Pijn bij het vrijen....wie ook?

27-05-2008 19:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle gesprekken met een seksuoloog, oefeningen van de bekkenfysiotherapeut etc. etc. lukt het vrijen maar niet. Hij kan een heel klein stukje naar binnen, maar verder lukt niet, tot we van de pijn maar weer stoppen....



Ik wordt er zo langzamerhand moedeloos van. Vooral omdat ik steeds meer het gevoel begin te krijgen dat ik minder vrouw ben, mijn hoofd wil wel maar mijn lichaam weigert.



Wie kan hier over mee praten, of juist niet, of heeft advies?
Alle reacties Link kopieren
Misschien even je topictitel aanpassen, hij is niet echt duidelijk!!
Alle reacties Link kopieren
Sorry Sara, ik heb er geen ervaring mee, maar wel geloof ik direct dat het je enorm kan frustreren (en deprimeren zelfs), dus wil ik je toch veel goeds wensen.. (f)



Al heel dapper trouwens dat je er met een professional over praat! Doe je goed aan!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Sara.... heb er ook al jaren problemen mee en wordt er ook moedeloos van. Vraag me af of het nog ooit goed komt. Ik wil er best over praten maar niet zo via het forum, liever via mail dan. Ik hoor wel of je dat wil!

Sterkte ermee....
Alle reacties Link kopieren
De topictitel is wat aangepast, zodat je wellicht meer lotgenoten treft :)
Alle reacties Link kopieren
Misschien totaal overbodig, maar weet je 100% zeker dat het geen medisch probleem is?

Een vriendin van mij had namelijk ook regelmatig pijn bij het vrijen, ze dacht dat het psychisch was.. maar toen ze ging bevallen bleek dat ze een septum (soort tussenschot in vagina) had, wat zeer veel pijn veroorzaakte.



Hoe dan ook, sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Sara, Ik stuur je dit berichtje om je een hart onder de riem te steken. Na jaren (waarin ik meer mijn kop in het zand gestoken heb, dan geprobeerd heb) samen zijn met mijn vriend, is het ons enkele weken geleden eindelijk gelukt om gemeenschap te hebben! Dus: er is hoop!