Speeltjes voor mannen nog steeds taboe?

19-07-2007 23:34 16 berichten
Eigenlijk is het vreemd.....speeltjes voor de vrouw worden volledig geaccepteerd...maar owééé als we het over speeltjes voor mannen hebben, dan wordt daar nog steeds raar over gedacht...alsof er een taboe op rust. De man wordt gauw bestempeld als een zielig, ranzig en vulgair mannetje als hij zulke artikelen zal gebruiken...



Ok, zelf gebruik ik ze niet omdat ik daar geen enkele behoefte aan heb....maar toch....hoe denken jullie erover?



Kom d'r maar in dames!
Alle reacties Link kopieren
Op zich is het hetzelfde....... maar misschien komt het omdat mannenspeeltjes er niet uit zien ? Vrouwenspeeltjes zijn vaak niet eens in de vorm van een penis ,maar die voor mannen zien er of uit als een dooie opgebaarde k*t , of als een paar botoxlippen.......





kijk en vergelijk :





vrouwen :





The product is made of silicon and in the palm of the hand; eight metal balls move freely inside the silicon to massage the body.





 en voor mannen :















  Kaylani's Futurotic Doggy Style 






unisex :



His and hers unisex toy.

I'm pretty convinced the world is truly insane, and this feeling gets reinforced every now and then. Like today, for instance, when I happened upon this unisex sex toy designed by American Ben Durrell. The thing is designed to equally please men and women depending on the side chosen. Or not. The boy's and girl's colors should give you a hint. Via Cool Hunting.



Originally posted on 28 March 2006
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote: Xander68 schreef



Ok, zelf gebruik ik ze niet omdat ik daar geen enkele behoefte aan heb....



geen behoefte aan in de zin van ; ik vind het niet leuk .....of in de zin van ; heb sex genoeg........ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoi Bianc,



Dingen voor de vrouw zien er inderdaad wat "christelijker" uit dan die zooi voor de man. Howel er ook nettere varianten zijn, maar die zijn dan gelijk zo clinisch om te zien.



Waarom ik daar geen behoefte aan heb....ten eerste zien die dingen er vulgair uit en ten tweede...ik ben tevreden zo, het heeft geen meerwaarde voor mij om die sullen te gebruiken.



Cockringen, buttplugs etc. heb ik nog geen ervaring mee, maar het maakt me wel nieuwsgierig! En dat soort hulpmiddelen zien er tenminste nog een beetje uit....



Groetjes, Xan
Alle reacties Link kopieren
Xander (welkom, welkome forumaanvulling! ben er zelf al een jaar of 7 en ben blij met interessant postende mannen) en BGB (lees je al zolang ik er ben); voor jullie denken 'alweer een dood topic'. Nee! Ik kom nog wel posten, maar ja, zeg nou zelf, een irldate gaat voor het forum toch :D, dus let's keep going it here (Frank, jij blijft ook toch enne.. ik mail je nog over wat anders..).
Alle reacties Link kopieren
Alhoewel, niet dat ik nou zulke spannende dingen te melden heb hoor, maar wel mijn gedachten erover en redelijk recent een speeltjesparty bij mij thuis gehad.

Hasta tarde!
Alle reacties Link kopieren
Speeltjesparty? Wake me up thee.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nog nooit speeltjes voor mannen uitgeprobeert, ik heb t er wel met mijn vriend over gehad maar t lijkt hem helemaal niks. Verder houdt hij er niet van als ik aan zijn kont zit dus dan houdt het ook wel een beetje op.
Alle reacties Link kopieren
t zal voor n deel ook met de anatomie te maken hebben denk ik... klaakomen lukt mij bijv niet zonder speeltje, terwijl k geen enkele man ken die t niet met de hand voor elkaar kan krijgen..
Alle reacties Link kopieren
Er is maar 1 speeltje en dat is mijn vriendin zelf!Heerlijk ze misbruikt me en ik voel me af en toe net een tonka.bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Don't worry Thee, ik ben hier niet weg te slaan. :) Ik zie het wel tegemoet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi,



Ik ben nieuw hier, maar wil ook graag even reageren op de topic. Zelf vind ik mannenspeeltjes geen taboe. (misschien wel in de maatschappij maar niet tussen mij en mijn partner). Zelf koop ik ook speeltjes, waarom zou mijn partner dit niet mogen doen? We hebben het erover gehad en hij was ook wel nieuwsgierig. Wel had hij een aantal wensen, zo vond hij het niks als het een vorm van tieten of kut heeft, het liefst moest het een beetje neutraal ogen. Zo hebben we twee 'neutrale' speeltjes gekocht, die een extra stimulans geven bij het trekken. De ene was niks en zag er ook niet uit, maar de andere was wel lekker. Maar dat hij hem nou regelmatig gebruikt... het was voornamelijk een keer uitproberen. Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen, dat we genoeg hebben en sowieso niet zo vaak iets erbij gebruiken. Mijn speeltjes pak ik meestal als ik met mezelf bezig ben en dan ook niet altijd.

Dan vindt mijn vriend het wel lekker als ik bij zijn kontje zit en erin ga met een vinger. Dus hij was ook wel nieuwsgierig naar iets hiervoor. Ook hierin had hij de wens, dat het speeltje er dan niet uit zag als een penis, dit leek hem raar. Hierin hebben we er een gekozen met wel een ovaal topje, daarna slanke hals en dan weer ronde onderkant. Hiermee heb ik hem dus een keer genomen tijdens het vrijen, en ook tegeleijkertijd afgetrokken, hij vond het heerlijk. We hebben nu ook zo'n ding besteld wat meer lijkt op een lang snoer met bolletjes, die er bij beiden in kan. Maar die moeten we dus nog uit proberen. Dan heb je natuurlijk nog de penisringen, maar die doen meestal niet zoveel, ook niet die met een vibratortje erin, die komt nog niet in de buurt van je klitje. Meestal vergeten we zo'n penisring ook.



Nou ik heb wel weer lang genoeg gekletst...ha ha.Maar bij ons is het dus geen taboe.



Groetjes Tamara.
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben dus ook nieuw hier. Pas sinds kort dat ik interesse heb in de Viva...

Maar speeltjes voor mannen, tja, het lijkt haast nog wel een taboe, al snap ik dat zelf absoluut niet. Iets wat mijn vriendin lekker vindt, waarom zou ik dat niet lekker vinden? En wij hebben zoiets van: Uitproberen kan altijd! Is het niets, dan doen we het niet weer.



Het is wel zo dat het vaak leuk is in het begin en daarna verdwijnen ze in het nachtkastje, alleen de echte goede, die komen er nog regelmatig bij kijken. Goed, bij mijn vriendinnetje meer dan bij mij, maar ik ben er af en toe ook dol op hoor!

Petar


Hoi, hoi,



Ik ben nieuw hier, maar wil ook graag even reageren op de topic. Zelf vind ik mannenspeeltjes geen taboe. (misschien wel in de maatschappij maar niet tussen mij en mijn partner). Zelf koop ik ook speeltjes, waarom zou mijn partner dit niet mogen doen? We hebben het erover gehad en hij was ook wel nieuwsgierig. Wel had hij een aantal wensen, zo vond hij het niks als het een vorm van tieten of kut heeft, het liefst moest het een beetje neutraal ogen. Zo hebben we twee 'neutrale' speeltjes gekocht, die een extra stimulans geven bij het trekken. De ene was niks en zag er ook niet uit, maar de andere was wel lekker. Maar dat hij hem nou regelmatig gebruikt... het was voornamelijk een keer uitproberen. Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen, dat we genoeg hebben en sowieso niet zo vaak iets erbij gebruiken. Mijn speeltjes pak ik meestal als ik met mezelf bezig ben en dan ook niet altijd.

Dan vindt mijn vriend het wel lekker als ik bij zijn kontje zit en erin ga met een vinger. Dus hij was ook wel nieuwsgierig naar iets hiervoor. Ook hierin had hij de wens, dat het speeltje er dan niet uit zag als een penis, dit leek hem raar. Hierin hebben we er een gekozen met wel een ovaal topje, daarna slanke hals en dan weer ronde onderkant. Hiermee heb ik hem dus een keer genomen tijdens het vrijen, en ook tegeleijkertijd afgetrokken, hij vond het heerlijk. We hebben nu ook zo'n ding besteld wat meer lijkt op een lang snoer met bolletjes, die er bij beiden in kan. Maar die moeten we dus nog uit proberen. Dan heb je natuurlijk nog de penisringen, maar die doen meestal niet zoveel, ook niet die met een vibratortje erin, die komt nog niet in de buurt van je klitje. Meestal vergeten we zo'n penisring ook.



Nou ik heb wel weer lang genoeg gekletst...ha ha.Maar bij ons is het dus geen taboe.



Groetjes Tamara.
Leuke bijdrage Tamara....ennne WELKOM hier!



Xan


Hey, ik ben dus ook nieuw hier. Pas sinds kort dat ik interesse heb in de Viva...

Maar speeltjes voor mannen, tja, het lijkt haast nog wel een taboe, al snap ik dat zelf absoluut niet. Iets wat mijn vriendin lekker vindt, waarom zou ik dat niet lekker vinden? En wij hebben zoiets van: Uitproberen kan altijd! Is het niets, dan doen we het niet weer.



Het is wel zo dat het vaak leuk is in het begin en daarna verdwijnen ze in het nachtkastje, alleen de echte goede, die komen er nog regelmatig bij kijken. Goed, bij mijn vriendinnetje meer dan bij mij, maar ik ben er af en toe ook dol op hoor!

Petar
Mooi, dus bij jullie geen taboe. Maar, zien je speeltjes er een beetje normaal uit? Dus niet vulgair? Dat is iets waar ik op afknap....mag best mooi vormgegeven zijn.



Ook welkom hier!



Xan
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan Xan, jullie zullen me nog wel vaker horen! :-) Groetjes Tamara.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven