Steeds slap als condoom tevoorschijn komt

18-07-2007 20:38 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zoals de titel al zegt, zodra mijn (nieuwe) vriend een condoom wil pakken en omdoen, wordt zijn penis slap. Elke keer weer. Hij heeft al geprobeerd om het "zonder" te doen, maar dat wil ik niet.

Om deze reden hebben we het nog nooit gedaan.



Oke, ik snap best dat het vreselijk onhandig is om in het heetst van de strijd een condoom om te moeten doen. Ik bemoei me er expres al niet mee, misschien moet ik dat wel gaan doen? Ik heb het gevoel dat als ik hem om zou doen en hij wordt slap, dat het dan extra "lullig" voor hem is.



Wat nu? Tips? Dan ga ik ze dit weekend namelijk uitproberen :P
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zoals de titel al zegt, zodra mijn (nieuwe) vriend een condoom wil pakken en omdoen, wordt zijn penis slap. Draai je de rollen om: jij pakt een condoom en doet 'em om zijn penis. Elke keer weer. Hij heeft al geprobeerd om het "zonder" te doen, maar dat wil ik niet.

Om deze reden hebben we het nog nooit gedaan.



Oke, ik snap best dat het vreselijk onhandig is om in het heetst van de strijd een condoom om te moeten doen. Ik bemoei me er expres al niet mee, misschien moet ik dat wel gaan doen? Ik heb het gevoel dat als ik hem om zou doen en hij wordt slap, dat het dan extra "lullig" voor hem is.



Wat nu? Tips? Dan ga ik ze dit weekend namelijk uitproberen :P
Ja, erg lastig is dat! Heb het zelf ook een keertje gehad, en condooms zijn nu eenmaal niet van die romantische dingen.



Vaak ik het zo als een man onervaren is om met condooms te werken, dat het vaak door het "gehannes" om zo ding om te doen allemaalte lang duurt voordat ie werkelijk goed zit. En ja, dan is de sexuele opwinding al gauw verdwenen...



Handigheid en snelheid om een condoom "aan te trekken" is dus wel bevordelijk om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen.



Misschien voor jou ook leuk om daar vaak mee te oefenen, want een man vind het best leuk en fijn als zijn vriendin het condoom om doet...althans dat vind ik!



Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen...veel plezier en maak er wat leuks van:P



Xan
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ga het proberen.

Het is wel zo dat hij weinig en misschien zelfs helemaal geen ervaring heeft met condooms. Hij heeft het altijd onveilig gedaan!

Het zit tussen de oren.

Ik zal het zelf wel doen :D (als dat lukt)



Nog iets, hij kan echt binnen 2 seconden weer een slappe hebben. Ik heb dat nog nooit meegemaakt bij een man.
Alle reacties Link kopieren


 


Naast deze gebruiksinstructie, is er sinds kort een videoinstructie.



Dit filmpje kunt u [fgcolor=#0066cc]hier[/fgcolor] bekijken.

 






Let op de uiterste gebruiksdatum. Scheur de luchtdichte verpakking in het midden open.






Let erop dat het condoom niet beschadigd wordt door scherpe nagels of scherpe voorwerpen.






Rol het condoom niet uit en blaas het ook niet op: het wordt dan onbetrouwbaar.






Vermijd elk contact tussen penis en vagina, anus of mond voordat het condoom is aangebracht.






Breng het condoom aan als de penis volledig

stijf is.
 





Knijp met duim en wijsvinger het topje van het condoom dicht, zodat er geen lucht meer in zit en er ruimte overblijft om het sperma op te vangen.
 





Leg het opgerolde condoom op de eikel nadat de voorhuid van de penis is teruggetrokken.
 





Rol met de vrije hand het condoom voorzichtig af over de gehele lengte van de penis.






Gebruik indien nodig extra glijmiddel (alleen op waterbasis).
 





Trek na de zaadlozing terug voor de penis verslapt en houd daarbij de condoom rand goed vast.
 





Gebruik voor elke seksuele handeling een nieuw condoom.
 





Maak na gebruik een knoop in het condoom en gooi het weg (niet in toilet of bidet).


Zorg dat er altijd condooms binnen handbereik zijn.

Bent u niet gewend met condooms om te gaan?

Oefening baart kunst.

 
Condomerie | Warmoesstraat 141 | Amsterdam | (31-20) 6 274 174 | condoms@condomerie.com
Alle reacties Link kopieren
k zou m idd n berg niet al te dure oefen-dooms kado doen :P

en je kunt zelf idd ook wel n btje meespelen door m wat te teasen, vast te houden, strelen, etc
Alle reacties Link kopieren
De tip van Xander om er veel mee te oefenen is natuurlijk een goeie, maar als je op hem oefent en het gaat een paar keer niet vlekkeloos zal zijn onzekerheid alleen nog maar toenemen. Daarom schoot mij te binnen dat het handig zou kunnen zijn voor jou om thuis zonder hem op een vieb te oefenen (of een soortgelijk voorwerp als je die niet hebt, een kaars of een banaan ofzo), met de instructie die hieronder staat, en als je bedreven erin bent het pas op hem uitproberern. Good luck! :)
quote: marlousvt reageerde

Hij heeft het altijd onveilig gedaan!





Hm....niet zo slim van hem! Ik kan hier natuurlijk wel mijn mening gaan uiten...maar ik denk dat je zelf wel weet wat te doen als jullie zonder condoom gaan vrijen.
Alle reacties Link kopieren




quote: marlousvt reageerde



Hij heeft het altijd onveilig gedaan!



Hm....niet zo slim van hem! Ik kan hier natuurlijk wel mijn mening gaan uiten...maar ik denk dat je zelf wel weet wat te doen als jullie zonder condoom gaan vrijen.



I know! Hartstikke dom. Ik heb mezelf al een tijd geleden laten testen (tussen mijn ex en hem in). Hij gaat dat binnenkort ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Ps. ik heb al eens vaker een condoom om een penis gerold hoor :P

Ik bedoelde met de zin "als dat lukt" als dat lukt om zijn penis die dan hopelijk stijf blijft, want om een slappe gaat dat echt niet.



Maar bedankt voor de instructies :D
Alle reacties Link kopieren
IIk heb mezelf al een tijd geleden laten testen (tussen mijn ex en hem in).
Als taalfreak en dubbelzinnigheidsoloog bedacht ik dat je dees ook nog op een andere manier uit kunt leggen, nl. dat jij tussen je ex en je vriend in lag en je door hen hebt laten testen... :D Maar dat ligt vast niet erg voor de hand...
Nou Marlous VT, misschien heb je mijn exvriendje wel aan de haak, want die had hetzelfde probleem. Doodvermoeiend vond ik het, vooral omdat hij ook als reden gaf er niet aan gewend te zijn en het bijna nooit met condoom deed. Van seks kwam er dus zeer weinig terecht. Dat moet ik niet hebben, want dat gaat frustreren en het probleem wordt alleen maar groter. Ik heb het mede daardoor uitgemaakt. Laat 'm eerst maar eens oefenen!





(heel bekrompen geschreven natuurkijk, maar ik word een beetje pissig om die gasten die zulke slappe excuses gebruiken)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het me voorstellen dat het frustrerend is, Mogly. Dat vind ik ook. Afgelopen weekend is er weer niks gebeurd. Op een gegeven moment (in het heetst van de strijd) zeg IK "pak je het condoom?" en direct zegt hij "nu wil die niet meer". Pffff..... eerlijk gezegd werd ik er nu ook een beetje moe van en toen zijn we maar gaan slapen.

Frustrerend hoor!!!

Ik weet zeker dat als ik het condoom pak (ligt binnen handbereik) dat hij dan ook meteen weer slap wordt. Hij wordt binnen 1 seconde slap namelijk.



Ik weet dat hij het niet expres doet, maar zonder condoom is er niks aan de hand en zodra het condoom in beeld komt is het over :(
ik heb dit ook meegemaakt met een ex van mij, en ook vriendinnen van me hebben dit wel eens meegemaakt.



het heeft ws te maken met dat op het moment dat ze het condoom pakken, ze zich ineens erg bewust worden van het feit dat ze de daad gaan doen, en dus moeten `gaan presteren`. door onzekerheid word hij dan slap.



bij me ene ex hebben we het na een tijdje maar zonder condoom gedaan, dat lukte wel. na een paar maanden sex zonder condoom zijn we het weer met gaan doen, en toen lukte het wel. de onzekerheid was weg.

gewoon eerst maar werken aan vertrouwen en zekerheid in bed... dan komt het vanzelf wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven