ben ik abnormaal omdat ik geen sex heb?

17-07-2007 21:18 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen,

beetje raar dit, maar gelukkig anoniem.. Ik ben al een geruime tijd single (enkele) jaren en heb maar 1 keer sex gehad. Het is niet dat ik niet wil, maar ik wil niet voor één avond ff. Ik wil er wel wat bij voelen Het lukt me steeds niet mannen lang genoeg bij me te houden. Stomme is is dat ik het wel graag wil, maar ben er ook een beetje bang voor. Heeft er iemand adviezen?

Moet ik dan toch maar een keer iemand mee gaan nemen?
Alle reacties Link kopieren
waar ben je precies bang voor ?



en nee; je moet niks ...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Abnormaal..welnee! Er zijn massa's mensen die geen sex hebben als ze geen relatie hebben. Of makkelijker gezegd: er zijn heel veel mensen die net als jij alleen maar sex hebben als ze een relatie hebben, alleen sex hebben als ze verliefd zijn.



Bij mij hoort het niet, sex voor een nacht, sex op de eerste date, sex om de sex enzv. Ik heb jaren gewacht en voelde me er prima bij. Ik ben er ook nooit aan toe gekomen om een ONS uit te proberen. Maar ik kan me best voorstellen dat het mist.
Welnee joh! Niks abnormaals aan hoor.....Het hebben van sex...dan doe je als je het zelf wilt en wanneer je het wilt! De één neukt er op los zonder daar gevoelens bij te hebben, dus puur voor de lust....en voor de ander is het zéér speciaal en doet het pas als zij/hij de juiste heeft gevonden en er (emotionele) gevoelens bij komt kijken.



Kortom, niks vreemds aan....volg je gevoel in die zin...



Groetjes, Xan
Alle reacties Link kopieren
Als dat zo is, ben ik ook abnormaal. Ik heb jaren in een relatie gezeten waar we laatste 5 jaar geen seks hadden :( Maar nu dit over is heb ik nog steeds geen seks gehad.Heb wel behoefte, maar ik ga me niet zomaar aan iedereen geven. Bij mij seks ook voor iemand waar ik helemaal voor ga. En natuurlijk kan je een foutje maken, maar ook net als jou wacht ik gewoon op wie er op mijn padje komt:P
Alle reacties Link kopieren
waar ik bang voor ben?

geen idee dat ik het niet durf, dichtklap.., de gwone onzekerheden denk ik. Het feit dat ik zo weinig ervaring heb dat hij daarop afknapt..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je gevoelens herkenbaar dus in die zin vind ik het ook "normaal"!:)
Topicstarter



De vraag is: ben jij blij met deze situatie?



Als jij doet wat strookt met jouw normen en waarden en waar jij je goed bij voelt



En de man die je treft die zal zich vereerd voelen
Alle reacties Link kopieren
Heb nog nooit een serieuze relatie gehad en had sinds jaren ook geen sex door wat *** ervaringen uit het verleden, dus elke keer als iemand wat toenadering zocht dan hield ik de boot op wat voor manier dan ook af. Na een tijdje had ik er steeds meer behoefte aan, maar liet ik nog steeds geen mensen toe. Toen is er bij mij iets omgeslagen en merkte ik dat ik meer contact krijg en ze niet meer bij me weglopen. (Niet dat ik nu ook gelijk met de eerste de beste het bed in duik) en na een tijdje ben ik toch bij iemand in bed beland en ik voelde me zo stom en onzeker, maar nadat ik had aangegeven dat het best weer lang was geleden, heeft hij me aanwijzingen gegeven en kon ik me enigszins ontspannen en vond ik best lekker.

Het is dus niet raar dat je zolang geen sex hebt gehad. 

En buiten dat...... in je eentje kan je ook goed genieten hoor :P
Alle reacties Link kopieren


Topicstarter



De vraag is: ben jij blij met deze situatie?



Als jij doet wat strookt met jouw normen en waarden en waar jij je goed bij voelt



En de man die je treft die zal zich vereerd voelen

Bij mij was het gelukkig ook positief. Maar kan een man het ook als irritant zien, zo van ik wil gewoon sex en niet dat gehannes.
Suuske; ik vind niet dat een man daar problemen van mag maken zolang jij daar eerlijk over bent. Treat them like you wanna be treated.
Alle reacties Link kopieren




quote: badmeester reageerde



Topicstarter



De vraag is: ben jij blij met deze situatie?



Als jij doet wat strookt met jouw normen en waarden en waar jij je goed bij voelt



En de man die je treft die zal zich vereerd voelen



Bij mij was het gelukkig ook positief. Maar kan een man het ook als irritant zien, zo van ik wil gewoon sex en niet dat gehannes.
Vette pech voor hem dan; hij mag blij zijn dat hij met je mag vrijen en aan je mag zitten. Het voordeel van vrouw zijn; jij bepaalt!!!
de vrouw bepaalt ... de vrouw bepaalt....geef ons mannen ook een beetje het idee dat we wat te zeggen hebben



( vrouw bepaalt helemaal niet als je als man beetje rustig aanpakt)
Alle reacties Link kopieren
Man of vrouw maakt niets uit jij bepaalt of en zo ja je sex hebt of niet. En als je sex hebt bepaal je nog op welke manier ook. Jij bent zelf de persoon die naar eigen normen en waarden handeld. En de ander heeft jou daarin te respecteren. Als je tevreden bent met hoe het gaat hoef je er toch niets aan te veranderen? Het zal toch even lekker worden dat een ander bepaald hoeveel sex je moet hebben en wat normaal is of niet. Nee hoor, ben je tevreden met hoeveel sex je hebt en met wie dan hoef je niets te veranderen, anders wel.
t was een grapje hoopsy
Alle reacties Link kopieren
Had ik al begrepen Badmeester:D. Het stukje geef ons het idee.....gaf die clou al weg.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik vind het helemaal niet raar, volgens mij komt dit vaak voor. Zelf zou ik ook niet zomaar met iedereen het bed in stappen. Zelf heb ik gewoon een vaste relatie nu. Maar als die uit zou gaan, zou ik ook even geen mannen meer hoeven zien.



Ik snap dat je je onzeker kunt voelen als het al weer lang geleden is. Maar je wacht juist, tot je iemand tegen komt, waar je echt iets mee hebt, dus dan komt het op dat stukje van gevoel en onzekerheid helemaal goed!!



Dan vind ik de tip die gegeven is om vaker met jezelf te vrijen ook heel goed, omdat je jezelf lekker kunt ontdekken en genieten en je seksgevoel op pijl houdt.



Groetjes Tamara.
Alle reacties Link kopieren
Vind het helemaal niet raar. Heb zelf ook jarenlang geen relatie gehad en dus ook geen sex. Op een gegeven moment heb ik 2 keer achter elkaar een one night stand gehad, maar dat vond ik helemaal niets. Dan maar liever geen sex. Heb nu een relatie en ondankse onze heftige verliefde gevoelens hebben we toch bewust gewacht tot we beide zeker waren.

Zelf vond ik de jaren zonder sex helemaal niet storend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al lang geen seks gehad....ik ben een aardige jongen, niet knap, maar ook niet lelijk en krijg genoeg aanbiedingen van vrouwen die met me mee naar huis willen.



Ik vraag me vaak af wat me tegenhoudt....ik denk dat het een zekere faalangst is. Vrouwen van tegenwoordig verwachten zoveel van een man, terwijl het vroeger meer een beetje een mannen-hobby was....En hoe langer ik wacht, hoe meer ik er tegenop zie om zo'n seksstoeipoes uit de disco mee te nemen.



Ik zou er zo graag wat meer de tijd voor nemen. Het liefst met een meisje dat ook nog het een en ander te ontdekken heeft. Bovendien ben ik ook een romanticus. Ik zou best een vriendin alleen voor de seks willen hebben, maar dan wel als we elkaar ook een beetje aardig zouden vinden en gewoon een beetje leuk en lief met elkaar om zouden gaan. Gewoon na afloop nog samen even wat drinken, met een knuffel afscheid nemen en kunnen bespreken hoe we die seksuele ontdekkingstocht beleven. Als ik daar bij zo'n meisje uit het uitgaanswereldje mee aan kom, denk ik dat ze me uitlacht.



Het vervelende is dat seks zoiets moois schijnt te zijn. Voor mij is het vooral een bron van stress,,,vooral omdat ik me zo onervaren en achterlijk voel in vergelijking met anderen.
Hup maurel klim drop ben je daar ook weer van af
Alle reacties Link kopieren
waarop? ik vat hem even niet, geloof ik...
Alle reacties Link kopieren
Badmeester is een prof denk ik Maurel, maar er zit weinig romantisch in zijn tip voor jou.



Niets moet, alles mag Maurel! Als jij graag een klik wilt voor je sex met een vrouw hebt is dat toch prima? Lees dit forum maar eens door en je zult lezen dat het overgrote deel van de vrouwen hier ook graag die klik willen voor ze sex met een man hebben. Ook jouw "faalangst" lees je hier wel meer van jongen mannen, en vrouwen. Je bent niet de enige hoor, dus er is hoop voor je!
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben inmiddels wel al 29, terwijl ik de seksuele ervaring heb van een 16-jarige...



Ik heb het wel al een paar keer gedaan, maar de laatste jaren helemaal niet. En nogmaals: ik heb kansen genoeg. Ik zoen regelmatig met vrouwen in de stad, en vaak willen ze best mee (althans: dat schat ik zo in).



Natuurlijk zijn er best veel vrouwen die hun partner wat langzamer willen verkennen (seksueel) en niet meteen seks willen hebben, maar meestal zijn dat toch wat jongere meisjes. Het valt denk ik niet mee om iemand van boven de twintig te vinden die het ook allemaal wil ontdekken. En als dat soort vrouwen er al zijn, dan nog zit je met het probleem dat je niet weet of je zo'n vrouw voor je hebt. Daardoor voel je je onzeker omdat je denkt dat je met een heel ervaren vrouw te maken hebt. En om nou mijn hele verhaal uit de doeken te doen...daar zie ik ook enorm tegen op.
Het was meer prikkelend bedoeld:



Ik krijg een beetje het idee dat Maurel zichzelf geen schop onzer zijn kont geeft. Het is een LUXEprobleem man, er zijn zat mannen die geen aandacht krijgen van vrouwen en jij in ieder geval wel.



Ooit weleens bedacht dat je tegen een vrouw kan zeggen: je bent leuk maar ik neuk niet de eerste keer dat ik je zie (opletten hoe ze reageren)



No guts no glory.
Overigens is die Maurel niet helemaal okselfris want dit schrijft hij in een ander topic:



Een relatie betekent dat je soms ook dingen moet doen die je niet leuk

vindt.... ik vind het bijvoorbeeld onsmakelijk om mijn vriendin te

beffen, maar het geeft haar meer genot dan het mij weerzin geeft. En

daarom doe ik het. Omdat ik ook graag wil dat zij mijn anus likt,

terwijl zij dat weer onprettig vindt.



In

relaties is het vaak geven en nemen. Niet alleen op seksueel vlak

trouwens. Die hele filosofie van "je moet nooooooooooit iets doen tegen

je zin" vind ik zwaar overtrokken.



Oftewel: huilebalk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven