geyle -neucksex versus ik-hou-van-jou-sex

26-09-2008 16:22 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie legt me het verschil uit ?

Is het puur hoe je het beleeft , met wie je het doet , of doe je bij het één bepaalde dingen juist niet ( of wel )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Komt die spelling uit het geile groene boekje?
Alle reacties Link kopieren
Geyle -neucksex kan ik in principe met iedereen hebben (mannen en vrouwen, partner of niet). Meestal is het alleen sex en daarna niks meer. Meestal gaat het er dan ook hard aan toe.



Ik-hoi-van-jou-sex kan ik alleen met een man hebben waar ik een relatie mee heb, waar ik van hou dus. Ik-hoi-van-jou-sex is bij mij ook altijd liever. Natuurlijk kan het er wel hard aan toe gaan, maar het duurt langer, er is meer afwisseling enz.Ik-hoi-van-jou-sex wordt bij ons meestal opgebouwd, geyle-neucksex niet, dat is meer moment gebonden.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Is "ik hou van jou" sex niet het oude "vanille sex" ?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
lolapaloeza schreef op 26 september 2008 @ 16:49:

Is "ik hou van jou" sex niet het oude "vanille sex" ?
Nee, dat is echt iets geheel anders.
In praktijk exact hetzelfde, gevoelsmatig totaal anders.

Dus voor mij inderdaad puur beleving.
Eens met IR. :) Alleen de spelling van de topictitel irriteert me ...beetje "geen stijl" stijl.....bah! :mad:
Alle reacties Link kopieren
Het was toch "geyle neuq-sex???





Maar even ontopic: kan het ook allemaal in één? Dat heb ik het liefst..
Alle reacties Link kopieren
Xander68 schreef op 26 september 2008 @ 18:28:

Eens met IR. :) Alleen de spelling van de topictitel irriteert me ...beetje "geen stijl" stijl.....bah! :mad:
Misschien omdat de Angels anders boos worden???
Zamirah schreef op 26 september 2008 @ 18:31:

Het was toch "geyle neuq-sex???





Maar even ontopic: kan het ook allemaal in één? Dat heb ik het liefst..
Tuurlijk kan dat. Dat is dan ook gelijk de beste seks die er is :-d
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 26 september 2008 @ 18:31:

Het was toch "geyle neuq-sex???





Maar even ontopic: kan het ook allemaal in één? Dat heb ik het liefst..




In mijn beleving kan dat niet... Geile sex met je partner waar je van houdt kan opzich wel, maar dan is de sex wel plat. Pas na de sex, het kroelen en de kusjes laten merken dat je iemand ook lief vind, vind ik.

Liefdessex is ook nooit ruw gebeuk in mijn optiek. Het kan wel hard gaan, maar niet met de geile gore praat zoals ik die bij mn sv uitkraam ;-)
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
En idd, waarom die spelling?!! :-|
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
chatcat86 schreef op 26 september 2008 @ 20:49:

En idd, waarom die spelling?!! :-|
Zodat niemand die " geile sex " op Google intikt hier terecht komt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=neucksex&meta=
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij heel erg duidelijk.



Geile seks is totaal los van liefde of emotie, maar zoals het woord al zegt, gebaseerd op pure geiligheid.

Als een prikkel genoeg is en het gevoel van geiligheid je tot de oren stijgt, dan weet je dat het meer met lust dan met liefde te maken heeft.

(in mijn geval val ik weleens terug op een fetish *schaam* als ik geil ben)



Maar als ik verliefd ben, dan is het evengoed intens, alleen merk ik dat het veel meer gebaseerd is op het emotionele dan wanneer ik ` Platweg ` geil ben.

Ik moet dan echt niet aan die fetish denken, maar alleen aan de man in kwestie.
Viva naar de knoppen.
Alle reacties Link kopieren
geile sex kan met iemand waar je veel om geeft maar ook met een onbekende. Ik merk daarin wel verschil, met een bekende is het meer grenzeloos, taboeloos en ongeremd, waar het met een onbekende weer meer spannend kan zijn.



Passie kan ik bij beide ervaren. Met mijn vriend en minnaar was het vanaf begin passievol. Toen was het heel spannend en onvoorspelbaar, nu is het vertrouwd maar weer meer ongeremd, maar geil en misschien zelfs wel geiler is het nog steeds, terwijl we nu ook de intentietijd van de liefde en genegenheid erbij voelen. Compleet dus.



Ik zou beide niet willen missen, vind het beide geweldig. Juist dat ik beide kan beleven maakt het voor mij compleet, dat ik met mijn minnaar beide voel maakt weer dat hij voor mij de beste minnaar is. Met mijn man bedrijf ik de liefde, passie en geil zal het bij ons zelden worden, maar daarmee heb ik weer een volwaardige en geweldige relatie, hebben we een gezin en zijn we elkaars onvoorwaardelijke keus.



Verschil is er dus zeker, een keuze niet echt, Keuze ligt bij mij bij de persoon, geweldige sex ligt bij mij in het beleven van beide. Een geweldige minnaar is voor mij die gene die me beide kan bieden.



Met bevriende stellen zal het minder snel heel geil worden (althans bij ons) maar dat komt denk ik ook door de stellen die we om ons heen verzameld hebben. Er zijn ook geile stellen waar je bevriend mee kunt raken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nou BGB, ik vind de spelling wel heel leuk, ook al doet Geyle Neuck me een beetja aan de Efteling denken.



Trouwens... de Efteling dat doet me weer denken aan het topic over de militair met zijn BMW ;)



Anyway ontopic: ik-hou-van-jou-sex is je verbonden voelen met je geliefde tijdens de sex, en emotioneel geladen.



Geyle neuck-sex: eh... sex waarbij geil geneukt wordt en emotionele lading verboden is.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
emotionele laden verboden? Nou ik kan tijdens geile sex ook tranen in mijn ogen hebben van passie.



Zo voel ik het in ieder geval niet.



Misschien moet ik het nog klinischer verwoorden. Geile sex is geil, ik hou van jou sex is mooi. Beide kunnen intens zijn, beide zijn lekker, maar met de juiste persoon waar het soms geil mee is en soms ook mooi (of een combi wat ik ook vaak meemaak) is het geweldig.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 26 september 2008 @ 18:31:

Het was toch "geyle neuq-sex???





Maar even ontopic: kan het ook allemaal in één? Dat heb ik het liefst..




kom maar op meid, met liefde neuk ik je van onder je petje.

heb je toch alles in 1.....???

tsja..ik bedoel maar
Alle reacties Link kopieren
Als je ooit de combinatie hebt meegmaakt van GNS en IHVJ -sex met 1 en dezelfde persoon, neem je met minder geen genoegen meer...



Tenminste, ik dan he ;-)
Alle reacties Link kopieren
In mijn optiek is geyle neuckseks idd gebaseerd op pure geiligheid, en ihvj sex wat liever en zachter, een beetje niet te gek doen, enzo.



*Heeft op dit moment alleen een neukertje voor de GNS, en slechte ervaringen tijdens haar afgelopen huwelijk met IHVJ sex (in het kader van 'ik hou niet meer van je dus wil ook geen seks meer met je')*
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit geyle neuckseks gedaan. :-|

Nog nooit meegemaakt dat je elkaars kleren van het lijf trekt en dat het er wild en hevig aan toe gaat.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet, Brummetje?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat brummetje regelmatig in parenclubs enzo kwam.

Daar zul je toch wel eens geyle neuckseks hebben.

Of ben ik in de war met iemand anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven