klaarkomen

26-06-2007 13:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lukt mij niet om klaar te komen, en begin nu steed meer nieuwsgieriger te worden naar het gevoel. Wie heeft er tips voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Zal even een oude topic voor je uppen!
Alle reacties Link kopieren
dank je wel. Alleen met deze tips proberen je jezelf naar je hoogte punt te brengen. Ik zou het graag samen met m'n vriend willen beleven, want ik geniet er veel meer van als m'n vriend mij aanraakt al dat ik het bij me zelf doe
Alle reacties Link kopieren
terwijl ik van andere andere verhalen hoor/lees.

Samen met m'n vriend ben ik gewoon veel meer ontspannen
Alle reacties Link kopieren
Ben je ooit klaargekomen (masturbatie en/of door je (ex-)partner)?
Alle reacties Link kopieren
niet dat ik weet. Misschien ben ik wel eens klaar gekomen, maar zonder dat ik het echt door had (als dat kan tenminste) Als je niet weet hoe het voelt, is het ook moeilijk om je op dat gevoel te richten.

Mijn huidige vriend is mijn eerst vriendje, ik niet voor hem. Zijn sexpartners kwamen vaak klaar  

Speel ook niet me me zelf, wel eens geprobeerd maar ben dan niet helmaal ontspannen (zowel geestelijk als lichamelijk).

Tijdens het vrijen met mijn vriend stimulere ik wel eens mijn clitoris, maar op een gegeven moment begint dat vervelend/pijnlijk te voelen. Bovendien vind ik het erg moeilijk om me te richten om het gevoel van mijn clitoris als mijn vriend in me zit en beweegt.
Alle reacties Link kopieren
Je eerste vriendje en (dus?) voor het eerst mee gesekst?



Toch lijkt het me voor jou handig om te beginnen je eigen lichaam goed te leren kennen en uit te proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven