft, vond het voor mijn huidige relatie juist ontzettend fijn als een man geen ervaring had. Maar mijn huidige vriend had juist weer veel ervaring maar was wel heel lief en rustig. Dus het ligt ook aan het karakter van de man. Als je heel erg op sex gericht bent kan het vrouwen afstoten of juist aantrekken. Dus het is niet zo dat je alle vrouwen afstoot omdat je nog geen ervaring hebt.
Alle reacties Link kopieren
Het is misschien wel een goed idee, om "je in te lezen", zoals dat heet. Ik moet denken aan die McDonald's reclame die enigszins dubbelzinnig is: "Gewoon tegen elkaar zeggen wat je lekker vindt," alleen moet je niet denken aan je favoriete soort hamburger. :D



Wat denk je, dat vrouwen aangenaam vinden in bed?



Dat is mijn insteek; ik ben overigens een net zo onervaren man, en dit jaar word ik 41. Het wordt binnenkort misschien anders - moeilijk te zeggen, maar dat mijn seksuele ervaring nul komma niks is, heeft een oorzaak waar ik nauwelijks controle over heb. Ik zal niet teveel hierover in detail treden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel aantrekkelijk, een jonge onervaren man. Ik ben 30+ en heb nu een minnaar van 24. Hij is natuurlijk nog op ontdekkingsreis, samen met mij.:D...en dat is geweldig. Hij heeft nu na een maand of 7 helemaal de smaak te pakken.



Ik knap er niet op af, integendeel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb persoonlijk liever iemand die niet zo makkelijk is qua seks en dus niet zoveel ervaring heeft. Een man die al veel partners heeft gehad zou voor mij sowieso afvallen. Iemand die zo makkelijk met seks omgaat hoef ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf het liefst een oudere, ervaren man. Voor puur om de seks dan. Als ik een man ontmoet die het helemaal voor mij is maar niet zo ervaren, dan accepteer ik dat wel. Mijn ideaal is het echter niet. Maar oke, er zijn mannen die veel ervaring hebben maar er niets van hebben opgestoken, en je hebt natural born fuckers;)
Alle reacties Link kopieren
Er zullen zeker vrouwen zijn die daar op vallen, maar ik persoonlijk, nee, ik heb liever een ervaren man op sexueel gebied.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Een suggestie voor onervaren mannen zou zijn (en wat ik eigenlijk al doe) is: Geregeld topics lezen in de pijlers Sex en de Relaties. Daar staat vaak beschreven wat vrouwen aangenaam vinden:

- Vaginaal klaarkomen... TIPS GEVRAAGD;

- Tips, standjes, technieken;

- Speeltjes;

- Zij heeft geen zin...?! Ook dit soort topics vind ik belangrijk, omdat de vrouw in kwestie geen zin heeft. Waarschijnlijk is er iets waar de vrouw zich aan ergert, waardoor haar zin in seks verdwijnt. Andere spanningen? Eentonige seks?

- Mijn vrouw bevredigen.

Ik heb met name gekeken naar topics, waarin de vrouw ontevreden is over de seks met haar vriend of man.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren


Een suggestie voor onervaren mannen zou zijn (en wat ik eigenlijk al doe) is: Geregeld topics lezen in de pijlers Sex en de Relaties. Daar staat vaak beschreven wat vrouwen aangenaam vinden:

- Vaginaal klaarkomen... TIPS GEVRAAGD;

- Tips, standjes, technieken;

- Speeltjes;

- Zij heeft geen zin...?! Ook dit soort topics vind ik belangrijk, omdat de vrouw in kwestie geen zin heeft. Waarschijnlijk is er iets waar de vrouw zich aan ergert, waardoor haar zin in seks verdwijnt. Andere spanningen? Eentonige seks?

- Mijn vrouw bevredigen.

Ik heb met name gekeken naar topics, waarin de vrouw ontevreden is over de seks met haar vriend of man.

Kan best voor inspiratie zorgen natuurlijk, maar neem niet ál teveel aan. Je moet toch leren door te dóen. Je moet ook niet alles op alles zetten om een vrouw klaar te laten komen, dat vind ik persoonlijk heel hinderlijk. 'Ik wil pas komen als jij bent gekomen', dat werkt ernstig op mijn zenuwen. Dat wordt het een kwestie van moeten en dat doet mijn zin spontaan verdwijnen.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad.

En waar ik ook niet bepaald warm voor loop, is een man die alles op alles zet op vooral MIJ te bevredigen. Uitgebreid bezig met mij zijn, en niet aan zijn eigen genot denken.

Ik vind het zelfs een beetje een afknapper. Ik word geil door ZIJN geilheid. Ik word opgewonden, wanneer hij supergeil is en daar ook voor gaat.



Ook een opwindende gedachte (voor mij althans): hem terwille zijn ...daar kom ik echt van klaar.
Alle reacties Link kopieren
Als een soort sexslavin dus...:$
Alle reacties Link kopieren
Da's waar. Een zeker evenwicht moet er wel zijn.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
ten eerste: Jong hoeft niet gelijk te staan aan onervaren, oud niet aan ervaren.

ten tweede: al heb je weinig tot geen ervaring, het wil niet zeggen dat je dan slecht in bed bent of alles moet leren en niks aanvoelt. zat mannen en vrouwen die veel ervaring hebben maar wel slecht zijn, nog een hoop te leren hebben en niks aanvoelen. Ik bedoel maar: wie weet ben jij wel een geboren lover, voel je alles snel aan en kom je helemaal niet onervaren over. Als een vrouw jou echt leuk vind en verliefd is/van je houd, dan maakt dat niks uit. Wie zegt dat elke vrouw enorm ervaren is?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het geheel met Dezelara eens. Omgekeerd hoeft de vrouw met wie ik hopelijk zal vrijen, niet ervaren te zijn. Het is geen vereiste. We komen er samen wel uit. :)
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
pff.. aub niet..
Alle reacties Link kopieren
Ach, het is wel schattig mits je er eerlijk voor uit komt. Een echte afknapper is: Wél grote praatjes hebben, Geen prestaties leveren!
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf toch voorkeur voor een iets wat ervaren man.

Ik vind het helemaal niet erg om een man iets te leren,mits hij er ook echt iets mee doet.

Ik leer zelf ook nog steeds.

Heb vorig jaar een vriend gehad die net als TO onervaren was.ok geen probleem.....maar als ik mn trukendoos opentrek;) en er amper tot geen reactie komt........ja sorry hoor dan heb ik het toch echt wel gehad.

(en dat was dus niet eenmalig,maar iedere keer als ik probeerde hem iets bij te brengen)

Voordeel van een onervaren man(jong/oud) je kan hem helemaal naar je eigen lusten/zinnen- zetten/maken:P
Alle reacties Link kopieren
I am not that experienced,(schrijf ik het goed)

was wat ie zei, maar das al snel helemaal goed gekomen, nee vond het niet erg, eerder heel schattig en een eer.



Verwachtte iets wat erger in mijn hoofd zat dan  hoe het uiteindelijk uitpakte, men leert snel hoor.



zou er niet zo over in zitten, maar lekker genieten op het moment supreme
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iedere vrouw liever een onervaren man in bed heeft dan een onverschillige, eentje die alleen op zijn eigen genot uit is...



Een onervaren man die zijn best doet maakt al gauw veel goed...
Alle reacties Link kopieren
Daarom ben ik het ook met Persephone en Zamirah eens.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Als een soort sexslavin dus...:$
Heb ik ook hehe;) Maar: dat moet wel een beetje de afspraak zijn vantevoren. Anders vind ik het respectloos. Mannen die me gaan vertellen wat ik moet doen, dat moet ook niet gebeuren. Maar ik word inderdaad geil van zijn geiligheid. Daarbij heb ik meestal het echte neukgebeuren liever. Beffen ben ik te ongeduldig voor eigenlijk en kunnen de meeste mannen niet. Vingeren vind ik lekker maar meeste mannen maken van die pompbewegingen, een wedstrijdje baarmoederkietelen ofzo. En teveel druk op de clitoris is gewoon pijnlijk en dat begrijpen veel mannen níet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, helaas is dat zo. Beffen en vingeren blijkt inderdaad een kunst op zich te zijn..Ik heb in mijn leven maar 1 keer een man getroffen die spectaculair kon beffen. Ben daar dan ook gelijk maar jaren bij gebleven..:D
Alle reacties Link kopieren
Maar als ik het zo allemaal lees heb ik nog wel hoop!





Moet alleen de juiste tegen het lijf lopen... Leterlijk en figuurlijk :-)
Hmmmm, ik krijg als ik dit lees erg veel zin om Knaapje een paar lesjes "hoe bevredig ik een vrouw" te geven .....Een onervaren man, daar droomt elke "oudere" vrouw toch van??
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm, ik krijg als ik dit lees erg veel zin om Knaapje een paar lesjes "hoe bevredig ik een vrouw" te geven .....Een onervaren man, daar droomt elke "oudere" vrouw toch van??
Wanneer heeft Lolapop2 nog "een gaatje" vrij in haar lessen? ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven