Gebruik van sexspeeltjes voor de man tijdens sex

18-06-2007 23:22 18 berichten
Hallo allemaal,



Sexspeeltjes voor de vrouw worden vaak gebruikt tijdens de sex. Nu vraag ik me af...gebruiken jullie ook weleens sexspeeltjes die bedoeld zijn voor de man tijdens de sex? (kunstvagina's, cockringen, butpluggen o.i.d.) Ben benieuwd naar de reacties!
Om maar eens te starten....wij gebruiken niks voor de man (maar het wordt eens hoog tijd....:P), enkel de vieb van mijn vriendin...voor mijn vriendin uiteraard! ;-)
Alle reacties Link kopieren
n kockring is stiekem toch ook weer leuk voor de vrouw... gezien t de piemel langer harder, stijf houdt ;)

eentje met n tril-optie is helemaal aan te raden!!
Alle reacties Link kopieren
cock....
Alle reacties Link kopieren
Speeltjes zijn leuk en zeker aan te raden..

Wij gebruiken o.a. een cockring, trillend en niet trillend. Vriendjelief heeft een lekker stijve penis en kan lekker lang door. Leuk voor beiden! Verder hebben we een anaaldildo, vindt ie heerlijk! Ook hebben we een bondageset, daar wordt ie helemaal gek van!

Veel plezier :D
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje, Ik kom nogal snel klaar als ik in mijn vrouw zit. Stel ik dit met een cockring uit? Blijft de penis langer stijf, ook nadat ik gekomen ben?



Zo wel helpen.... ;)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om klaar te komen met een buttplug in. Echt een aanrader!
Dank voor de reacties tot zover....interessant wat jullie zoal gebruiken. Ik heb me er nooit zo mee ingelaten met speeltjes voor de man...maar nu ik het zo lees.....binnenkort maar eens de sexshop induiken voor wat leuks....


Even een vraagje, Ik kom nogal snel klaar als ik in mijn vrouw zit. Stel ik dit met een cockring uit? Blijft de penis langer stijf, ook nadat ik gekomen ben?



Zo wel helpen.... ;)
Als het goed is blijft je penis stijf. Een cockring knelt alsware af, waardoor het bloed niet terug kan stromen uit de zwellichamen. Zodoende blijft ie stijf....
Alle reacties Link kopieren
Om maar eens te starten....wij gebruiken niks voor de man (maar het wordt eens hoog tijd....:P), enkel de vieb van mijn vriendin...voor mijn vriendin uiteraard! ;-)
Hoezo uiteraard? Je hoeft niet homo of bi te zijn om met zo'n hulpmiddel je genotsgrotje te verwennen hoor. Try it, you'll like it! :)
Alle reacties Link kopieren
hahahaha genotsgrotje... gatver hahahahahahaha





Buttplug, dildo, vib, vinger ;-), streelzweepje, zweepje, kettingen, bondagesjaaltjes, blinddoek.



Cockring... dat wil ik oooooook *woei*




quote: Xander68 reageerde



Om maar eens te starten....wij gebruiken niks voor de man (maar het wordt eens hoog tijd....:P), enkel de vieb van mijn vriendin...voor mijn vriendin uiteraard! ;-) Hoezo uiteraard? Je hoeft niet homo of bi te zijn om met zo'n hulpmiddel je genotsgrotje te verwennen hoor. Try it, you'll like it! :)
Frank,



Met dat "uiteraard" bedoel ik eigenlijk.....ik heb geen ervaring met mannenspeeltjes. Sta er zeker wel voor open, het is er alleen nog nooit van gekomen...Maar goed, ga binnenkort de stap maar eens zetten want ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig:P
Alle reacties Link kopieren
Je moet er idd wel voor open staan en je er niet voor afsluiten... :D

(sorry weer een flauw inkoppertje :$)

Overigens zijn er ook nog 101 andere fallussymbolen die je ervoor kunt gebruiken he... De groenteboer of een kantoorartikelenzaak bieden ook het een en ander aan inspiratie... :) Enfin wat een vrouw zoal kan gebruiken kun je zelf ook gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
Heb die vibrerende ring van durex paly vibrations een keer geprobeerd

allen konden we het knopje niet vinden om um uit te zetten(oorzaak drank)

verder wel een grappig ding en je kan um ook gewoon bij het kruidvat kopen
Alle reacties Link kopieren
--
anoniem_4379 wijzigde dit bericht op 09-06-2009 10:49
Reden: Niet van toepassing
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren


Hoe werkt een but-plug eigenlijk? moet je die ook op en neer bewegen zoals een vieb of moet hij die gewoon inbrengen en dan door gaan met waar hij mee bezig was? Kan hij bijvoorbeeld neuken met zo'n ding in vraag ik me af?



misschien een beetje domme vraag maar heb 0,0 ervaring met het anaal plezieren van een man terwijl mijn nieuwe minnnaar het volgens mij wel heel erg zou waarderen .

Alle tips zijn dus welkom!





Gewoon laten zitten, (en let op!! niet vergeten eruit te halen na afloop :))
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pasgeleden een voorbinddildo gekocht, gewoon een kleintje (ik wil niet dat mijn vriend gillend van de pijn in bed ligt) en holly shit dat is gewoon supperg**l.



Mijn vriend vind het ook helemaal te gek en ik vind het wel eens leuk om "de andere rol"te spelen.



We hebben zowieso best wel wat speeltjes, ik zeg leef je uit.
Alle reacties Link kopieren




quote: Super Trooper reageerde



Hoe werkt een but-plug eigenlijk? moet je die ook op en neer bewegen zoals een vieb of moet hij die gewoon inbrengen en dan door gaan met waar hij mee bezig was? Kan hij bijvoorbeeld neuken met zo'n ding in vraag ik me af?



misschien een beetje domme vraag maar heb 0,0 ervaring met het anaal plezieren van een man terwijl mijn nieuwe minnnaar het volgens mij wel heel erg zou waarderen .

Alle tips zijn dus welkom!





Gewoon laten zitten, (en let op!! niet vergeten eruit te halen na afloop :))

vooral dat laatste is best belangrijk hahahha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven