Op verzoek: flirten in de file

12-07-2007 15:52 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op verzoek: Flirten in de file. Wie heeft er ervaring mee? Wie doet het? Of wie doet het bewust niet?  Wat werkt? Wat werkt niet? Is je auto een belangrijk onderdeel van je flirten? Of juist weer niet?  Flirt je alleen als de bestuurder(ster) een mooie bak heeft? En wie heeft er wat aan het flirten overgehouden?Vertel vertel!!!



En omdat het hier bij het topic SEX is geplaatst verwacht ik natuurlijk wel passende reacties!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Om maar meteen het spits af te bijten.... Ik heb tegenwoordig de luxe dat ik naar mijn werk kan lopen (3 minuten). Voorheen werkte ik buiten de stad en moest ik met de auto en stond dus dagelijks in de file.



Ik heb gemerkt dat je als man moeilijker kan flirten dabn als vrouw (uit verhalen van vriendinnen want ik ben nooit een vrouw geweest). Wel heb ik geen standaard leasebak maar rij ik uitsluitend oude klassiekers. En dat helpt kan ik je zeggen! Het lijkt wel of het "ach gut" gehalte dan hoger is en er meer mensen naar je kijken.



Heb er trouwens, behalve een paar blikken over en weer, nooit wat aan overgehouden (helaas).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft wel altijd sjans als ze in de file staat. Helaas heeft ze daar ook nog nooit iets aan over gehouden. Ik persoonlijk vind flirten in de file nogal ingewikkeld. Je kunt door zo'n raampje toch niks dan elkaar een paar keer aankijken? Ik heb nog nooit een verhaal gehoord waarbij er met een oogwenk naar het eerste het beste tankstation werd gedirigeerd en stomende seks op de achterbank/in het toilet/ op de motorkap werd bedreven. Maar laat maar horen als het wel zo is.

Als we het dan toch hebben over flirten in de auto, kunnen we de trein er toch ook wel bij betrekken? Volgens mij is het gemakkelijker om contact te leggen in de trein. Misschien is daar wel ooit iets spannends uit voort gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Was er ook geen site waar je stickers kon bestellen voor op je auto, een soort datingsite, zodat je kon aangeven wat je zocht. Dan kon men op die site je kenteken invoeren en kon je elkaar zo vinden en flirten?!
Alle reacties Link kopieren
Ooit een verhaal gehoord dat er een supermarkt met gekleurde winklelmandjes was waar je aan de kleur van het mandje kon zien of iemand single was en aanspraak wilde of niet.



Eigenlijk zou je ook zoiets voor de auto moeten hebben. Soort van sticker ofzo met je telefoonnummer........ (of draaf ik nu te ver door?)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Was er ook geen site waar je stickers kon bestellen voor op je auto, een soort datingsite, zodat je kon aangeven wat je zocht. Dan kon men op die site je kenteken invoeren en kon je elkaar zo vinden en flirten?!
Je bent me net voor.........:)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel meer sjans als ik op de fiets zit, en flirt dan dus ook meer.
Alle reacties Link kopieren
seks op de bagagedrager is dan alleen een beetje onconfortabel of niet?
Alle reacties Link kopieren
Flirten in de auto Gepubliceerd op dinsdag 11 oktober 2005 In de file staan was nog nooit zo leuk. Want dankzij internet zijn er diverse mogelijkheden om in contact te komen met dat lekkere ding dat achter je in de file staat.En daar sta je dan weer. Voor en achter je kilometers blik. Je kunt geen kant op. En dus ga je maar een beetje om je heen kijken. En ineens is daar die fantastische chick of die geweldige hunk die ook jou inmiddels in de gaten heeft gekregen. Maar ja, straks komt die rij auto's weer in beweging en zie je hem of haar nooit meer terug. Geen nood, noteer het kenteken en kijk of de dame of heer in kwestie zich heeft aangemeld bij sites als Fileflirt.nl en Autoflirt.nlOp Fileflirt kun je min of meer anoniem een oproep plaatsen. Je moet wel je kenteken invoeren, maar het systeem is niet helemaal waterdicht. Nummerplaten met SA-CH-A en OP-EL-L kwamen wij tenminste nog nooit tegen. De site geeft ook nog flirttips voor hem en haar.StickerAutoflirt werkt iets anders. Wie zich daar aanmeldt, krijgt een sticker op z'n auto. Kom je een deelnemer tegen die je wel ziet zitten, dan mail je het kentekent gevolgd door '@autoflirt.nl' en de persoon in kwestie krijgt een mailtje. Lidmaatschap kost 12 euro voor een jaar.Flauwekul? Niets is minder waar. Volgens Brits onderzoek uit 2004 heeft een half miljoen Britten een seksdate scoorden na een fileflirt. En 150.000 Britten hebben op deze manier hun partner gevonden.Openbaar vervoerOok voor trein- en busreizigers is er een datingsite opgezet. Op 9292ov.nl, de informatiesite over reistijden en routes in het openbaar vervoer, is een aparte pagina 'Ontmoetingen' opgezet. Met een paar klikken kun je kijken of het met die medereiziger klikt.HangerJe kunt je ook aanmelden bij Kentekendate.nl, dan ben je in een keer klaar voor alle vormen van vervoer. Auto- en motorbezitters krijgen namelijk een sticker. Fietsers, bromfietsers en ov-gebruikers ontvangen een sleutelhanger of knijper waaraan ze herkenbaar zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
seks op de bagagedrager is dan alleen een beetje onconfortabel of niet?
Daarom heb ik zelfs als fiets een oldtimer.... zo'n oude bakkersfiets met een enorme mand voorop.....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
seks op de bagagedrager is dan alleen een beetje onconfortabel of niet?
Och met wat kunst en vliegwerk..
Alle reacties Link kopieren
Mijn oerdegelijke Omafiets is Oeoeoersterk..
Alle reacties Link kopieren
Mijn oerdegelijke Omafiets is Oeoeoersterk..
Ik wil alles van je aannemen maar niet dat je ooit sex gehad hebt op je fiets..... Dat kun je niet menen (of wel???).



Wat dwalen we lekker af he? Zal mij benieuwen wanneer dit topic verplaatst of verwijdertd zal worden..;)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
mijn vrouw vind het opwindend als ik tijdens de file of bij een tankstation een andere mooie vrouw zie en daar geil van word. Het idee dat je dan met een stijve weer in je auto stapt en tijdens het rijden verder fantaseerd vind ze leuk.



Ik heb het ook wel eens gehad :-). 1x wenkte de dame in kwestie dat ik achter haar aan moest rijden. Dat heb ik niet gedaan.. maar wel gefantaseerd over wat er gebeurd zou zijn als ik het wel gedaan zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een keer bij een kerel in zijn truck gestapt!!!



En hete sex gehad op de A1 in de file..!!
Alle reacties Link kopieren
Als je soms al zin hebt om te flirten en je kijkt met een zwoele blik in de auto naast je of achter je dan is de zin in flirten gelijk voor altijd verdwenen.

10 van de 10 keer zie je dan namelijk een kerel tot en met z'n tweede vingerkootje in z'n neus wroeten.:$
Alle reacties Link kopieren


Ik ben een keer bij een kerel in zijn truck gestapt!!!



En hete sex gehad op de A1 in de file..!!
Tja..... daar kan ik niet tegenop. Ik rij in een hele oude eend en een klassieke Alfa. Niet echt veel ruimte om hete sex te hebben. ook geen ruimte voor koude sex trouwens! Maar ik merk wel dat je in een oude auto wel meer contact heb als in een doorsnee burgermansbak. Nou nog een dame vinden die toehapt.... Of toch een sticker op de auto.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Als je soms al zin hebt om te flirten en je kijkt met een zwoele blik in de auto naast je of achter je dan is de zin in flirten gelijk voor altijd verdwenen.

10 van de 10 keer zie je dan namelijk een kerel tot en met z'n tweede vingerkootje in z'n neus wroeten.:$
Dat is op zich al een topic waard! Waarom peuteren mannen altijd in hun neus in de auto?! En dan meteen de vraag erachter aan.... waar laten ze alles wat ze uit hun neus halen? :P
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een 2CV gehad en daar kun je prima sex in hebben, speciaal vanwege de spectaculaire vering.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een 2CV gehad en daar kun je prima sex in hebben, speciaal vanwege de spectaculaire vering.
Ik ga graag bij je in de leer..... (oh nee dat mag niet. Dat is hengelen!) :D
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Of je ziet een vrachtwagenchauffeur met z'n linkerbeen inclusief al dagen oude zweetsok uit het raampje steken.
Alle reacties Link kopieren
heb ook wel eens een geile lifster meegenomen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik flirt graag..............dus ook in de file ......... zo leuk als je ziet dat die ander steeds moeite doet om weer naast of achter je te komen rijden :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is er een kei in. Ligt vaak even zijn ogen op als er een auto naast ons staat met leuke vrouwen erin. Of glimlacht even lief. Altijd leuke reacties terug in de vorm van terug lachen of zwaaien.



Ik heb voor hem voor de grap wel eens zo'n omslagblok gekocht met verkeersborden erop bestemd voor het flirten. Dingen die verwezen naar een hotelletje pakken, tot aangeven dat je iemand leuk vind.



maar echt nodig heeft hij dat niet, hij zal er nooit echt iets mee doen, het is meer even een saaie file wat opvrolijken en de ander een leuke lach/dag  bezorgen.



Op straat zegt hij ook altijd net de leuke dingen. Nooit grof of plat maar die dingen die een vrouw doen lachen.



Ik zelf ben er nooit zo mee bezig in de auto, en in uitgaansgelegenheden is het bij mij meer bodytalk. Ik weet de ogen naar me toe te trekken door de manier waarop ik dans en loop, even glimlach of wat verleidelijk kijk. Hij doet het met woorden ik met mijn looks.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Als er een echte leukerd in de file staat rij ik er gewoon tegen aan...heb je meteen zijn telefoonnummer.:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven