Vriend gebruikt stiekem Kamagra

15-04-2015 09:45 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik dit verhaal nergens kwijt kan en graag meningen hoor heb ik hier een account aangemaakt.



Sinds een jaartje heb ik een vriend en de seks tussen ons is echt geweldig. Vonken vliegen er vanaf elke keer dat we elkaar zien, helemaal fijn voor ons allebei letterlijk en figuurlijk nieuwe hoogtepunten.



Nu wil het zo dat ik zo'n vreselijke vrouw ben die trust-issues heeft. Door mnvorige relatie aantal keer belazerd en sindsdien heb ik moeite met vertrouwen. Mn huidige vriend is ook niet altijd eerlijk geweest al waren dat geen grootse en/of spannende dingen.



Anyways het resulteert in dat ik weleens in zn laatjes snuffel. Slechts oppervlakkig maar nog steeds fout. Ik weet ook niet wat ik hoop te vinden.



En wil je wat vinden dan gebeurt dat ook dus ja hoor... Maar niet wat ik had verwacht.... Ik zag dus wat pilletjes en zakjes met Jelly. Wist niet eens wat het was dus opzoeken. Kamagra en nog wat van zulke dingen. Dit is dus n erectiepil. Bij 2 stripjes is er 1 pil uit.



Nu slaat bij mij de onzekerheid toe natuurlijk. Vooral het stiekeme vind ik niet leuk (pot verwijt de ketel ik weet het). Als hij t doet om gewoon wat extra te voelen prima. Maar we zijn heel erg open over seks en openminded. Komt hij een keer niet, prima.



Dus wat nu? Confronteer ik hem? Het blijft in mn hoofd spoken. Dat ie t stiekem doet, gebruikt ie het wel voor bij mij, vindt ie me niet meer aantrekkelijk etc. Maar dat houdt wel in toegeven dat ik in zn laatjes heb gesnuffeld en dat verdient verre van de schoonheidsprijs en daar zou hij (terecht) pissig om zijn.



Ik hoop op fijn opbouwend advies. Alvast bedankt lieve Vivavrouwen!
Alle reacties Link kopieren
Misschien liggen ze er al 10 jaar.



O god! Er is 1 pilletje uit zo'n strip. Wie zegt dat hij dat ene pilletje in dat hele jaar heeft gebruikt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Als je geen sex meer wil met hem , vooral vertellen.

Dus mond houden en vooral niet meer in zijn spullen gaan neuzen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Nee, eerder lagen ze er niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondette_1987 schreef op 15 april 2015 @ 09:50:

Nee, eerder lagen ze er niet.





Ouwe snuffelaar.

Dat krijg je ervan als je sneaky gaat doen. Blijf uit andermans laatjes!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 15 april 2015 @ 09:51:

[...]





Ouwe snuffelaar.

Dat krijg je ervan als je sneaky gaat doen. Blijf uit andermans laatjes!Ja heb je gelijk in hoor. Ik weet t en ben er ook echt mee aan t werk dat ik weer wat meer vertrouwen leer te hebben. Wat dat betreft is dit enerzijds n goede les.
Als je al twijfelt of hij het wel voor bij jou gebruikt, dan heb je al niet echt vertrouwen in zijn trouw. Is hij eerder vreemd gegaan?



De reden waarvoor hij het gebruikt, weet je alleen als je het vraagt. Nu zie je twee strips met een pil eruit. Dan weet je nog niet of hij het bij elke neukbeurt nodig heeft, of dat hij het af en toe als extra neemt.

Dat is misschien goed om te weten, soms nemen mannen die helemaal geen erectieproblemen hebben zo'n pil om zich groter en harder te voelen. Je blijft er ook langer hard van. Maar alleen als je opgewonden bent. Dus dat jij je afvraagt of hij je nog aantrekkelijk vind, dat moet je niet doen. Als dat niet zo is, dan helpt zo'n pil ook niet meer.

Misschien heb je onlangs wel een lange nacht gehad met hem waarbij je verbaasd was hoe hij iedere keer toch weer keihard werd... kan goed zijn dat hij het pilleke op had.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 15 april 2015 @ 09:48:

Misschien liggen ze er al 10 jaar.



O god! Er is 1 pilletje uit zo'n strip. Wie zegt dat hij dat ene pilletje in dat hele jaar heeft gebruikt?2 eruit maar inderdaad niet veel. Fijn om even de relativerende blik van anderen hierover te laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat sneaky en achterbaks. Blijf uit zijn spullen!

Wat is nou eigenlijk je probleem? Dat hij iets stiekem doet, ha laat me niet lachen. Als iemand hier de stiekemerd is.. Blijkbaar mag je als je een relatie hebt he-le-maal niks meer voor jezelf hebben, want anders loop je het risico dat je spullen overhoop worden gehaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 15 april 2015 @ 09:55:

Als je al twijfelt of hij het wel voor bij jou gebruikt, dan heb je al niet echt vertrouwen in zijn trouw. Is hij eerder vreemd gegaan?



De reden waarvoor hij het gebruikt, weet je alleen als je het vraagt. Nu zie je twee strips met een pil eruit. Dan weet je nog niet of hij het bij elke neukbeurt nodig heeft, of dat hij het af en toe als extra neemt.

Dat is misschien goed om te weten, soms nemen mannen die helemaal geen erectieproblemen hebben zo'n pil om zich groter en harder te voelen. Je blijft er ook langer hard van. Maar alleen als je opgewonden bent. Dus dat jij je afvraagt of hij je nog aantrekkelijk vind, dat moet je niet doen. Als dat niet zo is, dan helpt zo'n pil ook niet meer.

Misschien heb je onlangs wel een lange nacht gehad met hem waarbij je verbaasd was hoe hij iedere keer toch weer keihard werd... kan goed zijn dat hij het pilleke op had.



Nee voor zover ik weet niet vreemd gegaan, wel over wat dingetjes niet eerlijk geweest maar op zich is dat uitgepraat.



Denk inderdaad dat het gewoon voor extra gevoel is, vind het spijtig dat hij dat niet met me kan delen want zijn heel open over seks, hebben ook seks gehad toen we MDMA ophadden en dan kunnen we het er ook gewoon leuk over hebben hoe het een extra dimensie geeft.



Ergens als ik rustig nadenk weet ik ook dat hij ontzettend op me geilt en dat t daar sowieso niet aan kan liggen. Pff lastig wijf ben ik af en toe ook.
Alle reacties Link kopieren
Oppervlakkig gekeken? en weet je zeker dat je alleen in de laatjes gekeken hebt?



En OT, mijn ex heeft het gewoon verteld dus tja, geen gedoe geweest. Zou jij ook niet moeten doen.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Alle reacties Link kopieren
quote:black-shoes schreef op 15 april 2015 @ 10:01:

Oppervlakkig gekeken? en weet je zeker dat je alleen in de laatjes gekeken hebt?



En OT, mijn ex heeft het gewoon verteld dus tja, geen gedoe geweest. Zou jij ook niet moeten doen.



Nee dat is t stomme had hij me t verteld dan was het ook absoluut geen issue geweest. En geloof me ik weet hoe hypocriet dat klinkt.



Ja enkel oppervlakkig en 1 kastje maar praat t nog steeds niet goed natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondette_1987 schreef op 15 april 2015 @ 09:59:

[...]





Nee voor zover ik weet niet vreemd gegaan, wel over wat dingetjes niet eerlijk geweest maar op zich is dat uitgepraat.



Denk inderdaad dat het gewoon voor extra gevoel is, vind het spijtig dat hij dat niet met me kan delen want zijn heel open over seks, hebben ook seks gehad toen we MDMA ophadden en dan kunnen we het er ook gewoon leuk over hebben hoe het een extra dimensie geeft.



Ergens als ik rustig nadenk weet ik ook dat hij ontzettend op me geilt en dat t daar sowieso niet aan kan liggen. Pff lastig wijf ben ik af en toe ook.Grote kans dat hij het toen gebruikt heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondette_1987 schreef op 15 april 2015 @ 10:04:

[...]





Nee dat is t stomme had hij me t verteld dan was het ook absoluut geen issue geweest. En geloof me ik weet hoe hypocriet dat klinkt.



Ja enkel oppervlakkig en 1 kastje maar praat t nog steeds niet goed natuurlijk.Inderdaad, enorm hypocriet zelfs.
Alle reacties Link kopieren
quote:diana_banana schreef op 15 april 2015 @ 10:05:

[...]





Grote kans dat hij het toen gebruikt heeft?



Nee toen (aantal maanden geleden) lag het er niet. Denk ook dat ik wel weet wanneer hij t heeft gebruikt want laatst hadden we lange nacht etc en verder heel fijn maar inderdaad dat ik dacht 'ben je nu alweer hard?'



Het is goed om er even zo over te praten zo kan ik het relativeren. In je hoofd ga je het dan toch groter maken
Alle reacties Link kopieren
Tja, als jij overal een gigantisch zeik probleem van gaat maken, geen wonder dat hij jou dingen niet verteld.



Maar, blijkbaar wil jij een slechter seksleven, anders zou je hier niet over vallen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 15 april 2015 @ 10:09:

Tja, als jij overal een gigantisch zeik probleem van gaat maken, geen wonder dat hij jou dingen niet verteld.



Maar, blijkbaar wil jij een slechter seksleven, anders zou je hier niet over vallen.Dat maak ik juist niet van dat soort dingen, zoals keer niet klaar kunnen komen of niet hard worden. Funny enough ben ik daar heel relaxed in. Vandaar ook dat ik dit niet kon plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondette_1987 schreef op 15 april 2015 @ 10:11:

[...]





Dat maak ik juist niet van dat soort dingen, zoals keer niet klaar kunnen komen of niet hard worden. Funny enough ben ik daar heel relaxed in. Vandaar ook dat ik dit niet kon plaatsen.



Dat bedoelt Jaw niet. Je geeft zelf aan dat hij kleine dingetje "stiekem" deed en dat jij daar problemen van maakte, net als van een onschuldig erectie pilletje, en dus zeikt. Wat waren die zogenaamde geheimen? Had hij stiekem toch pindakaas op zijn brood gedaan in plaats van hagelslag?



Als ik mijn vriend betrap op het door mijn spullen snuffelen, mag hij een poosje door zijn eigen spullen gaan snuffelen die ik uit het raam mieter.
Het gaat hier denk ik over zijn ego: hij kan de hele nacht lekker hard zijn. Maar heeft liever niet dat jij weet dat dat niet helemaal au-naturel is. Net zoals jij je bikinilijn scheert en je niet wil dat hij ziet hoe het er naturel uitziet (ik noem maar wat).
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 15 april 2015 @ 10:21:

[...]





Dat bedoelt Jaw niet. Je geeft zelf aan dat hij kleine dingetje "stiekem" deed en dat jij daar problemen van maakte, net als van een onschuldig erectie pilletje, en dus zeikt. Wat waren die zogenaamde geheimen? Had hij stiekem toch pindakaas op zijn brood gedaan in plaats van hagelslag?



Als ik mijn vriend betrap op het door mijn spullen snuffelen, mag hij een poosje door zijn eigen spullen gaan snuffelen die ik uit het raam mieter.Nee wel grotere dingen, waar we terecht over gepraat hebben. Maar niet dingen als in ik ben vreemdgegaan, bedoelde ik. Wel zaken die begrijpelijkerwijs mijn vertrouwen hebben beschaamd maar ivm privacy kan ik die niet zo goed delen hier omdat t specifieke situaties zijn.
Over wat voor dingen was hij niet eerlijk? Wil je echt een relatie waarin hij altijd alles moet vertellen? Soms zijn er toch gewoon dingen die je je partner liever niet verteld. Bijv omdat je haar ermee wilt verrassen. Niet vertellen is iets anders dan liegen he.

Jij vertelt ook niet alles aan je partner. Ga je liegen als hij je vraagt of je gesnuffeld hebt? Denk je dat hij liegt als je vraagt of hij wel eens Kamarga heeft gebruikt?



Hoeveel fuss maakte jij over zijn 'oneerlijkheid'? Hoe meer gedoe jij erover maakt, hoe groter de kans dat hij op zich vrij onschuldige dingen niet aan je verteld, maar verzwijgt (zonder te liegen).
quote:geordie schreef op 15 april 2015 @ 09:58:

Bah, wat sneaky en achterbaks. Blijf uit zijn spullen!

Wat is nou eigenlijk je probleem? Dat hij iets stiekem doet, ha laat me niet lachen. Als iemand hier de stiekemerd is.. Blijkbaar mag je als je een relatie hebt he-le-maal niks meer voor jezelf hebben, want anders loop je het risico dat je spullen overhoop worden gehaald.Dat zegt ze toch zelf ook allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 15 april 2015 @ 10:25:

Het gaat hier denk ik over zijn ego: hij kan de hele nacht lekker hard zijn. Maar heeft liever niet dat jij weet dat dat niet helemaal au-naturel is. Net zoals jij je bikinilijn scheert en je niet wil dat hij ziet hoe het er naturel uitziet (ik noem maar wat).Dankjewel dit is iets constructiefs waar ik absoluut iets mee kan
Alle reacties Link kopieren
Er zijn 2 pilletjes weg en daar maak jij nu zo een probleem van? Oke, ze lagen er eerst niet, dus je controleert hem dus vaker. Persoonlijk denk ik dan dat die pilletjes niet het echte probleem zijn, maar eerder jij die hem niet vertrouwd.



Praat er met hem over. Als je zo door blijft gaan en hij komt erachter dat je in zijn spullen snuffelt, wordt het probleem alleen maar groter.



Ik zou blij zijn als ik een partner zou hebben die zich moeite zou doen om het langer vol te kunnen houden.
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven