Oh nee slechte sex!! Wat nu?

01-06-2008 12:17 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het nog wel een keer een kans geven, maar anders is het toch wel snel klaar denk ik.. is dat raar?
Alle reacties Link kopieren
nee,dat is niet raar
Alle reacties Link kopieren
En hoe lang ken je hem? Het klinkt alsof je de spanning en kriebels nog wat had moeten laten groeien. Alsof het te snel was.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik moet er zelf om lachen. Ow waarom nou!?? Het had zo leuk kunnen zijn *zucht*
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook niet raar. Zeker een eerste keer is misschien niet altijd even spetterend, maar de klik moet er naar mijn idee wel zijn qua sex en zoenen... Anders zou het wat mij betreft ook snel klaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Niet mee doorgaan is mijn advies. Ga weer lekker om je heen kijken. Je voelt je toch het lekkerst bij iemand waar het wel goed mee klikt zowel met zoenen als in bed!
Alle reacties Link kopieren
Aruba, ja misshcien heb je gelijk. Ken hem nu 2 weken, paar keer gedate, maar ja het kwam er gewoon opeens van. Zat ook niet heel erg in de planning, maar ja
Alle reacties Link kopieren
Je wilt te graag. Blijkbaar is er geen echte klik en is het geen echte match, anders had je al wel kriebels gevoeld, ook tijdens het zoenen. Een 'leuke jongen' is niet genoeg. Ook al is iemand leuk om te zien en kun je er qua manier van doen goed door een deur, als er geen chemie is, kun je nog zo hard proberen maar is een relatie out of the question. Don't try so hard, er komen vast anderen bij wie je meer gevoel hebt.



By the way, ik heb het zelf ook meegemaakt in mijn datingperiode, en zoals jij het omschrijft, heb ik het ook gevoeld bij een paar mannen. Leuk relatiemateriaal, maar niet voor jou. Wordt nooit wat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stomme adviezen. Ik hoop toch werkelijk niet dat je zo met eventuele bedpartners omgaat. Het klinkt totaal niet lief deze adviezen. Waarom niet eens zonder drank en rustig aan met deze jongen verder gaan? Ik krijg de indruk dat het allemaal even te gretig ging.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch niet gek dat het zo'n eerste keer niet helemaal super gaat? Je kent elkaar toch nog niet goed? Je weet toch helemaal niet wat de ander lekker vind?

en dan heb ik het nog niet eens over de zenuwen.. (en drank..)



Geef het tijd.. probeer het gewoon nog eens, oefenen oefenen oefenen tot je er bij neer valt... :rofl:
anoniem_48628 wijzigde dit bericht op 01-06-2008 13:10
Reden: smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik heb het ook meegemaakt... werd wel beter. Hij was toen erg gespannen omdat hij mij heel leuk vond, en bakte er niks van. verschrikkelijk....haha



Je kan het altijd nog een tweede kans geven en kijken hoe het dan is. Hij kan ook gespannen zijn geweest. Maar als het niet beter gaat de volgende keer...dan wordt het niks denk ik. Dan klikt het niet.
Alle reacties Link kopieren
Precies,

Ja ik ga gewoon nog een keer met hem afspreken hoor (als hij nog wil haha), ook om erachter te komen of ik hem nou leuker dan leuk vindt of niet, want inderdaad denk ik ook dat het met drank en zenuwen te maken had. Maar goed, als het een eventuele volgende keer weer voor geen meter klikt dan zien we het dan wel weer ;-)
Als jij de seks slecht vond, vond hij het waarschijnlijk ook slecht. Dat soort dingen komt zelden van één kant.

Toch handig om je dat ook even te realiseren.
Alle reacties Link kopieren
tangerine schreef op 01 juni 2008 @ 13:21:

Als jij de seks slecht vond, vond hij het waarschijnlijk ook slecht. Dat soort dingen komt zelden van één kant.

Toch handig om je dat ook even te realiseren.




Daar is ze zich van bewust.. ze benoemd dat hij niet is blijven slapen en ze vraagt zich af of hij nog wel een 2de keer wil afspreken..



en to wie weet lachen jullie er over een maandje over, uitgeput van de vele orgasmen..
Het kwam op mij een beetje anders over. (Meer als in: ok, ik was wat onhandig, maar djeez, wat wás hij slecht)

Maar misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.
Alle reacties Link kopieren
orchidea schreef op 01 juni 2008 @ 12:24:

Niet mee doorgaan is mijn advies. Ga weer lekker om je heen kijken. Je voelt je toch het lekkerst bij iemand waar het wel goed mee klikt zowel met zoenen als in bed!
nou ja, een tweede kans kan toch geen kwaad? Ze zegt zelf dat 'alles mis ging wat maar mis kon gaan'. Wie zegt dat dat de volgende keer weer zo is?
Alle reacties Link kopieren
shyte schreef op 01 juni 2008 @ 13:34:

en to wie weet lachen jullie er over een maandje over, uitgeput van de vele orgasmen..
:-P
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb het totaal niet bedoeld als 'wat was hij slecht'. Het klikte gewoon niet, dat is wat anders. En natuurlijk zal hij dat ook gevonden hebben. Zoiets voel je allebei wel.



Ik weet ook totaal niet hoe dit verder gaat lopen, ik wil best nog een keer afspreken en verder zien, en wellicht een 2e poging na een tijdje ;-) Maar ja stel dat blijkt dat het zo blijft ja dan houdt het voor mij wel op, want het is niet het belangrijkste, maar ik vind het wel belangrijk.



Ps: ik hoop niet dat hij toevallig op het viva forum kijkt haha
Alle reacties Link kopieren
Voorbarige conclusie dit. Waar haal je dat uit. :no:
Alle reacties Link kopieren
Even uitvogelen of HIJ nog wil, is wel zo handig ;)



Wat beter leren kennen kan geen kwaad, dan kan er altijd nog een poging gewaagd worden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Ik kijk even hoe het verder gaat.

Groetjes Isabelle
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je de openingspost veranderd hebt!!!



Het zou verboden moeten worden, of onmogelijk moeten worden gemaakt.



Ik ga een klacht indienen.
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry, ik zou het gewoon erg vervelend vinden als ie het zou lezen. Misschien een kleine kans maar toch. Als ie het zou lezen zou ie weten dat het over hem ging. Misschien had ik het niet zo moeten posten in eerste plaats.
Alle reacties Link kopieren
Denk dan eerst eens goed na voordat je zo'n topic opent en er van alles over iemand anders op zet.



Eens met Zamirah
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook gelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven