Sexuele spanning via mail / chat

13-06-2007 08:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik wil hier graag even wat kwijt. Ik zit in een goede relatie ben gek met mijn vriendin, en wil haar zeker niet kwijt. Toch heb ik behoefte aan een of andere spanning buiten mijn relatie. Het lijkt me geweldig om af en toe mail /chat contact te hebben met een andere leuke vrouw die ook in een relatie zit. Gewoon om van alles en nog wat te bespreken, en vooral ook spannende mailtjes te sturen. Of ik het uitendelijk op sex zou laten uitdraaien weet ik eigenlijk niet........

Velen in mijn omgeving zeggen dat ik netjes attend beleefd en erg vrouw vriendelijk overkom...misschien is dat de reden waarom ik wel eens met andere dames in contact wil komen, om te kijken of dat echt zo is. Of misschien zoek ik wel gewoon spanning, het geeft me in ieder geval een raar maar ook wel goed gevoel. Vreemde is dat ik in mijn relatie niks tekort kom en ook erg tevreden ben over mijn relatie....



Dank voor jullie reacties en allen een fijne dag....
Alle reacties Link kopieren
quote: mello_01 schreef

Velen in mijn omgeving zeggen dat ik netjes attend beleefd en erg vrouw vriendelijk overkom...misschien is dat de reden waarom ik wel eens met andere dames in contact wil komen, om te kijken of dat echt zo is.



en nou eerlijk ????





Het is in ieder geval niet relatievriendelijk , vriendinvriendelijk om stiekum te gaan chatten .

Misschien vindt ze het wel leuk om als stel !!! spannend met andere stellen te mailen/ chatten.....  Misschien ook wel niet, maar door aan te geven dat j het wel leuk vindt iets spannends te ondernemen komen jullie misschien sámen wel op leuke ideeën .

Om me heen zie ik zoveel huwelijken / relaties tuklopen op chatten...... mailtjes/ chats worden hisiger en hitsiger, men wil toch wat afspreken..en als men elkaar dan ziet is men al vele malen "dieper " gegaan dan wanneer j iemand totaal niet kent ; alle sexuele voorkeuren zijn al langs gekomen , ..... vaak ligt men binnen no-time tussen de lakens , of trekt men bij elkaar in :o

Zelfs als dit niet je intentie is , heb je kans dat je relatie een opduvel krijgt wanneer jouw vriendin achter je chats komt...... en wil je eigenlijk wel een dubbelleven lijden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Komt op mij over als



Of is dat niet de je bedoeling? Wat wil je dan met dit topic, wat wil je horen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien vindt je vriendin het wel leuk om samen met jou spannend te mailen / chatten ; naar elkáár dus :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vissen?  EN wat dan nog?

De nieuwe vispas is er



Betutteltut
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Bianca,



Samen met mijn vriendin mailen doe ik al, we hebben beide een kantoorbaan :). Daar komen ook vaak spannende en leuke dingen uit.

Zoals ik al aangaf, ik heb verder niks te klagen. Misschien ben ik na een raltie van 14 jaar gewoon nieuwsgierig hoe andere vrouwen in elkaar zitten en met hun leven / relatie bezig zijn. Het is voor mijzelf ook niet helemaal duidelijk.

Wat de sex betreft die daar uit zou kunnen komen, tja misschien heb je wel gelijk, de relatie krijgt een flinke opduvel, als ze er achterkomt, of als ik het ga vertellen. Van de andere kant...tja onze relatie is zo sterk dat we daar wel uitkomen, maar je kiest er zeker niet voor. Het is en blijft gewoon een spanning en nieuwsgierigheid denk ik. Ik ben er ook niet volop naar opzoek maar sta er gewoon open voor. Sowieso ben ik erg geinteresseert in dames / vrouwen, het schijnt dat ik goed kan luisteren en vrouwen goed snap...mmm...dat zeggen ze, of dat ook echt zo is, ik weet het niet.



In ieder geval hartelijk dank voor je meedenken en reactie



Take care.....

Enjoy today...tomorrow i could be over
Alle reacties Link kopieren
Vaak is het toch zo dat 1 erover begint dat iets heel spannend is en daar wel meer van wil weten. Zo zou je het zelf een ter sprake kunnen brengen, wat je zoal bezighoudt.

Mss dat je vriendin eerst tijd nodig heeft om het te laten bezinken.

Ze kan zich ook afgewezen voelen maar het is aan jou om duidelijk te maken dat het zo niet in elkaar zit in jullie geval.

En zo samen er over te praten kom je meestal wel tot een oplossing is mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
Als jij vrouwen zo goed snapt , ga je toch lekker rondhangen op het relatieforum ? En alles wat je wilt weten over vrouwen hun sexleven staat op deze pijler.....en misschien krijg je daar net zúlke  rooie oortjes van en met een beetje mazzel steek je er nog wat van op ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als jij vrouwen zo goed snapt , ga je toch lekker rondhangen op het relatieforum ? En alles wat je wilt weten over vrouwen hun sexleven staat op deze pijler.....en misschien krijg je daar net zúlke  rooie oortjes van en met een beetje mazzel steek je er nog wat van op ook.
Tut tut tut tut tut.... het is het dagje wel weer geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Als jij vrouwen zo goed snapt , ga je toch lekker rondhangen op het relatieforum ? En alles wat je wilt weten over vrouwen hun sexleven staat op deze pijler.....en misschien krijg je daar net zúlke  rooie oortjes van en met een beetje mazzel steek je er nog wat van op ook.






Er zijn ook vrouwen die ik niet wil snappen en de kans is groot dat jij daar onder valt. Ik weet nu al dat je iets dwars zit, wat heb je tegen mannen?

Kom jezelf iets tekort, ben je ergens ontevreden over in je relatie, heb je een man op je werk "boven" je staan die je niet de baas kunt of wat dan ook? Buiten dat om....bedankt voor je "vriendelijke" advies, ik zal kijken of ik er iets mee kan.



Have Fun...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mello!



Allereerst denk ik dat je goed moet nadenken over je relatie.. ook ik heb dit gedaan vorig jaar.. Ik had een relatie van 10 jaar en kwam op een chatsite en ja daar leer je allemaal andere mannen kennen en aandacht is leuk zeker als je niet zo zeker van jezelf bent en denkt dat je bent afgeschreven voor andere mannen! Eerst was het nog over normale dingen via de hat, al snel deelde we msn adressen uit en ging ik sitekem met hem msnen terwijl mijn vriend thuis was.. Op den duur gingen we steeds verder met de msn en op een dag liet hij zien hoe opgewonden hij van mij werd.. Ahum ik geef toe tuurlijk was ik opgewonden maar er nog niet aan toe om dat zo dat ding op full screen te hebben.. Toen is mijn gevoel afgezwakt maar ik kan je vertellen dat als we er mee door hadden gegaan er zeker een afspraak zou zijn gemaakt en je weet dan wel waar dat op eindigt.. Toen mij dit overkwam of opzocht hoe je het ook wilt noemen ben ik gaan nadenken over mezelf en mn relatie en kwam tot de conclusie dat als ik echt gelukkig was ik geen aandacht van andere mannen nodig had.. Ik ben toen iemand anders tegengekomen en heb mn relatie toen direct verbroken!



Weet wat je doet, want je zegt wel van we komen er samen wel uit, wie zegt zwart op wit dat je vriendin dit pikt van je..



Succes met je keuzes!

Grts Saskia
Alle reacties Link kopieren


Bianca,



Samen met mijn vriendin mailen doe ik al, we hebben beide een kantoorbaan :). Daar komen ook vaak spannende en leuke dingen uit.

Zoals ik al aangaf, ik heb verder niks te klagen. Misschien ben ik na een raltie van 14 jaar gewoon nieuwsgierig hoe andere vrouwen in elkaar zitten en met hun leven / relatie bezig zijn. Het is voor mijzelf ook niet helemaal duidelijk.

Wat de sex betreft die daar uit zou kunnen komen, tja misschien heb je wel gelijk, de relatie krijgt een flinke opduvel, als ze er achterkomt, of als ik het ga vertellen. Van de andere kant...tja onze relatie is zo sterk dat we daar wel uitkomen, maar je kiest er zeker niet voor.
Waar kies je zeker niet voor? Geen idee wat je daarmee bedoelt in dit verband?
Alle reacties Link kopieren
Als je je vriendin niet kwijt wil niet aan dat stiekeme gedoe beginnen.

Grote kans dat ze er eens achter komt en bij mij valt het toch onder vreemd gaan.

Ik snap mannen trouwens niet dat ze zo nodig moeten uitvinden of ze nog

goed in de markt liggen.
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde



Als jij vrouwen zo goed snapt , ga je toch lekker rondhangen op het relatieforum ? En alles wat je wilt weten over vrouwen hun sexleven staat op deze pijler.....en misschien krijg je daar net zúlke  rooie oortjes van en met een beetje mazzel steek je er nog wat van op ook.





Er zijn ook vrouwen die ik niet wil snappen en de kans is groot dat jij daar onder valt. Ik weet nu al dat je iets dwars zit, wat heb je tegen mannen?

Kom jezelf iets tekort, ben je ergens ontevreden over in je relatie, heb je een man op je werk "boven" je staan die je niet de baas kunt of wat dan ook? Buiten dat om....bedankt voor je "vriendelijke" advies, ik zal kijken of ik er iets mee kan.



Have Fun...
Wat een kinderachtige reactie zeg TO.

Als je een topic opent moet je wel rekening houden met het feit dat niet iedereen met je mee praat.En niet zo afgeven op iemand die niet het zelfde denkt als jouw.

Denk niet dat ze iets tekort komt.......ik ook niet maar heb wel iets tegen mannen die stiekem spanning ergens anders zoeken.Liegen en bedriegen in een relatie.
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde



Als jij vrouwen zo goed snapt , ga je toch lekker rondhangen op het relatieforum ? En alles wat je wilt weten over vrouwen hun sexleven staat op deze pijler.....en misschien krijg je daar net zúlke  rooie oortjes van en met een beetje mazzel steek je er nog wat van op ook.





Er zijn ook vrouwen die ik niet wil snappen en de kans is groot dat jij daar onder valt.Héb zo'n vermoeden van niet.......  Ik weet nu al dat je iets dwars zit, wat heb je tegen mannen?niets, tenzij ze bewust hun relatie verklooien om iets spannends te doen...

Kom jezelf iets tekort, nope ben je ergens ontevreden over in je relatie,jij bent écht nieuw , maar ter informatie ; nope  heb je een man op je werk "boven" je staan die je niet de baas kunt of wat dan ook? niets van dat alles Buiten dat om....bedankt voor je "vriendelijke" advies, ik zal kijken of ik er iets mee kan.zeur niet zo......... je hebt toch goeie tips van me gehad dcht ik zo ?



Have Fun... héél geregeld  !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Of ik het uitendelijk op sex zou laten uitdraaien weet ik eigenlijk niet........



Gevalletje kat-op-het-spek binden dus! :P
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Nou ik heb er thuis over gehad en we hebben besproken dat ik het ga uitproberen, ZONDER op sexuele voorstellen in te gaan.

Hoe het zich ontwikkeld gaan we dan samen thuis bespreken.

Iedereen hartelijk dank voor de reacties.



Als laatste iemand nog een tip waar ik voor dit soort contacten het best terrecht kan...



Wederom allemaal bedankt voor het meedenken en alle tips.



Groetjes,



Mello en Claudia
Alle reacties Link kopieren


quote: blijfgewoonbianca reageerde



Als jij vrouwen zo goed snapt , ga je toch lekker rondhangen op het relatieforum ? En alles wat je wilt weten over vrouwen hun sexleven staat op deze pijler.....en misschien krijg je daar net zúlke  rooie oortjes van en met een beetje mazzel steek je er nog wat van op ook.





Er zijn ook vrouwen die ik niet wil snappen en de kans is groot dat jij daar onder valt. Ik weet nu al dat je iets dwars zit, wat heb je tegen mannen?

Kom jezelf iets tekort, ben je ergens ontevreden over in je relatie, heb je een man op je werk "boven" je staan die je niet de baas kunt of wat dan ook? Buiten dat om....bedankt voor je "vriendelijke" advies, ik zal kijken of ik er iets mee kan.



Have Fun...



You took the words right out of my mouth man!;)
Alle reacties Link kopieren
Leuke ontwikkeling Mello!

Op welke site je het beste kunt gaan chatten....

Beetje moeilijk voor een man omdat er nl. al zoveel

mannen chatten. Ja, echt waar.

Misschien dat de heren die meelezen tips hebben?

Anders wordt het: een leuk profiel (gratis) aanmaken op chatgirl,

zet er duidelijk in dat je niet uit bent op sex, dat scheelt alweer

en heb je een streepje voor bij de meeste mannen daar.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
quote: RichardRoe reageerde



van op ook.





Er zijn ook vrouwen die ik niet wil snappen en de kans is groot dat jij daar onder valt. Ik weet nu al dat je iets dwars zit, wat heb je tegen mannen?

Kom jezelf iets tekort, ben je ergens ontevreden over in je relatie, heb je een man op je werk "boven" je staan die je niet de baas kunt of wat dan ook? Buiten dat om....bedankt voor je "vriendelijke" advies, ik zal kijken of ik er iets mee kan.



Have Fun...

You took the words right out of my mouth man!;)

pffff, heb ik jou ook een keer aangeraden om iets niet stiekum te doen , ofzo ? Daardoor schijn je toch wel gefrustreerd over te komen , heb ik door. Ach,als  iemand  dat leuker vindt om te denken ...... heb jij ook eens een feestje , zullen we maar zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mello, ik begrijp je en herken dit. Weet zelf ook nog niet wat ik er mee ga doen. Mss bespreken met m'n vriendin, kweetnognie. Vind het zowieso al onwijs vrij om hier op dit forum met elkaar van gedachten te wisselen zonder dat het ranzig wordt. Meningen zijn goed onderbouwd en ik zie veel herkenning hier, ook bij vrouwen overigens. Echter, heel veel is ook al uitgekauwd en zijn in feite open deuren. Je leest het en denkt: Ja, ja, dat weet ik wel en je kunt danzelf vaak al invullen wat voor tekst erna komt. Toch allemaal reuze interessant en goed dat zo'n forum er is.
.
Vind het in ieder geval goed dat je het met je vriendin besproken hebt! Maar ik vraag me nu af...kan het helemaal verkeerd hebben hoor (heb nog nooit in zo'n situatie gezeten)...maar je hebt nu goedkeuring van je vriendin gevraagd. Zij vindt het oke... Is de spanning er dan nu niet af?! Nu MAG je mailen en chatten met anderen...het spanningselement is toch juist altijd dat het stiekem gaat?! Of ben ik nu gek haha... Nogmaals ik wil je helemaal niet onderuit halen of op andere ideeen brengen! Want ik heb er respect voor dat je advies vraagt...
Alle reacties Link kopieren
Surrender, het is toch al heel spannend dat je iets deelt met een ánder dan je eigen partner, het is toch al heel spannend om over seks te praten  met een vreemde , om een nieuw lijf te zien , jezelf mooi op foto te zetten voor in je msn e.d. ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Surrender ik doe met instemming van mijn vriendin spannende dingen met anderen (en zij ito dito), dat is niet minder spannend, dat is alleen maar een andere en wat mij/ons betreft lekkerder vorm van spanning dan de spanning van het stiekem-moeten-doen... Maar ja smaken verschillen natuurlijk...:)
Alle reacties Link kopieren




quote: RichardRoe reageerde



van op ook.





Er zijn ook vrouwen die ik niet wil snappen en de kans is groot dat jij daar onder valt. Ik weet nu al dat je iets dwars zit, wat heb je tegen mannen?

Kom jezelf iets tekort, ben je ergens ontevreden over in je relatie, heb je een man op je werk "boven" je staan die je niet de baas kunt of wat dan ook? Buiten dat om....bedankt voor je "vriendelijke" advies, ik zal kijken of ik er iets mee kan.



Have Fun...

You took the words right out of my mouth man!;)

pffff, heb ik jou ook een keer aangeraden om iets niet stiekum te doen , ofzo ? Daardoor schijn je toch wel gefrustreerd over te komen , heb ik door. Ach,als  iemand  dat leuker vindt om te denken ...... heb jij ook eens een feestje , zullen we maar zeggen.
vind jou ook behoorlijk gefrusteerd en aanvallend overkomen,zeker als het zulke topics betreft, ben je er te vinden. je bent het er niet mee eens, dat weten we, maar waarom zoek je die topics dan op??? ben je toch niet verplicht???? ik snap eigenlijk waarom je daar dan op reageert, het lijkt me nogal een dagtaak als je je daar zo over moet opwinden. ik zou zeggen: sla deze en aanverwante topics dan over!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven