pijpen

14-06-2007 11:32 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
meiden, vrouwen, wat vinden jullie van pijpen? Houden jullie ervan of juist niet.Ik zelf vind het niet echt super om uit te voeren. Maar mn vriend vind het super als ik t doe. Hebben jullie tips zodat ik het zelf ook wat leuker ga vinden.Ik doe het wel hoor, maar meer omdat ik weet dat hij het zo lekker vind.Laten jullie je vriend/man ook klaarkomen in jullie mond? (heb dat n keer gedaan, maar kreeg echt het gevoel dat ik moest kokhalzen) Ik hoop op wat leuke bruikbare tips!!xxx XXan
Alle reacties Link kopieren
Ik zet, als ik voel dat hij bijna klaarkomt, mijn verstand op nul. Vaak slik ik dan zelf nog even, dan hou ik het langer vol. Als je wil slikken, doe het dan zo snel mogelijk, dan lukt het wel. Ik krijg, als ik lang in dezelfde houding zit, last van mijn nek en kaken. Ik wissel altijd een beetje af, 10 minuten in dezelfde houding lukt echt niet ;)
Alle reacties Link kopieren
ligt een beetje aan wie de ontvanger is..

maar in principe vind ik pijpen fantastisch ! Vooral om te voelen en te zien hoe ik een man intens kan laten genieten.



Mijn laatste partner hield alles mooi glad, scheert zichzelf dus, en verzorgde zichzelf perfect, vond het echt geweldig om hem te pijpen !

Klaar laten komen in mijn mond doe ik eigenlijk nooit, is nog een drempel, maar ja, vermoed dat er genoeg sperma/voorvocht al meekomt tijdens het pijpen zelf.
Alle reacties Link kopieren
pijpen vind ik heerlijk! en ik word er zelf ook lekker geil van ;-D



Maar ik slik niet altijd.. ligt er maar net aan of ik daar zin in heb. Soms smaakt het gewoon niet zo lekker (proef ik vaak al aan voorvocht en dan kan ik nog optijd stoppen met mn mond :-p) dan hoeft het van mij niet zo
Alle reacties Link kopieren
Pijpen doe ik wel! Het is heerlijk om een man te zien genieten  Maar slikken.... NEE!!! Heb het wel eens geprobeerd, maar ik moest echt bijna kotsen.. Gewoon het idee van warme plakkerige dikke drap in je mond.. bahbah..  Ik wou dat ik het lekker vond, maar helaas, ik kan er niks aan doen.. SLIKKEN, NO WAY!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik pijp alleen als ie schoon is!
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind pijpen erg leuk en lekker om te doen! Bij mn ex-vriend deed ik het zelden maar bij mij huidige dagelijks.. Ik vind het lekker om hem te verwennen en wordt er zelf ook geil van!

Klaarkomen in mijn mond doet hij niet, dat wilt hij zelf niet dus lekker makkelijk.. hij komt liever in mij :P
Alle reacties Link kopieren
ik slik wel,... mijn mond gaat er helemaal van tintelen...

is erg lekker,.en geil..
Alle reacties Link kopieren
Doe het alleen als je het zelf lekker vind om te doen!

Mijn vriend vind het heerlijk maar dat komt o.a. omdat ik het fijn vind en hij dat merkt.

Bij mijn vorige vriend vond ik t smerig, maar hij was gewoon smerig, onhygienisch. Gatsie, soms ging je gewoon bijna over je nek.

Maar mijn huidige vriend is lekker schoon en dan kan ik er echt van genieten hoe hij geniet.

Maarja, ieder zijn ding, als je niet wilt moet je het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Pijpen vind ik best lekker,zeker als je ziet dat je partner geniet..ik word er ook gewoon nat van zeg maar..de ene keer vind ik het lekkerder als de andere keer,ligt aan mijn stemming.Al wissel ik het wel af met mijn hand, krijg pijn in mijn bakkes. Van de week mijn vriend wakker gepijpt, was heerlijk, en hij genoot er zo van, afijn hij kwam klaar in mijn mond, ik dacht, wat doe ik ermee,spuug het altijd uit eigenlijk (nog maar 1 x geslikt eigenlijk) en dacht, ok, is slik het door...haha..slikken op je nuchtere maag sochtends vroeg vind ik dus niet lekker, ik maakte 2 keer kokgeluiden haaha..en was gewoon lichtelijk misselijk..we hebben er om kunnen lachen hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk om mijn vriend te pijpen. Niet alleen hij geniet, ook ik geniet van het feit dat hij er zo ontzettend geil van wordt. Alleen daarvan wordt ik al nat.

Slikken heb ik nog nooit gedaan. We vinden het lekkerder als hij in mij klaarkomt. Niets is lekkerder dan na een lekkere pijp zijn stijve en natte penis in mij te voelen en hem te voelen klaarkomen. mmmmm
Alle reacties Link kopieren
Pijpen, prima tijdverdrijf! Ik kan er echt van genieten om t te doen, hem zien genieten is mooi, maar ik vind het zelf ook gewoon lekker.

Mits de man in kwestie schoon is, zo niet dan gaat t feest niet door natuurlijk, het moet wel fris zijn!
Alle reacties Link kopieren
ik vind pijpen ook ontzettend leuk en lekker om te doen.eigenlijkv aak gewoon omdat ik er zin in heb.. en leuk vind d eman te verwennen. maar ook als ik geil ben pijp ik graag en daarna nog meer geil te worden... hem genieten.. de spanningen in zijn lijf te voelen... te proeven.. heerlijk.. maar ook de dominantie daarvan.. ik hou op.. wanneer ik wil.. ik pauzeer als ik wil... alles. jaren terug deed ik het een stuk minder en vond ik het vies, maar un ik me meer laat gaan bij de sex geniet ik meer van de emoties rondom ipv alleen van het geval in mijn mond.. ik slik wle alleenals ik ontzettend geil ben.. dus meestla niet.. dan totdat hij klaarkomt en draai ik hem weg..
Alle reacties Link kopieren


ik vind pijpen ook ontzettend leuk en lekker om te doen.eigenlijkv aak gewoon omdat ik er zin in heb.. en leuk vind d eman te verwennen. maar ook als ik geil ben pijp ik graag en daarna nog meer geil te worden... hem genieten.. de spanningen in zijn lijf te voelen... te proeven.. heerlijk.. maar ook de dominantie daarvan.. ik hou op.. wanneer ik wil.. ik pauzeer als ik wil... alles. jaren terug deed ik het een stuk minder en vond ik het vies, maar un ik me meer laat gaan bij de sex geniet ik meer van de emoties rondom ipv alleen van het geval in mijn mond.. ik slik wle alleenals ik ontzettend geil ben.. dus meestla niet.. dan totdat hij klaarkomt en draai ik hem weg..



waarom niet? Het valt me op hoe weinig vrouwen eigenlijk slikken! Het is echt niet zo vies! Ik vind het zelfs wel leuk om te doen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind slikken ook leuk. Ook klaarkomen in het gezicht vind ik lekker.



Pijpen vind ik het leukst als de man ook geschoren is. Anders zit je maar haar te happen. Verder geniet ik ook als hij geniet. Jammer dat ik er zulke stijve kaken van krijg.


Gewoon het idee van warme plakkerige dikke drap in je mond.. bahbah..  



Wat kan jij het toch "heerlijk" genuanceerd brengen....
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend vindt het helemaal geweldig als ik hem pijp, en ik vind het zelf ook wel leuk om te doen. het is de ene keer inderdaad fijner dan de andere keer, maar als mijn vriend dan naderhand zegt dat ik gewoon te goed ben, is het dat allemaal waard! en het slikken... het is net alsof het de ene keer viezer smaakt dan de andere keer. meestal slik ik wel, en anders laat ik hem in mijn gezicht komen. dat vindt hij ook ontzettend geil.
Alle reacties Link kopieren




quote: triezzzze reageerde



Gewoon het idee van warme plakkerige dikke drap in je mond.. bahbah..  



Wat kan jij het toch "heerlijk" genuanceerd brengen....
Haha.. zo noemt een jongen van mn werk het. Maar ook bijv. warme mannen pap..




quote: Xander68 reageerde





quote: triezzzze reageerde



Gewoon het idee van warme plakkerige dikke drap in je mond.. bahbah..  



Wat kan jij het toch "heerlijk" genuanceerd brengen.... Haha.. zo noemt een jongen van mn werk het. Maar ook bijv. warme mannen pap..



Hahaha! getver....nóg ranziger!
Alle reacties Link kopieren
Ik pijp ook graag, heerlijk vind ik het.:P Alleen wil ik dan wel graag dat mijn partner schoon is, en na een avond doorzakken smaakt zijn sperma ook niet erg lekker Veel met je tong werken terwijl je pijpt is lekker voor hem, niet te, maar wel lekker overal langs, zacht. En masseer ook 's in zijn anus met je vinger terwijl je pijpt, zacht en met glijmiddel. Aan het eind zuig ik zijn sperma eruit, yammmie:P Heb helemaal zin gekregen:P ;) Liefs Pretty
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik zal hier wel de enige ijn die pijpen helemaal niks vind ... *-)

Bij mijn ex vond ik het iig verschrikkelijk om te doen.... het smaakte zo ontzettend vies... ik heb het daarna ook nog nooit bij andere jongens gedaan,... ik wil het wel weer een x probere maar dan w8 ik nog wel ff tot ik egt een  jongen vind waar ik om geef....



x
Audrey,



Kan het zo zijn dat je voormalige vriend 'm niet waste voordat je 'm ging pijpen? Hygiëne op nummer 1 hoor! Voordat ik ga beffen heb ik graag dat de vrouw haar vagina even wast, wel zo lekker fris



Probeer het nog eens zou ik zeggen bij je volgende relatie, en vraag 'm netjes of ie hem even wast. Vind je het nog vies....dan is het nu eenmaal zo.



Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
meiden, vrouwen, wat vinden jullie van pijpen? HEERLIJK!!! (mits schoon & fris, uiteraard!) Houden jullie ervan of juist niet.Enorm!

Ik zelf vind het niet echt super om uit te voeren. Maar mn vriend vind het super als ik t doe. Hebben jullie tips zodat ik het zelf ook wat leuker ga vinden. Afwisseling (pijpen, aftrekken, op hem zitten etc.) wellicht?

Ik doe het wel hoor, maar meer omdat ik weet dat hij het zo lekker vind.

Laten jullie je vriend/man ook klaarkomen in jullie mond? (heb dat n keer gedaan, maar kreeg echt het gevoel dat ik moest kokhalzen)

Ik hoop op wat leuke bruikbare tips!! Misschien na het slikken doorspoelen met een drankje die klaar staat op het nachtkastje?



xxx XXan

Alle reacties Link kopieren
En mannen, hoe vinden jullie het om te pijpen? Ik zelf vind het erg spannend vooral.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven