G spot vibrator.

27-05-2008 09:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben wel eens bij de dame op zoek gegaan naar de g-spot maar niets gevonden. Het leek me wel leuk zo'n spuitende fontein naast me. Nou vraag ik me ook af, stel: je verrast de dame met zo'n G-spot vieb, helpt dat? Of is die naam teveel eer? Wie dacht dat het nou eens een keer zou gebeuren en kwam wederom bedrogen uit? Of: wie spuit er wel met deze "g-spot vibrator" uit de viva winkel?
Ik heb wel een G-spot en kan ook spuiten maar dat komt niet zo heel vaak voor eigenlijk. Ik kan heel erg genieten van een G-spot vieb of de vingers van een kundige man maar het komt niet vaak tot spuiten hoor. Alleen als ik mega mega opgewonden ben.



Ik weet niet over welke jij het hebt, maar geef mij maar de G-rock. Daar kan ik het wel mee.
Tip om een dame te leren spuiten....



1 = zorg dat ze ERG geil is

2 = leg je hand op haar onderbuik en oefen druk uit

3 = van de andere hand breng je de duim in haar vagina...en wel zo dat je nagel naar boven wijst...daar neuk je haar mee....



In wezen druk je met die hand op haar buik de g-spot tegen je duim aan......je moet echt flink doorneuken met je hand en in een constant tempo...

Ik heb het een aantal jaren geleden meegemaakt met een man die in bed echt totaal wist waar hij mee bezig was (ook wel eens leuk) en ik heb ongelovelijk gespoten. Wel even je duimnageln manicuren trouwens :P



Have fun squirting :)
Alle reacties Link kopieren
Ze zei wel: ik heb het gevoel dat ik moet plassen, ik dacht "joepie, ik zit goed", maar kreeg niet het gevoel dat dit nou mega opwindend was.
Het gevoel dat je moet plassen kan betekenen dat je bijna klaarkomt. Dat heeft niets met spuiten te maken. Ik heb voor het spuiten niet meer of minder het gevoel dat ik moet plassen dan wanneer ik niet spuit. Maar goed, iedereen is anders.



Wat Pientje zegt: flink doorneuken met je hand, behoorlijk hard (niet pijnlijk hard), dus veel druk uitoefenen. Wat ook helpt is de ander goed vasthouden, om haar middel ofzo, voor de extra druk en controle (als zij ligt te bewegen enzo dan kun je haar G-spot niet genoeg bewerken).



Ik ben ipv de duim meer twee vingers (wijs en middelvinger) gewend. Het zal er ook een beetje aan liggen hoe ruim de ander is en aan wat ze lekker vind. Ik vind altijd één of twee vingers wel genoeg, anderen houden van hele vuisten. Dat is even aftasten.
Oh, het helpt trouwens wel als zij zichzelf zeg maar tegen jouw vingers aandrukt, als zij een beetje perst dus.
Alle reacties Link kopieren
Zij moet leren zichzelf te durven laten gaan..

en wat mij betreft gebruik je lekker je eigen vingers (2) en geen vieb.
Alle reacties Link kopieren
Precies...door te persen versterkt de vrouw in kwestie haar gevoel en wordt het voor haar een geilere ervaring. Door haar erbij te betrekken -en haar dus niet passief te laten liggen- is het voor zowel de man als de vrouw lekkerder en intenser.
Alle reacties Link kopieren
Pientje030 schreef op 27 mei 2008 @ 09:26:

1 = zorg dat ze ERG geil is

2 = leg je hand op haar onderbuik en oefen druk uit

3 = van de andere hand breng je de duim in haar vagina...en wel zo dat je nagel naar boven wijst...daar neuk je haar mee....

Pfff, dat is grappig, weer wat geleerd. Dit deed ik dus al langer (nou ja, variant met 1 vinger extra in haar kontje) maar geen flauw benul dat je hiermee deze kant op zou kunnen. Spuiten gebeurde nog niet, de buren waren echter wel weer op de hoogte ;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
Oh Roland, dus dat was het! Je buurmeisje dacht al... wat gebeurt daar toch allemaal?

;-)
Alle reacties Link kopieren
Huh? Heb jij ook een abonnement op onze webcam dan??
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven