Hoe lang kan jij zonder sex?

16-07-2007 18:39 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Allemaal!Omdat mijn vriend en ik zo'n 150 kilometer uit elkaar wonen, zien we elkaar niet zo vaak als we zouden willen. Gelukkig spreken we elkaar elke dag, maar ik begin de sex te missen. Voorheen woonden we namelijk dichter bij elkaar en hadden we regelmatig sex. Nu gemiddeld om de anderhalve week. Ik vind dit erg weinig, maar het is niet anders. Na een paar dagen begint het alleen wel weer echt te krieblen en ik zou dan ook wel elke dag sex willen. Ik wil hier verder niets mee bereiken, maar ik was alleen benieuwd na hoeveel tijd jullie echt weer "op springen" staan!? Gewoon nieuwsgierigheid!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee eigenlijk, ik hoef t nu nooit langer dan 2 dagen te missen. Ik denk dat ik na een week wel echt de kriebels zou krijgen, maar die week houdt mijn vriend toch nooit vol haha
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik heb het tussen twee relaties in ruim 2,5 jaar volgehouden. Maar nu heb ik het al zwaar als ik ongesteld ben, vier dagen... Mijn vriend en ik gaan niet samen op vakantie, dus ik zal het toch 5 weken vol moeten houden vanaf donderdag.. Het is wat...
Alle reacties Link kopieren
in principe kan ik geen dag zonder seks, maar inmiddels doe ik het al een jaar zonder, ondanks een relatie van meer dan 5 jaar. Reden is dat mijn vriendin altijd te moe is, en de afgelopen tijd een hoop fysieke tegenslag heeft gehad. Daarbij is zij minder op seks ingesteld.

Ik wil dan ook niks forceren bij haar, goeie seks bestaat m.i. alleen als beide deelnemers er volop voor kunnen gaan. Maar zo langzamerhand ben ik er echt weer aan toe. Dagelijks 'me zelf wat helpen' verlicht de druk enigszins, maar ik zou graag weer echte intimiteit willen.

Dilemma is een beetje: ik wil niet tegen haar zin met mijn vriendin vrijen, maar op dit moment hebben we geen seks tegen mijn zin in. Hoe vinden we hier de balans in?
Alle reacties Link kopieren


in principe kan ik geen dag zonder seks, maar inmiddels doe ik het al een jaar zonder, ondanks een relatie van meer dan 5 jaar. Reden is dat mijn vriendin altijd te moe is, en de afgelopen tijd een hoop fysieke tegenslag heeft gehad. Daarbij is zij minder op seks ingesteld.

Ik wil dan ook niks forceren bij haar, goeie seks bestaat m.i. alleen als beide deelnemers er volop voor kunnen gaan. Maar zo langzamerhand ben ik er echt weer aan toe. Dagelijks 'me zelf wat helpen' verlicht de druk enigszins, maar ik zou graag weer echte intimiteit willen.

Dilemma is een beetje: ik wil niet tegen haar zin met mijn vriendin vrijen, maar op dit moment hebben we geen seks tegen mijn zin in. Hoe vinden we hier de balans in?



Hoe staat zij er tegenover om het weer te gaan proberen? Ik weet natuurlijk hoe ernstige fysieke klachten ze heeft maar misschien als je heel rustig begint, elke keer weer wat verder dat het wel gaat?
Alle reacties Link kopieren
ik kan heel lang zonder sex, maar WIL het niet... :)

Oke, als het echt nodig is, ja dan maar mezelf met de hand helpen...
Alle reacties Link kopieren
@ Gavinfriday: Zoals Ambrosia ookal voorstelt, hebben jullie het er al gehad om weer eens te beginnen met sex? Hoeft niet meteen een paar keer per week te zijn, maar eens per maand of zo? Je geeft ook aan dat je intimiteit wil; is er dan ook geen sprake van knuffelen en/of strelen in jullie relatie?
Alle reacties Link kopieren
Elke maand hebben we het erg moeilijk met de vier / vijf bekende en vervelende dagen. Daarna is het wel feest !

Soms houden we het echt niet vol en doen we het met condoom tegen het bloed. Maar mijn man vindt dat eigenlijk niks.
Hoe TO het bedoeld is me niet helemaal duidelijk. Gaat het hier alleen om sex met een ander? Of ook als je met jezelf bezig gaat?



Sex met een ander: Als het niet anders kan, dan kan elk mens dat lang volhouden. Voor mij is het nu zo'n anderhalve maand geleden dat ik voor het laatst sex heb gehad met mijn inmiddels ex-vriendin. Tuurlijk heb ik er weer behoefte aan, maar daarvoor ga ik geen sexpartner zoeken. Dus zonder kan ik wel.



Sex met mezelf: Hooguit een dagje of 3....4, dan heb ik toch wel weer zin...hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Tja ik ben nu 2 jaar single en het is denk ik zo'n 2 maanden geleden dat ik voor het laatst sex had.

Natuurlijk verlang je er naar ..maar om nu een man uit de kroeg te trekken omdat ik toevallig die behoefte heb doe ik niet ..

Dan maar gewoon de speeltjes uit de kast en mezelf verwennen ..en dat varrieert van 2 keer per week tot 2 keer per avond ...



quote: signs reageerde



Tja ik ben nu 2 jaar single en het is denk ik zo'n 2 maanden geleden dat ik voor het laatst sex had.

Natuurlijk verlang je er naar ..maar om nu een man uit de kroeg te trekken omdat ik toevallig die behoefte heb doe ik niet ..

Dan maar gewoon de speeltjes uit de kast en mezelf verwennen ..en dat varrieert van 2 keer per week tot 2 keer per avond ...









Je denkt dus een beetje hetzelfde als ik...een vrouw naar mijn hart...hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat dacht ik ook toen ik het typte ..hihihi..



Alleen jouw kost het niet een fortuin aan batterijen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja dat dacht ik ook toen ik het typte ..hihihi..



Alleen jouw kost het niet een fortuin aan batterijen ;)
Ooit wel eens gedacht aan oplaadbare batterijen? Die verdien je dubbel en dwars terug!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Hmmm waarom vertel je dat nu pas ...

quote: signs reageerde



Ja dat dacht ik ook toen ik het typte ..hihihi..



Alleen jouw kost het niet een fortuin aan batterijen ;)
Jij weet toch niet wat ik gebruik? (gatver...het begint ranzig te worden...)



Maar idd....batterijtje laden in de lader en je kan er weer ff tegenaan. Wel genoeg Micro-Ampere nemen hoor (2300 ofzo...) gaat lekker lang mee;)
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk ja, die batterijen zijn altijd zo snel leeg! Of zou dat komen door overmatig ge(/mis)bruik ervan? Ik kan wel een tijdje zonder seks met een ander, en als die tijd is aangebroken heb ik gelukkig altijd mijn speeltjes nog. Maar dat is toch heel wat anders dan intiem zijn met een ander, dat ga ik dan zeker missen. Maar zelfs al heb ik regelmatig seks, mijn speeltjes zijn niet lang "werkloos".
Alle reacties Link kopieren
Hmmm waarom vertel je dat nu pas ...

Je gaat me niet vertellen dat je daar nu pas aan denkt? :)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren




quote: signs reageerde



Ja dat dacht ik ook toen ik het typte ..hihihi..



Alleen jouw kost het niet een fortuin aan batterijen ;)
Jij weet toch niet wat ik gebruik? (gatver...het begint ranzig te worden...)



Maar idd....batterijtje laden in de lader en je kan er weer ff tegenaan. Wel genoeg Micro-Ampere nemen hoor (2300 ofzo...) gaat lekker lang mee;)



Ik ga ervan uit dat je gewoon je handen gebruikt. Of heb jij zo'n "real skin zuigmondje" van de Pabo... Vertel me dat het niet waar is!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Owww neee brrr niet zo'n zuigmondje!!!



En ja magiker ..ik denk er nu pas aan ..shame on me ..

Als het goed is komt volgende week mijn nieuwe leuke speleding met de post.



Weet je wat trouwens irri is ..ben je bijna bij je hoogtepunt ..batterij leeg :?



Xander wat doe je nu ..ga je ranzig worden???

 nee toch??

quote: signs reageerde



Owww neee brrr niet zo'n zuigmondje!!!



En ja magiker ..ik denk er nu pas aan ..shame on me ..

Als het goed is komt volgende week mijn nieuwe leuke speleding met de post.



Weet je wat trouwens irri is ..ben je bijna bij je hoogtepunt ..batterij leeg :?



Xander wat doe je nu ..ga je ranzig worden???

 nee toch??





Hahaha!, was al erg bang voor deze reacties....uitlokken is altijd leuk ;-)

Nee hoor...ik hou het gewoon bij mijn linkerhand ( jaaa, links, want ik ben linkshandig...)



Enne....Sign...welk leuk speeltje komt met de TNT jou kant op? (ben niet nieuwsgierig...):P
Alle reacties Link kopieren
Nou niet via een boek besteld hoor ..maar op zo'n zeg maar tupperware party



Dit keer een sex in the city vibrator ...hij schijnt leuk en lekker te zijn en  aan het aantal bestellingen die avond te zien  zal dat ook wel zo zijn ..



jaja je gaf een inkoppertje en ik trapte er weer in ..grrrr



"Tupperware-party" Sure!!!:D....zóóóó...die dingen vinden dus gretig aftrek?



Laat me maar even weten hoe ie bevalt...én of ie batterijen vreet!

Misschien heb ik nog wel een ladertje hier in de kast liggen op de zaak....haha!
Alle reacties Link kopieren


"Tupperware-party" Sure!!!:D....zóóóó...die dingen vinden dus gretig aftrek?



Leuke zinspeling......
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Zal ik doen Xander ..elke dag als ik thuiskom kijk ik vol hoop naar mijn postvak..maar helaas ..wachten duurt lang ..gheghe



Maar goed ..dan maar even die andere dingen uit de kast trekken ..heb hier op het werk snel ff een paar batterijen gepakt whaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat trouwens irri is ..ben je bijna bij je hoogtepunt ..batterij leeg :?



Overkomt je dat vaak dan? :)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven