help!!!!!!! is dit normaal

25-06-2007 09:30 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
is het normaal dat bij een man de bal naar boven kruipt na het klaarkomen??
Alle reacties Link kopieren
is niet on-normaal :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
hahaha ok maar hij komt net thuis en zei dat ie steeds omhoog kruipt vind het wel heel erg raar hij heeft er ook veel last van wat kan hij er tegen doen???
Alle reacties Link kopieren
Zolang die bal nog niet door de kamer kruipt lijkt me er niet veel aan de hand.



(sorry, flauw hè?)
Alle reacties Link kopieren
Was hij klaargekomen vóór of ná het thuiskomen ?  

En heeft hij  maar 1 bal ?
  

Als die bal opkruipt tot boven zijn navel zou ik hem naar de dokter sturen.
Alle reacties Link kopieren
is het normaal dat bij een man de bal naar boven kruipt na het klaarkomen??
Niet on-normaal geloof ik...bij mijn partner is het een goede indicatie dat binnen een paar stoten/trekken/zuchten klaarkomt als zijn ballen omhoog kruipen. Heb het bij andere mannen nooit zo opgemerkt, zal 'm eens vragen of ie er last van heeft:P
Nou, ik vind het niet normaal.....hoewel....IK heb daar geen last van, van omhoogkruipende ballen vóór of ná het klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
maar is het dan ook normaal of niet normaal dat  als hij klaar komt zijn bal weer bijna vanuit zijn lies naar beneden gedrukt moet worden want ik merk aan hem dat het vrij pijnlijk is als dat moet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
maar is het dan ook normaal of niet normaal dat  als hij klaar komt zijn bal weer bijna vanuit zijn lies naar beneden gedrukt moet worden want ik merk aan hem dat het vrij pijnlijk is als dat moet gebeuren.
Als die bal in zijn lies gaat zitten en hij moet hem zelf naar beneden drukken, dan zou ik hem maar eens naar de huisarts sturen, want dat is niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
als het pijnlijk is en het echt in de buik schiet, dan zou ik er zeker eens door laten kijken door je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Als hij helemaal naar zijn lies schiet en het pijnlijk is om hem terug te duwen zou ik toch eens naar een dokter gaan :o
Alle reacties Link kopieren
Dat is helemaal normaal, en daar moet je je totaal niets van aantrekken. Zo werkt dat nou eenmaal bij sommige mannen. Het is soms wat lastig voor hem, maar dan moet je hem na het klaarkomen gewoon lekker wijdbeens leggen, dan komt het vaak goed zonder dat hij er pijn van hoeft te hebben.
Alle reacties Link kopieren
he bedankt voor de reacties hij is inmiddels bij de dokter geweest het schijnt vaker voor te komen maar is niet normaal hij mag nu de eerste 2 weken geen sex en dan mogen we het weer voorzichtig proberen gebeurt het dan weer dat de zaadbal verdwijnt in de lies moet ie terugkomen en word hij doorverwezen naar het ziekenhuis dan word de liesholte daar operatief kleiner gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Tja wat is normaal. Als ik klaarkom verkrampen de spieren in die regionen, lijkt me logisch, en dan hebben de ballen idd de neiging om omhoog te kruipen de lies in. Is dan weleens ff een paar minuten gevoelig, dat ik of zij ff uit die buurt moet blijven. Als ik ze dan voorzichtig terugduw blijven ze weer gewoon zitten. Heb er verder geen last van.
Alle reacties Link kopieren
je hebt er later meer kans op een liesbreuk. En als je ballen echt lang in je buik blijven is dat niet goed voor het zaad en kan zelfs (maar dit is meer als ze echt niet ingedaald zijn en dus nooit beneden zitten) meer kans op kanker geven.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds onfrisse geur 1 dag na de sex, is dit normaal??
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ging iets mis?? Was de bedoeling een eigen nieuw topic te openen : D
Alle reacties Link kopieren
Zolang ze niet achter zijn oren schieten....
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven