Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Dan hier maar verder;)



Welkom brietje! Ik ben ook relatief nieuw hier en moet soms nog erg wennen aan de snelheid waarmee hier geschreven word...

Ik zou persoonlijk ook niet kiezen voor n minnaar dichtbij thuis (zeg ik nu, maar had me ooit ook voorgenomen nooit n minnaar te hebben/nemen en zie waar ik nu ben), mijn minnaar(s) heb ik van de bekende sites. Heb al n tijdje contact met n getrouwde man en sinds kort ook met n single man, beide mannen zijn heerlijk!:-$



Heb vanavond n heerlijke date met minnaar no2 gehad!!!! Ben helemaal in n soort van jubelstemming en moet nog steeds n beetje landen...



Wat betreft toekomstige triomeneer, nog geen bijzonderheden te melden. Volgens mij vroeg jij dat roos.. Nee, het heeft geen haast, maar wel zo'n zin in!



Feeling like trash and it feels so good! 🙈
Alle reacties Link kopieren
Oranje, niet alleen woorden hoor heb een fijne geweldige relaxte date gehad met minnaar afgelopen dinsdag. Van de kaart en moeten landen heb ik niet meer zo,al staat er wel doorlopend een glimlach op mijn gezicht. Was een kleine troost date, heb de uitnodiging om drie dagen met hem mee te gaan op zakenreis afgeslagen. Sta verbaasd van mezelf dat ik zo een rationele beslissing hierover heb genomen. Het lukt me beter om meer afstand in te bouwen en een beetje prikkeldraad en beton te storten. Heb mijn lesje wel geleerd ondertussen. Hoe het nu gaat is het fijn en kan nog wel even doorgaan
Klinkt goed Loui en Blake!



Ik ben nog wel ergens over aan het kauwen, er was wat 'gezeur' tussendoor.
wow, dat is snel gegaan een nieuw topic! Ik zal vanmiddag even de berichtjes terug lezen. Ik heb zelf ook een nogal apart verhaal.



fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ok LR is duidelijk :-)



Klinkt goed loui en blake idd.



Wie zijn er trouwens allemaal bezet en hebben minnaar(es) en wie zijn er single en hebben minnaar(es)?
ik heb een open relatie.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan natuurlijk ook nog.

Is het gelijkwaardig bij jullie hoeveel jullie met anderen daten? Nu snap ik het wijn ritueel



Heb wel trio's gehad met m'n man, maar als hij denkt aan mij met een andere man word hij gek
Wow wat was het vorige deel snel vol!



Ik heb al een hele poos niet geschreven omdat ik minnaar af ben.

Maar ik blijf nog wel zo nu en dan mee lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Jill, geen dichtbij en geen verweg? Watskebeurt?



Brietje: ik ben single.
Theemok,een officieele dichtbij.
Alle reacties Link kopieren
Is dichtbij bij zijn vrouw weg, Jill? En je hebt afscheid genomen van verweg?
...
Dichtbij is idd bij zijn vrouw weg.



Verweg vroeg of ik nog een paar jaar geduld kon hebben omdat zijn vrouw ziek is huis werk enz enz.

Excuus na excuus en in eens zag ik het helemaal niet meer zitten,dat zag ik de weken daar voor ook al niet maar dat erkende ik niet voor mij zelf.

Hoe kon ik ooit zo close en intens worden met iemand anders?

We blijven wel vrienden dat zeker,maar voorlopig even beetje afstand .
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een ontwikkeling, Jill! Wat goed dat je door de excuses heen kon prikken. Een paar jaar geduld... dat is erg moeilijk als je zo ver van elkaar af woont. En je twijfelde inderdaad al.



Ik hoop van harte dat het jullie goed gaat, hoewel het natuurlijk een hard gelag is voor het gezin van dichtbij. Ik hoop dan ook nog meer dat het aan alle kanten netjes afgehandeld wordt. Daarin zul je waarschijnlijk nog wel geduld in moeten hebben. Woont hij nu bij jou, of eerst nog apart?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een open relatie.



Wow Jillinda wat een ontwikkeling! Dat is snel gegaan ineens. Wonen jullie samen of heeft hij eigen woonruimte?
Alle reacties Link kopieren
Haha Zelfde gedachte als Mok
Alle reacties Link kopieren
Ken je achtergrond niet Jill, maar aan je hartje te zien ben je gelukkig. Geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
Jillinada, wat fijn voor jullie! Maar ook eens met theemok.. Heeft hij kinderen met z'n ex? Vooral voor hen zal dit heftig en ingewikkeld zijn en is de manier waarop alle volwassenen hiermee omgaan bepalend hoe zij op zullen groeien (loyaliteitsconflicten, (on)veilige hechting, enz)...



Brietje, ik ben getrouwd en man weet van niets...
Alle reacties Link kopieren
Wat voor gezeur oranje?
Alle reacties Link kopieren
Blake weet van niets haha.
Alle reacties Link kopieren
Mijn muzikant (potentiële minnaar nr 1) zit me heerlijk op te warmen. We hebben een date voor over twee weken, dat wordt nog wat... Andere lijntje blijkt geen open relatie te hebben, maar is single. Ook best, was interpretatiefoutje van mij. Volgende week koffiedate, in een hotel, mocht het goed voelen...
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me wel reuze spannend die dates.

Bij mij was m'n minnaar dus al een vriend dus kende hem al. Maar kan me de meeste keren nog goed herinneren. Alleen nooit genoeg tijd. Nu zou hij dus volgende week komen eten en blijven slapen, maar toen maakt hij het dus uit dinsdag. En het blijft me dwars zitten dat hij niet duidelijk is geweest waarom niet. Ligt niet aan mij, voelt zich niet schuldig naar zijn gezin, maar was iets wat hij (nog) niet kon vertellen. Maar Oh wat wil ik het weten!!
Hij gaat (opnieuw) vader worden?



Lekker Mok! You go girl!

Ik word toch wel een beetje jaloerserig hoe makkelijk dat bij sommigen gaat. Ik wil ook gewoon klik en dan seks, hoppetee. Maar dat hoofd van mij werkt nooit mee
Alle reacties Link kopieren
Dat gok ik ook, Look, van de minnaar van Brie.



Nouw, makkelijk... ik heb me door een woud van lelijkerds moeten werken om een leukerd te vinden hoor. Oninteressante mannen, slecht communicerende mannen... Muzikant is een door de wol geverfde swingert, dus dat mailt heul prettig. Ondernemer (andere lijntje) was een vastbijtertje, tikje aan de jonge kant, maar hij gaf niet snel op, en op een leuke manier. Is ook erg direct in de communicatie, ik hou d'r van. Heb gewoon mazzel dit keer.
Ik kauw nog even op het 'gezeur' Blake, ben er voor mezelf nog niet uit waar nou mijn irritatie zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven