benieuwd naar reacties

16-07-2007 10:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen,





Ik las  het onderwerp hoeveel sexpartners mensen gehad hebben.

Waar ik benieuwd naar ben, zijn er ook mensen die spijt hebben van iemand waarmee ze sex hebben gehad of van hun aantal sexpartners en zo ja van hoeveel heb je spijt en waarom?

En als je het over mocht doen zou je het dan anders hebben gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Met 1 persoon sex gehad. Geen seconde spijt gehad:)
Alle reacties Link kopieren


Ik vind spijt wel zo zonde van me tijd!!!!



Ok, sommige dingen/bedpartners had ik misschien anders of niet gedaan als ik het over kon doen, maar spijt??? Heb wel wat beters te doen.



Kuss.


Alle reacties Link kopieren
hm.. mijn allereerste bedpartner zou ik wel willen overslaan, dat was absoluut geen suc6. Maarja spijt? Op dat moment is het goed, dus om dan achteraf spijt te hebben...nee dat dan weer niet.





Als ik al ergens spijt van zou kunnen hebben zie ik dat als een leerervaring.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb spijt van 'mijn eerste keer'. Maar ach, dat is al weer zo lang geleden
Alle reacties Link kopieren


hm.. mijn allereerste bedpartner zou ik wel willen overslaan, dat was absoluut geen suc6. Maarja spijt? Op dat moment is het goed, dus om dan achteraf spijt te hebben...nee dat dan weer niet.





Als ik al ergens spijt van zou kunnen hebben zie ik dat als een leerervaring.





zo voel ik het ook. Toen ik 16 was, was ik wat makkelijker, en dat vind ik nu wel moeilijk. Het maakt me onzeker in bed. Ik vraag me af of ik wel genoeg voor mijn huidige vriendje voel, dat ik zo onzeker ben. Onzin hoor, want het zit helemaal goed. Maar ik weet niet, het feit dat ik die dingen heb gedaan maakt me nog steeds onzeker in bed. Spijt, dat niet, maar toch.. Als ik het anders had kunnen doen, had ik het zeker gedaan. Het is gewoon lastig als je merkt dat je je niet 100% kunt geven, door een soort angst dat je jezelf verliest, ofzo.



Ik hoop niet dat dit te ernstig overkomt :P Ik geniet wel van seks, maar ik denk er gewoon nog teveel over na, denk ik.. Het gaat steeds beter!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb halverwege een vrijpartij weleens spijt gehad......en toen ben ik gewoon , hups, patsboem opgestapt.  Lullig voor diegene........  maar ik wist ongeveer hoe IK me anders de andere morgen zou voelen en dát leek me nog veel lulliger.

Maar spijt ? Nee ; goeie les .............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar spijt ? Nee ; goeie les .............
Zo zie ik het ook. Ik heb ook weleens dingen gedaan waarvan ik achteraf dacht: "Moest dat nu zo?". Maar dat is weer een leerpuntje voor de volgende keer!
Alle reacties Link kopieren
Mee eens ! Je leert ervan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven