nog maar weer eens een stelling :)

17-06-2007 16:04 33 berichten
Alle reacties Link kopieren










"Je bent pas "Je bent pas werkelijk seksueel een volledig mens als je seks kan hebben op welke manier, waar en met wie dan ook, ook al is het alleen met jezelf,

terwijl je je voorstelt dat je ouders naar je kijken en je aanmoedigen met "Goed zo!". 








op welke manier, waar en met wie dan ook, ook al is het alleen met jezelf,

terwijl je je voorstelt dat je ouders naar je kijken en je aanmoedigen met "Goed zo!".  werkelijk seksueel een volledig mens als je seks kan hebben,

op welke manier, waar en met wie dan ook, ook al is het alleen met jezelf,

terwijl je je voorstelt dat je ouders naar je kijken en je aanmoedigen met "Goed zo!". 
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat dacht je van: Ik wil mijn man anaal neuken, maar hij wil niet. Scheiden of niet?



En anders maar over hoe je nu klaar kan komen ofzo. Ik wel eens weten hoe dat nou moet :D
Alle reacties Link kopieren
Een Jip en Janneke topic? ??? Is dat de benaming voor de interessante topics hier momenteel?? ;)



Ik weet er wel 1:

Trio met postbode en meteropnemer....wie ook?


Ik weet er wel 1:

Trio met postbode en meteropnemer....wie ook?
Ik mnoet altijd zelf de meter opnemen :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen toestemmig van mijn moeder (vader is overleden) nodig.

Ik vertel haar niet alles.Dat is een andere zaak.

Als ik haar zou vertellen dat mijn man zijn gang mag gaan en ik niet dan zou ze alleen maar gesterkt worden in haar (20 jaar oude) idee dat ik werkelijk alles zal doen om hem maar bij me te houden:@

Misschien dat ik als 16 jarige naar zijn pijpen danste maar dat is allang niet meer zo.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zamirah reageerde



Ik weet er wel 1:

Trio met postbode en meteropnemer....wie ook? Ik mnoet altijd zelf de meter opnemen :(
Wat dacht je van de tuinman?  :PTegenwoordig zeer gwild in elite kringen...
quote: Zamirah reageerde



Wat dacht je van de tuinman?  :PTegenwoordig zeer gwild in elite kringen...





Leef ik nou echt buiten de maatschappij? Die heb ik ook al niet ;(
Alle reacties Link kopieren
Sjee Bianc, ik ben geloof ik echt nog van de 20ste eeuw. Het lijkt me helemaal niks als mijn ouders toe zouden staan te kijken terwijl PP en ik elkaar dingen als "lekkere geile neukslet" en "vind je het lekker" toefluisteren terwijl we elkaar met de paarse vivadildo bewerken.



Maar dan ben ik ook wel preuts hoor, moet ik zeggen.;)
Alle reacties Link kopieren
beste Bianca,



leuke stelling al verwerp ik hem volledig. Als je pas een sexueel volledig mens kunt zijn als je je voor kunt stellen dat je ouders jouw manier van sexen oké zouden vinden, ga je voorbij aan het feit dat niet alleen jouw instelling van belang is, maar ook die van je ouders. Als je van je ouders weet dat ze een instelling hebben als:

- ze zijn preuts en vinden sex iets vies (het ouderwetse/streng gelovige type)

- ze ontkennen het sexleven van hun kind (het ik-kan-mijn-dochter- niet-als-sexueel-actief-accepteren type)

- ze hebben een afkeer van jou manier van sexen (het je-bent-te-kinky -voor-mijn-smaak type)

en zo zijn er nog veel meer mogelijkheden.



Je kunt over het algemeen redelijk een inschatting maken over hoe je ouders ten opzichte van je sexualiteit staan en dat neem je dan toch mee in je voorstelling. Dus al heb je zelf geen enkele remming en voel je je zeker wel een sexueel volwaardig mens, dan nog kan het zijn dat je weet dat je ouders daar niet van zouden staan te juichen. dan kun je volgens mij ook niet de voorstelling maken dat ze naast je bed staan te juichen, want dat zijn jouw ouders dan gewoon niet. 

Maar als je ouders een instelling hebben waardoor ze niet om jouw sexualiteit staan te juichen (om welke reden dan ook), waarom zou jij daar zelf dan minder volwaardig/sexueel onvolwassen door zijn?

 

Ik ben het er daarom ook mee eens dat je sexueel volwassen/volledig bent als je volledig achter je eigen keuzes staat en je niets aantrekt van wat anderen daar van zouden vinden. Dat je die goedkeuring van je ouders niet meer nodig hebt, omdat je vanuit jezelf al weet dat het goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven