tantra

25-06-2007 11:33 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft er ervaring met tantra. cursus, site`s.

het lijkt me spannend om dit eens te doen. maar waar?

samen met mijn partner en in ieder geval eerst alleen bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
niemand? zal wel saai wezen dan
Alle reacties Link kopieren
Is zeker niet saai!.

Er is in Alphen a/d/ Rijn een praktijk waar je als stel training/les kunt krijgen in tantra.

Even googlen en je komt er.
Alle reacties Link kopieren
Saai??? Tantra is verre van saai! Voor beginners is Amsterdam www.centrumvoortantra.nl een hele goeie. En wil je cold turkey, ga dan naar www.osholeela.com, met trainingen in Lage Vuursche. Ook heel mooi trouwens om te doen als je geen partner hebt, je hebt geen seks met anderen hoor, maar doet vooral energetische oefeningen om je levensenergie (dat is wat je seksuele energie namelijk in feite is) meer te laten stromen. Het kan leiden tot een hele andere manier van seksualiteit beleven, meer spiritueel, maar wilde seks kan gelukkig ook gewoon nog steeds (hoewel voor mij regelmatige vrijpartijen van enkele uren nu heel gewoon zijn, met tantra vliegt de tijd voorbij!). Als je met een partner gaat, is het wel prettig als je het allebei ziet zitten. Mijn ervaring met een training speciaal voor stellen is ook dat het heel wat kan oproepen, omdat alles wat er speelt (qua seks maar ook meer algemeen in je relatie) veel helderder aan de oppervlakte komt. Kleine waarschuwing dus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven