nog maar weer eens een stelling :)

17-06-2007 16:04 33 berichten
Alle reacties Link kopieren










"Je bent pas "Je bent pas werkelijk seksueel een volledig mens als je seks kan hebben op welke manier, waar en met wie dan ook, ook al is het alleen met jezelf,

terwijl je je voorstelt dat je ouders naar je kijken en je aanmoedigen met "Goed zo!". 








op welke manier, waar en met wie dan ook, ook al is het alleen met jezelf,

terwijl je je voorstelt dat je ouders naar je kijken en je aanmoedigen met "Goed zo!".  werkelijk seksueel een volledig mens als je seks kan hebben,

op welke manier, waar en met wie dan ook, ook al is het alleen met jezelf,

terwijl je je voorstelt dat je ouders naar je kijken en je aanmoedigen met "Goed zo!". 
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme Bianca....  toch niet terwijl je ouders staan te kijken!! zou spontaan vaginisme krijgen hihi
Alle reacties Link kopieren
terwijl je het je VOORSTELT !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


"Je bent pas "Je bent pas werkelijk seksueel een volledig mens als je seks kan hebben op welke manier, waar en met wie dan ook, ook al is het alleen met jezelf,

terwijl je je voorstelt dat je ouders naar je kijken en je aanmoedigen met "Goed zo!". 


op welke manier, waar en met wie dan ook, ook al is het alleen met jezelf,

terwijl je je voorstelt dat je ouders naar je kijken en je aanmoedigen met "Goed zo!".  werkelijk seksueel een volledig mens als je seks kan hebben,

op welke manier, waar en met wie dan ook, ook al is het alleen met jezelf,

terwijl je je voorstelt dat je ouders naar je kijken en je aanmoedigen met "Goed zo!". 
"Als" ik een seksueel volledig mens ben/zou zijn, zou dit niet meer van toepassing zijn op het moment dat ik me voorstel dat mijn ouders mij aanmoedigen tijdens mijn seksuele "bezigheden".:o
Alle reacties Link kopieren
BGB, je bent pas een seksueel volledig mens als je de goedkeuring van je ouders wat betreft je seksleven niet meer nodig hebt ;)
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha... nou ik mag hopen van niet.

Ik geloof niet dat mijn ouders echt "goedzo" tegen me zullen zeggen. Niet dat mijn seksleven nou echt zo ontzettend bizar is, maar misschien ook wel voor sommigen... ik denk in ieder geval wel dat ik te "bizar" ben voor mn ouders.
Alle reacties Link kopieren
*teleurgesteld* Ik dacht dat er in het wit een spannende verborgen boodschap stond.:(





Ik wíl me niet eens voorstellen dat mijn ouders toekijken.:o:D



En als ik het dan toch doe zie ik mijn moeder voor me (te laat... het staat al op mijn netvlies, bedankt Bianca), met afgewend hoofd, want die wíl nog steeds niet weten dat haar dochter sex heeft.;)
Alle reacties Link kopieren
Andersom kan ik me ook amper voorstellen dat mijn ouders het doen. Laat staan dat ik sta te kijken...
Alle reacties Link kopieren
ik hoop............dat mijn kinderen later ooit eens deze stelling onder ogen krijgen en dan zeggen ; já.......ik kan gewoon genieten als ik me mijn moeder voorstel én.... die tuttebol zou me inderdáád nog aangemoedigd hebben óók !



Hoe je die stelling denk ik moet zien is dat je je niet - meer - schaamt dát je sex hebt, welke soort van sex dan ook , of je moeder die nou af- of goed zou keuren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het een beetje "familie-eigen" is, dat je je dochter/zoon het liefst als een sexloos wezen blijft zien.

In jouw ogen blijft je dochter altijd dat schattige kleine meisje, dat niet aan verderfelijke sex doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het een beetje "familie-eigen" is, dat je je dochter/zoon het liefst als een sexloos wezen blijft zien. Nee, dat heb ik niet.... ik hoop dat mijn oudste een heel leuk sexleven hééft en dat de ander het later kríjgt . Ik heb altijd gedacht dat ik hetzelfde als jou zou denken , hoor , maar ik merk nu dat ik dat niet - meer - heb. Maar oudste heeft leeftijd al bereikt waarop ik met sex begonnen ben en kan me dus een en ander goed voorstellen .

In jouw ogen blijft je dochter altijd dat schattige kleine meisje, dat niet aan verderfelijke sex doet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ik hoop............dat mijn kinderen later ooit eens deze stelling onder ogen krijgen en dan zeggen ; já.......ik kan gewoon genieten als ik me mijn moeder voorstel én.... die tuttebol zou me inderdáád nog aangemoedigd hebben óók ! Ik hoop ook dat mijn dochter zo zou denken, kan wel zeggen dat ik bijna zeker weet dat ze zo zou denken.



Hoe je die stelling denk ik moet zien is dat je je niet - meer - schaamt dát je sex hebt, welke soort van sex dan ook , of je moeder die nou af- of goed zou keuren.
Ik besef dat niet elke moeder eraan moet denken dat hun kids sex hebben maar mijn dochter heeft nu de leeftijd dat sex eraan zit te komen en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze daar van kan genieten op welke manier dan ook.

En dat ze geen schuldgevoel zou hebben over het feit dat ik het niet goed zou keuren met wat voor sex of met wie ze het heeft.

Er wordt hier hel open over sex gepraat met mijn dochter en haar vriendinnen, ik zeg altijd .. meiden geniet ervan maar doe het wel veilig :D

Het is zelfs zo dat toen een vriendin van haar voor de eerste keer sex had ze dus echt aan mij heeft gedacht en aan mijn woorden moest denken.

Hier hebben we heerlijk om kunnen lachen :D
Alle reacties Link kopieren


Ik denk dat het een beetje "familie-eigen" is, dat je je dochter/zoon het liefst als een sexloos wezen blijft zien.

In jouw ogen blijft je dochter altijd dat schattige kleine meisje, dat niet aan verderfelijke sex doet.
Hier een pappa van een dochter die inmiddels ook seksueel aktief is.

Ik heb letterlijk tegen haar gezegd dat ik haar het beste seksleven van heel; de wereld toewens.

Plus dat daar, volgens mij, een aantal randvoorwaarden bij horen.

Doe het veilig, maak plezier en doe geen dingen echt tegen je zin in.

Dit hebben we gezegd waar beiden, ook vriendje dus, bij waren.



Gelukkig voelt ze zich zo op haar gemak, dat ze ook probleempjes op seksueel gebied met ons durven delen.

Zelf heeft ze hierover gezegd dat ze het heel veilig vind dat ze er thuis over kan praten.
Mijn ouders zullen geen 'goedzo' zeggen over mijn sexleven whaha! Dat is 1 ding dat zeker is... ik ben wat dat betreft heel anders dan mijn ouders. Maar zij hebben zich er lang geleden al bij neergelegd dat ik gewoon stout ben. Ik praat er niet over met ze, maar ze weten heel goed dat ik geen engeltje ben.
Ik ben het eens met Eowynn. Je bent pas echt volwassen als je de goedkeuring van je ouders niet meer nodig hebt.

Sinds ik dat losgelaten heb, is mijn seksleven een heel stuk beter geworden :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met Eowynn. Je bent pas echt volwassen Dat zei ze niet helemaal;ze zei: een sexueel volledig mens...als je de goedkeuring van je ouders niet meer nodig hebt.

Sinds ik dat losgelaten heb, is mijn seksleven een heel stuk beter geworden :D
Ben het wel met jullie beide eens.
Ow zie je, zit ik er gewoon mijn eigen invulling aan te geven ;) Maar moet je niet volwassen zijn voordat je seksueel volwassen kan zijn?
En seksueel volwassen en seksueel volledig mens is eender in mijn ogen ;)
Alle reacties Link kopieren
Sexueel volledig mens vind ik nog een stapje verder...
Ik zal de trap ff maken ;)



Om een seksueel volledig mens te zijn, moet je eerst seksueel volwassen zijn. Om seksueel volwassen te zijn, moet je volwassen zijn. Om volwassen te zijn, moet je geen goedkeuring meer zoeken (niet van je ouders, maar ook niet van anderen.)



Is ie zo volledig genoeg? :P
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja...:)
Nu is de discussie alweer gestopt. Arme Bianca ;)
Alle reacties Link kopieren
Nu is de discussie alweer gestopt. Arme Bianca ;)
Dankje , meid *;
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote: blijfgewoonbianca reageerde

Dankje , meid *;





Misschien iets controverselers posten?
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde

Dankje , meid *;

Misschien iets controverselers posten?
pffffff..................... ja als t ook geen jip-en-janneke topic is loopt t niet.........:D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven