Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Even bijgelezen:



Ik denk dat niemand hier zal ontkennen dat bedrog wat uitkomt, op wat voor wijze het bedrog dan ook heeft plaats gevonden, iemand verschrikkelijk veel pijn kan doen. Ook is het zo dat niemand bewust de partner pijn wil doen. Maar kennelijk zit er een soort kloof tussen oorzaak-gevolg denken wat we niet onder ogen kunnen of willen zien als we bezig zijn met die oorzaak.



Roos, ik deel je mening over de verantwoordelijkheid voor kinderen hebben. Die heb je altijd een beetje. Ook als het gaat om kinderen van een ander. Zij kunnen zichzelf niet beschermen of verweren. Ook al is het hun vader of moeder die vreemd gaat, het is wel met jou, jij faciliteert het wel. Ik vind dat ook altijd lastig met vreemdgangers. Daarom ben ik soms ook wel blij dat ze terug gaan naar monogamie, zoals de bootsman. Ik heb een open relatie, maar ik deel dit absoluut niet met onze kinderen. Ik probeer ze zo tolerant mogelijk op te voeden richting diverse relatievormen, meer kan ik niet doen. In hun belevingswereld past het traditionele relatiedenken, iedere andere vorm zou heel bedreigend voor hen kunnen zijn. Die onrust die dat met zich meebrengt, wil ik voeden.



Een open relatie is niet makkelijker dan vreemd gaan. En ook dan ga je weer een verbintenis aan met een ander die mogelijk wel vreemd gaat of die in een open relatie staat die net even anders is gedefinieerd als die van jou. Of heel anders. En dus ook zomaar uit balans is. En ook dan kan je partner worden gekwetst omdat jij die andere persoon wel heel bijzonder blijkt te vinden. Dat de gevoelens diep en ver gaan. Dan kun je het gevoel krijgen dat je van achter glas heel hard staat te roepen, maar je partner hoort je niet, die gaat op in zijn of haar eigen wereld.
Ik hou even op met die serieuze postings, heb ernstig last van nagenietkriebels. Een fantastische date gehad met openrelatieman, wat een zaligheid. Behalve topseks hebben we ook een erg leuk contact, veel gezamenlijke interesses. Geen vlinderkriebels hier, daarvoor is hij mijn type niet. Maar pffff.... Mok zwijmelt de rest van de dag lekker weg in het zonnetje...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal eens met Oranje. Ik heb ook een open relatie . De eerste keer dat ik zag dat mijn partner een andere vrouw wel erg leuk vond was ook heel lastig voor mij. Toch een beetje angst dat ik hem zou verliezen. Inmiddels zijn we 7 jaren verder en was mijn angst gelukkig ongegrond. Maar we hebben het gered door veel praten en soms ook het bijstellen van de afspraken. Het kan en mag zolang we ons beide er goed bij voelen. Belangrijk blijft het om hierover in alle openheid te communiceren.



Geniet ze theemok ! Ik ben ook nog steeds in opperbeste stemming van mijn date afgelopen week.
Alle reacties Link kopieren
Mmmmm leuk mok😀



Diverg, ik denk dat mijn dip komt omdat ik in het weekend nooit veel van hem hoor en nu is dat kort na onze date. Ik vind het prettig om met berichtjes over en weer nog even samen na te genieten. Nu heb ik alleen vrijdag nog iets van hem gehoord. Ook al weet ik dat het goed zit toch word ik daar onrustig van, ligt aan mij en zal daar mee om moeten leren gaan of kijken of we daar samen iets aan kunnen veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Oef, heb ik ons net even gered van een overwipje naar blz 2 zeg!

Is 29 een ongeluksgetal? Zijn alle loedertjes subiet onder hun stenen gedoken? Wordt er nog gedate, gesloeriet en geliefdesverdrietert of is iedereen steady en happy?
...
Wat mij betreft meer een tijdelijke Sahara, dus weinig te melden...
Oh balen, Puzzled. Geen leuke afspraakjes meer met je SV? Of zit er toch nog wat in het vat?



Er staan hier weer aardig wat dates in de planning, maar voor nu even niks.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier pas weer een gevalletje ontsahara over eeeehm 2 weken ongeveer. Gecombineerd met een fijne dag sauna en hopelijk ultiem ontspannen.

Loederen, wat was dat ook alweer?
...
Heb hem wel gesproken, maar hij heeft het druk-druk-druk zegt hij. Nog niks definitiefs in de planning dus.
Hier gaat het ook een paar weken duren. Jeetje, spant het universum tegen ons samen of zo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn lover wel gezien we hadden een leuke hoteldate vanwege een speciale gelegenheid. Dit terwijl we vorige week al 2 dagen samen waren. Tijdens onze laatste date maakte hij echter een opmerking die bij mij niet lekker zat. De volgende dag ben ik erop teruggekomen. Wilde toch weten waar dit vandaan kwam. Hij legde het uit maar ik kon gevoelsmatig weinig met zijn verklaring dus het bleef bij mij knagen. Hij probeerde er verder nog gewoon overheen te praten waardoor ik me er alleen maar nog meer in beet. Ben de hele dag er in blijven hangen. Resultaat een dag met nauwelijks contact terwijl we elkaar echt de hele dag door appen. Hij probeerde het nog met een lief berichtje maar ik kon niet verder. In de avond het alsnog proberen uit te praten over de app maar dat resulteerde in een onaangename discussie. Uiteindelijk besloten te wachten totdat we het face to face kunnen bespreken. Dat doen we vandaag. Heb wel spijt dat ik er zo'n punt van heb gemaakt. Gister voelde dat terecht. Vandaag denk ik waarop stelde ik me zo aan. Temeer omdat gister een moeilijke dag voor hem was
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 mei 2015 @ 08:02:

Oef, heb ik ons net even gered van een overwipje naar blz 2 zeg!

Is 29 een ongeluksgetal? Zijn alle loedertjes subiet onder hun stenen gedoken? Wordt er nog gedate, gesloeriet en geliefdesverdrietert of is iedereen steady en happy?



Veel lopen denken hier. JG heb ik gecanceld. Was te lekker haha maar ik zoek iets anders.

Dus vandaar gisteren het bos in geslopen met een nieuwe meneer ;). Durf wel te zeggen dat ik goed gesloerd heb.
There is more to explore
Lastig hè Liesje, afstand nemen als dat nodig is. Ik vind het zelf niet prettig als ik een minnaar elke dag spreek, ik heb namelijk ook nog een leven naast het minnaren. Mijn werk vereist veel concentratie en dan kan ik niet constant met mijn kop ergens anders zitten. Maar buiten dat vind ik het ook gewoon verstikkend, als iemand elke dag aan me sjort.



Dingen uitpraten via app of mail ben ik ook niet zo'n voorstander van. Face to face lukt niet altijd, maar bellen werkt nog altijd beter dan plattte tekst. Het komt gauw verkeerd over als je er geen nuances of emoties in kunt horen. Hopelijk komen jullie er gauw uit.



Lekkerrrrr Jahoe
Alle reacties Link kopieren
Dat was een paar dagen stilletjes hier!



Pearl, hoe gaat het nu? Kun je je gedachten al een beetje verzetten?



Liesje, heel vervelend! En nu? Wanneer spreek je hem weer?



Theemok, hoe hou je dan de 'feeling' vast met je minnaar? Het lijkt me heerlijk als het zo kan als jij het doet. Ik ben bang dat ik toch teveel hecht aan het contact tussentijds en het mis als dat er even niet is. Ik betrek dat toch algauw op mijzelf.



Date gehad die leuk was, maar waarvan ik meer had verwacht. Jammer. Verwachtingen managen vind ik moeilijk en is zeker een leerpunt. Iemand nog tips?
Ik heb geen romantische gevoelens voor mijn minnaars, karoxx. Ik vind ze heerlijke mannen, maar mede door die afstand blijven ze op prettige afstand. Openrelatieman is wat dat betreft een ideaal contact. Een paar dagen stilte, dan gaan er wat mailtjes heen en weer, en dan weer rust. Heerlijk! Clubmeneer doet nu ook wat beter zijn best, ik hou me gewoon wat op de vlakte. Als er een date staat, dan hebben we wel steeds intensiever contact hoor, zo klinisch blijft het nou ook weer niet. Maar ik heb niet het gevoel dat ik nou ineens connectie mis of zo. Ze zijn niet mijn geliefden.



O en zo'n date die toch wat tegenviel heb ik ook wel gehad, hoor. Dan ligt het er maar aan hoe of wat. Soms is dat een moment om na te denken: is dit nog wel leuk? En soms is het: volgende keer beter. Ligt erg aan de man en het contact en hoe de dates normaal verlopen.
Hahaha... ik post iets over Sahara en gelijk een hengelaar in een PB.

Nee, dank je wel...
Pffff, name and shame!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad heerlijk Theemok. Knap dat je het zo kunt scheiden. Dat zou ik beter willen beheersen. Ook een beetje zelfbescherming.



Tja, die date. Er is een verschil in wat ik verwachtte en wat hij wilde, waardoor ik nu met een wat rotgevoel zit. Moet je verwachtingen dan altijd vooraf uitspreken? Dan is het spontane er wel degelijk af. Misschien heb je gelijk mok en is het goed om eens na te gaan of dit het nog wel is. Wanneer weet je dat? Als de weegschaal soms uitslaat naar minder leuk ipv leuk? Een volgende date duurt nog een paar weken helaas.
Ik ga eigenlijk altijd zonder verwachtingen naar een date. Dan nog kan het tegenvallen hoor... Het ligt gewoon erg aan de chemie met die persoon. Ik heb laatst een date gehad met een heer die naar eigen zeggen dominant was, ik had aangegeven waar ik geil van word. Die verwachtingen werden niet waargemaakt. Het was onze eerste echte date, dus dat was gelijk afgelopen, want zo heel erg leuk vond ik hem ook niet dat dat gecompenseerd werd.



Tja, wanneer weet je dat... ik voel het meestal wel als ik me ga ergeren aan dingen. Als daar geen verandering in aan te brengen is (mate van contact bijvoorbeeld) dan vraag ik me al vrij snel af of ik dit wil. Tot nu toe resulteert dat steeds in contacten die na een paar dates weer uit mijn balboekje gegooid worden. Dat is dan maar zo... Gelukkig zijn er veel vissen in de vijver!
Alle reacties Link kopieren
Ik ontwaak uit de meeleesstand...had de griep goed te pakken en ff wat hoofdzaken af te handelen (wat issues uit het verleden afhandelen)...





Stilte voor de storm? Is het dat?



Ik heb het qua dates rustig aan gedaan...nog 1 meneer gedate, ter plekke hotelkamer geboekt , hem ga ik meer zien!! Wat een "situatie" trouwens, die dagkamer boeken. Wij naar de balie, ja nee dat kan niet via ons, moet u via de website doen between 9 and 5....sta je daar in de lobby wat te klooien met je telefoon , maar was gelukt...even heerlijk de gordijnen afgestoft...en de blik op het gezicht van de baliemijnheer toen we de sleutel inleverden...onbetaalbaar!



Op de app/chat des te drukker...echt waar de mannen vandaan blijven komen? Zomer in de bol, laat dat duidelijk zijn....filteren filteren, dat is mijn codewoord op het moment. Zit leuk potentieel tussen, dat wel... ...



Pearl, late reactie (i know) maar wat fijn dat je date dan toch uiteindelijk plaats heeft gevonden!!! Inmiddels wel weer contact na de radiostilte dit weekend?



Dates en verwachtingen...ook leerpunt voor mij...gevalletje verwachtingsmanagement kan geen kwaad denk ik!
Sahara ook hier. Ik loop wel vrolijk te flirten en gooi af en toe eens wat voer in de visvijver, maar ik word er niet warm of koud van momenteel.
Alle reacties Link kopieren
Sahara ook hier. Lol.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dezer dagen een date met Meneer3...Hierdoor is Meneer2 wat meer naar de achtergrond geraakt. Ook omdat de communicatie wat moeizaam verloopt.



We gaan het zien....
Spannend, secr!
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief is terug van zijn vakantie. Heerlijk, iedere dag weer contact en maandag ga ik hem weer zien op mijn werk. Kijk er al weer naar uit! Morgen geen contact want onze partners vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven