spijt van sex

20-06-2007 11:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die spijt hebben van iemand waarmee ze sex hebben gehad. en komen jullie degene dan nog wel eens tegen?



ik zelf heb heel veel spijt van een jongen waarmee ik 2 keer sex heb gehad (ook nog eens de slechtse en walgelijkste sex ooit). het was net een tijdje uit met mijn ex vriend, en ik was nogal verdrietig en kwetsbaar en toen ben ik met een jongen gegaan waar ik op dat moment nogal veel contact mee had. hij is een vriend van de vriend van mijn vriendin. maar hij is helemaal niet mijn type in tegendeel. Ik heb er zoveel spijt van echt vreselijk veel en het ergste is ik schaam me echt diep voor hem. hij is toch niet zo lief als ik dacht en hij ziet er ook nog eens niet uit.

ik snap niet wat ik toen in hem zag (heb echt geen idee). ik weet niet meer wat ik moet doen. ik heb nu een nieuwe vriend, maar hoop nooit dat hij erachter komt dat ik het met die jongen heb gedaan. En het aller ergste vind ik dat ik hem vaak nog tegen kom bij vrienden. dus ik blijf hem gewoon zien. en elke keer als ik hem zie voel ik me vreselijk ongemakkelijk. Ook voel ik me erg vies en ik was mezelf niet op dat moment. ik kan het niet goed uitleggen maar het voelde net alsof ik er zelf niet bij was op dat moment. nu ben ik zo bang dat het ooit uitkomt dat ik sex met die jongen heb gehad. ik weet ook wel dat hij het ook wel verteld heeft aan mensen en ik schaam me echt dood. ik ben gewoon zo bang en schaam me gewoon zo erg en wat zullen mensen dan wel niet van mij denken.  ik zit er ook zo ongelooflijk mee dat ik me er gewoon ongelukkig en verdrietig door voel en ik voel me vies, ik walg gewoon echt van die jongen en ik kan aan niks anders meer denken, zie elke keer weer hetzelfde beeld voor me. ook ben ik nogal boos op hem (dat kan eigenlijk niet want ik was er zelf ook bij) maar toch ik walg er van en was gewoon niet mezelf. De reden dat ik dit verhaal schrijf op dit forum is omdat ik heel erg diep schaam en me vreselijk voel, ik durf dit niet zomaar te vertellen. maar ik moet het gewoon kwijt.



ik vond de sex met hem ook echt niet fijn integendeel vond het vreselijk, ja dan denk je waarom doe je het dan he,ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik had behoeft aan iemand. maar het voelt voor mij bijna als aanranding. ik weet dat ik het zo niet mag noemen, want ik was er zelf bij en heb geen nee gezegd ofzo, ik vond het wel goed. maar ik walg van hem vind hem vies, voel mij vies en ik voel me vooral enorm minderwaardig hierdoor. En ik wil gewoon niet dat hij weet van mij wat hij nu weet (dat hij sex met mij heeft gehad). ik voel me geïntimideerd. ook vond ik zijn lichaam vies en er niet uitzien.



zijn er mensen die advies hebben? ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. ik hoop dat ik er overheen kan komen en niet m'n hele leven hiermee blijf zitten want vind dit ook niks zo.



Alle reacties Link kopieren
Ieder mens maakt grote en kleine fouten in zijn/haar leven. Dat jij sex hebt gehad met een man waarvan je naderhand walgt is naar maar niks bijzonders. Soms valt het zwaar tegen en doe je dingen waar je op dat moment niet aan toe was. Het overkomt vrouwen en mannen net zo goed. Gegeven blijft dat jij ermee zit op de een of andere manier. Je zult het een plek moeten geven. Uitspreken naar die man heeft geen zin, want waarschijnlijk gaat hij er heel anders mee om en begrijpt hij je niet. Vriendinnen of familie in vertrouwen nemen is ook weer zo wat, kunnen ze meegaan in je probleem?? Misschien is het een idee een brief aan degene te schrijven waar je nu zo van walgt, waarin je alle dingen die er in jouw ogen mis zijn gegaan opschrijft. Uit je woede, schaamte en verdriet over hetgeen gebeurd is. Maar......stuur hem niet op!! Je zou hem eventueel kunnen verbranden of versnipperen. Het is een geestelijk truukje om toch eens alles te kunnen uiten. Maar blijf bewust van het feit dat iedereen fouten maakt...en dat dat volkomen menselijk is... 

Suc6 N4B
Alle reacties Link kopieren
Hee, inderdaad iedereen maakt wel eens fouten. Zelf heb ik ook nadat het uit ging met mijn ex snel daarna een ONS gehad. Achteraf vind ik het niet handig van mezelf, maarja, gebeurd is gebeurd, en ik heb zoiets van nu weet ik in iedergeval dat het niet verstandig is de volgende keer. Fouten zijn om van te leren...



Liefs Druivvv
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, mensen maken fouten.. de ene wat groter dan de andere.. Ik heb ook zo mijn bedfouten gemaakt maar zoals je zelf al zegt 'je was er zelf bij' en op dat moment wilde je het wel.. En wat als je huidige vriend erachter komt, je vind het niet leuk, maar het is niet het einde van de wereld lijkt mij..

Zie het maar zo, die gozer mag blij zijn dat íe jou in bed heeft gehad!!;) Kan íe daar de rest van z'n leven op teren..

Ik wil het niet kleineren maar misschien maak je het groter dan het eigenlijk is.. Het is natuurlijk flink balen dat je die gozer nog steeds ziet, maar richt je gewoon op je vriend en mocht die gozer het ooit oprakelen dan zeg je dat je in een 'vlaag van verstandsverlies' nou eenmaal dingen kan doen wat je 'nuchter' NOOIT zou doen..
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het heel goed. Ik heb het ook meegmaakt. Het ergste vond ik dat ik halverwege dat ik geen zin meer had, niet gewoon nee zei. Dat ik het deed terwijl het eigenlijk niet goed voelde. En het stomme was dat ik het zelf wilde en er zelf bij was, dus niet dat die jongen me in de zeik had genomen. Blijkbaar zocht ik iets bij hem wat hij me eigenlijk totaal niet kon geven.



Ik voelde me daarna zo vies en vond het vreselijk dat ik zo respectloos met mezelf ben om gegaan. Vlak daarna leerde ik mijn vriend kennen en ik wilde in het begin geen seks. Ik wilde niet dat het weer zo raar zou lopen en was er ook nog niet aan toe om me zo te geven. Mijn vriend kon dat heel moeilijk begrijpen omdat ik voor hem wel met veel jongens seks had gehad.



Ik heb ook wel meer jongens waar ik mee naar bed ben geweest en het achteraf erg stom vond, maar daar kon ik me makkelijk overheen zetten, dat is eerder een vage herinnering. Maar deze voelde ik me ook echt vies, vooral de tweede keer. Had het veilig gedaan met hem, maar daarna bleek ik en mijn vriend syfilis te hebben wat waarschijnlijk van mij kwam. Toen moest ik die gozer ook bellen. Als ik aan hem denk dan krijg ik al kokhals neigingen. Hij was niets voor mij, maar ik denk dat ik er moeite mee heb dat ik voor hem gewoon een stuk vlees was en dat ik niet meer zo met mijzelf wilde omgaan.



Ik ben nu 2 jaar samen met mijn vriend en we hebben een probleem met ons seksleven. Ik wil gewoon niet veel. Ik ben eigenlijk echt even seks moe. Het hoeft even allemaal niet zo qua gevoel, maar toch wil ik het wel omdat het bij een relati hoort en mijn vriend er niet gelukkig van wordt. Ik wil weer gewoon zin hebben, aan mijn vriend denken en hem willen opvreten. Maar ik voel het niet, overigens ook niet bij anderen hoor.



Maar goed, ik herken je gevoel dus wel. Hoe graag je er ook niet zo moelijk over wilt doen het is voor jo nu gewoon wel een big deal. Misschien helpt het om er met je vriend over te praten en aan te geven hoe je je erbij voelt. Misschien helpt het. Je moet alleen even inschatten of je vriend erg begripvol is. Mijn vriend was te veel bezig met zijn jaloezie en onzekerheid en kon erg moelijk bgrip voor mijn gevoel opbrengen.



Ik heb trouwens ook 1 keer alleen maar gezoent met een vent en voelde me ook anagerand terwijl dat niet zo was. Hij had me zo goed gemanipuleerd. Ik was kwetsbaar en hij wist daar gebruik van te maken. Eigenlijk had ik vaak een probleem om voor mezelf op te komen en echt voor mezelf te zijn. Waarschijnlijk door onzekerheid en niet het echte respect voor mezelf voelen. Ik weet hoe het hoort, maar voel het niet in mijn wezen, als je begrijpt wat ik bedoel.



Dus ik begrijp wel als het moelijk is om het gewoon als een fout te zien, je moet die emotie verwerken. Het heeft bij mij geholpen om het op te schrijven en vooral mezelf te vergeven. (bij die man met die zoen dan, die ander heb ik eigenlijk nog weggestopt)



Succes!!!
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor jullie reacties!

Ik herken heel veel in het verhaal van Bagel.



ik probeer het wel achter me te laten want het is nu eenmaal gebeurd, alleen soms zijn dingen makkelijker gezegd dan gedaan. het zit zo in mijn hoofd en ik ben er zo mee bezig. ik zou ook niet weten waarom hoor. het is zelfs al een jaar geleden. maar ik ga nu pas over dingen nadenken uit het verleden. en ik vond het meteen al vreselijk dat ik met hem geweest was maar nu nog steeds. voel me gewoon minder dan ik eerst was op een of andere manier, ik kan het gevoel niet goed uitleggen.



Bagel, ik herken veel je in je verhaal ik ben ook ook wel met meerdere jongens naar bed geweest wat ik achteraf stom vond van mezelf. en ben ook best makkelijk geweest soms maar ik had zoiets van ik ben ook vrij en waarom niet. maar goed zoiets als dit heb ik nog nooit eerder gehad. ik denk dat het een soort uitvlucht van mezelf was. ik was ook niet helemaal mezelf en had liefde nodig van iemand en hij was inderdaad ook niet de juiste persoon daarvoor. en ik walg er inderdaad ook heel erg van.



maar wist jou vriend dan dat je eerder sex hebt gehad met andere jongens of waren dit bekenden van je? ik ben voor mijn vriend ook wel met een aantal jongens naar bed geweest en eigenlijk ook nooit met een onbekend iemand, alleen maar met bekenden eigenlijk. hier denk ik ook weleens overna waarom ik dit gedaan heb. maar eigenlijk hetzelfde als jou, ik had wel respect voor mezelf maar ik wist niet hoe ik er mee om moest gaan. en ik was ook heel onzeker en kon in die periode ook heel moeilijk nee zeggen. dit zit mij ook soms nog wel eens dwars, maarja wat doe je er nog aan he, ik wou echt soms dat ik de tijd terug kon draaien dan had ik het zo anders gedaan maar goed dat kan niet. en ik blijf een beetje hangen in mijn verleden nu heb ik het idee. ik kan het niet goed van me af zetten en zit er constant mee in hoofd. vooral die laatste jongen voor mijn vriend. dan denk ik hoe kun je het dan doen he. en ik ben er nu de laaste tijd wel heel erg veel mee bezig met mijn verleden, dit is sinds ik een vriend heb. nu ga ik erover nadenken.



heb jij het ook aan je vriend verteld allemaal eerlijk? dat je vroeger onzeker was en dat je spijt had van jongens? ik weet niet hoe kwetsbaar ik me kan opstellen bij mn vriend. maar ik denk dat hij me wel begrijpt hoor. alleen ik moet de stap nog ff zetten om er over te beginnen dat vind ik een beetje moeilijk. hij weet wel van mij met hoeveel jongens ik naar bed ben geweest en dat weet ik ook van hem maar niet met wie hoor. hij kent de meeste van mij wel trouwens. ik weet nog niet precies hoeveel je kan vertellen in een relatie (in verband met jaloezie enzo ook). of beter gezegd wat je wel kan zeggen en wat beter niet. ik wil het mijn vriend heel graag vertellen en in vertrouwen nemen hoe ik mij voel want hij heeft geen idee hoe klote (om het zo maar te zeggen) ik me voel. ik doe wel gwoon vrolijk als ik bij hem ben terwijl ik met veel dingen in mn hoofd zit en helemaal niet vrolijk ben. zou wel wat steun van hem kunnen gebruiken dus.



ook herken ik veel in jou stukje dat je even geen zin in sex hebt. dit heb ik nu namelijk ook. terwijl het eigenlijk heel krom is want heb ik echt heel veel gevoel voor mn vriend en ik ben super gek op hem. ben nog nooit zo gek op iemand geweest waar ik sex mee heb gehad. maar ik klap nu een beetje dicht heb ik het idee. ik ga er nu pas overnadenken over wat ik gedaan heb en het zit zo in me hoofd dat ik ook niet zo meer kan genieten van de sex met mijn vriend. ik ben er ook een beetje moe van heb ik het idee en dat terwijl ik zoveel van me vriend hou en hem alles gun.



ik zal het proberen van me af te zetten ook al is het best moeilijk. ik had liever dat ik alles anders gedaan had maarja de tijd kan niet meer terug gedraaid helaas. en verleden is verleden maar toch is het moeilijk om het verleden te vergeten. ik denk dat ik eerst nog dingen moet verwerken en dat ik het misschien ook heb weggestopt en nu weer naar boven komt. ik zal het allemaal eens van me afschrijven misschien lucht dat op inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag weer met mijn vriend gesproken en dat voelde eigenlijk heel erg goed. Hij begrijpt me nu wel. Hij is ook confronterend. Hij vraagt zich af of ik eigenlijk ooit wel echt van seks heb genoten. Wel dat ik het ok vind, maar of ik ook echt geniet. Ik kan me dus veel moelijker laten gaan bij mijn vriend,omdat hij zo dichtbij me staat. Ik kan geen houding meer aannemen tijdens seks.



Het lijkt mij belangrijk voor jezelf en voor je relatie om ervover te praten. Het helpt je om te verwerken en je komt dichter tot elkaar. Ik denk dat je nu alleen maar verder van elkaar gaat, omdat je dingen op een dieper level niet deelt, wat juist belangrijk is voor echte intimiteit.



Ik wil ook de tijd terug draainen om het opnieuw te doen en voor mezelf op te komen, maar dat gata helaas niet. Mijn vriend zei, je kunt beter spijt hebben van dingen die je wel gedaan hebt dan spijt hebben van dingen die je niet gedaan hebt. Hij zegt, je beseft nu hoe je niet met jezelf wilt omgaan en kan er dan ook voor zorgen dat dit niet meer gebeurd.



Maar goed, ik zit emotoneel niet zo makkelijk in elkaar. Ik voel me vies en voel schaamte en deze emoties kunnen tijdens seks met mijn vriend naar boven komen, wat los staat van mijn vriend. ik ben super gek op hem en heb totaal geen behoefte aan een ander. op het moment associeer ik seks niet met iets heel fijns. Mijn vriend zegt dat dit iets is wat ik altijd met me mee zal dragen. Daarnaast vind ik het allemaal kut omdat ik weet dat ik hem seksueel niet kan geven waar hij behoefte aan heeft.



Ik ben gaan nadneken waar mijn gevoelens vandaag komen Ik begon al heel jong met seks en ook seks met mezelf. Ik kan makkeljk een orgasme krijgen, maar als ik dat vroeger kreeg schaamde ik me meteen. Ik had meteen kritische stemmen in mijn kop. Ik denk dat dat die van mijn moeder is. Er werd bij ons wel open gesproken over seks, maar mijn moeder had vroeger ook veel schaamte en was erg preuts. ook he ik vaak opmerkingen over mijn seksueel gedrag gehad van mijn zus. Was allemaal uit bezorgdheid. Maar het lijkt wel of ik het nu pas allemaal voel en besef.



Ik wil wel naar een psycholoog. Ik wil weer leren genieten van seks. Op dit moment zie ik vaak o tegen seks. Zie het als moeten en als ik het heb gata er veel door mijn hoofd, waardoor ik me niet volledig kan overgeven. Seks met mezelf heb ik ook totaal niet meer. Misschien moet ik dat maar weer eens proberen om tot mezelf te komen en mijn nare ervaringen en schaamte opschrijven en opschrijven hoe ik wel had willen reageren.

Wat een gedoe allemaal die emoties en seks enz!!! Soms wil ik gewoon helemala rust van seks. gewoon 1 jaar seksvrij zijn om tot mezelf te komen, maar dat is lastig in een relatie.



Mijn advies is om met je vriend te praten, je kan zijn steun gebruiken en seks is iets wat je samen doet en ik denk dat hij ook alleen maar wilt dat jij er van geniet en je er goed bij voelt.



Hou me op de hoogte. sterkte!!!
Alle reacties Link kopieren
sorry voor de spelfouten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven