Vakantieliefdes...

18-06-2007 01:35 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannende Spanjaarden, innemende Italianen, potente Portugezen, grijpgrage Grieken en friemelende Fransen.....met welke nationaliteit had jij een stomende liefdesnacht op vakantie ?

Hadden jullie communicatieproblemen of is de taal der liefde universeel?

Vertel hier, mannen en vrouwen, je anekdote...



(Is vast al een topic over geweest?)
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtig onderwerp!!!!

Alleen geen spanjaarden, italianen of fransen in de hoofdrol maar een jongen uit West-Brabant en een meisje uit Zuid-Limburg die elkaar ontmoet hebben in de Provence in Zuid Frankrijk.

Deze speciale ontmoeting is volgende zomer 20 jaar geleden en we zijn nog steeds erg gelukkig samen en hebben ondertussen ook nog eens 2 mooie zonen op de wereld weten te zetten!



Laat je nooit ontmoedigen als mensen zeggen dat het "maar een vakantieliefde is" gewoon er voor gaan!!! .
Alle reacties Link kopieren
Poeh.. Summerlove...

Ja, die heb je altijd wel he? De ene wat heftiger dan de andere.. Ik ben in 2005 met een vriendin naar de Dominicaanse Republiek geweest en daar keek ik m'n ogen uit!! Toen ook een summerlove gehad en het leuke is wel dat we nog steeds contact hebben met elkaar.. Hij werkte daar in het hotel waar we zaten en ja, ik was op vakantie!! hahaha.. Heb echt de tijd van m'n leven gehad.. Op een tropisch eiland met zo'n mooie Dominicaan, wat wil je nog meer? Ik spreek hem nog steeds wekelijks via MSN en Skype.. dan hebben we weer een update over onze levens, hij weet dat ik samenwoon en dat ik gelukkig ben en dat vind íe helemaal geweldig! Dus ja, zeker wel een leuke vriend aan overgehouden..
Alle reacties Link kopieren
Renesse :D Zegt dat genoeg?

Met een Nederlandse jongen, daarna ook nog vaak plezier mee gehad. Hmmm
Alle reacties Link kopieren
Twee weken met een paar Portugezen opgetrokken die mijn vrienden al kenden en de laatste avond belandden we bij elkaar in bed....

Zon, zee en een mooie meneer met humor, wat wil je nog meer?

Krijg nog wel eens zomaar een smsje, hardstikke leuk...
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb een vakantliefde gehad.... Maar ook hier geen andere nationaliteiten, maar gewoon een Nederlandse jongen. Maar met zijn gebruinde huid, zwarte haren en felblauwe ogen deed hij niet onder voor die griekse, spaande, italiaanse en franse 'hunks'.

Bijna 2 weken hebben we het heel gezellig gehad op vakantie. Van lekker stappen in de discotheken, uitstapjes maken tot urenlang liggen praten op het strand, tot de zon opkwam en de eerste vroege 'zonaanbidders' al weer te voorschijn kwamen.....

Terug in Nederland elkaar nog een paar keer gezien, maar onze levens waren zo verschillend en druk, dat we eigenlijk nauwelijks tijd voor elkaar hadden. Wel hebben we nog steeds regelmatig contact, al zo'n 8 jaar nu.

En ja, ik ben toch wel eens benieuwd hoe het nu zou zijn als we wel bij elkaar waren gebleven......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven