help.. wat moet ik doen.. iemand advies waar ik wat aan heb!!!

04-07-2007 20:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
ok.. ff snel.. heb kort geleden met een jongen gedate.. ging allemaal beetje snel.. heb zijn vrienden ontmoet.. en hij de mijne.. klikte allemaal..



maar werd vaag tussen ons.. we spraken minder af.. maar pakte t vervolgens weer op..



hij kwam naar mn verjaardag.. zegt aan einde ik heb iemand ontmoet



ik vertel t niet tegen mn vrienden ... zeg: we zijn vrienden.. maar voel me behoorlijk kut.. want we waren weer aan t daten



mn vriendin vraagt kan ik hem uitnodigen voor mn verjaardag.. zodat er nog een man bij is voor haar vriend..



ik zeg ja.. maar heb daar spijt van.. ik wil hem nooit meer zien.. voorlopig ff niet.. voel me wel gekwetst..



en hij komt gewoon hij kent iedereen amper.. ook mn vriendin.. slaat nergens op



ik wil smsen dat ik t niet prettig vind dat hij komt.. naar hem dan.. maar ik ben bang dat mn vriendin dan boos wordt.. of t een kutstreek zal vinden



tja kan wel tegen haar zeggen dat ik t niet prettig vind en dan.. moet zij hem afzeggen



ik ga me zeker op die verjaardag zo kut voelen.. dat ik er ziek van word..



ik weet niet wat ik  moet doen. mn broer komt wel naar die verjaardag.. dus zowiezo een man erbij :D
Alle reacties Link kopieren
oh shit... deze kan dicht.. bij de sexpijler..:o



SLUITEN



ik verplaats hem wel.
Alle reacties Link kopieren
Op jouw verjaardag of die van je vriendin?



Ik zou zeggen: niet uitnodigen op je verjaardag. Je gaat toch niet iets tegen je zin doen..? Nou dan.
Alle reacties Link kopieren
Lol, maar sterkte. ik denk dat je gewoon kunt zeggen dat ie op je verjaardag niet meer welkom is. Tis toch zeker jou feestje?
Alle reacties Link kopieren
Ok op je vriendins' verjaardag, nou das toch ook voor jou een gezellige avond. Ik zou hem mooi niet meer meenemen. Hij vermaakt zich wel met zn nwe date.
Alle reacties Link kopieren
nee jullie begrijpen het niet..



hij komt zelf naar mn vriendin haar verjaardag, ik neem hem niet mee



zij had hem uitgenodigd.. wel gevraagd of ik t ok vond.. en zei met mn stomme kop ja
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je nu zeggen dat je daar helemaal geen trek (meer)  in hebt. Als zij een echte vriendin is, dan snapt ze dat.
Hoe goed kent jouw vriendin m en waarom heeft ze m uitgenodigd?



Een uitnodiging intrekken zou ik niet zo snel doen. En Ik bepaal wie er op mijn verjaardag komt en niet de overige gasten.  Ik ben bijvoorbeeld nog steeds goed bevriend met de ex van een van mijn beste vriendinnen. Als ik jarig ben nodig ik ze allebei uit, want ze zijn allebei mijn vrienden en als de een de ander niet wil zien, dan is dat hun probleem en niet het mijne. Ik kan me dus heel erg goed voorstellen dat als je vriendin hem ook goed kent dat ze m dat uitnodigd.  je kunt tegen je vriendin wel zeggen dat je van gedachten verandert bent en hem liever niet ziet, maar of ze de uitnodiging wel of niet intrekt is haar beslissing.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begrepen, dat ze hem alleen wilde uitnodigen voor haar eigen vriend..? Als enige man in het gezelschap?

Dan kan ze ook de buurman vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven