Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Nou we hebben elkaar vandaag gezien. Leuk dagje gehad. We hebben samen geluncht en gewandeld. We hebben het incident niet meer besproken. Heb daar ook vrede mee. Denk dat ik mijn contact met lover teveel benader als een "normale" relatie . Wil dingen tot in den treure uitpraten. Dat is in dit geval echt niet nodig en ga ik ook echt niet meer doen. Was heerlijk om samen te zijn . Ik ging wel naar huis met heel veel zin in hem omdat een vrijpartij vandaag niet in de planning stond. Maar zo'n dagje samen is ook leuk.



Opgewekt fijn dat hij terug is van vakantie. Hebben jullie ook al een date gepland?



Thee mok ik begrijp heel goed dat veel contact verstikkend kan werken. Dat heb ik ook soms (al doe ik er net zo hard aan mee) meestal geniet ik er van dus dat zit nu nog goed.
Alle reacties Link kopieren
Die date gaan we volgende week plannen. Eerst even lekker kletsen en innig zoenen. Ik herken dat wel Liesje35 om alles uit te willen praten. Nu doe ik dat niet meer. Zonde van de tijd. Geniet gewoon van het samen zijn. Voel wel heel veel liefde bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Secr waarom verloopt de communicatie stroef? Druk met zijn werk of privé? Sorry, ik doe mijn best om alle verhaallijnen te onthouden, maar het zijn er nogal wat.



Als het zelfverkozen Sahara is, dan is het prima lijkt mij!



Theemok, wat je noemt in jouw reactie op mijn vraag dat is precies waar het wringt. Ik erger me aan dingen die ik eerst wel kon waarderen. En ik denk ook niet dat die te veranderen zijn. Dus dan ligt het bij mij of ik het bespreekbaar maak, accepteer of er een punt achter zet. Toch?



Daarnaast merk ik dat ik interesse krijg voor een nieuwe man. Hij zocht contact na een toevallige ontmoeting. Ik vind het leuker dan zou moeten, denk ik.
Karoxx, ik zou het zeker bespreekbaar maken, vooral als het verder goed voelt. Een echt goede klik is best zeldzaam.... ik neem geregeld kleine irritaties voor lief als de rest van het contact goed zit. En soms werkt afstand nemen ook best goed. Maar ook dat zou ik bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je snelle reactie Theemok. Ik heb nooit eerder een minnaar gehad en dus geen vergelijkingsmateriaal. We klikken in veel dingen erg goed. Al zou ik met hem geen relatie kunnen hebben.



Jij zegt praat erover met hem. Klinkt logisch. Al vind ik aangeven wat ik precies verwacht best lastig. Ik probeer niet te zeuren tegen hem. Maar ik zit er wel mee. En baal eigenlijk nog het meest van het feit dat ik zoveel waarde hecht aan zijn hoeveelheid aandacht voor mij.



Wat fijn toch, dit forum. Even je hart luchten.
Alle reacties Link kopieren
Karoxx, jouw verhaal had ik ook kunnen schrijven. Mijn communicatie probleem met meneer2 ligt 'm erin dat hij altijd zegt dat hij mij lekker vindt, dat hij mij wil zien. Zeg ik dit ook tegen hem dan krijg ik altijd een opmerking terug dat ik niet moet vergeten dat 'ie is getrouwd enz enz. Ik word hier beetje moe van ook omdat ik dan steeds het gevoel heb dat ik mij moet verdedigen dat ik verder niets van hem wil dan alleen lol en goede seks. Dat schijnt hij niet te begrijpen.



Drie weken geleden met uitgaan hartstikke leuke vent ontmoet. Na een koffie date hebben we nu een hoteldate gepland. Enige nadeel is dat hij maar een paar km bij mij vandaan woont (in een andere stad).



Met nr2 heb ik verder ook een fijne klik. Het is echt een goede lieve vent. Nr3 is echt een boef met humor. Door meneer3 is mijn aandacht voor nr2 gedaald.



Ik weet niet wat ik ga doen met deze nieuwe situatie. Eerst maar eens de hoteldate afwachten. Bovendien krijgt mijn man toch ook steeds meer aandacht voor mij wat ik een verrassende ontwikkeling vind.

Ik ben er blij mee.... : )
Het klinkt alsof het allemaal beter in balans is nu, secr. Ik weet alleen niet of het zo handig is dat die meneer 3 zo dichtbij woont... Maar zo te horen hou je je hoofd er wel bij. Aandacht van je man is natuurlijk altijd het allerfijnst! Betekent dat nu ook meer intimiteit met hem?
Karoxx, waarom is dat lastig, aangeven wat je van hem verwacht? Hij kan je gedachten toch niet lezen? (ik snap het wel hoor, je bent bang dat hij dan op je afknapt en het contact verbreekt, hè?) Zou wel redelijk zielig zijn om het daarom af te breken, iedereen is toch gebaat bij duidelijkheid? Het is de toon die de muziek maakt, zolang jij niet naar hem gaat snauwen dat ie zijn gemak moet houden of weet ik wat, dan kan er weinig gebeuren, lijkt me. Je bent allebei volwassen, toch?
Alle reacties Link kopieren
Mok, ja dat dichtbij wonen is een beetje een dingetje. We komen in dezelfde uitgaansgelegenheden, hebben plannen om samen te gaan hardlopen (is hobby van beiden). Communicatie met hem is echt heel open. Ik weet al best veel van hem en vice versa. Soort vriendschap zeg maar....nu kan ik beter met mannen dan met vrouwen opschieten dus zo vreemd is dat ook weer niet.

Mijn man raakt mij wat meer aan 's ochtends in bed bijvoorbeeld...knuffelen zeg maar (dat deden we ook bijna niet). Ik probeer er niet teveel aandacht aan te besteden (als in te vragen waarom etc..) maar hoop wel dat dit smaakt naar meer...voor hem....
Alle reacties Link kopieren
Karoxx, hebben jullie al lang iets en is dit iets van de laatste tijd?
Alle reacties Link kopieren
Karoxx en yca, ik had maandag een behoorlijke dip en dat heb ik hem ook laten weten. Niet dat hij daar wat aan kon doen maar het was gewoon een heftige afterdate dip. Maandag hebben we wel veel kik contact gehad en wat dingen besproken wat op dat moment voor mij beter niet was besproken. Hij had het gevoel dat het bij hem thuis wat beter ging, ze gaan een paar dagen weg en dat heeft zij geregeld dus hij denkt dat ze daar iets mee ga doen. Dat is natuurlijk ontzettend leuk voor hem maar maandag had ik daar moeite mee dat te horen. Dinsdag was alles weer gezakt dus ik denk dat mijn hormonen op hol geslagen waren. Dat heb ik hem wel laten weten maar dat heeft hij nog niet gelezen.



Een poosje geleden kreeg ik af en toe weer een berichtje van mijn vriendje waar ik vorig jaar mee ben vreemdgegaan. Hij komt oorspronkelijk hier vandaan maar hij woont al jaren in de randstad. Hij had me laten weten rond Hemelvaart zijn moeders huis wat op te knappen terwijl ze op vakantie zou zijn. Een stille hint dus. Gisteravond heb ik hem gezien, was een jaar geleden. Gezellig uren zitten kletsen en op het laatst heerlijk gezoend, dat vond hij genoeg voor een eerste date. Dus best een kans dat als ik voor mijn werk daar in de buurt ben ik nog eens langs ga.
Alle reacties Link kopieren
Pearle...beetje raar verhaal hoor sorry. Na veel pijn en moeite hebben jullie een date gepland. Laat hij daarna niets van zich horen om daarna, terwijl jij er om gevraagd hebt, haarfijn weten dat het thuis weer beter gaat en eigenlijk geen contact meer wil.



Fijn dat het bij hem thuis weer goed gaat bij hem, maar het komt op mij over dat hij eerst nog even wilde seksen met jou om daarna weer terug te hollen naar het vrouwtje....



Ik heb het al eerder gezegd: voor mij was het allang een exit geweest..
Alle reacties Link kopieren
Secr hij heeft niet gezegd geen contact meer te willen hebben maar ik ga er zelf wel vanuit dat als de sex tussen hun weer terug komt dat wel zal gebeuren en dat snap ik dan weer wel omdat dat de reden is dat hij dit doet. Ik vraag me alleen af dat als er een opleving komt hoelang dat goed gaat, zij zal proberen haar best te doen voor hem en ik denk niet dat dat op de lange duur goed blijft gaan maar dat is zijn probleem. Qua sex ben ik zeker niet afhankelijk van hem, ik heb keuze genoeg alleen moet ik bij hem mijn gevoelens onder controle proberen te houden.

Maandag heb ik een date met mijn openrelatieminnaar, tussen ons gaat het van beide kanten erg goed. Iedere dag een paar keer contact, nooit gedoe en dat is zo relaxed.
Misschien toch nog een date dit weekend met clubmeneer
Lekkerrrrrrrrrrrr Mok!
Alle reacties Link kopieren
Leukleuk Mok...
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 14 mei 2015 @ 09:46:

Karoxx, waarom is dat lastig, aangeven wat je van hem verwacht? Hij kan je gedachten toch niet lezen? (ik snap het wel hoor, je bent bang dat hij dan op je afknapt en het contact verbreekt, hè?) Zou wel redelijk zielig zijn om het daarom af te breken, iedereen is toch gebaat bij duidelijkheid? Het is de toon die de muziek maakt, zolang jij niet naar hem gaat snauwen dat ie zijn gemak moet houden of weet ik wat, dan kan er weinig gebeuren, lijkt me. Je bent allebei volwassen, toch?Exact. Ik heb me ooit voorgenomen om niet te zeuren en het leuk te houden. Het is mijn man niet en dus heb ik ook geen 'rechten'. Dat vind ik nog steeds, maar in de praktijk heb ik er meer moeite mee. We daten exclusief met elkaar, weten veel van elkaars leven en hebben veel contact. Duidelijkheid is iedereen bij gebaat, mee eens. Maar ik wil me niet (te) afhankelijk opstellen tov hem. Ik weet dat hij om me geeft en dat hij tevreden is met hoe het nu gaat. Daar is hij heel duidelijk in. De onrust zit puur bij mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:secr schreef op 14 mei 2015 @ 10:19:

Karoxx, hebben jullie al lang iets en is dit iets van de laatste tijd?



Ruim een half jaar. Dat ik me erger is iets van de laatste paar weken. Ik hoop dat het overwaait. Ik kan er ook niet de vinger opleggen waardoor het ineens komt. Hij doet niet anders dan anders. Het ligt bij mij.



Hoe jouw 2 communiceert Secr daar zou ik ook doodmoe van worden. Heel vervelend want dan word je toch een soort van in de verdediging geduwd. Onterecht! Maar nog een 3 erbij? Hoe ga je dat managen? Is het een eenmalige hoteldate? Of is het de bedoeling dat je contact met 2 een beetje mindert dan?



Pearl, fijn dat het weer beter gaat! En klinkt gezellig de reünie met je oude date!



Mok, leuk ook weer een date in het vooruitzicht!
Oh, oké, dus jij verwacht meer van hem dan hij je nu geeft? Meer contact, meer aandacht?



Dan moet je jezelf bij kop en kont pakken en een flinke zwiep geven. Dwing jezelf om afleiding te zoeken, ga wat anders doen als je de neiging hebt hem te appen. Zet je foon uit, leg hem in de kast, ga naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Lees eigenlijk alleen nog maar mee, maar ik moet even iets kwijt. Vanwege vakanties en drukte met werk enz enz was m'n lustminnaar eigenlijk helemaal uit m'n systeem. Had ook helemaal geen behoefte om contact met 'm te zoeken en ging er ook eigenlijk van uit dat het wel klaar was tussen ons. Gewoon omdat het al 1,5 jaar duurt en hij wel 100 andere vrouwen kan krijgen. Maar, nu krijg ik vandaag, op een moment dat ik het helemaal niet verwacht, een heerlijk uitnodigend en persoonlijk mailtje van 'm en zit ik hier ineens helemaal ontzettend lekkere kriebels in m'n buik te hebben Moet erg om mezelf lachen eigenlijk Zo zie je maar, als je geen enkele verwachtingen hebt, is het veel leuker!



En vriendjeminnaar is ook een schat



Leest weer verder mee ....
Alle reacties Link kopieren
Yeah lekker nouwnouw.

Mijn exminnaar van 2 jaar geleden heb ik vandaag ook weer gesproken. Leuk! Memories......
There is more to explore
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, iedereen zit wel in de sahara hè? Hier ook al. En ik heb nu ruzie met zowel vrouw1 als vrouw2, volgens mij is iedereen ongesteld (ikzelf incluis), dus dat is allemaal ontzettend gezellig. Leuk, hemelvaart! *briest*
Alle reacties Link kopieren
Haha Pe-tite...Iedereen ongesteld. .



Karoxx, hoe ik dat ga managen...geen idee...vraag het mij na de date nog eens..



Vervelend dat je je zo voelt Karoxx...ikzelf heb hier ook weleens last van....ook niet reëel maar geen idee waar dit vandaan komt. In je hoofd kun je het allemaal goed beredeneren, maar je hart zegt iets anders. Ik doe, wat Mok ook zegt, telefoon uit en ik ga buitenshuis wat leuks doen. . Afleiding is het beste....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga jullie advies opvolgen en hem gewoon even zijn ding laten doen. Zien wat dat (voor mij) doet.



Secr het is alsof ik toch steeds de bevestiging nodig heb (in woorden) dat hij me echt leuk vind. Doodvermoeiend. Want ik weet het, maar wil het dan toch even horen. Hij heeft dat niet. Dat heb ik ook wel eens gevraagd. Zegt hij: ik weet toch dat het goed zit? En ik vertrouw erop dat als dit veranderd je het zegt. Tja, zo simpel kan het zijn. Was ik maar een man ;)



Leuk al die opduikende minnaars uit het verleden! Wel jammer voor jou pe-tite. Hopelijk zijn de boze buien snel over!
Alle reacties Link kopieren
Karoxx, ik merk het ook bij mijn lover dat hij veel eenvoudiger over dingen denkt. Waar ik kan gaan piekeren legt hij zaken al gauw naast hem neer. Hij heeft ook veel minder bevestiging nodig. Ik zou ook echt meer op hem willen lijken zou zoveel tijd schelen. Hier staat er geen date in de planning ( is maar goed ook) we hebben elkaar de afgelopen weken belachelijk vaak gezien. Mijn aandacht is voorlopig weer volledig gericht op het thuisfront. Onze app contact is weer als vanouds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven