Bestelling bij de Pabo

19-06-2007 17:45 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb een week geleden iets besteld bij de Pabo (on-line) en wacht ongeduldig op de bestelling. ;)

Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat een bestelling binnen is (alles was in voorraad)?
Alle reacties Link kopieren
Meestal na 2 weken ofzo;)
Alle reacties Link kopieren
wat heb je besteld?

ben erg nieuwsgierig wat voor spannende dingen je hebt gekocht.
Alle reacties Link kopieren
hoi



ik heb in het verleden en nu ook weer een bestelling uitstaan bij pabo

en echt het duurt zo waardeloos lang

de vorige keer wel 3 maanden en nu wacht ik alweer 2 maanden nu

dit is de laatste keer dat ik bestel ga liever naar een christine leduce winkel



wijffie
Alle reacties Link kopieren
Nou helaas denk ik dat je dan nog wel even kan wachten, het duurt volgens mij minstens een maand!
Alle reacties Link kopieren
Pabo, na dat ik jaren geleden na 5 weken een gedeelte van de bestelde spullen ontving vond ik het wel welletjes.
Alle reacties Link kopieren


wat heb je besteld?

ben erg nieuwsgierig wat voor spannende dingen je hebt gekocht.









Sexy lingerie en een nieuwe dildo :P.



Maar goed, dit klinkt niet positief. Op de een of andere manier had ik in gedachten dat ze net zo snel zouden zijn als de Otto of Whekamp (volgende dag in huis).



Weet iemand een goede on-line shop die wel snel levert?

Ik heb een drukke baan en niet altijd tijd om zelf naar een shop te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonzusje had een keer een zusterspakje bestelt bij de pabo. Na drie maanden kreeg ze... Het mutsje! Toen heeft ze vriendelijk opgebeld, dat de rest echt niet meer hoeft. Bij christine le duc was het binnen drie dagen binnen. Is wel ietsje duurder, maar betere kwaliteit en levering.



Groetjes, Petra
Alle reacties Link kopieren


Mijn schoonzusje had een keer een zusterspakje bestelt bij de pabo. Na drie maanden kreeg ze... Het mutsje! Toen heeft ze vriendelijk opgebeld, dat de rest echt niet meer hoeft. Bij christine le duc was het binnen drie dagen binnen. Is wel ietsje duurder, maar betere kwaliteit en levering.



Groetjes, Petra



Ik had ook zoiets, ik had een mooi lingeriesetje besteld, kreeg ik het in drie delen, minstens een maand uit elkaar, in verkeerde kleuren (zwarte kousen, witte string en zwarte bh) terwijl ik alles in het wit had besteld. Bovendien is de kwaliteit van de spullen van de pabo echt slecht! Dus liever iets meer geld uitgeven dan minder en dan 3 maanden moeten wachten op een verkeerd pakje.
Alle reacties Link kopieren
De Otto, Wehkamp, Neckermann etc verkopen oo kwel sexy lingerie, lak en vibrators etc. Dat heb je vaak de volgende dag ook al in huis.

Christine le Duc heeft ook een postordersite en levert wel sneller dan de pabo.
Alle reacties Link kopieren


Bij mij duurt het de ene keer maar een paar dagen, en de andere keer een half jaar. Maar meestal als het op voorraad is, heb je het we binnen een week.



Succes.


Alle reacties Link kopieren




quote: seat reageerde



wat heb je besteld?

ben erg nieuwsgierig wat voor spannende dingen je hebt gekocht.





Sexy lingerie en een nieuwe dildo :P.



Maar goed, dit klinkt niet positief. Op de een of andere manier had ik in gedachten dat ze net zo snel zouden zijn als de Otto of Whekamp (volgende dag in huis).



Weet iemand een goede on-line shop die wel snel levert?

Ik heb een drukke baan en niet altijd tijd om zelf naar een shop te gaan.
Of durf je stiekem toch niet zo goed? Christine le Duc winkels zijn namelijk elke dag (behalve zaterdag) tot 21 u geopend en op koopavond zelfs tot 22u (jaja ben goed geïnformeerd, maar das logisch want ik werk er) Dus ook met een drukke baan moet het lukken toch?
Ik bestel wel vaker bij de Pabo. En ja, dan duurt het soms wel wat langer dan ik zelf gewild had. Maar ik vind dat niet erg en heb er de geduld voor. Qua kwaliteit van de lingerie, dat verschilt, soms goed en soms minder goed.
Alle reacties Link kopieren
btw en C le Duc is echt super klant vriendelijk en vrouw gericht:D ben der overigens maar 1x geweest (toen ik 18 was) maar aangezien mijn vibie na 5 jaar nog steeds top werkt (had het simpelste van het simpelste model) hoef ik ook geen nieuwe!!



ga der binnenkort wel weer is even heen met vriendje lief om glijmiddel aan te schaffen:D
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Je zou eens moeten bestellen bij mailfemale. Ze hebben superleuke dingen en leveren echt snel. Na betaling krijg je zelfs een mail waarin staat wanneer je pakketje wordt bezorgd. Dat is ideaal, kun je de postbode opwachten....... Ik bestel een paar keer per jaar wat en tot nu toe is er altijd binnen 5 dagen geleverd.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad mailfemale,

heel duidelijk en bij mij was een bestelling niet aangekomen...

(welke buurvrouw zou het nu hebben?).

Kreeg ik netjes een nieuwe bestelling toegestuurd.

En nog leuk ingepakt ook!

Die licht blauwe van Fun Factorie is een topper, en natuurlijk de poket rocket!
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit het pretpakket besteld bij de pabo.

Had het binnen 2 dagen in huis maar wat een tegenvaller zeg

er zat alleen maar goedkope rotzooi in en een flutvibrator. Heb het dus omgeruild voor een catsuit die overigens wel heel mooi is. Ik ga denk ik die pocketrocket maar es bestellen. Ik hoor er zoveel goede verhalen over. Maakt ie veel herrie? Ik heb zelf een soort nep tazan die een vreselijke pokkeherrie maakt. Ik vindt dit een beetje storend in bed. graag tips ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven