eindelijk weet ik het(na 10 maanden) : chronische aandoening!

20-07-2007 02:32 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoihoi...



ik ben vanmorge na het ziekenhuis geweest (weet niet precies hoe je het typt: gyneacoloog?) en die heeft eindelijk achterhaaldt wat ik precies heb. het begon vorig jaar oktober.. een bultje achtig iets dat pijn deed en irriteerde, waardoor ik minder zin in sex had (omdat het toch pijn deed) en ook nog eens geen tampons kon gebruiken als ik ongesteld ben..de naam weet ik niet precies maar het is een plekje die uiterst gevoelig is en dat blijft terugkomen als je het irriteerd. Dit kan jaren, maanden duren voordat het echt weg is. Pillen, cremes, niets werkt en waardoor het veroorzaakt wordt weet niemand. op alle leeftijden kan je dit krijgen.  Ik vind het echt jammer dat ik dit heb :( en dat het nog lang duurt volgens de dokter voordat het weg is. Mijn opdracht was: eerste 3 maanden tot volgend bezoek geen geschlachtsgemeenschap, geen tampons, niets wat kan irriteren(zelfs niet grondig schoonmaken tijdens het douchen!) heeft iemand hier meer ervaringen  mee gehad?
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe heet die aandoening dan? Dat hebben ze toch wel gezegd? Dan kun je op internet gaan zoeken en verhalen lezen van vrouwen die dat ook hebben. (Als je daar behoefte aan hebt)

Vervelend hoor!
focale vulvitis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven