Vriend komt snel klaar... en ik eigenlijk nooit

06-07-2007 19:39 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Wij (mijn vriend en ik) hebben een 'probleem'.



Op het moment dat hij in mij komt duurt het maar een paar seconden soms en hij is al klaar.

(daarna heeft hij ook echt totaal geen zin meer in vrijen)



Ookal hebben we soms een voorspel van een uur (eergister zelfs 2 uur) Ik kom zelf niet klaar.



heel lief van hem, want hij wil eerst dat ik klaarkom, omdat hij weet dat hij nadat hij klaarkomt niet meer wil.

maar soms duurt het gewoon erg lang, en dan gaat het bijna alleen 'om het klaarkomen' dan het intiem vrijen, en dan wil ik liever dat hij in me komt.

maar we zouden dus willen weten hoe hij het zegmaar langer vol kan houden.



dus..

beetje onsamenhangend verhaal misschien..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat jullie allebei niet zo goed weten hoe je lichaam in elkaar zit.(geen idee trouwens hoe oud jullie zijn)

Probeer eerst bij jezelf hoe je wel klaar kan komen voordat je hem laat raden hoe het moet.Pas als jezelf weet hoe je in elkaar zit en wat je lekker vindt kan je het aan een ander proberen uit te leggen.

Ik denk dat voor hem precies hetzelfde geldt maar dan "hoe kan ik mijn orgasme zo lang mogelijk uitstellen"

Door veel met jezelf te spelen kan je leren hoe je het makkelijkste klaar komt en hoe je het moment het langste uit kan stellen.

Mijn man kwam toen we net verkering hadden ook snel klaar maar door veel met zichzelf te spelen (rare uitdrukking trouwens) heeft hij geleerd hoe hij het zo lang mogelijk uit kan stellen en nu haalt hij de 4 uur als hij wil.

Veel succes en plezier met "oefenen"
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reactie,

we zijn allebei 21, en de laatste keer hebben we elkaar wel meer aanwijzingen gegeven wat we lekker vonden.

maar dan is nogsteeds het 'probleem' dat hij snel klaar komt..

is daar niet een 'trukje' voor?
Alle reacties Link kopieren
Ben toch bang dat hij zichzelf moet leren het uit te stellen...

Ik weet van de man van een vriendin.Die is ook altijd heel erg snel klaar en heeft dan geen zin meer.Hij vindt het wel prima zo en zal dus echt geen moeite doen om zichzelf te leren het uit te stellen.

Mijn man vindt het wel belangrijk om er lang van te kunnen genieten en hij heeft het zichzelf aangeleerd.

Zonder nu als een oude taart te klinken (ben al 36 :$) jullie zijn nog jong en vrijen is niet iets dat iedereen van nature in zich heeft.Het is wel net als fietsen: als je weet hoe het moet zal je het nooit meer verleren (ook al leer je wel nog steeds nieuwe truukjes als je er voor openstaat) maar je moet het wel even leren door veel te oefenen.Eerst met zijwieltjes( lees jullie eigen handen) en dan zonder.
Alle reacties Link kopieren
begin de avond met een lekker glaasje [s] wijn.

of iets anders met alcohol



jij wordt dan losser en komt misschien makkelijker klaar

en hij zal er wat langer over doen



ps  je hoeft niet dronken te worden hoor 

gewoon een paar glaasjes
Alle reacties Link kopieren
begin de avond met een lekker glaasje [s] wijn.

of iets anders met alcohol



jij wordt dan losser en komt misschien makkelijker klaar

en hij zal er wat langer over doen



ps  je hoeft niet dronken te worden hoor 

gewoon een paar glaasjes
Alle reacties Link kopieren
Dat glaasje wijn vind ik een goeie tip;)



het zelf doen niet:( maar als er niks anders op zit....

en het is niet dat hij niet langer wil. hij wil juist wel langer volhouden!

het lukt hem alleen niet...
Alle reacties Link kopieren


Dat glaasje wijn vind ik een goeie tip;)



het zelf doen niet:( maar als er niks anders op zit....

en het is niet dat hij niet langer wil. hij wil juist wel langer volhouden!

het lukt hem alleen niet...

Hoezo niet zelf doen? Wat houd je tegen?
Alle reacties Link kopieren
Wat mijn ex vaak hielp tijdens de seks als ie bijna klaar kwam was aan iets totaal onerotisch te denken, als in wat ie nog moest doen voor z'n studie etc...
Alle reacties Link kopieren
...of aan een onaantrekkelijke dame denken... Maar ja dan kom je van de regen in de drup, moet je weer een topic openen "Help mijn vriend zijn jongeheer wordt slap tijdens De Daad..." :)
Alle reacties Link kopieren
Maar ff serieus: ik weet niet of jullie met condoom vrijen, want de Durex Performa schijnt namelijk een middeltje in te zitten waardoor je als man minder snel klaarkomt, schijnt echt goed te werken aldus reacties eerder op soortgelijke topics. Maar als je nog zo jong bent als jullie lijkt het me idd een kwestie van oefenen allebei en op elkaar ingespeeld raken...
Alle reacties Link kopieren


Dat glaasje wijn vind ik een goeie tip;)



het zelf doen niet:( maar als er niks anders op zit....

en het is niet dat hij niet langer wil. hij wil juist wel langer volhouden!

het lukt hem alleen niet... Ik bedoel ook niet dat hij het zelf moet doen als jullie samen in bed liggen.Maar meer als oefening.Dan kan hij kijken wat werkt om het langer uit te stellen.En jij kan door het zelf te doen kijken wat je lekker vindt en hoe je het makkelijkste klaarkomt.Dat kan je dan als je samen ben aan hem vertellen.

Dus prive oefenen en dan samen het geoefende in praktijk brengen

Alle reacties Link kopieren


Maar ff serieus: ik weet niet of jullie met condoom vrijen, want de Durex Performa schijnt namelijk een middeltje in te zitten waardoor je als man minder snel klaarkomt, schijnt echt goed te werken aldus reacties eerder op soortgelijke topics. Maar als je nog zo jong bent als jullie lijkt het me idd een kwestie van oefenen allebei en op elkaar ingespeeld raken...



Ik denk dat het ook een kwestie van wennen is, maar die condoom gaan we dan maar is proberen
Alle reacties Link kopieren
Wat je als man er aan kan doen is een bepaald standje : zij bovenop en hij onder. Niet meebewegen of meestoten maar de vrouw het werk (bewust) laten doen, zodat zij de tijd heeft om klaar te komen zonder dat er enorme opwinding bij de man ontstaat - of zo min mogelijk actieve stimulans..

Ook door kegeloefeningen - ben daar nu een tijdje mee bezig - kun jel eren het  orgasme tegen te houden als het er aan zit te komen..en áls je dan klaarkomt..is het veel heftiger dan je ooit gedroomd had (door ook die kegeloefeningen, kwestie van veel doen en volhouden, "betaalt"zich onwijs terug !
Alle reacties Link kopieren
Oefenen met uitstellen. Kan bijv ook mbv zelfbevrediging. Vroeger jarenlang gedaan ;) en nog trouwens. Je voelt toch dat het komt en dan stop je gewoon op tijd. Ook kun je je gedachten even op wat anders zetten. Mss niet zo romantisch maar helpt wel (vuilniszakken, boodschappen, administratie etc.). Ik kan ook vaak maar 1 soms 2x. Vind ik helemaal geen punt en ook niet iets om te verbergen. Maar ik kan het wel lang en daarvoor helpt bovenstaande. Rust ook tussendoor soms uit. Wordt ik weer slap van maar dat geeft niet. Ga je weer zoenen, voelen, ruiken, likken, gelikt en bevoeld worden en dan komt het vanzelf wel weer. Zo laadt je jezelf dan helemaal op met uiteindelijk het diepe intense orgasme ... Heerlijk!
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het "probleem" helaas ook. Ik ken mijn vriend nu bijna 5 maanden en ik ben nog nooit klaargekomen tijdens het vrijen. Hij heeft diverse dingen geprobeerd maar door vingeren van hem kan ik niet klaarkomen omdat ie het niet volhoudt en aan beffen doet ie niet.......... Waarom weet ie ook niet maar dit doet ie alleen onder de douche. En zo staand in de douche kan ik me niet goed genoeg ontspannen. Hij heeft aangegeven dat ie het niet vies vindt, dus dat is ook geen argument. Als het zover is dat ie in me komt dan moet ie heel rustig aan doen want voor dat ie het weet komt ie klaar. Als we een weekend bij elkaar zijn en het elke avond doen dan kan ie het zondagochtend wel wat langer volhouden maar de keren dat we het 3 tot 4 keer doen in het weekend is heel weinig. Ik heb het er al meerdere keren met hem hierover gehad en hij vind het heel vervelend maar doet er helaas niks aan :(. Ik wil hem ook niet verplichten om me te beffen en op één of andere manier kan ik me ook niet genoeg ontspannen om na het vrijen mezelf te plezieren. Die condooms van Durex ga ik zeker bestellen en eens kijken wat dat doet. Ook heb ik ergens gelezen dat je juist niet met extra dunne condooms moet vrijen vanwege het gevoel maar met condooms die je ook voor anale sex gebruikt omdat deze wat dikker zijn en het gevoel iets minder is zodat ie het misschien langer kan volhouden.
Alle reacties Link kopieren
met alle respect, maar jullie 'probleempjes' hebben ales met jullie leeftijd te maken (zoals ook eerder genoemd). Voor jouw vriend is het zaak om zijn opwinding te bedwingen. Als hj na klaarkomen geen enkele zin meer heeft, zou je kunnen overwegen om een uurtje in bed te blijven liggen, wat te praten en te knuffelen. Ik durf te wedden dat hij na dat uurtje best weer zin kan krijgen (helemaal als je hem wat helpt) en dat hij het dan zeker langer kan volhouden. Sex is voor jongens net als een verjaardag van een kind. In de jonge jaren kun je niet wachten en hoe ouder je wordt, deste minder overdreven spanning je voelt.



Voor jou is het denk ik het belangrijkste dat je geen onzekerheden over je lichaam hebt. Ik weet dat het makelijker is gezegd dan gedaan, maar als je je tijdens de sex druk maakt over pukkeltjes of andere 'oneffenheden' die hij aan je zou kunnen ontdekken, dan lukt het je ook vast niet om een orgasme te krijgen. Ik ken geen man die tijdens de sex is afgeknapt op een rimpeltje, of plooitje, couprose of pukkeltje. We hebben het daar veel te druk voor ;) Geloof me, het zit in jouw hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ja, dit is wel een probleem. Mijn vriend heeft het soms ook, hoewel ik moet zeggen dat het laatste tijd vaak ook wel veel beter gaat, maar wij hebben inmiddels 3 1/2 jaar. Ik denk dat het idd deels leeftijd is, maar je hebt nu wel een probleem en daar wil je tips/ oplossingen in!



Hier mijn tips:

- Blijf goed met elkaar praten. Ook over je gevoelens, wat het met je doet. En natuurlijk over je wensen en hoe je daar samen aan kunt werken!

- Doe aan langer voorspel, waarin je je als vrouw kunt ontspannen en er ook meer aandacht gelegd kan worden op de clitoris. Met je kutje over zijn been wrijven bijv is heel lekker, soms kom ik daar al bijna van klaar.

- Soms help ik mezelf nog, na het vrijen. Niet zo heel romantisch, maar soms lukt het tijdens het vrijen gewoon niet en dan kom ik nog wel klaar.

- Bovenop zitten is idd ook een goede tip. De man komt minder snel klaar, moet zich hiervoor meer ontspannen en inspannen. En als vrouw kun je vrij bewegen, zo kan ik vaginaal klaar komen. Je moet je wel helemaal durven laten gaan.

- Als de nadruk te veel op het orgasme ligt, kun je afspreken een keer te vrijen zonder klaar te komen en dan bijv alleen strelen, of masseren. Bevordert ook echt de intimiteit.

- Betreft het te snel klaarkomen van je vriend, kan een penisring werken.

- Bij betere sex (programma tv|) heb ik de tip gezien, van de spieren oefenen. Dit doe je door je bekkenbodemspieren aan te spannen, net alsof je je plas op houdt. Elke keer aanspannen en ontspannen. Dit moet je vriend dagelijks oefenen, bijv 20x. Het kost even wat inspanning maar heb gehoord dat het echt werkt!

- En oefening baart kunst!

- Dan wat betreft het beffen onder de douche. Als hij het alleen onder de douche wilt doen, lijkt het mij toch een hygiëne kwestie, of hij vind je niet lekker smaken. Er moet iig een oorzaak zijn, probeer die te achterhalen. Ik heb respect voor zijn grenzen, maar aan de andere kant is jullie beide genot even belangrijk en kan hij het een keer proberen. Met tongzoenen wisselen jullie meer bacterieën uit, dan dat jullie beffen. Misschien is dat een argument om het nog een keer met hem aan te kaarten!

- Of je knipt een condoom open wat kan dienen als een soort '' beflapje'.

- Ook een argument kan zijn, dat als jij nooit klaar komt de balans zoek kan raken, of dat je minder gemotiveerd raakt om te vrijen, of minder zin kan krijgen. (Neigt een beetje naar dwingen of chantage, dit is niet mijn bedoeling, maar wel om te benadrukken dat het belangrijk is!) en dat hij zich dus ook mag inzetten, en het beffen een keer kan proberen, ontspannend in bed, als jij lekker op je rug ligt! 



Nou héél veel succes!!!! En blijven praten en proberen!

Groetjes Tamara,.
Alle reacties Link kopieren
Tja een kwestie van viezigheid daar had ik natuurlijk ook allang over nagedacht en zeker ook al overgehad met hem en hij mij gegarandeerd dat dat het niet was. Het is meer een kwestie van durven..... Ik wil hem zeker niet chanteren en heb ook al geprobeerd om dan geen aanleiding tot vrijen te geven maar als we elkaar een week niet gezien hebben en we slapen 2 nachten bij elkaar dan kan ik dit zelf ook maar 1 nacht volhouden. De relatie is verder helemaal top en inderdaad wordt het voor mij minder interessant om te vrijen. Tot op heden deed ik eigenlijk van alles bij hem en het moet ook niet oog om oog....... zijn maar ik ben wel even gestopt met pijpen. Hoelang ik dat vol houdt ik weet het niet. Natuurlijk moet de relatie niet stuklopen omdat hij niet iets bij mij in bed wil doen. Daar ga ik dan maar even vanuit. Bedankt voor de steun en de tips!!
Alle reacties Link kopieren
Ik mag echt hopen dat het te maken heeft met je leeftijd.



Ik kom bijna nooit "zomaar" klaar tijdens seks. We hebben nu ongeveer een half jaar seks, en het is misschien 5 keer gelukt ofzo. En als ik dan ga vingeren, lukt het me ook niet, wel heel soms als ik mezelf vingeren tijdens het neuken. Ik vind het echt zo rot.. De spanning blijft elke keer in mijn lijf hangen, en ik heb, als hij is klaar gekomen, echt geen zin meer om met mezelf te gaan spelen ofzo.



Nou weet ik wel dat ik een vaak nogal veel aan mijn hoofd heb. Ik kan moeilijk 100% ontspannen.



Als we een vibrator erbij gebruiken, dan lukt het wel. Ik vind mezelf vingeren ook niet zo super.. Heb ik ook nooit gevonden eigenlijk.. Elke keer probeer ik weer even te oefenen. Dat hou ik dan 2 keer vol en dan vind ik het saai worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het te maken heeft met de leeftijd........ Hij is 33 en ik 30 dus tja........ dan ga ik ervanuit dat jullie bedoelen dat we nog begin 20 zijn en er dan last van zouden hebben. Ik heb geen idee en ik blijf er in ieder geval over praten met hem en dan niet op de manier om hem een schuldgevoel aan te praten want je kan natuurlijk niemand dwingen om iets te doen bij een ander waar die niet achter staat. En als ie het doet dan moet ie het wel leuk vinden om te doen. En ook hij kan er op één of andere manier niks aan doen dat ie te opgewonden is en vlug klaarkomt als we vrijen. Na een lang weekend lukt het wel dus ik denk dat het echt de opwinding is die hij opbouwd na een week elkaar bijna niet zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven