een seksdate met de man uit je fantaise

26-09-2013 12:43 69 berichten
het topic ‘stage suriname’ heeft oude verlangens weer laten opwaaien. de kogel is nu door de kerk gegaan . we gaan op zoek naar een eenmalige seks date om mijn fantasie over een donkere man in vervulling te laten gaan. Het kan ook allemaal tegen gaan vallen, ik weet dat risico.

maar ik wil het toch een keer doen. mijn vriend heeft geholpen met een profiel die sinds vandaag op een site staat.



waar ik nog mee zit is dat ik wel wil dat het een normale man is, geen heel vreemd figuur, maar ik wil er verder niet mee uitgaan of avondje praten en eten. het is echt gewoon voor de seks en onderdeel van mijn fantasie is juist dat het een onbekende is. dus ik wil hem niet eerst leren kennen zeg maar. het spannende lijkt me juist dat hij een totale vreemde is, maar het moet natuurlijk ook niet weer zo’n totale vreemde zijn dat je na 1 minuut denkt, getver.



ik denk nu dat ik hem vooraf eerst even wil zien, paar minuutjes ofzo. en dat mijn vriend dan verder met hem praat en alles regelt. de dag, tijd hotel enzo.

heeft iemand van jullie al eens zoiets gedaan en hebben jullie tips om het met zo een eenmalige seksdate goed te laten verlopen. afspraken die je maakt vooraf enzo? op zich lijkt het me niet zo moeilijk maar tips uit ervaring zijn altijd welkom
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt veel te bang zijn om bij een random persoon iets op te lopen ofzo. Maar is een gigolo niets? Die oet in ieder geval (als het goed is) zijn best!
Alle reacties Link kopieren
Toegegeven dat het idee niet alledaags is, maar anderzijds zijn er natuurlijk tal van mannen die een eenmalige date met een volslagen onbekende heel vlot overleven :-) Ik denk bv aan een paydate, waarbij een man meestal waarschijnlijk ook wel vooral af gaat op het uitzicht of het type vrouw. Ik denk dus wel dat het kan.



Alleen zet je natuurlijk een poortje open voor wanneer je nadien nog eens met iemand anders eenmalig wat wil. Eens je een goede ervaring hebt, weet je dat een andere ervaring ook zou kunnen he :-)



Ook dat kan perfect binnen een bestaande relatie, maar je moet het wel ten volle 'beseffen'.



Ik kijk er eerlijk gezegd wel een beetje naar uit of je dan een berichtje gaat zetten hoe het was.
Alle reacties Link kopieren
quote:nuo schreef op 26 september 2013 @ 12:47:

Ik zou echt veel te bang zijn om bij een random persoon iets op te lopen ofzo. Maar is een gigolo niets? Die oet in ieder geval (als het goed is) zijn best!Iets op lopen? Ik ben geen Suri, maar mocht ik met zo een nieuwsgierig Coralietje kunnen daten, zou ik toch gewoon de rubbertjes meenemen. Dus, so what? Ze zal wel opletten zeker?
Alle reacties Link kopieren
Noem me ouderwets maar welke zichzelf respecterende kerel staat toe dat zijn vriendin door een random neger wordt geneukt?
Alle reacties Link kopieren
quote:oscarzetaacosta schreef op 26 september 2013 @ 13:08:

Noem me ouderwets maar welke zichzelf respecterende kerel staat toe dat zijn vriendin door een random neger wordt geneukt?

Tja, dat is inderdaad een logische vraag. Maar het gaat over haar fantasie, met als perspectief "1 enkele keer".



Ik vind de bedenking dat het een neger is ook niet zo relevant. Je kan je ook afvragen welke man toe staat dat "iemand" zijn vriendin eens neukt. En dat gebeurt uiteraard in de wereld wel vaak, meestal zonder toestemming van die man zelfs. Maar neem nu swingers of zo... Niet my cup of tea, maar het bestaat.
Alle reacties Link kopieren
Jezus, je vraagt je in dat andere topic af hoe het nou zou moeten als het niet tegenvalt, in tegenstelling tot wat je vriend denkt die vooral moe wordt van jouw fantasie begrijp ik, en je dus maar een keer laat gaan. Het klinkt mij zo ongeveer als de slechts denkbare insteek voor zo'n avontuur. Als het lekker is heeft je vriend/relatie een probleem, als het tegenvalt heb je heel wat op het spel gezet voor een losse fantasie die tegenvallend blijkt.



Tevens vraag ik me af welke zichzelf respecterende neger naar bed wil met een vrouw die het over Shaka Zulu heeft als perfecte neger. Het is zo denigrerend als de neten, deze fantasie van jou over een neger. Respectloos. Alsof je graag een aap wil neuken omdat je dat zo lekker lijkt.



Ik gun iedereen een open relatie als hij/zij dit wil, maar in dit verhaal zitten de ingredienten erg beroerd door elkaar gemixt.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 26 september 2013 @ 13:29:

Tevens vraag ik me af welke zichzelf respecterende neger naar bed wil met een vrouw die het over Shaka Zulu heeft als perfecte neger.



Ik gun iedereen een open relatie als hij/zij dit wil, maar in dit verhaal zitten de ingredienten erg beroerd door elkaar gemixt.

Ik denk niet dat het echt de bedoeling is dat die neger zichzelf respecteert. Het gaat duidelijk over een fantasie. Een gespierde donkere man met een grote pik over zich heen krijgen.



Niet evident, en er kan vanalles fout lopen. Dat klopt. Maar stel dat Coralie in mijn onderneming werkt, en ik zit al heel de tijd te bedenken wat een leuke vrouw zij is, en hoe knap, en...ja, mijn fantasie... En op een dag gebeurt er wat honderduizend maal gebeurt in de wereld.



Die fantasie is mi veel gevaarlijker dan Coralie met haar neger. Want die ziet ze waarschijnlijk nooit meer terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 26 september 2013 @ 13:08:

[...]



Iets op lopen? Ik ben geen Suri, maar mocht ik met zo een nieuwsgierig Coralietje kunnen daten, zou ik toch gewoon de rubbertjes meenemen. Dus, so what? Ze zal wel opletten zeker?Je beseft dat je ook dingen via je mond kunt oplopen? Heeft weinig met Suri te maken
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 26 september 2013 @ 13:40:

[...]



Ik denk niet dat het echt de bedoeling is dat die neger zichzelf respecteert...Nee, dat denk ik ook niet. In mijn wereld zou ik nooit seks willen hebben met een vrouw die zichzelf niet respecteert. Evenmin als met een vrouw die ik niet respecteer. En last but not least met niemand die zichzelf of haar sekspartners niet in woordkeuze respecteert, want de woordkeuze is de spiegel van de gedachte.
Coralie, ik heb zoiets inderdaad een keer gedaan. Ik had hem nooit gezien, wel uitgebreid per mail contact gehad. Hij en ik mailden geile fantasieën terwijl mijn "vaste" minnaar en hij de technische details regelden, tijd, hotel enz. En natuurlijk schoot daar stiekem ook wel eens een "wat gaan we allemaal met haar doen" doorheen. Leuk leuk.

Ik zag hem eigenlijk als eeeh extra lul.



Het enige dat jij met hem moet hebben voor dit experiment is een seksklik, thats all. Je hoeft niet uitgebreid te kletsen over allerlei onderwerpen die er niet toe doen. Hem even bekijken en in zijn nek snuffelen lijkt me een zinnige, dan weet je hoe het zit met kuip en vlees. Daarna je vriend al het andere af laten handelen is prima.



Het is misschien wel zinnig om van tevoren het eea aan wensen neer te leggen (klinkt lekker plastisch) een donkere man kan er nog zo geweldig en fantastisch uitzien, als hij bv niet beft of niet gepijpt wil worden (ik noem maar wat stoms) zou bij mij niet volstaan.

Veel plezier met de voorfun in elk geval!
quote:oscarzetaacosta schreef op 26 september 2013 @ 13:08:

Noem me ouderwets maar welke zichzelf respecterende kerel staat toe dat zijn vriendin door een random neger wordt geneukt?



Nee he, daar gaan we weer.

Je zou ze de kost moeten geven, echt.. die wil jij niet allemaal tegelijk aan de dis!

En nu?

Ligt de grond onder je voeten nog?
Wat heeft platte seks met niet-zelfrespect te maken? Kan iemand me dat uitleggen?



Oops, 3 op een rij, weg hier....
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 26 september 2013 @ 13:48:

[...]





Nee, dat denk ik ook niet. In mijn wereld zou ik nooit seks willen hebben met een vrouw die zichzelf niet respecteert. Evenmin als met een vrouw die ik niet respecteer. En last but not least met niemand die zichzelf of haar sekspartners niet in woordkeuze respecteert, want de woordkeuze is de spiegel van de gedachte.Ik sluit me graag aan bij je gedachtengang. Maar ik weet niet of je uit het feit dat een vrouw een fantasie heeft, die ze stoutweg eens wil uitproberen, meteen mag besluiten dat ze zichzelf niet respecteert. Het is een gewaagd plan, ja. Maar is iedereen die eens occasioneel seks heeft daarom respectloos?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 26 september 2013 @ 13:53:

Wat heeft platte seks met niet-zelfrespect te maken? Kan iemand me dat uitleggen?



Oops, 3 op een rij, weg hier....Pure seks hoeft inderdaad niet per definitie een gebrek aan zelfrespect bloot te leggen. Je kan in volle respect ook een behoefte voor mekaar invullen. Zelfs al is het slechts eenmalig.
Je schrijft "niet per definitie" dat houdt ruimte open voor "misschien is het wel zo".

Kan je me dat uitleggen?



Lustgevoelens zijn zo oer als de pest, knuffelen, kroelen, huid op huid en (meestal ook) seks zijn eerste levensbehoeften, zonder dat kwijn je weg en word je een kluizenaar. Nooit aangeraakt worden is destructief.

Maar niet iedereen heeft een leuk iemand op de bank zitten waar je dat bij kwijt kan. Dus ga je zoeken. En je vindt...

En omdat dat eenmalig kan zijn, omdat het niet voortkomt uit vastigheid, omdat je verder geen huis of kinderen deelt respecteer je jezelf ineens niet?

Ik zou zeggen, integendeel. Ik respecteer mezelf dus ik neuk! En ja, het maakt me wel uit met wie en nee, ik deel daar geen leven mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 26 september 2013 @ 13:58:

[...]



Ik sluit me graag aan bij je gedachtengang. Maar ik weet niet of je uit het feit dat een vrouw een fantasie heeft, die ze stoutweg eens wil uitproberen, meteen mag besluiten dat ze zichzelf niet respecteert. Het is een gewaagd plan, ja. Maar is iedereen die eens occasioneel seks heeft daarom respectloos?



Ik bedoel dat ze "negers" niet respecteert, en dat een "neger" die meegaat in haar fantasie zichzelf niet respecteert. Ik vind dat ze over haar neger fantaseert alsof het een neukaap is.



(ik ben een man he, dus als "ik" me in de fantasie verplaats vraag ik me af welke vrouw met mij naar bed zou willen als ik onrespectvol over vrouwen zou praten. Net zoals ik me afvraag welke neger met deze vrouw naar bed wil, behalve uit een soort vergeldingsdrift richting blanke vrouwen ofzo. Omdat ik geen Shaka Zulu zou willen zijn voor welke vrouw dan ook. Ik vraag me af hoe de reacties hier zouden zijn als ik een negerin met een rieten rokje en kokosnoten voor haar borsten zocht voor mijn fantasie die mijn vaste vriendin niet waar kan maken.)
Alle reacties Link kopieren
ach ja, allemaal betweters in plaats van mensen die antwoord op haar vraag geven.



Onze ervaring is dat er meer dan voldoende gewone normale mannen zijn hoor. Waarom laat je niet je man met een aantal kennismaken, zonder dat jij er bij bent. Daarna kan hij iemand op een andere keer aan je voorstellen, of je vertrouwt op zijn keuze en nodigt hem uit. Dan kan je zelfs er bijvoorbeeld nog voor kiezen om hem geblinddoekt te ontvangen, of niet natuurlijk. en er zijn nog meer varianten mogelijk. onderdeel van de pret is voor ons om samen alle opties te bedenken en er dan eentje te gaan uitvoeren.



veel plezier
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 26 september 2013 @ 14:15:

[...]



Ik vraag me af hoe de reacties hier zouden zijn als ik een negerin met een rieten rokje en kokosnoten voor haar borsten zocht...En ook een kokosmat tussen haar benen?
Alle reacties Link kopieren
[quote]Rooss4 schreef op 26 september 2013 @ 14:09:

Je schrijft "niet per definitie" dat houdt ruimte open voor "misschien is het wel zo".

Kan je me dat uitleggen?



Ja. Bv een veertiger die naar een hoertje van 20 jaar gaat ondanks dat hij bv merkt dat ze dat totaal niet uit vrije wil doet. Toch je eigen geilheid laten domineren, en je gewoon respectloos leegneuken in dat arme wicht, omdat je vindt dat je betaalde voor seks en dat je dus gewoon je recht opneemt.



Voor de rest kan ik je visie volgen.
Hoezo is dat je fantasie?

Waarom heb je dat niet gewoon een keer geprobeerd voordat je serieuze relaties aan bent gegaan?



Vind t ook sick dat je partner het goed vind dat jij geneukt wordt door een ander... Bah
quote:kerol schreef op donderdag 26 september 2013 13:29 Jezus, je vraagt je in dat andere topic af hoe het nou zou moeten als het niet tegenvalt, in tegenstelling tot wat je vriend denkt die vooral moe wordt van jouw fantasie begrijp ik, en je dus maar een keer laat gaan. Het klinkt mij zo ongeveer als de slechts denkbare insteek voor zo'n avontuur. Als het lekker is heeft je vriend/relatie een probleem, als het tegenvalt heb je heel wat op het spel gezet voor een losse fantasie die tegenvallend blijkt.



Tevens vraag ik me af welke zichzelf respecterende neger naar bed wil met een vrouw die het over Shaka Zulu heeft als perfecte neger. Het is zo denigrerend als de neten, deze fantasie van jou over een neger. Respectloos. Alsof je graag een aap wil neuken omdat je dat zo lekker lijkt.



Ik gun iedereen een open relatie als hij/zij dit wil, maar in dit verhaal zitten de ingredienten erg beroerd door elkaar gemixt. Aap? Ff serieus .. Pffff
Alle reacties Link kopieren
quote:tim777 schreef op 26 september 2013 @ 14:26:

[...]





En ook een kokosmat tussen haar benen?Als die negerin je fantasie is... Aleen ff checken of ze niet tegen haar zin gedwongen wordt om je fantasie waar te maken.
quote:kerol schreef op 26 september 2013 @ 14:15:

[...]





Ik bedoel dat ze "negers" niet respecteert, en dat een "neger" die meegaat in haar fantasie zichzelf niet respecteert. Ik vind dat ze over haar neger fantaseert alsof het een neukaap is.



Gooi je emotie even opzij joh. Er zijn blanke vrouwen die graag eens met een neger zouden neuken, negers die graag eens een kleine chinees zouden uitwonen en zo zijn er nog ontelbaar meer variaties mogelijk. Nou en?

Zolang het seks is met wederzijdse toestemming en een ieder weet waarom hij het doet is er niks aan de hand. Niet respectloos en ook geen neukaap. Of wel een neukaap maar daar kiest hij dan zelf voor, ik neem aan dat Coralie in haar profiel heeft staan dat het om een zwarte man gaat en wellicht ook waarom.



Waarom zouden mensen hun fantasie niet mogen uitwerken? Waarom zouden ze daar geen anderen voor mogen gebruiken die dat met volledige toestemming zelf willen ondergaan?



En als jij seks wilt met een bosjesnegerin zal ik de laatste zijn die daar commentaar op levert, je gaat je gang maar. Mits (nogmaals) met wederzijdse toestemming.



Jaak, dat is niet echt antwoord op de vraag.

Jij schetst een ongelijkwaardige situatie en ik denk dat het voor ons allen duidelijk is dat dit een ongewenst gebeuren is.

Ik vraag me juist af hoe het komt dat seks zonder liefde zonder ik hou van jou ik blijf je trouw ineens als respectloos wordt gezien. Ook als de partners gelijkwaardig zijn en daar vol voor kiezen.

Heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:wolkje88 schreef op 26 september 2013 @ 14:30:

[...]





Aap? Ff serieus .. Pffff

Ja, dat vind ik ook nogal karikatuurachtig uitgedrukt. Omdat Coraie nu toevallig een donkere wil.



Dus, stel dat ze nadien een fantasie heeft over Belgen die anders zijn dan Nederlanders, ze wil eens een wip met een Belg, ik stel me vlug kandidaat, en bij de grens in een hotelkamertje laten wij elkaar genieten in majeur. Bon, vanaf dan ben ik dus een aap, en zowel Coralie als ikzelf hebben geen respect of zelfrespect.



Ik vraag me af hoeveel (of hoe weinig) correcte denkende mensen er dan volgens die theorie nog zijn. Allemaal seksende apen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven