Wat vinden jullie van wappen?

24-07-2007 23:23 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben hier erg nieuwsgierig naar.

Doe je dit met zijn tweeen of altijd met andere mannen/vrouwen/stellen erbij.

Wat zijn jullie ervaringen? Positief? Negatief?

Wil dit waarschijnlijk binnenkort wel gaan doen :)
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik nou nog nooit van gehoord!!!!!! Vraagt om enige uitleg.
Alle reacties Link kopieren
'Wappen' volgens Van Dale: internetten met behulp van een mobiele telefoon. Dit was mij reeds bekend. Toen ben ik even gaan Googlen en stuitte op het volgende:





Wat is wappen?

Post date: 2006-11-11

Wappen



Wappen is sex met een pilletje

Voordat je aan de sex begint ga je eerst wat verdovende middelen(party drugs) tot je nemen waardoor je in een soort (sex) trance komt





In de wap wereld zijn er verschillende dingen die gebruikt worden.



De Joints



Softdrugs, bestaande uit Nederwiet of Hasjies.

PARTY DRUGS

Partydrugs zijn middelen die oppeppend en stimulerend werken, en veel gebruikt worden in het uitgaanscircuit.



Lachgas

Lachgas (N2O, stikstofmonoxyde) is oorspronkelijk een narcosemiddel dat bij operaties in ziekenhuizen werd gebruikt. Tegenwoordig wordt lachgas vooral in de voedingsindustrie gebruikt, in gaspatronen voor slagroomspuiten bijvoorbeeld. Als drug in het uitgaanscircuit wordt het vanuit een ballon geïnhaleerd. Lachgas zorgt voor een korte roes.



XTC

XTC is een harddrug. In het Engels uitgesproken geven de letters XTC de woordklank ecstasy, wat extase betekent. Het is te koop in pillen of capsules in allerlei vormen en kleuren.



XTC heeft een stimulerende en oppeppende werking, maar ook een bewustzijnsveranderend effect. Vermoeidheid wordt onderdrukt en je waarneming en je gevoel worden intenser. Het is daarom erg populair in het uitgaansleven. Na 20 tot 60 minuten raak je onder invloed en na anderhalf uur is het effect het sterkste. De effecten verdwijnen langzaam maar kunnen 4 tot 8 uur aanhouden.



Bij XTC bestaat het risico dat het lichaam oververhit raakt en uitdroogt, iets wat levensgevaarlijk is en moeilijk te behandelen. Bovendien wordt men vatbaarder voor infecties en kan het leiden tot depressies, angsten en slaapstoornissen.



Er worden vaak pillen als XTC verkocht terwijl de werkzame stof MDMA er niet in zit. Er kan een stof in zitten die er op lijkt of een totaal andere stof, maar die kunnen heel anders en onvoorspelbaar werken. Of niet werken.



GHB (gamma hydroxy butyraat) wordt wel eens als XTC verkocht, als kleurloos drankje of als poeder. Het is een narcosemiddel en het doseren is erg moeilijk. Bij een klein beetje te veel kun je in een diepe slaap vallen, en bij een overdosis zelfs bewusteloos raken. Een combinatie met alcohol of kalmeringsmiddelen is levensgevaarlijk.



Poppers

Poppers is een gelige brandbare vloeistof (amylnitriet of butylnitriet), oorspronkelijk gebruikt als geneesmiddel voor mensen met een hartkwaal. Vroeger werd het middel in capsules voorgeschreven, deze moesten worden opengebroken om de inhoud op te snuiven. Bij het openmaken maakte de capsule een 'poppend' geluid, vandaar de naam poppers.



Het middel wordt gebruikt door de vloeistof op een zakdoek te doen en de damp op te snuiven. Het mag nooit direct in contact komen met je huid of slijmvliezen.



Poppers werken snel en kort. Je voelt je warm, slap en zeer ontspannen. Het veroorzaakt een verslapping van de (gladde) spieren en de vaatwanden. Dus ook de kringspier van de anus; reden waarom poppers in homokringen tijdens het vrijen worden gebruikt.



Je bloeddruk daalt door het gebruik van poppers, je kunt misselijk en duizelig worden en flauwvallen. Ook bloedarmoede en gezichtsstoornissen kunnen voorkomen.

Geest verruimende middelen





Wat zijn drugs?

Wanneer is een bepaald middel een drug? Op die vraag bestaan verschillende antwoorden. Soms wordt uitgegaan van de werking van het middel, soms wordt gekeken naar wat er in de wet staat over het middel.



De werking

Wanneer er wordt gekeken naar de werking, dan is een middel een drug wanneer het de hersenen prikkelt en er daardoor geestelijke en lichamelijke effecten optreden. De effecten kunnen stimulerend zijn, verdovend of bewustzijnsveranderend.



Stimulerend:

Bij deze middelen krijgt de gebruiker het gevoel meer energie te hebben en alerter te zijn. Voorbeelden van stimulerende middelen zijn cocaïne, amfetamine (‘speed') maar ook tabak en koffie.



Verdovend:

Hierbij komt de gebruiker in een slaperige roes. Door de kalmerende en ontspannende werking worden de scherpe kanten van het leven afgeslepen. Voorbeelden van verdovende middelen zijn heroïne en andere opiaten, maar ook alcohol en slaapmiddelen.



Bewustzijnsveranderend:

De gebruiker van deze middelen gaat de wereld (heel) anders zien en beleven. Voorbeelden van bewustzijnsveranderende middelen zijn LSD, hasj, weed, paddo's en andere tripmiddelen.



Het onderscheid naar werking is niet altijd scherp te maken. Sommige middelen hebben een ‘gemengd' effect. XTC is bijvoorbeeld oppeppend, maar verandert ook de waarneming, en hasj en weed kunnen - afhankelijk van de dosis en de situatie - behalve bewustzijnsveranderend ook versuffend werken.



De wet

Wanneer wordt uitgegaan van de werking van middelen, dan zijn alcohol, koffie en tabak ook drugs. Volgens de wet is dat niet zo. In de Opiumwet, waarin alle middelen zijn opgenomen die door de overheid als ‘drugs' worden beschouwd, komen deze middelen niet voor. De Opiumwet noemt wel de illegale middelen waar de meeste mensen aan denken bij het woord ‘drugs' en veel middelen die worden toegepast in de geneeskunde.

Op lijst I van de Opiumwet staan middelen die volgens de overheid een onaanvaardbaar groot risico met zich meebrengen. Dat zijn bijvoorbeeld heroïne, cocaïne, amfetamine, LSD en XTC.

Op lijst II staan hennepproducten (hasj en weed) en slaap- en kalmeringsmiddelen zoals Valium en Seresta. Ook dit zijn geen onschuldige middelen, maar de risico's zijn volgens de overheid minder groot dan bij de middelen op lijst I.



Bovenstaande geeft duidelijk aan dat het gebruiken, bezitten, handelen en aanzetten tot gebruik strafbaar is. Iedereen heeft hierin een eigen verantwoordelijkheid. Wij respecteren ieders privé-leven en de wens of behoefte om op bepaalde momenten stimulerende middelen te gebruiken.



Bitweenus.nl neemt echter ook haar eigen verantwoordelijkheid. Wanneer op het forum / chat over drugs in promotende of gebruiksstimulerende zin gesproken wordt en Bitweenus.nl zou dit openlijk toestaan dan kan Bitweenus.nl zich schuldig maken aan het overtreden van de Opiumwet (artikel 10a). Dit willen we te allen tijde voorkomen vandaar dat het NIET is toegestaan om drugsgerelateerde onderwerpen te posten en/of te bespreken op de chat.



Echter willen wij wel het voortouw nemen in het goed informeren van onze leden. Liever goed voorgelicht en dan bewust een keuze maken, dan het gaan

experimenteren met alle gevolgen van dien.



Swingen is een “vorm van erotiek” waarbij de partners volledig op elkaar moeten kunnen vertrouwen en met elkaar moeten kunnen communiceren. Als dit vermogen alleen ontstaat ná gebruik van partydrugs of juist verslechterd na het gebruik van partydrugs, kan er een situatie ontstaan die voor een ieder als onplezierig kan worden ervaren.



Je bent als persoon/stel niet alleen verantwoordelijkheid voor je eigen gezondheid en welbevinden, maar ook voor

je medemens.




Risico's op korte termijn

Het effect van een drug hangt voor een belangrijk deel af van de conditie en de stemming van de gebruiker op het moment dat hij het middel neemt. Veel drugs versterken die stemming, en daarbij kunnen de effecten soms anders uitpakken dan de gebruiker had verwacht. Onvrede kan omslaan in diepe neerslachtigheid, angst kan omslaan in paniek. Ook lichamelijk kan een drug ‘verkeerd vallen'. Dat kan zich uiten in misselijkheid, braken of onpasselijkheid.



Het gebruik van drugs is extra gevaarlijk voor mensen die geestelijk kwetsbaar zijn, voor mensen met hart- en vaatziekten, mensen met geestelijke gezondheidsproblemen en voor zwangere vrouwen. Vrouwen die hun kind borstvoeding geven, moeten weten dat de werkzame stoffen van de drugs via de melk doorgegeven kunnen worden.



Een risico van bepaalde drugs is overdosering: het innemen van een dodelijke hoeveelheid.

Sommige drugsgebruikers nemen bewust een te hoge dosis. Wat vaker voorkomt is dat iemand iets anders inneemt dan hij verwacht. Het komt voor dat een pil of poeder niet bevat wat de verkoper beweert. Voor illegale drugs bestaan immers geen kwaliteitscontroles. Veel gebruikers nemen verschillende drugs door of naast elkaar. De effecten van combinaties zijn onvoorspelbaar en kunnen ook dodelijk zijn.



Drugs beïnvloeden de waarneming en het concentratievermogen van de gebruiker. In het verkeer en op het werk vergroot drugsgebruik de kans op ongelukken. Drugsgebruik in het verkeer is strafbaar. Ook prestaties op school kunnen onder het gebruik van drugs lijden.



De risico's van drugs staan ook in verband met de wijze van toedienen. Door drugs in te spuiten met gebruikte injectiespuiten, kunnen infectieziekten als HIV (aids) en hepatitis verspreid worden.



Risico's op langere termijn

Bij langdurig gebruik van drugs is vaak sprake van ‘moeten' gebruiken, ofwel van verslaving (lichamelijke en/of geestelijke afhankelijkheid). Bij verslaving is op lange termijn de kans op lichamelijke en geestelijke schade groot. Lichamelijk kunnen er voor een gebruiker vervelende klachten optreden. Door overbelasting functioneren bepaalde organen bijvoorbeeld minder goed.



Geestelijk kan bij langdurig gebruik een soort van ‘oververhitting' plaatsvinden. Gebruikers kunnen hun gedachten dan alleen nog maar richten op drugs en draaien als het ware door.



De manier van leven van de verslaafde kan ervoor zorgen dat de lichamelijke en geestelijke schade beperkt blijft of niet. Wanneer alleen het middel nog van belang is en gezond eten en drinken en het onderhouden van sociale contacten niet meer, kan de gebruiker lichamelijk en geestelijk snel aftakelen.
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden is er al een discussie over wappen geweest waar voor een tegenstanders met elkaar discusseerde over dit onderwerp. Je kunt het hier nalezen.

Wappen ?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
wappen heeft voor ons het daten echt veranderd.



men verteld over wappen dat het sex met een pilletje (of drugs) op is of verteld ook wel dat het wippen met een slappe is.



in ieder geval zal sex minder de boventoon voeren. het maakt het contact met anderen vaak intenser, aanrakingen, en emotie's kunnnen sterker gevoeld worden.



Je bent niet van de wereld (tenzij je aan de ghb gaat en hier te veel van gaat gebruiken)

Maar zal dingen versterk aanvoelen. Dus ook negatieve gevoelens of juist warme gevoelens voor anderen. Alleen doen dus als het wel goed voelt en je jezelf goed voelt



met drugs is het altijd oppassen. Informeer goed hoe je ermee moet omgaan en ga niet zomaar wat slikken. In het oude topic staat veel informatie hoe je risico's kunt verminderen maar je kunt ook kijken op site's als www. drugsinfo.nl. Hier vind je links folders over alle middelen, wat de risico's zijn en hoe je die kunt verkleinen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
wappen kun je in verschillende samenstellingen doen, dus ook met zijn tweeeen of met meer. Je kunt het als een extra zien of een bijzonder avondje die je je met elkaar gunt. Dus niet om het altijd te doen.



Wij vinden het heerlijk zo op zijn tijd. Maar ga er wel matig en verstandig mee om. (voor zover dat met drugs helemaal mogelijk is)



negetief kunnen zijn dat je het inderdaad te lekker gaat vinden en te vaak wil doen. en natuurlijk de nadelen die drugs gebruik altijd hebben. De gevolgen die het kan hebben op termijn. Ook hier vind je in het oude topic info over maar ook op de info site's.



Negatief kan ook zijn dat je te veel middelen neemt en wat apatisch gaat hangen.  (plavond staren)



Zie het in vergelijking als met drank en andere middelen. Te veel zal nooit goed zijn. Nodig is het niet, en je kan ook zonder. Maar het kan wel iets toevoegen. Geniet met mate.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
de site's die ik doorgaf moet zijn www.drugsinfoteam.nl ook kun je bellen met de drugsinfolijn voor advies.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
dan doe je dat toch lekker, ik lig er niet van wakker
Alle reacties Link kopieren
Ben hier erg nieuwsgierig naar.

Hoe kom je zo nieuwsgierig?

Doe je dit met zijn tweeen of altijd met andere mannen/vrouwen/stellen erbij.

Hangt voor iedereen van desituatie af

Wat zijn jullie ervaringen? Positief? Negatief?

Tot nu toe positief

Wil dit waarschijnlijk binnenkort wel gaan doen :)

Waarom? Hoe kom je zo dat idee? En neem je dan zomaar een

pilletje waarvan je de oorsprong niet weet, laat staan wat er in zit.

En wat ga je gebruiken?




Ik ken alleen de werking van XTC en GHB     XTC:Denk vooral niet bij de eerste keer dat je vrolijk met de rest mee kunt doen.

Een ervaren gebruiker weet nl. hoeveel hij/zij kan gebruiken. Dat kan voor de 1 een half pilletje zijn , of zelfs nog minder! En weer een ander kan gerust een heel pilletje nemen. En dan ga ik er van uit dat je weet hoeveel werkzame stof er in zit.

Ga dus nooit zomaar iets gebruiken waarvan je de gevolgen nog niet weet.

Beter te weinig de eerste keren dan 1x teveel.

Voor je t weet lig je de hele avond naar het plafond te staren, of erger je wordt door de ambulance dienst afgevoerd naar het ziekenhuis.



GHB, hangt af van de sterkte van het geleverde GHB en dan nog, de 1 heeft maar 0.4 nodig, een ander maar 1,5 etc etc. Ook hiermee zul je dus altijd heel voorzichtig mee moeten zijn. 

M.a.w. de eerste keren dat je wapt kan daarom eerst helemaal niet zijn wat je er van had verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet swingen dan? Ik vraag me toch af in hoeverre je erachter staat als je er een "snoepje" voor nodig hebt......
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet swingen dan? Ik vraag me toch af in hoeverre je erachter staat als je er een "snoepje" voor nodig hebt......






Dat antwoord kan alleen een ervaren gebruiker je geven:

Dat je het inderdaad niet nodig heb om te swingen, het kan ook zonder net zoals je zonder drank kunt als je in de kroeg of op een bruiloft, verjaardag bent.

Als je swingt 'met' lijkt de avond minder sexgericht, ook gezelligheid en genegenheid komen veel meer aan bod. Je geniet van de avond veel intenser. Zo'n avond is ook niet plotseling afgelopen als op een cleane swingersdate, na pak hem beet 2 rondjes sex. men wordt op zo'n avond niet moe en kan makkelijk doorgaan tot een uurtje of 8 smorgens. Niet alleen wat sex betreft ook blijft het gezellig en intens genieten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet swingen dan? Ik vraag me toch af in hoeverre je erachter staat als je er een "snoepje" voor nodig hebt......
in het andere topic waar werkelijk al alles over wappen verteld is zegt men steeds het niet nodig te hebben, zoals je ook drank niet nodig hebt of geen kaarsje of kaasje. Het voegt iets toe en maakt het specialer en gezelliger of sfeervoller of bijzonderder.



Als je zou gaan snoepen en je zou er niet achter staan dan bereik je zeker niet dat je iets kunt doen wat je anders niet kunt. Integendeel je zal het nog sterker voelen.



Wij hebben wel gedate met mensen waarvan de relatie (achteraf) niet zo best bleek te zijn, Met een pilletje op komt dat er juist allemaal uit. We noemde dat wel eens riagg date's. Zat je de hele avond te praten over hun relatie en gebeurde er juist helemaal niets. Nuchter kun je veel verbergen maar hiermee uit je je juist.



Men zegt wel eens "normaal denk je, met een pilletje op voel je" en je gevoel wordt dus heel sterk voor elkaar, naar elkaar maar ook wat je wel en niet wil.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een enorme beschrijving over dat wappen. Alleen daarom al zou ik er geen zin in hebben. Ik heb nog nooit gewapt en toch altijd genoten.
Alle reacties Link kopieren


Ik wapte al voordat ik wist wat wappen was. Gebruikte vroeger ieder weekend wel pillen oid, en had ook wel ieder weekend sex, dus met die combi....

Alle reacties Link kopieren
Wat een enorme beschrijving over dat wappen. Alleen daarom al zou ik er geen zin in hebben. Ik heb nog nooit gewapt en toch altijd genoten.
ik ook en kan dat ook nog steeds. Genieten houd niet op als je niet wapt of niet gewapt hebt.



Zie het als bungie jumpen, het is een ervaring waar je je in begeeft of niet maar het is niet nodig en ook zonder zo'n ervaring kan je prima genieten en funcitoneren.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een enorme beschrijving over dat wappen. Alleen daarom al zou ik er geen zin in hebben. Ik heb nog nooit gewapt en toch altijd genoten.
Een ieder zn meug toch?
Alle reacties Link kopieren
Een ieder zn meug toch?

Tuurlijk Sandra. 'k Heb er niets op tegen, was gewoon ff nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren




quote: sunny98 schreef



Ben hier erg nieuwsgierig naar.

Hoe kom je zo nieuwsgierig?

Doe je dit met zijn tweeen of altijd met andere mannen/vrouwen/stellen erbij.

Hangt voor iedereen van desituatie af

Wat zijn jullie ervaringen? Positief? Negatief?

Tot nu toe positief

Wil dit waarschijnlijk binnenkort wel gaan doen :)

Waarom? Hoe kom je zo dat idee? En neem je dan zomaar een

pilletje waarvan je de oorsprong niet weet, laat staan wat er in zit.

En wat ga je gebruiken?




Ik ken alleen de werking van XTC en GHB     XTC:Denk vooral niet bij de eerste keer dat je vrolijk met de rest mee kunt doen.

Een ervaren gebruiker weet nl. hoeveel hij/zij kan gebruiken. Dat kan voor de 1 een half pilletje zijn , of zelfs nog minder! En weer een ander kan gerust een heel pilletje nemen. En dan ga ik er van uit dat je weet hoeveel werkzame stof er in zit.

Ga dus nooit zomaar iets gebruiken waarvan je de gevolgen nog niet weet.

Beter te weinig de eerste keren dan 1x teveel.

Voor je t weet lig je de hele avond naar het plafond te staren, of erger je wordt door de ambulance dienst afgevoerd naar het ziekenhuis.



GHB, hangt af van de sterkte van het geleverde GHB en dan nog, de 1 heeft maar 0.4 nodig, een ander maar 1,5 etc etc. Ook hiermee zul je dus altijd heel voorzichtig mee moeten zijn. 

M.a.w. de eerste keren dat je wapt kan daarom eerst helemaal niet zijn wat je er van had verwacht.



Waar je toch de arrogantie vandaan haalt om te denken dat je verstand van die rotzooi krijgt door het te gebruiken begrijp ik niet. En om een ander wijs te maken dat voorzichtigheid genoeg is om problemen te voorkomen.



Ik heb het hier al eerder geschreven, een narcotiseur heeft 7 jaar studie nodig on tot de conclusie te komen dat GHB te gevaarlijk is om legaal te blijven gebruiken en jij denkt dat je er verstand van hebt? Op grond van je gelegenheidsgebruik?



Als je überhaupt verstand had zou je van dat spul afblijven en je zou het een ander ook zeker afraden!



Het achteloos achterover geslagen XTC pilletje op zaterdag kan er tevens voor zorgen dat je op maandag na een lokale verdoving bij de tandarts in één keer je lever naar de klote helpt. Jammer genoeg staat dat niet in de bijsluiter.



Als je echt eerlijke adviezen wilt geven, vertel dan de mensen dat XTC en GHB gebruiken hetzelfde is als Russische Roulette...dan getuig je nog een beetje van realiteitszin.
Alle reacties Link kopieren




quote: sandra1960 reageerde





quote: sunny98 schreef





Ik heb het hier al eerder geschreven, een narcotiseur heeft 7 jaar studie nodig on tot de conclusie te komen dat GHB te gevaarlijk is om legaal te blijven gebruiken en jij denkt dat je er verstand van hebt? Op grond van je gelegenheidsgebruik?

omdat een narcotiseur pijn moet bestrijden en dus niet kan vertrouwen op een middel waar je niet te licht bij kunt zitten met pijn bestrijding. Je gaat dan al snel dus overdosering. Bij creatitief gebruik zit er bij te licht zitten geen gevaar, dan merk je er gewoon niets van.

Het achteloos achterover geslagen XTC pilletje op zaterdag kan er tevens voor zorgen dat je op maandag na een lokale verdoving bij de tandarts in één keer je lever naar de klote helpt. Jammer genoeg staat dat niet in de bijsluiter.

Juist daarom gaf Sandra aan dat dat een ervaren gebruiker niet gebeurd. Die weten wat ze wel en niet kunnen hebben. Het is heel gevaarlijk om de eerste keer zomaar iets te nemen, Vaak weet men niet eens wat er in een pil zit en hoe zwaar die is en juist daarin en in oververhitting en oververmoeiheid zit het gevaar en dat brengt dus veel mensen op de eerste hulp. Je laatste alinea zou je wat meer moeten toelichten, ik heb er in de waarschuwingen die men geeft nog niets over gelezen en zou graag weten waar je deze info vandaan hebt omdat ik eht graag wil nalezen.

Als je echt eerlijke adviezen wilt geven, vertel dan de mensen dat XTC en GHB gebruiken hetzelfde is als Russische Roulette...dan getuig je nog een beetje van realiteitszin.

Het hoeft geen russische roulette te zijn als je pillen laat testen en er met beleid mee omgaat. Wij kennen veel gebruikers en die gebruiken al jaren probleemloos maar het zijn wel mensen die er matig en met verstand mee omgaan. Als het mis gaat is het te wijten aan ondeskundigheid. Je hebt verder gelijk dat je beter niets kunt nemen omdat het zeker niet gezond is en niet nodig. Maar helaas heeft die wetenschap nog nooit iemand weerhouden van ongezonde ervaringen op willen doen. Dan kun je maar beter mensen er op wijzen hoe je minder risicovol kunt gebruiken. Want een nee niet doen heeft mensen echt nog nooit weerhouden.

Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Bronny, Wat ik met mn lijf wil doen is mijn zaak.



Ik gaf een antwoord op de vraag van TO



En nergens heb ik geschreven dat ik er verstand van heb ik weet alleen

wat MIJN lijf hebben kan. Ik heb destijds voor mezelf heel internet afgeschuimd voordat ik uberhaubt wat ging gebruiken.

Ik attenteer TO er op niet zomaar in het wilde weg te gaan gebruiken.

Over de hoeveelheid kan ik TO niets aanraden omdat dat per persoon nogal behoorlijk kan verschillen tot in het nare aan toe. Ik ga er dus nooit van uit om aan te raden dat je uit kunt gaan van 1 mg per persoon per kg gewicht.

Omdat ik anders heb meegemaakt.


Bronny, Wat ik met mn lijf wil doen is mijn zaak.



Ik gaf een antwoord op de vraag van TO



En nergens heb ik geschreven dat ik er verstand van heb ik weet alleen

wat MIJN lijf hebben kan. Ik heb destijds voor mezelf heel internet afgeschuimd voordat ik uberhaubt wat ging gebruiken.

Ik attenteer TO er op niet zomaar in het wilde weg te gaan gebruiken.

Over de hoeveelheid kan ik TO niets aanraden omdat dat per persoon nogal behoorlijk kan verschillen tot in het nare aan toe. Ik ga er dus nooit van uit om aan te raden dat je uit kunt gaan van 1 mg per persoon per kg gewicht.

Omdat ik anders heb meegemaakt.




Ik heb voordat ik ooit aan de xtc ging ook het hele internet afgezocht! Ik wist er dus alles van..behalve hoe het nou echt voelde! Toen kwam er een leuk groot feest in aantocht. Vrienden gebruikten al jaren. Ik wilde nooit..vond het niet mijn ding. Maar nadat ik er zoveel over gelezen had, heb ik het ook geprobeerd. Eerst een halfje...pas na een halfuur ging het werken. Ik vond het doodeng! Alles klonk wel mooi. Maar ik kon niemand meer verstaan..en het zweet barstte me uit. Ook had ik het gevoel dat iedereen me aanstaarde. Na 5 minuutjes verdween dat gevoel gelukkig..en kwam er een heerlijk gevoel naar boven. Het was net alsof mijn hoofd constant klaarkwam... Ik heb de hele dag gedanst en in totaal 2 pilletjes genomen door elke keer een halfje erbij te nemen. De hele week erna was ik kapot, maar ik had genoten. Nu weet ik precies hoeveel ik kan nemen om daarna niet helemaal dood te zijn. Ik drink ontzettend veel. En eet veel vitamine c erna.

En drugs en sex. Ik heb alleen een paar keer op coke gesext. Was ook een hele ervaring. Maar op een pilletje sexen is nog nooit gebeurd...nog nooit over nagedacht eigenlijk...alhoewel ik wel erg geil werd van die xtc whaha. Snel proberen dan maar...
Alle reacties Link kopieren
Ik word allergisch als er weer een nieuw eufenisme voor druggebruik wordt uitgevonden. En nu heet het dan wappen. Er is gewoon niks nieuws onder de zon: drugs gebruiken is weer retecool, leuk, verstandig, gezond, fijn, geestverruimend, en alles wat mooi is. Ik zeg gewoon dat drugs gebruiken schadelijk voor de gezondheid is, tot de dood aan toe, en kan lijden tot alles wat ellendig is (geldgebrek, verbroken relaties, etc.).

Drugs zijn drugs bestempeld, omdat onze overheid vindt (en ik met hen) dat deze stoffen zeer schadelijk zijn voor je gezondheid. Waren ze dat niet, dan heten ze genotmiddelen. Tuurlijk is roken ook schadelijk, en  drinken, maar naar mijn bescheiden mening lang niet zo als deze rotmiddelen die hier genoemd worden. Paddo's vind ik ook al over de grens, maar we kunnen onze overheid niet beschuldigen oogkleppen op te hebben.

Ook vind ik het beleid van Viva zwalkend: als hier word geschreven over een vent die zich met poep besmeurt uit sexueel genot, dan moet de discussie op slot, maar als je wilt discussieren over aantoonbaar levensgevaarlijke middelen, dan kan je je gang gaan. Ik ben voor openheid op ALLE gebieden.
Alle reacties Link kopieren
Ik word allergisch als er weer een nieuw eufenisme voor druggebruik wordt uitgevonden. En nu heet het dan wappen.Goed geinformeerd heb je je niet, wappen bestaat al heel wat langer dan onlangs een 'nieuwe uitvinding' Er is gewoon niks nieuws onder de zon: drugs gebruiken is weer retecool, leuk, verstandig, gezond, fijn, geestverruimend, en alles wat mooi is. Ik zeg gewoon dat drugs gebruiken schadelijk voor de gezondheid is, tot de dood aan toe, en kan lijden tot alles wat ellendig is (geldgebrek, verbroken relaties, etc.).

Drugs zijn drugs bestempeld, omdat onze overheid vindt (en ik met hen) dat deze stoffen zeer schadelijk zijn voor je gezondheid. Waren ze dat niet, dan heten ze genotmiddelen. Tuurlijk is roken ook schadelijk, en  drinken, maar naar mijn bescheiden mening lang niet zo als deze rotmiddelen die hier genoemd worden Weer zo'n opmerking zonder goede oderbouwing. Ok van 1 sigaretje ga je echt niet dood, maar ik ken geen roker die maar 1 sigaretje rookt per 2 weken En voor alkohol geldt dat je van 1 borrel niet dood hoeft te gaan het wordt een probleem als je dagelijks MOET drinken omdat je niet zonder kunt. Paddo's vind ik ook al over de grens, maar we kunnen onze overheid niet beschuldigen oogkleppen op te hebben.

Voor alles geldt: als er te voor komt te staan ben je verkeerd bezig.

Ik spreek hier voor mezelf; ik gebruik over het algemeen 1 snoepje per 2 weken en soms 2 per keer. De volgende dag ben ik kiplekker, voel absoluut niet de behoefte om meteen weer te gaan gebruiken. Voor mij is het absoluut geen must om elke zaterdag zomaar te gebruiken.IK ZIE HET ALS EEN EXTRAATJE niet om me er in het dagelijkse leven beter door te voelen.

Ook vind ik het beleid van Viva zwalkend: als hier word geschreven over een vent die zich met poep besmeurt uit sexueel genot, dan moet de discussie op slot, maar als je wilt discussieren over aantoonbaar levensgevaarlijke middelen, dan kan je je gang gaan. Ik ben voor openheid op ALLE gebieden. Ik ook, maar ik ken de discussie over poep dan ook niet, mss dat Antonio er een smeuig verhaal van probeerde te maken en dat mag hier niet.
Alle reacties Link kopieren
Alcohol is ook een harddrug, alleen omdat het maatschappelijk gezien toegestaan is, wil dat niet zeggen dat het niet net zo'n troep is als eerder genoemde drugs.

Er zijn nog altijd meer alcoholverslaafden dan drugsverslaafden.





(GHB valt zelfs onder softdrugs net als weed en hash)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen verstand van wappen maar ik trigger op een frase in een van de comments. nl: ik gebruik 1x in de 2 weken 1 soms 2 pillen. Daarmee probeert diegene aan te geven dat het onder controle is, dat zij er de baas over is. En dat ze het niet nodig heeft.. Mijn vraag; Wat gebeurt er in je hoofd als je je voorstelt dat je NOOIT meer 1 pilletje mag gebruiken. Dat je de rest van je leven sex zonder pil hebt.



Ik geloof dat je je daar toch niet prettig bij zou voelen. Dat je onrustig zou worden, bij het idee. Vervolgens vraag ik me af.. in hoeverre is het nu alleen maar een extraatje?? Volgens mij heb je het gewoon nodig.. Oke niet dagelijks of wekelijks.. maar toch zeker een paar keer per...???



(tabak en alcohol zijn ook drugs in mijn ogen dus daarvoor geld hetzelfde)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven