Hoe lang kan jij zonder sex? DEEL 2

01-08-2007 13:52 44 berichten
Aangezien er een slotje op deel 1 zit....gaan we hier weer vrolijk ONTOPIC verder met het veelbesproken topic " Hoe lang kan jij zonder sex?"



Vivalavive schreef:



Hey Allemaal!



Omdat mijn vriend en ik zo'n 150 kilometer uit

elkaar wonen, zien we elkaar niet zo vaak als we zouden willen.

Gelukkig spreken we elkaar elke dag, maar ik begin de sex te missen.

Voorheen woonden we namelijk dichter bij elkaar en hadden we regelmatig

sex. Nu gemiddeld om de anderhalve week. Ik vind dit erg weinig, maar

het is niet anders. Na een paar dagen begint het alleen wel weer echt

te krieblen en ik zou dan ook wel elke dag sex willen.



Ik wil

hier verder niets mee bereiken, maar ik was alleen benieuwd na hoeveel

tijd jullie echt weer "op springen" staan!? Gewoon nieuwsgierigheid!
@ Viva Angel5: Vond het niet echt flauwekul in DEEL 1, wat jij schreef. Ok, meningen zijn om gerespecteerd te worden. Dus...het zij zo...een slot op het eerste deel.



Wat mij betreft hier weer verder, maar dan ook écht ONTOPIC!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, die Xander...:D





Zoals ik in part I al aangaf: kan eventueel (!) lang zonder geslachtsgemeenschap, maar lang zonder masturbatie is echt dramatisch!! Wellicht is laatste overbodige info, aangezien ik hier een topic over geopend heb :P
quote: Its Jill reageerde



Hahahaha, die Xander...:D





Zoals ik in part I al aangaf: kan eventueel (!) lang zonder geslachtsgemeenschap, maar lang zonder masturbatie is echt dramatisch!! Wellicht is laatste overbodige info, aangezien ik hier een topic over geopend heb :P





Ok, hoe lang kan jij dan zonder masturbatie? Ik dus een dagje of 3....
Alle reacties Link kopieren




quote: Its Jill reageerde



Hahahaha, die Xander...:D





Zoals ik in part I al aangaf: kan eventueel (!) lang zonder geslachtsgemeenschap, maar lang zonder masturbatie is echt dramatisch!! Wellicht is laatste overbodige info, aangezien ik hier een topic over geopend heb :P Ok, hoe lang kan jij dan zonder masturbatie? Ik dus een dagje of 3....
Ik hooguit 1 dag. Er hebben zich wel eens situaties voorgedaan dat het max. 3 dagen was... Dat liever nooit meer, maar je hebt het niet altijd voor het zeggen, hè...?!?
quote: Its Jill reageerde



quote: Xander68 reageerde





quote: Its Jill reageerde



Hahahaha, die Xander...:D





Zoals ik in part I al aangaf: kan eventueel (!) lang zonder geslachtsgemeenschap, maar lang zonder masturbatie is echt dramatisch!! Wellicht is laatste overbodige info, aangezien ik hier een topic over geopend heb :P Ok, hoe lang kan jij dan zonder masturbatie? Ik dus een dagje of 3....





Ik hooguit 1 dag. Er hebben zich wel eens situaties voorgedaan dat het max. 3 dagen was... Dat liever nooit meer, maar je hebt het niet altijd voor het zeggen, hè...?!?





Nee, klopt...de gelegenheid moet er ook zijn om te kunnen sexen (met jezelf of met z'n tweeen óf zelfs meerdere..);)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er stil van
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote: Very Cherry reageerde



Ik ben er stil van
Alle reacties Link kopieren
Hey Xander!Goed bezig! Ik begreep het slotje ook niet helemaal..Helaas moet ik mijn vriendje dadelijk een tijdje gaan missen ivm met niet gezamelijke vakanties. Nou hebben we daar natuurlijk zelf voor gekozen en moet ik eigenlijk niet zeuren, maar toch...Masturbatieloos kan ik ook hooguit 1 dag volhouden.. Dat is echt ff een lekker ontspanmomentje..
quote: Vivalavive reageerde



Hey Xander!



Goed bezig! Ik begreep het slotje ook niet helemaal..

Helaas moet ik mijn vriendje dadelijk een tijdje gaan missen ivm met niet gezamelijke vakanties. Nou hebben we daar natuurlijk zelf voor gekozen en moet ik eigenlijk niet zeuren, maar toch...

Masturbatieloos kan ik ook hooguit 1 dag volhouden.. Dat is echt ff een lekker ontspanmomentje..





Hé Viv,



Da's een tijdje geleden! Leuk je eens te zien hier.....Ehmmm...waarom hebben jullie gekozen voor niet gezamelijke vakanties? Snap dat niet helemaal...



En jaaaa...kom op zeg!.....dit topic moet blijven voortbestaan....dus hier dan deel 2!



Ben ik nu zo'n die-hard die het wel 3 dagen zonder kan?



Groetjes, Xan
Alle reacties Link kopieren
Nou Xan, das een goeie vraag die ik mezelf natuurlijk al vaker had gesteld. Het is eigenlijk zo ineens ontstaan. Onze beide vriendengroepen gingen op vakantie en daar hebben we ons toen bij aangesloten.Jij bent een echte volhouder Xan, maar dat wil vast niet zeggen dat jij altijd 3 dagen wacht en pas aan je "trekken" :P komt als je echt op springen staat... ;-)
quote: Vivalavive reageerde



Nou Xan, das een goeie vraag die ik mezelf natuurlijk al vaker had gesteld. Het is eigenlijk zo ineens ontstaan. Onze beide vriendengroepen gingen op vakantie en daar hebben we ons toen bij aangesloten.



Jij bent een echte volhouder Xan, maar dat wil vast niet zeggen dat jij altijd 3 dagen wacht en pas aan je "trekken" :P komt als je echt op springen staat... ;-)





Wat je vakantie betreft: Lijkt me erg moeilijk....vooral omdat jullie elkaar al niet zó vaak zien! En dan hebben jullie vakantie, en dan zien jullie elkaar nog niet....best moeilijk lijkt me.



Nee, ik wacht echt geen 3 dagen hoor.....'t is meer het gemiddelde wat ik daarmee bedoel. Als ik inderdaad "op springen" sta, dan doe ik het gewoon weer eens.:P



Huidige status momenteel: 2 dagen



Groetjes maar weer!
Alle reacties Link kopieren
huidige status bij mij; vijf dagen.



heb dagen dat ik totaal niet met sex bezig ben en dagen dat ik er twee keer per dag mee bezig ben... :D
Alle reacties Link kopieren
Als het moet kan ik wel een jaar zonder sex. Het slaat echt nergens op dat je na 3 dagen al op springen staat volgens mij. Het is geen eerste levensbehoefte zoals eten en drinken. Kom op zeg.



Maar of het leuk is is een tweede...;)
quote: Luna32 reageerde



huidige status bij mij; vijf dagen.



heb dagen dat ik totaal niet met sex bezig ben en dagen dat ik er twee keer per dag mee bezig ben... :D





5 dagen alweer? Jé, daar kan ik een puntje aan zuigen:D



Nu heb ik ook even een periode dat ik totaal niet aan sex denk en dan hoeft het voor mij niet zo nodig. Maar het wil niet zeggen dat ik niet zo opgewarmt ben...(man...een minuutje of 2 | vrouw: 13 minuten)
quote: Zamirah reageerde



Als het moet kan ik wel een jaar zonder sex. Het slaat echt nergens op dat je na 3 dagen al op springen staat volgens mij. Het is geen eerste levensbehoefte zoals eten en drinken. Kom op zeg.



Maar of het leuk is is een tweede...;)





Ja, ik kan ook wel een jaar zonder sex Zamirah....no problem! Maar ik denk dat jij daar "de daad" mee aangeeft. Klopt dat? Of kan jij ook makkelijk een jaar zonder masturbatie?



Ik een man staat eerder "op springen" dan een vrouw. En we moeten "het" ook met regelmaat kwijt....anders is het niet bevordelijk voor de kwaliteit van het sperma.
Alle reacties Link kopieren
Grappig joh...lekker kletsen en als laatste even een ontopic opmerking maken.



Dit forum is bedoeld voor discussies, deze pijler voor specifieke discussies over sex. Dus; geen slowchatten.



Staat het topic morgen nog vol met gewauwel, komt er zo weer een slotje op.

En degene die dan topic nr 3 opent kan gelijk een ban verwachten.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zamirah reageerde



Als het moet kan ik wel een jaar zonder sex. Het slaat echt nergens op dat je na 3 dagen al op springen staat volgens mij. Het is geen eerste levensbehoefte zoals eten en drinken. Kom op zeg.



Maar of het leuk is is een tweede...;) Ja, ik kan ook wel een jaar zonder sex Zamirah....no problem! Maar ik denk dat jij daar "de daad" mee aangeeft. Klopt dat? Of kan jij ook makkelijk een jaar zonder masturbatie?



Ik een man staat eerder "op springen" dan een vrouw. En we moeten "het" ook met regelmaat kwijt....anders is het niet bevordelijk voor de kwaliteit van het sperma.







Wat een onzin zit jij uit te kramen, Xander, dat een man eerder op "springen" zou staan. En dat hij het eerder kwijt moet omdat anders de kwaliteit achteruit zou gaan...Larie. Daar hoef je geen vrouw voor te gebruiken, maar help jezelf dan een handje zou ik zo zeggen.



De kwaliteit is niet relevant wanneer je toch geen baby's wilt.
Klopt Zamirah.

Sperma wordt gewoon weer afgebroken in het eigen lichaam, als het niet geloosd wordt.

Dusseuh Xander, misschien minder drinken; sta je ook niet op knappen
quote: Zamirah reageerde



quote: Xander68 reageerde





quote: Zamirah reageerde



Als het moet kan ik wel een jaar zonder sex. Het slaat echt nergens op dat je na 3 dagen al op springen staat volgens mij. Het is geen eerste levensbehoefte zoals eten en drinken. Kom op zeg.



Maar of het leuk is is een tweede...;) Ja, ik kan ook wel een jaar zonder sex Zamirah....no problem! Maar ik denk dat jij daar "de daad" mee aangeeft. Klopt dat? Of kan jij ook makkelijk een jaar zonder masturbatie?



Ik een man staat eerder "op springen" dan een vrouw. En we moeten "het" ook met regelmaat kwijt....anders is het niet bevordelijk voor de kwaliteit van het sperma.





Wat een onzin zit jij uit te kramen, Xander, dat een man eerder op "springen" zou staan. En dat hij het eerder kwijt moet omdat anders de kwaliteit achteruit zou gaan...Larie. Daar hoef je geen vrouw voor te gebruiken, maar help jezelf dan een handje zou ik zo zeggen.



De kwaliteit is niet relevant wanneer je toch geen baby's wilt.





Ik onzin uitkramen? Kom nou toch! De kwaliteit van sperma gaat wel degelijk achteruit als een man niet regelmatig klaarkomt. Per dag worden er miljoenen zaadzellen aangemaakt...blijven deze cellen te lang in het lichaam, dan sterven ze op een gegeven moment af....en dat komt de spermakwaliteit niet ten goede!



En nee, een man heeft geen vrouw nodig om een zaadlozing te krijgen, waaruit maak jij dat op dat een man dat wel nodig heeft?



De spermakwaliteit is inderdaad niet belangrijk als je geen kind (meer) wil...daar heb je dan wel gelijk in.
quote: Sarah Scott reageerde



Klopt Zamirah.

Sperma wordt gewoon weer afgebroken in het eigen lichaam, als het niet geloosd wordt.

Dusseuh Xander, misschien minder drinken; sta je ook niet op knappen





Laat ik nou bijna geen alcohol drinken Sarah....;)

Zaadzellen worden gedeeltelijk afgebroken...ok...maar niet volledig.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zamirah reageerde





quote: Xander68 reageerde





quote: Zamirah reageerde



Als het moet kan ik wel een jaar zonder sex. Het slaat echt nergens op dat je na 3 dagen al op springen staat volgens mij. Het is geen eerste levensbehoefte zoals eten en drinken. Kom op zeg.



Maar of het leuk is is een tweede...;) Ja, ik kan ook wel een jaar zonder sex Zamirah....no problem! Maar ik denk dat jij daar "de daad" mee aangeeft. Klopt dat? Of kan jij ook makkelijk een jaar zonder masturbatie?



Ik een man staat eerder "op springen" dan een vrouw. En we moeten "het" ook met regelmaat kwijt....anders is het niet bevordelijk voor de kwaliteit van het sperma.





Wat een onzin zit jij uit te kramen, Xander, dat een man eerder op "springen" zou staan. En dat hij het eerder kwijt moet omdat anders de kwaliteit achteruit zou gaan...Larie. Daar hoef je geen vrouw voor te gebruiken, maar help jezelf dan een handje zou ik zo zeggen.



De kwaliteit is niet relevant wanneer je toch geen baby's wilt. Ik onzin uitkramen? Kom nou toch! De kwaliteit van sperma gaat wel degelijk achteruit als een man niet regelmatig klaarkomt. Dan zou jet het dus gewoon ook even zelf kunnen doen. Per dag worden er miljoenen zaadzellen aangemaakt...blijven deze cellen te lang in het lichaam, dan sterven ze op een gegeven moment af....Inderdaad, natuurlijk proces. Het lichaam lost het vanzelf op. en dat komt de spermakwaliteit niet ten goede!Dit is dus echt niet waar. Even er vanuit gaande dat je kwaliteit bedoelt ivm een zwangerschap? Voor een bevruchting is het juist beter als de man niet te vaak klaarkomt. (anders wordt het zaad "te dun".



En nee, een man heeft geen vrouw nodig om een zaadlozing te krijgen, waaruit maak jij dat op dat een man dat wel nodig heeft?Het ging hier om sex en niet om masturbatie. Dat was een ander topic.



De spermakwaliteit is inderdaad niet belangrijk als je geen kind (meer) wil...daar heb je dan wel gelijk in.



quote: viva angel5 reageerde



Grappig joh...lekker kletsen en als laatste even een ontopic opmerking maken.



Dit forum is bedoeld voor discussies, deze pijler voor specifieke discussies over sex. Dus; geen slowchatten.



Staat het topic morgen nog vol met gewauwel, komt er zo weer een slotje op.

En degene die dan topic nr 3 opent kan gelijk een ban verwachten.





Check
quote: Zamirah reageerde



quote: Xander68 reageerde





quote: Zamirah reageerde





quote: Xander68 reageerde





quote: Zamirah reageerde



Als het moet kan ik wel een jaar zonder sex. Het slaat echt nergens op dat je na 3 dagen al op springen staat volgens mij. Het is geen eerste levensbehoefte zoals eten en drinken. Kom op zeg.



Maar of het leuk is is een tweede...;) Ja, ik kan ook wel een jaar zonder sex Zamirah....no problem! Maar ik denk dat jij daar "de daad" mee aangeeft. Klopt dat? Of kan jij ook makkelijk een jaar zonder masturbatie?



Ik een man staat eerder "op springen" dan een vrouw. En we moeten "het" ook met regelmaat kwijt....anders is het niet bevordelijk voor de kwaliteit van het sperma.





Wat een onzin zit jij uit te kramen, Xander, dat een man eerder op "springen" zou staan. En dat hij het eerder kwijt moet omdat anders de kwaliteit achteruit zou gaan...Larie. Daar hoef je geen vrouw voor te gebruiken, maar help jezelf dan een handje zou ik zo zeggen.



De kwaliteit is niet relevant wanneer je toch geen baby's wilt. Ik onzin uitkramen? Kom nou toch! De kwaliteit van sperma gaat wel degelijk achteruit als een man niet regelmatig klaarkomt. Dan zou jet het dus gewoon ook even zelf kunnen doen. Per dag worden er miljoenen zaadzellen aangemaakt...blijven deze cellen te lang in het lichaam, dan sterven ze op een gegeven moment af....Inderdaad, natuurlijk proces. Het lichaam lost het vanzelf op. en dat komt de spermakwaliteit niet ten goede!Dit is dus echt niet waar. Even er vanuit gaande dat je kwaliteit bedoelt ivm een zwangerschap? Voor een bevruchting is het juist beter als de man niet te vaak klaarkomt. (anders wordt het zaad "te dun".



En nee, een man heeft geen vrouw nodig om een zaadlozing te krijgen, waaruit maak jij dat op dat een man dat wel nodig heeft?Het ging hier om sex en niet om masturbatie. Dat was een ander topic.



De spermakwaliteit is inderdaad niet belangrijk als je geen kind (meer) wil...daar heb je dan wel gelijk in.





Ik durf niks meer te zeggen....dit noemt viva angel5 slowchat Zamirah....
Alle reacties Link kopieren
Dan weet jij niet wat slowchat en gewauwel is.



Ik dacht dat ik gewoon op het onderwerp reageer. En ik vertel je even dat je echt uit je nek kletst.

Ieder mens kan als het moet, als de omstandigheden zo zijn, heel lang zonder sex. Dus iemand die zegt dat ie na 3 dagen op springen staat, lult gewoon.

Dat is gewoon meer omdat je het dus leuk vindt om een beetje geil (?) te kletsen hier. ( zo van: kijk mij eens hitsig zijn....) Flauwekul joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven