Squash!

28-05-2008 00:44 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumvriendinnen,



ik had een topic geopend over BBW facesitting, vanwege het feit dat het zo vreselijk inging tegen de geijkte paden als: man dader, vrouw zielig meegaand slachtoffer, vrouw helemaal onderdanig aan de man, of afhankelijk, jullie kennen de cliches wel als het over mannen en vrouwen in de sex gaat.

Welnu: de angel vond iets verbodens in mijn openingsfilmpje, en nu is het een topic waar de discussie over de discussie gaat, en niet meer over het onderwerp.

Toch moet ik Ron Brandsteder danken voor het feit dat dat hij (en ik heb een groot vermoeden dat een Amsterdam Noords paar achter deze facade schuilgaat, no hard feelings daarover overigens), mij op het spoor van het squashen heeft gezet. En eigenlijk vind ik dat net zo leuk.

Laten wij hier zo veel mogelijk squashfilmpjes plaatsen, ter lering en vermaak.



http://www.youtube.com/watch?v=-aX6hjzHXkw&feature=related
Alle reacties Link kopieren
Mooie string.
Haha, viespeuk. Op naar de volgende ban!
Alle reacties Link kopieren
Je zou toch wel denken dat ik inmiddels wijzer zou zijn dan dit linkje klikken nog voordat ik mijn ontbijt achter de kiezen had... helaas.... (was alweer te vroeg hier).



Tegen beter weten in hoopte ik weer dat we het hier over de sport gingen hebben...



Maar idd mooie sting ;-).
Alle reacties Link kopieren
Ben jij dat zelf, Antonio?
stewardess schreef op 28 mei 2008 @ 09:12:

Ben jij dat zelf, Antonio?
Dan heeft hij wel een prachtig rood ensemble uitgekozen. Puik werk!
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook vrouwen die dromen van grote stevige mannen die op hun gaan zitten?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou eerder een nachtmerrie zijn.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=c2Y_2JGtTT0



Zo te zien doen vrouwen het ook bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het deels. Vrouwen zijn in mijn beleving "zacht." Borsten en billen zijn lekker zacht bij een vrouw, dat vindt een man lekker. Het is een heel opwindend gevoel als een vrouw achter je staat en zogenaamd belangstellend over je schouder heenkijkend haar borsten op je schouder legt. Ook vind ik het fijn om tegen een vrouw aan te kruipen. Dat zachte vlees zal dus wel een belangrijke reden zijn voor opwinding.

Dit is natuurlijk een beetje doorgeschoten. Ik vraag me soms af of die mannen geen dwarslaesie krijgen, want hier wordt er nog op een man gezeten, sommigen laten zich op een man vallen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=fpnRLbewDKc





X-D
Alle reacties Link kopieren
Stevige man en meisje idd: dat hun ribben daar tegen kunnen!

Paar weken geleden zag ik een bericht dat er iemand was overleden nadat zo'n ehhh forse dame er op was gaan zitten of zich had laten vallen. Helaas geen video van gezien! :)

In plaats van een snuff movie een ehh ja squash movie

*snapt nu pas de titel van dit topic*
Alle reacties Link kopieren
Antonio schreef op 28 mei 2008 @ 10:19:

Zijn er ook vrouwen die dromen van grote stevige mannen die op hun gaan zitten?
Nee, ik heb dan liever dat ie op me gaat liggen, en langzaam mijn benen spreidt..
Alle reacties Link kopieren
Nee, hier heb ik nou niks mee.
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 28 mei 2008 @ 21:12:

[...]





Nee, ik heb dan liever dat ie op me gaat liggen, en langzaam mijn benen spreidt..
Haha, jij wel Zamirah ;-)
Alle reacties Link kopieren
Antonio, misschien moet je deze vraag eens poneren op het 100+kilo dames topic! (Op de Lijf&Lijn pijlert) Dat is toch min of meer de doelgroep???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven