Voel niet veel voor penis

20-06-2007 13:39 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.. misschien vinden jullie mijn 'probleem' heel vreemd, maar omdat ik er af en toe toch wel mee zit, wil ik toch vragen of iemand zich hierin misschien herkent of dat er misschien iets tegen te doen is...

Ik heb een relatie van 2 jaar en we hebben ong. iets langer dan een jaar seks met elkaar. Mijn vriend heeft best geregeld zin in seks, maar omdat ik alleen kan klaarkomen als hij mij beft (en dus niet bij andere dingen), vind ik het niet zo leuk meer... Ik voel niks bij echte seks, ik vind het niet eens spannend of zo. In het begin was het nog wel spannend, omdat het "nieuw" was, maar het nieuwe is er nu wel af, dus ik heb het gevoel dat ik, als we het echt doen, ik het allene nog maar voor hem doe. Hij komt overigens ook nog ontzettend snel klaar, dus als ik het af en toe net begin leuk of lekker te vinden, dan is hij alweer klaar. Doorgaan nadat hij is klaargekomen gaat niet, omdat hij dan zo slap is dat ik het niet meer lekker vind en omdat het dan ook nog pijn gaat doen voor hem (als hij doorgaat dus).

Tenslotte even over mijn "titel" (voel niet veel voor penis)... Als hij vraagt om hem te pijpen of af te trekken voel ik daar niks bij. Ik heb wel eens gelezen dat vrouwen er geil avn worden als ze dat doen, maar ik voel er dus echt helemaal niks bij! Ik vind het zelfs ontzettend vies dat mijn vriend al heel snel voorvocht krijgt en ik vind het verschrikkelijk om aan zijn penis te zitten als die heel nat is... (Ik houd er overigens ook niet van om mezelf te vingeren als ik heel nat ben)

Is dit normaal?? Ik zou het best leuker willen gaan vinden om seks te hebben en tevens om hem te pijpen en om hem af te trekken. Ik denk dat het het plezieriger zou maken als ik over mijn 'viesheidsgedachte' heenkom, maar ik weet niet hoé...!!

Pff.. sorry voor het lange verhaal.. Maar alvast heel erg bedankt voor tips!!
Mijn eerste gedachte:  weet je zeker dat je op mannen valt?
Alle reacties Link kopieren
was ook mijn eerste gedachte ......... mijn tweede gedachte was ; ben jij wel opgewonden als jullie gaan vrijen ? Kijk, broodnuchter en één tel wakker of met mijn hoofd bij hele andere dingen hoef je mij ook geen penis voor mijn neus te houden :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor dat vele voorvocht zou je natuurlijk een washandje bij de hand kunnen houden als dát het probleem is .......  maar als je zelf opgewonden bent vind je jezelf ook niet helemaal fris begrijp ik ? Lijkt me ook zowat om élke vrijpartij onder de douche te doen ........:?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp jullie volledig... Ik heb mezelf ook wel eens afgevraagd of ik wel echt op mannen val, maar voor vrouwen voel ik geloof ik niks, hoor. Ik vind mijn eigen borsten al niet mooi (heb ze ook nooit mooi gevonden) en ik vind mijn eigen vagina vies (ik vinger mezelf alleen met een onderbroek aan), dus ik denk niet dat ik die lichaamsdelen wel bij andere vrouwen zou "waarderen" zeg maar....

Dan dat washandje.. ja, het zou kunnen, maar als ik al zeg dat we een handdoek erbij houden met de sex, vind mijn vriend het al lastig worden. Voor hem moet het juist weer zoveel mogelijk "puur"...

En dan tenslotte: onder de douche kunnen we het al helemaal niet doen, want hij is 2 meter lang en ik ben 30 cm. kleiner... Dat gaat dus niet als we beiden staan!! :S
Alle reacties Link kopieren
Ohja en over opgewondenheid.... Ik voel me niet zo gauw opgewonden, dus dat zal zeker meespelen. Maar ik ben overigens ook totaal niet tevreden met mijn eigen lichaam en mijn vriend kan tig keer zeggen dat hij mij mooi vindt, maar ik voel me niet echt gelukkig met mijn borsten en buik en benen.... (Hoewel ik voor mezelf best weet dat ik niet TE dik ben.. sommige vriendinnen zijn dikker dan ik, dus...) Maar voor mij dat is een vreselijk gevoel en ik denk dat het ook wel meespeelt tijdens de seks.. Ik heb ook al op verschillende manieren geprobeerd hiervan af te komen (bij psycholoog geweest en met vriend erover gepraat), maar dat heeft niet veel baat gehad...

Toch wil ik, ondanks mijn mindere gelukkig-heid met mezelf, toch proberen de seks wat leuker te gaan vinden... Ik vind het ook rot voor mijn vriend als ik het dadelijk nooit meer wil doen of altijd ga zeggen onder de seks: "ja, ben je nu eindelijk klaar?? ik heb geen zin meer...."
Je vind je eigen vagina ook vies. Vind je het gen vies idee als je vriend je beft dan?

 klinkt alsof je bent opgegroeid in een omgeving waar sex taboe is en waar je geleerd hebt om alles wat met sex en geslachtsdelen te maken heeft vies te vinden. Je hebt ergens een soort blokkade om van sex te genieten en van je eigen lichaam.  Heb je enig idee waraom je dit vindt?

Eerlijk gezegd denk ikdat je nog helemaal moet leren om vanje eigen lichaam en van sex te gaan genieten. Ik weet niet of je hier zo makklijk uit gaat komen.  kijk vaker naar je eigen lichaam in de spiegel en benoem wat je er allemaal mooi aan vind.



Misschien is een gesprek met een sexuoloog op termijn ook geen slecht idee.

 het zou toch jammer zijn als je nooit van sex kunt genieten?
Alle reacties Link kopieren
quote: Krengiserweer reageerde



Misschien is een gesprek met een sexuoloog op termijn ook geen slecht idee.

 op termijn ? Liefst gisteren ! :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
In het begin vond ik het wel een vies idee dat mijn vriend mij befte… Maar inmiddels heeft hij mij al zo vaak gezegd dat hij het niet vies vindt, dat ik er niet meer over nadenk als hij het doet.. Alleen vind k het wel rot voor hem dat hij mij vaker beft dan ik hem pijp….Het vreemde is, dat ik niet ben opgegroeid in een omgeving waar seks een taboe is. Mijn moeder heeft mij juist op een leeftijd van ong. 10 jaar heel open verteld wat seks inhoudt. Wel weet ik nog goed, dat ik toen dacht: baah, wat vies!! (al zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat ieder onwetend kind zo denkt..)Waarom ik zo over mijn lichaam denk week ik niet precies, maar ik heb wel enkele jaren een eetstoornis gehad en ik vond dat ik alsmaar dunner moest zijn om mooier uit te zien. Ik heb op het randje van anorexia gezeten, maar ben aangekomen door naar een psycholoog te gaan – al kan ik niet zeggen dat ik gelukkiger ben geworden door naar die psycholoog te gaan…In de spiegel kijk ik totaal niet graag. Al helemaal niet als ik naakt ben.. Ik vind het ook heel moeilijk om te zeggen wat ik mooi vind aan mezelf – ik denk bijna niks eigenlijk…Toen mijn vriend en ik de eerste keer seks hadden, lukte het niet. Dat bleef zo tot en met een aantal maanden na de 1e keer. Ik ben gaan lezen en informeren en het bleek dat ik mijn bekkenbodemspieren niet juist gebruikte tijdens de seks. Ik ben gaan oefenen met die spieren en uiteindelijk is het gelukt om normaal seks te hebben met mijn vriend. Echt ervan genoten heb ik echter (bijna) nooit….Om naar een seksuoloog te gaan zou ik heel vreemd vinden… Ik zou me er bovendien voor schamen voor anderen. Denk je niet dat ik eerst met mijn vriend moet overleggen?? Ik weet namelijk dat hij er wel van op de hoogte is dat ik niet ultiem kan genieten van de seks, maar of hij echt weet dat het zo ernstig is dat ik professionele hulp in wil schakelen…..?!
Alle reacties Link kopieren
quote: Mauj reageerde



Om naar een seksuoloog te gaan zou ik heel vreemd vinden… Ik zou me er bovendien voor schamen voor anderen.ik vertel mijn buren ook niet als ik naar de huisarts ga voor  iets vrij onbenulligs, dus ik zou ook niet vertellen als ik voor iets als dit hulp zou zoeken........ waarom heb je het idee dat je dit aan iemand zou moeten vertellen ?  Denk je niet dat ik eerst met mijn vriend moet overleggen?? niet in de zin van toestemming vragen , nee. Ik heb geen idee of het wenselijk is dat jullie SAMEN gaan ; dan lijkt het me wel fijn dat je even overlegt ipv hm mee te delen dat hij woensdag om 4 uur wordt verwacht...... maar het LIJKT mij dat  het voornamelijk aan jouw manier van denken ligt............waarmee ik absoluut !!!! niet wil zeggen dat het jouw schuld is , of dat je vriend het ideaal aanpakt ,maar volgens mij moet er bij jóu om te beginnen een "knopje "om .  Ik weet namelijk dat hij er wel van op de hoogte is dat ik niet ultiem kan genieten van de seks, maar of hij echt weet dat het zo ernstig is dat ik professionele hulp in wil schakelen…..?!het lijkt mij alleen maar positief als je partner hulp zoekt om te leren genieten van iets waar hij ook van geniet...... ik denk niet dat hij het een rotidee vindt als jij zegt dat je er veel voor over hebt om het nóg leuker te maken...ik kan me wel voorstellen als je nu out of the blue tegen hem zegt "IK VIND JE PENIS NIET LEUK< IK VIND SEX NIET LEUK " dat hij zich afvraagt hoelang je dat al niet hebt durven zeggen en dat hij dáár boos of verdrietig of teleurgesteld van is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ik dénkkkkkk.............dat elke man het liefst een partner heeft die vreselijk geniet van sex.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk zou ik er eerst met mijn vriend over praten voordat ik hem mededeel dat ie dan en dan mee kan gaan naar de sexuoloog… Enne, tja, ik denk dat ik er sowieso eens goed over ga praten, ook in het algemeen… Nou ja, in elk geval bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet perse naar een sexuoloog lijkt mij.

Leren van jezelf en van je lijf te houden zou jou al een stuk verder helpen is mijn idee.
Alle reacties Link kopieren


Je hoeft niet perse naar een sexuoloog lijkt mij.

Leren van jezelf en van je lijf te houden zou jou al een stuk verder helpen is mijn idee.
makkelijker gezegd dan gedaan lijkt mij , HVJ .......

Ik denk niet dat je zonder hulp, met haar verleden , dat  zelf kan leren. Jij wel ? Ik heb geen idee of een sexuoloog dé aangewezen loog of peut is, maar naar mijn idee los je dit zelf niet op door voor een spiegel te gaan staan en jezelf te zeggen hoe leuk je wel niet bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zou het niet zo kunnen zijn, dat je vroeger op jonge leeftijd juist enigszins bent overvoerd met sexuele voorlichting e.d.?

Sommige kinderen worden tegen heug en meug opgezadeld met te overdreven sexuele vrijheid van de ouders, omdat die vooral niet preuts willen zijn.



Dat kan ook zijn negatieve weerslag hebben op kinderen...

Maar goed, als dat zo zou zijn, heb je daar nu natuurlijk niet veel meer aan. Ik denk dat de ene persoon meer met sex heeft dan de ander, en de sexdrive kan volgens mij ook wel verschillen.
Alle reacties Link kopieren
Hm positief over jezelf denken kan je zelf best wel stimuleren denk ik. Ik denk dat het voor de seks wel belangrijk is om tevreden te zijn met je lichaam.. Of je dit zelf kunt veranderen is dus de vraag, maar het is wel belangrijk om dat in je achterhoofd te houden.



Overigens kan ik ook niet optimaal van de seks genieten, maar piemels vind ik niet vies :)
Alle reacties Link kopieren
ben jij wel opgewonden als jullie gaan vrijen ? Kijk, broodnuchter en één tel wakker of met mijn hoofd bij hele andere dingen hoef je mij ook geen penis voor mijn neus te houden :D
Hoi Mauj,

Als je opgewonden bent,zijn dingen die je normaal niet zo snel zal doen veel lekkerder. Ik zou eerst eens kijken waarom je moeilijk opgewonden raakt. Gebruik je medicijnen zoals de pil of anti-depressiva? Ga daarnaast lekker samen experimenteren. Er moet toch wel iets zijn wat je lekker vind. Dit hoeft niet eens iets sexueels te zijn. Mischien een lekkere nekmassage o.id.  Praat met je vriend over je gevoelens. Wanneer er minder druk op "het moeten neuken "staat ,kun je je mischien makkelijker aan je gevoelens overgeven. Het zou toch zonde zijn dat je de rest van je leven geen goed sexleven zou hebben. Als ik mag vragen: Hoe oud ben je,en is dit je eerste sexvriendje of had je het bij andere vriendjes ook.
Alle reacties Link kopieren
;-)
Alle reacties Link kopieren
k had dat vroegah eik ook zo'n btje zo. je moet gewoon eens goed op ondekkingsreis gaan naar wat je nou écht opwindend vind :)

en om nou meteen aan je geaardheid te gaan twijfelen is wel wat hard van stapel lopen lijkt me  hoor... tenzij je aan de andere kant over vrouwen fantaseerd natuurlijk ;)
Alle reacties Link kopieren
Tip; ga de cursus 'strip je vrij' doen, je gaat anders naar je lijf kijken en erachter komen wat je echt lekker vind; http://www.stripjevrij.nl

Echt een aanrader ;)
Alle reacties Link kopieren
Lieve tipsgevers…Voor mij lijkt het vrij moeilijk om opeens van mijn lichaam te gaan houden, dus dat zal inderdaad niet in een keer lukken. Dat het meewerkt in mijn probleem denk ik inderdaad wel, dus daar hebben jullie wel gelijk in.Aan Zamirah: Ik heb geen idee of ik vroeger werkelijk “overvoerd” ben geworden met seksuele voorlichting… Ik denk wel dat je gelijk hebt, in dat dat mee kan werken op je latere “sexbeleving” e.d. En wat betreft die verschillende sexdrive per persoon, dat denk ik ook wel dat klopt… Alleen is het vervelend dat ik het gevoel heb van slechts heel weinig te kunnen genieten.. Al denk ik dat, zoals bovengenoemd, mijn ontevredenheid over mijn lichaam, hier een heel grote rol in speelt…Aan NinaS: Hoe komt het dan dat jij niet optimaal kan genieten als ik vragen mag…? En heb je daar ook al wat tegen geprobeerd of zo?Aan elmoni: Ik gebruik inderdaad de pil… En vanaf de eerste keer dat ik het met mijn vriendje deed (vanaf toen slikte ik uiteraard ook de pil), heb ik al heel erge moeite ermee om ‘nat’ te worden… Over dat experimenteren: ik had er in het begin ontzettende moeite mee om dat te doen.. Ik schaamde me voor mijn vriend als ik in gekke standjes zou gaan liggen of zitten… Het heeft dus wel even geduurd voordat we wat meer dingen uitprobeerden. Nu is die schaamte wel ietsjes weg, maar echt ‘happy’ voel ik me meestal niet als we nog eens wat gaan uitproberen… Wat je zegt over die nekmassage – ik heb mijn vriend wel al eens gezegd dat ik er vaak veel meer van geniet als hij bijv. mijn rug streelt, dan wanneer hij aan mijn borsten zit (want bij dat laatste ga ik namelijk meteen weer denken: zijn ze wel goed??!? enz.)Uiteraard is het zonde lijkt me, als je geen fijn sexleven hebt. Ik zal er dan ook zeker nog eens goed met mijn vriend over praten. Enne, wat betreft je vragen.. Ik ben 18 jaar en hij is mijn eerste sexvriendje. (Ik heb wel eerder vriendjes gehad die me hebben gevingerd, maar mijn huidige vriendje is de eerste waar ik “echte sex” mee heb)Het vreemde is, dat ik er bij andere vriendjes nooit moeite mee heb gehad om klaar te komen (als ze me vingerden dus). Ook vond ik het totaal geen probleem als ze aan mijn borsten zaten (ik vond het juist leuk).. in tegenstelling tot nu! Ik denk overigens wel dat daarin meespeelt, dat ik in de tijd van die andere vriendjes wat gelukkiger was met mijn lichaam dan nu…Aan bunny: Van haptonomie heb ik nog nooit gehoord… Ik zal wellicht eens gaan informeren, ik ben benieuwd.Aan lotje: Nee, ik fantaseer nooit over vrouwen. Ik heb ook nog niet zo echt getwijfeld of ik wel op mannen val, dus ik denk dat het daar niet aan zal liggen…Aan Marieke: Ik zal ook eens even een kijkje nemen op de site die jij me hebt genoemd… Ik ben benieuwd, wellicht is het wel wat voor mij.Allemaal bedankt voor de tips.. Als jullie naar aanleiding van mijn antwoord nog tips zouden hebben of iets dat je mij kan aanraden, is het altijd welkom!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven