Vriend draagt stiekem lingerie

07-08-2015 10:33 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem wat eigenlijk helemaal geen probleem hoeft te zijn.

Wij, mijn vriend en ik, zijn al bijna 5 jaar samen zonder noemenswaardige problemen, doen veel samen, hebben goede sex en overal kan over worden gepraat. Tenminste dat dacht ik tot voor kort. Toen ik namelijk laatst de zolder wilde opruimen kwam ik een doos tegen met daarin lingerie, een paar jurkjes en een paar cdrom's. Omdat het niet van mij is moet het wel van mijn vriend zijn en kon het eerst niet helemaal plaatsen, maar na het bekijken van een cdrom viel het kwartje. Op de foto's stond mijn vriend en draagt lingerie. In eerste instantie schrok ik, daarna werd ik boos, zo van "Wat moet ik met hem? want zoiets keur je toch af?" en daarna verdrietig en bang, omdat ik er niet aan moet denken dat onze relatie zou eindigen omdat hij stiekem lingerie draagt. Daarnaast dacht ik ook aan hoe hij zich de afgelopen jaren heeft moeten voelen, stiekem lingerie dragen, bang dat ik het zou afkeuren. Snel heb ik alles weer in de doos gestopt en mijn voornemen de zolder op te ruimen op de lange baan geschoven. De dagen erna waren een beetje vreemd, ik keek nu wel een beetje anders naar mijn vriend en hoopte dat hij niet aan mij kon zien dat ik van zijn geheim wist. Daarnaast wilde ik er wel over beginnen, maar wist niet hoe en was bang dat ik het daarmee juist kapot zou maken. Ook kon ik de beelden van hem in lingerie niet uit mijn hoofd krijgen en moest toegeven dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig werd naar de rest. Op een dag dat hij niet thuis was heb ik de cdrom's allemaal bekeken en vond het eigenlijk wel grappig, aandoenlijk en een beetje opwindend om naar te kijken. Conclusie: mijn vriend draagt stiekem lingerie en eigenlijk vind ik het niet erg.



Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken.

Ik zou er met hem over willen beginnen, zodat hij het niet meer stiekem hoeft te doen, maar is dat wel wat hij zou willen? straks werkt mijn tolerante houding juist averechts.



Elke tip is welkom en het gaat niet om goede of slechte adviezen, maar hoop dat ik uiteindelijk het juiste doe, zijn geheim tolereren of hem van zijn geheim bevrijden.



PS. Opmerkingen waarin je je afkeur wil uiten mag je voor je houden, alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel bespreken. Ik denk dat het altijd prettig is als iets waarvan je denkt dat de ander het 'ieuw' vindt, getolereerd wordt. Wat je zegt, hij zal het ook niet leuk hebben gevonden om iets voor je te verbergen.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je het tolereert, je hebt ook geen andere keuze, als je hem niet kwijt wilt raken, denk ik. Ik zou het wel ter sprake brengen, maar het kan zijn dat hij het als een fijn 'eigen' geheim beschouwde en het helemaal niet leuk vindt dat jij het nu weet. Houd daar ook rekening mee.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij de man of de vrouw in dit verhaal?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als jij het accepteert wat hij doet dan is het voor hem misschien alleen maar een opluchting. Anders probeer je het voorzichtig aan te kaarten. Dat je bij het opruimen een doos met lingerie vond en graag wil weten wat het is.

Beter lingerie van hem dan van zijn exen

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Als ik jouw openingspost lees komt het op mij over alsof jij eigenlijk de man bent in het verhaal, en dat je je afvraagt of je je vriendin moet vertellen over de cd-roms en de lingerie. En dit;



"Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken."



Wat een vreemde aanname?
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 07 augustus 2015 @ 10:41:





"Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken."



Wat een vreemde aanname?Misschien is het geen aanname maar heeft hij dat gaande weg via internet ontdekt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 07 augustus 2015 @ 10:43:

[...]





Misschien is het geen aanname maar heeft hij dat gaande weg via internet ontdekt.Ik las te snel en las 'de meeste hetero mannen', foutje van mijn kant.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat jij de vrouw bent in het verhaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 07 augustus 2015 @ 10:48:

Ik geloof niet dat jij de vrouw bent in het verhaal.Ik ook niet, maar wat maakt het uit eigenlijk? TO wil graag advies over deze (lijkt me lastige) situatie zonder de betrokken partijen ongemakkelijk te maken.
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig dat er dus lezers zijn die denken dat ik de man ben, maar nee dus ik ben de vrouw in het verhaal. Ik zit er al een paar weken mee en heb het één en ander op internet over opgezocht en gelezen waardoor mijn beeld hierover wat is bijgesteld.

Eerder dacht ik dat alle mannen die wel eens vrouwenkleren dragen (soms) vrouw willen zijn en homoseksueel zijn. Maar als je er over leest ligt het iets genuanceerder en dan lees je dus dat het dragen van vrouwenondergoed bij een grote groep hetero mannen als iets opwindends wordt ervaren.
Gewoon zeggen dat je een doos met lingerie hebt gevonden en voor je houden dat je de cdroms hebt bekeken.



Wat ik zou willen als het mijn man betrof, is lastig te zeggen. Ik kan me hem onmogelijk voorstellen met mijn slipjes/beha´s/panties en ik denk dat ie dat maar lekker voor zichzelf zou moeten houden. Andersom droeg ik in onze beginjaren nog wel eens een boxer van hem, in plaats van een korte broek, om ´s avonds nog even lekker op het terras te hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel geïnteresseerd zijn in het waarom. Wat hij ervaart in lingerie. Wat de kick precies is. Is het omdat hij lekker stiekem iets doet, voelt hij zich dan extra mannelijk of juist vrouwelijk?



Hij moet verder dan wel ontzettend veel te bieden hebben om nog als relatie in aanmerking te komen want je gaat daar niet bepaald warm van worden als vrouw. Misschien kan hij nog een gewone platonische vriend worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:JvanderM schreef op 07 augustus 2015 @ 10:53:

Ik zit er al een paar weken mee.Lijkt het je dan niet tijd worden om jouw partner hiervan op de hoogte te stellen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend heeft serieus cdromS (meervoud) met foto's van ZICHZELF in lingerie? Hoeveel foto's zijn dat wel niet in godsnaam? Wie heeft die foto's gemaakt?



Vragen vragen..
Ik vind het knap hoe jij hier mee om gaat. Ik zou het een enorme afknapper vinden als ik er achter zou komen dat mijn man dat doet. Ik ben bang dat ik dan niet meer opgewonden kan raken door hem omdat ik waarschijnlijk dat beeld van hem in lingerie niet uit mijn hoofd zou krijgen. Dan zou mijn zin in seks met hem gelijk over zijn. Fijn dat jij zo ruimdenkend bent dat je hier mee kunt leven. Dan is er geen probleem toch?
Mijn vriend zou echt een probleem hebben met deze fetish. Die heeft ballen als kanonskogels, zouden er de hele tijd uit vliegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 07 augustus 2015 @ 11:00:

Je vriend heeft serieus cdromS (meervoud) met foto's van ZICHZELF in lingerie? Hoeveel foto's zijn dat wel niet in godsnaam? Wie heeft die foto's gemaakt?



Vragen vragen..



Inderdaad. Daar zou ik dan ook meer van willen weten. En kun je zien waar die foto's gemaakt zijn? Is dat thuis in de slaapkamer, of in een kamer/omgeving die je niet kent, bijvoorbeeld? Want dat zou dan in elk geval betekenen dat hij zijn liefhebberij ergens anders (en waarschijnlijk samen met anderen) uitoefent, en dat zou ik dan weer een heel ander verhaal vinden dan wanneer hij stiekem een keer op zolder een BH aan zou trekken.



Ik zou gewoon die hele mikmak mee naar beneden nemen, die doos op tafel zetten en hem vertellen dat je dat tegen bent gekomen terwijl je de zolder aan het opruimen was (is toch ook zo?) en dat je er graag eens met hem over wilt praten. En laat hem dan maar beginnen met vertellen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Anders gaan jullie toch samen de zolder opruimen? Dan kan je de doos opnieuw "vinden" waar hij bij is en erover praten.
quote:Justmaartje123 schreef op 07 augustus 2015 @ 11:03:

Mijn vriend zou echt een probleem hebben met deze fetish. Die heeft ballen als kanonskogels, zouden er de hele tijd uit vliegen.

OMG hahahahahaha.



Maar om eerlijk te zijn, zou ik zo ontzettend afknappen, ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen! Maar het voor mij houden zou ik persoonlijk niet kunnen
Alle reacties Link kopieren
Misschien wilde hij wel dat je er achter kwam...



Ik vind het namelijk erg slordig van hem anders (Als hij echt niet wilde dat je het te weten zou komen)

Als je samen in 1 huis woont.. Dan is de kans wel heel erg groot dat je deze spullen zou vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:1ntern3t schreef op 07 augustus 2015 @ 11:07:

Anders gaan jullie toch samen de zolder opruimen? Dan kan je de doos opnieuw "vinden" waar hij bij is en erover praten.Gewoon, zo, spontaan, na de avondkoffie opeens zomaar even metéén nú de zolder op willen gaan ruimen? En dan meteen "per ongeluk" die doos vinden? Hoezo, niet doorzichtig? Waarom zo ingewikkeld doen? TO kan toch gewoon vertellen dat ze die doos gevonden heeft. Kan je dat toneelstukje van "spontaan de zolder op willen ruimen" in elk geval alvast overslaan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Angelaatje1970 schreef op 07 augustus 2015 @ 11:09:

Misschien wilde hij wel dat je er achter kwam...



Ik vind het namelijk erg slordig van hem anders (Als hij echt niet wilde dat je het te weten zou komen)

Als je samen in 1 huis woont.. Dan is de kans wel heel erg groot dat je deze spullen zou vindenNeuh, dat vind ik nou weer niet zo vreemd. Ik heb ruimtes op zolder waar ik al tijden niet in ben geweest, en er staan dozen waar ik al jaren niet in heb gekeken. Dus stel dát mijn man iets wilde verstoppen en hij zou dat in zo'n doos doen, bijvoorbeeld, dan zou het héél erg lang kunnen duren voordat ik dat merkte.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Angelaatje1970 schreef op 07 augustus 2015 @ 11:09:

Misschien wilde hij wel dat je er achter kwam...



Ik vind het namelijk erg slordig van hem anders (Als hij echt niet wilde dat je het te weten zou komen)

Als je samen in 1 huis woont.. Dan is de kans wel heel erg groot dat je deze spullen zou vindendit dus! ik snap dat dus ook niet zo goed van je vriend.
Ik zou sowieso gewoon zeggen dat je er achter bent gekomen. Zelf zou ik me ook heel erg bedrogen voelen want hij is dus totaal niet de man die je dacht dat hij was. Ik snap wel dat hij dit geheim heeft gehouden maar eigenlijk vind ik dit toch een groot issue waar hij eerlijk over had moeten zijn. Dan had je kunnen kiezen of je een relatie met zo'n man wilde of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven