Mijn vrouw wil sex met een vrouw?

09-08-2008 17:53 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als man vindt je het geweldig...1st niet maar daarna wel.....het lijkt me geweldig....ze is 39 en een beauty......ik wil niet eens meedoen maar de gedachte....it drives me crazy....

Ervaringen....????
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer vinden mannen het geweldig als hun vrouw vreemdgaat?

Of valt seksen met iemand van hetzelfde geslacht daar niet onder?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Niet meedoen? Je bent de eerste kerel die zegt dat hij niet mee wil doen. Waarom geloof ik dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt dat nou uit of jij het geweldig vindt? Zij heeft blijkbaar zin om met een andere vrouw te vrijen. Als ik het goed begrijp zoekt zij geen andere relatie, maar wel wat andere spannende sex.
Alle reacties Link kopieren
Nee...geen ervaringen
Alle reacties Link kopieren
Ababio schreef op 09 augustus 2008 @ 18:17:

Wat maakt dat nou uit of jij het geweldig vindt?
Tis zn vrouw... zoiets?
Alle reacties Link kopieren
radiocop schreef op 09 augustus 2008 @ 17:53:

Als man vindt je het geweldig...1st niet maar daarna wel.....het lijkt me geweldig....ze is 39 en een beauty......ik wil niet eens meedoen maar de gedachte....it drives me crazy....

Ervaringen....????
Ja, ik heb ook vaak sex met een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat je dat binnen een relatie kunt doen. Tis in mijn ogen nog steeds vreemdgaan.

Zou jij ook mogen seksen met een man als jij daar zin in hebt zonder dat je vrouw er bezwaar tegen heeft?

Jij moet er compleet achter staan en als je daar zeker van bent, kun je haar ook nooit iets verwijten daarover anders heb je ooit tegen jezelf en haar gelogen over het feit dat je t goed vind dat zoiets gebeurt binnen jullie relatie.
Wat leuk RC :-d

Geniet lekker samen van de voorpret en de napret!
Alle reacties Link kopieren
Tja, niks mis mee als jij het leuk vind voor je vrouw (neem aan je vrouw). Veel plezier, misschien willen ze het wel voor je opnemen, zodat je het nog eens na kunt kijken als je vrouw weer eens bezig is met iemand anders ;)
Alle reacties Link kopieren
He ivy...lekkere nuchtere reactie, nog steeds hier actief.

:rofl:

we zien het allemaal wel....je mag me geloven....hoeft niet :smile:
radiocop schreef op 09 augustus 2008 @ 20:19:

He ivy...lekkere nuchtere reactie, nog steeds hier actief.

:rofl:



Nou, kan er om gaan huilen of nerveus gaan doen ofzo, maar ook weer zo onzinnig :-p

En kan me voorstellen dat je er van kan genieten zonder er bij te zijn of mee te doen. Ken er wel meer zo ;-)
Alle reacties Link kopieren
De ervaring van een ander, maakt het voor jou toch niet anders?
Alle reacties Link kopieren
Er was toevallig gisteravond een film op RTL8 daarover.



Was redelijk geestig.

Het was op aandringen van de man.

Naderhand kreeg ie spijt.
Alle reacties Link kopieren
Heej RC!!!

Hoe sta je er zelf tegenover? Vind je het spannend, eng, wil je kijken, of niet, wil je haar kennen, weten wat ze doen, of niet?

En waar komt dat gevoel dan vandaan, gun je haar dat avontuurtje wel, maar ben je bang haar te verliezen, of bang dat ze verliefd wordt op een vrouw?

Zoek naar de antwoorden, praat erover met haar, en kijk dan hoe je hier mee omgaat.

Succes in elk geval, en de groetjes aan mier :)
Alle reacties Link kopieren
Hm, volgens mij lees ik je openingspost helemaal verkeerd.. wil jij het maar zij (nog) niet?
Alle reacties Link kopieren
Je wilt niet meedoen maar wil je wel toekijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat we het maar bij de fantasie laten....die voor en napret is idd erg fijn..bedankt voor de reacties, he tummie tub....alles lekkah...

En nee....de mensen die mij kennen geloven RC nooit....lekker houden zo .

Niks plannen het moet spontaan gebeuren das vaakst het leuke en lekkerst.....toch
Alle reacties Link kopieren
Zo is het maar net RC...

En weet je, het gebeurt juist op het moment dat je het niet verwacht. En dat is misschien nog wel het leukste ook...

Alles goed met je daltons?
Alle reacties Link kopieren
ja goed hoor......daltons en mier ook :-P
Alle reacties Link kopieren
ik vind het helemaal niet raar. als jij het goed vind, is het toch geen vreemdgaan. en als je vrouw niet lesbisch is , is het ook geen concurentie voor je toch. mijn man zou het ook niet erg vinden als ik sex zou hebben met een vrouw alleen.
Alle reacties Link kopieren
Met die reactie van @shanna ben ik het 100% eens, zo zie ik het dus ook.
Alle reacties Link kopieren
dank je RC. tis maar net welke afspraak je met elkaar maakt.



en ik weet van mezelf dat ik nooit verliefd zal worden op een vrouw, dus mijn man heeft niks te vrezen. al vind ie het ook heerlijk om mee te doen :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven