Sex zonder condoom met pil

31-05-2008 15:55 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumlezers,



Ik heb ongeveern 5 jaar een vriendin en telkens als wij seks hebben dan ga ik er net voor de zaadlozing uit. Ze gebruikt de pil maar lijkt me toch wel eng om in haar vagina klaar te komen. Maar ook wel lekker denk ik. Wie doet dat ook gewoon doorgaan ipv eruit gaat als je klaarkomt? en ben je nooit bang geweest voor zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je het eng om in haar vagina klaar te komen??

Ze gebruikt toch de pil! Of is ze iemand die hem weleens vergeet?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Huh, volgens mij ben jij niet helemaal goed voorgelicht. Als jouw vriendin de pil slikt, kan je zoveel in haar klaarkomen als je maar wilt, daarvoor is die pil ontworpen zeg maar..
Alle reacties Link kopieren
Ja snap ook wel dat de pil tegen zwangerschap is. Maar het is gewoon het idee dat zo'n pilletje zoiets tegen houdt. En ben benieuwd of meer mensen gewoon in der klaarkomen
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af wat je vriendin ervan vindt; ik kan me voorstellen dat ze er zich minder prettig onder voelt als jij steeds zo verkrampt met haar bezig bent. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
Juriontje schreef op 31 mei 2008 @ 15:59:

. En ben benieuwd of meer mensen gewoon in der klaarkomen




Ik denk dat bijna iedereen dat doet. Daar is anticonceptie toch voor bedoeld.

Mij lijkt het niet prettig als man opeens zijn penis eruit haalt op het moment supreme.



Waar kom je dan klaar? In haar haar? 8-P
Alle reacties Link kopieren
Juriontje schreef op 31 mei 2008 @ 15:59:

Ja snap ook wel dat de pil tegen zwangerschap is. Maar het is gewoon het idee dat zo'n pilletje zoiets tegen houdt. En ben benieuwd of meer mensen gewoon in der klaarkomen
In der??? Je bedoelt in jouw vriendin? Mag hopen voor je dat niemand anders dat doet :)
Alle reacties Link kopieren
Juriontje, ik denk dat jij de enige bent die NIET in durft klaar te komen in de vagina van z'n vriendin terwijl ze aan de pil is! :blob Google anders eens op de pil en wat het doet, dan zul je zien dat je je gewoon eh.. kunt laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Los van het feit dat je wellicht zwanger zou kunnen worden... zijn jullie beiden wel gestest? Anders zou je nog veel meer nare dingen kunnen oplopen tijdens onveilige sex. En zelfs als je niet in haar bent klaargekomen...
Nou deze thread is in ieder geval al een stuk duidelijker dan de vorige :)



Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik hoop dat ik je dan niet beledigd :s maar je klintk alsof je nog erg jong bent, maar hebt dan wel weer al 5 jaar een relatie?



Verder zou ik gewoon heel erg klaarkomen in haar want als ze de pil goed gebruikt en jullie beiden soa-vrij zijn zal er niets aan de hand zijn.
Alle reacties Link kopieren
tja gewoon doen dus.. waardeloos als de man elke keer vlak voor het moment uit je gaat :P waar laat je het spul dan? over haar heen? in je hand/handdoek?
Jeee, kom op zeg. Ben je nu echt serieus?



Waarom denk je dat die miljoenen vrouwen de pil slikken? Zodat de kerel alsnog aan het condoom kan? Man man man, ik snap nu waarom men zegt dat het onderwijsniveau daalt. De sexuele voorlichting is overduidelijk minimaal.



Maar jong, ga vooral zo door. Het wordt vooral leuk als jullie besluiten voor een kind te gaan en jij gaat wel in haar klaarkomen, maar zij stopt niet met de pil. Ik leg de Darwin-award vast klaar. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Zou je nog even kunnen toelichten wat je vriendin precies met die pillen doet? Ik vrees namelijk het ergste...
Alle reacties Link kopieren
heheh die pillen stopt ze volgens mij in de k*t...



om niet zwanger te raken natuurlijk ! *grijns*
Alle reacties Link kopieren
En dit doen jullie al 5 jaar zo???
Alle reacties Link kopieren
oh, en Juriontje... ik denk dat je vriendin zwanger is hoor.. Voor de zaadlozing eruit gaan en dan ook nog eens de pil slikken... dat kan gewoon niet goed gaan! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Er zijn echt vrouwen (hele domme dan wel :-] ) die de werking en het gebruik van pil niet echt snappen hoor, die nemen er alleen 1 in als ze sex hebben gehad. 8-P

En dan zijn ze heel verbaasd als ze zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
en dan gaan ze inderdaad hier topics openen: 'Help mijn vriendin is zwanger ' 'mijn pil heeft het begeven bij de sex' 'is voor zingen de kerk uit gaan veilig?' 'mijn vriendin krijgt een vreemd buikje' 'ik heb sperma in haar kutje gespoten, en nu?'
Alle reacties Link kopieren
Onderdezon schreef op 31 mei 2008 @ 19:20:

Maar jong, ga vooral zo door. Het wordt vooral leuk als jullie besluiten voor een kind te gaan en jij gaat wel in haar klaarkomen, maar zij stopt niet met de pil. Ik leg de Darwin-award vast klaar. Succes!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ja doei, ik geloof niks van dit verhaal! O_o
Alle reacties Link kopieren
Wat voor pil slikt ze, toch geen paracetamol hè?

Misschien is het wel beter hoor, voor je spuit eruit, want van sperma kun je flink dik worden ;-).
Alle reacties Link kopieren
Wegens off-topic wordt deze discussie gesloten. Topicopener is vrij om eventueel een nieuw topic te openen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven