Hij vind me onzeker.

15-07-2007 17:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vind me te onzeker.

Ik heb niet veel ervaring met sex.

Ik heb een aantal bedpartners gehad,daarbij was de sex recht toe recht aan.

Hierdoor heb ik niet veel ervaring kunnen opdoen.

Ik heb geen lange relaties gehad.

Mijn nieuwe vriend heeft zelf wel veel ervaring met meer dan 50 verschillende vrouwen, ik schrok daar toch wel van.

Hij  vind dat sex op nr.1 moet komen , en daarna pas al het andere ,innerlijk en overeenkomsten.

De sex moet goed zijn.

Hij vind dat ik veelste onzeker ben en me meer moet laten gaan.

Ik weet niet wat ik meer of beter moet doen.

Ik moet los komen, maar ik heb geen idee hoe.

En dat maakt me nog meer onzekerder.
Alle reacties Link kopieren
'hij vind' en 'ik moet' ?? Klinkt niet echt lekker.. wat is je eigen mening/ gevoel?
Alle reacties Link kopieren
'hij vind' en 'ik moet' ?? Klinkt niet echt lekker.. wat is je eigen mening/ gevoel?




Mijn gevoel is dat ik er maar mee moet stoppen voordat ik verliefd word.

Ik zit nu gewoon te huilen erover.

Hij is net weg en in vond het gesprek helemaal niet leuk.

Hij heeft "relaties verbroken omdat de sex niet naar zijn zin was.



Hij roept wel dingen van ohhh ik vind je zo lekker en nog meer kreten.

Dat ik denk dat het ok zit.
Alle reacties Link kopieren
Dit doet my denken aan mijn aller eerste vriendje,ik heb myn eerste keer verpest met hem omdat hij dat graag wilde(gelukkig was "mijn eerste keer"met huidige partner veel beter en compenseert een hoop).



kijk uit,sex is niet het belangrijkste,jou geluk en blijdschap wel.

Laat je niet omlullen en doe je niet voor als dat je bent of prettigst voelt.



in vervelende periodes heb ik er soms nog last van,ondanks dat ik nu 2 jaar getrouwt ben en mijn man 7 jaar ken.



WEES EERLIJK EN GOED VOOR EN TEGEN JEZELF
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik dit zeg maar ik zou zeggen lekker laten gaan die jongen. Hij waardeert je duidelijk niet voor wat je bent, een hele geweldige meid. Hoezo sex op nr. 1? Moet je relatie dan niet eerst goed zitten en moet hij niet een beetje zijn best doen om te zorgen dat jij je goed voelt en je ook op je gemak voelt in bed? Lekker makkelijk om te roepen dat de sex niet goed is, dat legt gelukkig geen druk op je. Dus nr. 1 is dat je voor jezelf moet zorgen en moet zorgen dat je gelukkig bent. Je kan beter krijgen, geloof me
Inderdaad, laten gaan die jongen! Sex op nummer 1? Wat een belachelijk iets zeg! Verdorie, kan me hier gewoon kwaad om maken. Op nummer 1 staat altijd nog de basis van een relatie....dat moet goed zitten.....daarna pas rest.

Hij vind sex dus belangrijker dan de relatie opzich.

Nee, hij is jou beslist niet waard....inpakken en wegwezen dus..



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook nog nooit gehoord en hij zei nog meer kwetsende dingen.

Terwijl ik allemaal dingen over mezelf had verteld, "mezelf blood gegeven"

Waarschijnlijk had ik dat niet moeten doen.
Alle reacties Link kopieren


Ik had het ook nog nooit gehoord en hij zei nog meer kwetsende dingen.

Terwijl ik allemaal dingen over mezelf had verteld, "mezelf blood gegeven"

Waarschijnlijk had ik dat niet moeten doen.





Nee hoor Kim, nou al helemaal geen spijt krijgen van het feit dat jij je bloot hebt gegeven, want nu weet je: dit is hem dus niet als hij daar op zo'n vervelende manier mee omgaat.



Ik weet niet hoe lang en hoe diep de relatie gaat, en kan daar dus niet over oordelen, maar zoals ik het lees: DIKKE DOEI voor hem! :@

Ik vermoed zo dat jij nog behoorlijk jong bent, en neem van een ouwe taart als ik aan: er zijn volksstammen jongens die wél normaal en leuk zijn (en die net als vrouwen ook vinden dat sex niet op nummer 1 staat maar de relatie) en jij moet de juiste echt nog tegenkomen.

Jij hoeft je niet rot te voelen, dat mag hij als hij (ooit?) beseft waar het werkelijk om draait en wat ie daardoor kwijt is geraakt.



Ik wens je veel plezier in de wijde wereld!
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettende hufter:(! Dumpen die handel! Jij verdient echt een betere jongen.



En die gozer gooit echt zijn glazen in. Als het allemaal alleen maar om de seks draait lijkt het me erg moeilijk iemand te vinden! Plus bij mij werd de seks altijd pas na een tijdje beter hoor! In het begin is het voor iederen even aftasten en ben je onzeker dus zijn reactie slaat echt nergens op!!
Alle reacties Link kopieren
als hij je zo onzeker vind, mag hij je ook wel helpen wat zekerder te worden. zover ik het nu begrijp doet hij het tegenovergestelde.

hij komt op mij nogal oppervlakkig over!



je moet doen wat jouw hart je ingeeft. je eerste gevoel volgen.

en idd sex op nr 1. sex is een spiegel van de relatie, niet andersom. is de relatie goed, dan is de sex dat (meestal) ook.
Alle reacties Link kopieren
Zit met verbazing dit te lezen.

Je zegt zelf: mijn gevoel zegt stoppen voordat ik verliefd wordt.

Je bent dus niet eens verliefd op hem...en dat houdt je volgens mij ook tegen denk ik persoonlijk. Als je echt gevoelens voor hem hebt durf je je meer te laten gaan. Nu maakt hij jou juist onzeker door deze opmerkingen te maken.



Ik had voor mijn vriend helemaal geen sexervaring zelfs.....maar hij pikte het goed op en liet me zelf ervaren en doen. Voelde me daardoor al heel snel op me gemak bij hem en nooit heeft hij iets negatiefs erover gezegd.

Dat alles maakte me zeker in bed (ben zelf erg onzeker type namelijk).

Je vriend moet jou juist steunen, als hij commentaar heeft: oke dat kan en dan is ie ook eerlijk, maar het is de manier waaop ie het zegt dan.

Uit jouw schrijven lees ik dat hij jou vooral verwijt van dingen die niet goed gaan.

Zegt hij ook wel eens iets positiefs, dus wat wel goed gaat????

En als het hem vooral om de sex draait dan denk ik niet dat hij de juiste voor je is. (pfff zelfs met vrouwen uitmaken omdat de sex niet goed is en dat nog zeggen tegen jou ook, wat een botte vent, sorry hoor)



Sterkte.
Alle reacties Link kopieren


Ik had het ook nog nooit gehoord en hij zei nog meer kwetsende dingen.

Terwijl ik allemaal dingen over mezelf had verteld, "mezelf blood gegeven"

Waarschijnlijk had ik dat niet moeten doen.



Als je nog maar zo kort iets hebt met een jongen en alles gaat al zo moeizaam zou ik een punt achter de relatie zetten. Misschien hebben jouw 50 voorgangers dat ook gedaan, omdat hij ongevoelig en egocentrisch is.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen die gozer!

Sorry dat ik het zo bot zeg. Maar je hebt nu al zoveel verdriet over iemand die je zo behandeld wat betreft de sex...dat belooft niet veel goeds. Er zijn genoeg jongens/mannen die misschien ook wel van een ietwat wildere sex houden maar die er met je over zullen praten. je gevoel van eigenwaarde laten behouden. Niks mis mee om elkaar te laten weten hoe je over bepaalde dingen tijdens de sex denkt. Maar dat doe je dan op zo'n manier dat de ander zich ook nog goed voelt na afloop van het gesprek en niet op zo'n botte manier zoals hij dat doet.

Iemand die zo met je omgaat kan niet veel soeps betekenen als jullie verder in de relatie zitten...



Ik ben ook ienand die graag van sex houdt en het ook liefst vaak genoeg in de week wilt doen. beeje heftige ruige sex....hmmm.. vriendlief daarintegen is helemaal niet zo. Nou dat maakt niks uit. we hebben onze weg hierin gevonden waar we ons beide prettig in voelen. De sex wordt alleen mar beter en beter.

Goede sex leer je samen wel. Een rot karakter kom je helaas niet van af!
Alle reacties Link kopieren
Sorry Kim dat ik het zo bot zeg, maar woord "vriend" is hij niet eens waard!

Waar is de gelijkwaardigheid gebleven?

Ik onderstreep voorgaande reacties. Laat je nix wijsmaken. Hij heeft 50 vrouwen gehad? pffffffff zegt ook genoeg dacht ik zo. Hoezo kan hij er geen relatie aan overhouden? Sex is niet goed? M'n r..t, geen enkele vrouw houdt met hem vol met zo'n houding en naar ik geloof ook erg dwingend "hij vindt, hij wil".

Meid, volg je instinct en ga lekker genieten van een zomer vol heerlijke en vrolijke mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven