Zelf initiatief nemen voor een sexdate moet kunnen??

18-07-2007 15:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje terug met een jongen geweest, niet alleen zoen, maar nog geen sex. Nu sturen we elkaar wel smsjes, en hij belt me ook wel 's nachts en het is duidelijk dat hij wilt dat ik naar zijn huis kom, om wat meer te gaan doen dan alleen sex. Ik wil dat ook, maar hij reageert niet elke keer op mijn smsjes. Gister stuurde ik; zin om na je werk wat stouts te gaan doen, ik wel....

Ik durf hem wel te bellen, maar komt dit wanhopig over?? Hij is ook nog eens een vriend van mijn vorige minnaar. Maar, die heeft mij erg veel verdriet gedaan, dus dat interesseert me niet zoveel. Die jongen is gewoon erg lekker en ik heb zoiets waarom niet. Hoe geef ik dit dus subtiel aan, dat ik wil afspreken. Gr Cath
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cath,



Als je na zo'n ondubbelzinnig sms-je geen antwoord krijgt, dan is hij niet echt geinteresseerd lijkt mij.

Ik zou zeker iets van mij hebben laten horen in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje terug met een jongen geweest, niet alleen zoen, maar nog geen sex. Nu sturen we elkaar wel smsjes, en hij belt me ook wel 's nachts en het is duidelijk dat hij wilt dat ik naar zijn huis kom, om wat meer te gaan doen dan alleen sex. Ik wil dat ook, maar hij reageert niet elke keer op mijn smsjes. Gister stuurde ik; zin om na je werk wat stouts te gaan doen, ik wel....

Ik durf hem wel te bellen, maar komt dit wanhopig over?? Hij is ook nog eens een vriend van mijn vorige minnaar. Maar, die heeft mij erg veel verdriet gedaan, dus dat interesseert me niet zoveel. Die jongen is gewoon erg lekker en ik heb zoiets waarom niet. Hoe geef ik dit dus subtiel aan, dat ik wil afspreken. Gr Cath
Alle reacties Link kopieren




quote: Cath01 schreef





Ik ben een tijdje terug met een jongen geweest, niet alleen zoen, maar nog geen sex. Nu sturen we elkaar wel smsjes, en hij belt me ook wel 's nachts en het is duidelijk dat hij wilt dat ik naar zijn huis kom, om wat meer te gaan doen dan alleen sex. Ik wil dat ook, maar hij reageert niet elke keer op mijn smsjes. Gister stuurde ik; zin om na je werk wat stouts te gaan doen, ik wel.... <<<--- Dit is subtiel aangegeven of wil je het liever meer straight forward??

Ik durf hem wel te bellen, maar komt dit wanhopig over?? Hij is ook nog eens een vriend van mijn vorige minnaar. Maar, die heeft mij erg veel verdriet gedaan, dus dat interesseert me niet zoveel. Die jongen is gewoon erg lekker en ik heb zoiets waarom niet. Hoe geef ik dit dus subtiel aan, dat ik wil afspreken. Gr Cath
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ja straight forward, hoe doe ik dat. Hij zegt idd ook wel eens dat mijn smsjes te vaag zijn. Dat hij sex met mij wil is wel duidelijk, want dat heeft hij letterlijk gezegd, toen hij me midden in de nacht vroeg of ik naar zijn huis kwam hij wilde me zelfs met de auto wel eff halen. Dus een goede tip om iets duidelijker smsje te sturen...
Alle reacties Link kopieren
Nou eh.....sms zoiets als:



Geldt dat aanbod dat je me komt ophalen nog steeds??.. Ik wil nu eindelijk je bed weleens uitproberen.... barst van de......... Neeee, geen slaap



Duidelijk zat toch....en versturen savonds om een uur of 9 ofzo...

Moet werken;)



Anders is het een sukkel.......:)
"ben je geil of wil je n koekje"
Alle reacties Link kopieren
"ben je geil of wil je n koekje"
Doe mij maar een koekje, ik moet nog rijden!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
k zou nog 1 keer n flink smsje proberen en bij geen gehoor n andere enthousiastere gozert zoeken!

en zoals je t zei is al duidelijk zat! wat je ook kunt doen is n flinke plaagstoot sturen 'langzaam zak ik door mijn knieën om op de juiste hoogte te komen... maar kom me eerst maar eens halen voor ik verder ga!'

ofzo
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Nou ik heb een wat directer smsje gestuurd en hij reageerde; ik weet nog niet wat ik dit weekend ga doen, wil je afspreken dan...

Ik denk dat hij gewoon wil weten of ik het echt wil en niet te snel ja wil zeggen. Misschien komt het ook, omdat toen hij de vorige keer me midden in de nacht opbelde en vroeg kom je hierheen, ik hem heb afgezegd. Ik heb nu gezegd ik wil je zien tijdens uitgaan, laat je nog weten waar ik heenga. Hij heeft nu al een paar dagen niet gereageerd, maar ik denk dat het ook een beetje zijn tactiek is. Zal ik een wat stouter smsje sturen; dus wat sexueler getint, daar heb ik nl wel zin in. Enige goede tips, behalve de vorige die waren ook goed trouwens. Cath!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven