Hij vind me onzeker.

15-07-2007 17:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vind me te onzeker.

Ik heb niet veel ervaring met sex.

Ik heb een aantal bedpartners gehad,daarbij was de sex recht toe recht aan.

Hierdoor heb ik niet veel ervaring kunnen opdoen.

Ik heb geen lange relaties gehad.

Mijn nieuwe vriend heeft zelf wel veel ervaring met meer dan 50 verschillende vrouwen, ik schrok daar toch wel van.

Hij  vind dat sex op nr.1 moet komen , en daarna pas al het andere ,innerlijk en overeenkomsten.

De sex moet goed zijn.

Hij vind dat ik veelste onzeker ben en me meer moet laten gaan.

Ik weet niet wat ik meer of beter moet doen.

Ik moet los komen, maar ik heb geen idee hoe.

En dat maakt me nog meer onzekerder.
Alle reacties Link kopieren
'hij vind' en 'ik moet' ?? Klinkt niet echt lekker.. wat is je eigen mening/ gevoel?
Alle reacties Link kopieren
'hij vind' en 'ik moet' ?? Klinkt niet echt lekker.. wat is je eigen mening/ gevoel?




Mijn gevoel is dat ik er maar mee moet stoppen voordat ik verliefd word.

Ik zit nu gewoon te huilen erover.

Hij is net weg en in vond het gesprek helemaal niet leuk.

Hij heeft "relaties verbroken omdat de sex niet naar zijn zin was.



Hij roept wel dingen van ohhh ik vind je zo lekker en nog meer kreten.

Dat ik denk dat het ok zit.
Alle reacties Link kopieren
Dit doet my denken aan mijn aller eerste vriendje,ik heb myn eerste keer verpest met hem omdat hij dat graag wilde(gelukkig was "mijn eerste keer"met huidige partner veel beter en compenseert een hoop).



kijk uit,sex is niet het belangrijkste,jou geluk en blijdschap wel.

Laat je niet omlullen en doe je niet voor als dat je bent of prettigst voelt.



in vervelende periodes heb ik er soms nog last van,ondanks dat ik nu 2 jaar getrouwt ben en mijn man 7 jaar ken.



WEES EERLIJK EN GOED VOOR EN TEGEN JEZELF
Alle reacties Link kopieren