Waarschuwen voor klaarkomen bij pijpen?

07-04-2016 17:06 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind pijpen leuk om te doen, en heb ook geen moeite met sperma in mijn mond of slikken. Maar.... ik heb mijn vriend wel gevraagd om vlak voor hij komt, mij even een seintje te geven, dus iets als "ik kom bijna, ik ga zo spuiten, ik ben bijna zover o.id. Waarom? Geen idee, maar om de een of andere reden vind ik fijn als ik me even kan voorbereiden op wat er komt. Een onverwacht orgasme in mijn mond heb ik liever niet - maar als ik het weet, is het prima.



Bizar, snap zelf ook het verschil niet. Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
nee.
very metal
Ja. Zonder waarschuwing zou ik best pissig worden zelfs.
Nee.



Ik merk het als ie gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
Sluit me volledig aan bij vorige spreker.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Liever wel, kan ik me er beter op voorbereiden en makkelijker wegslikken
Meestal merk ik t en zo niet, prima hoor geen problemen mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij stellar, al vond ik het bij een nieuwe partner altijd wel zo prettig als hij van te voren even informeerde of ik er okee mee was.
Alle reacties Link kopieren
Ach voor vriend is het ook wel geil neem ik aan. Tenminste ik mag dat graag zelf tegen mijn vrouw zeggen dat het zo gaat gebeuren, alleen dan wat minder plastisch dan dat het hier nu staat.
fietsen varen vrouwelijk doen
Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik merk het aan hem dus het komt sowieso niet onverwacht. Wel onverwacht zou ik ook niet heel prettig vinden maar dat heb ik eigenlijk nooit gehad. Mannen zijn best duidelijk in mijn ervaring
Ik vind het juist een afknapper als een man daar over begint, wordt seks ineens iets klinisch of zo. En je voelt het altijd aankomen, dus waarom zou je er moeilijk over doen?
Ik vind dat ook wel fijn,ik merk wel als iemand bijna klaar komt maar dat kan soms nog wel even duren. Is wel handig als ik niet op dat moment net inadem...
quote:Penelope_ schreef op 07 april 2016 @ 17:58:

Ik vind dat ook wel fijn,ik merk wel als iemand bijna klaar komt maar dat kan soms nog wel even duren. Is wel handig als ik niet op dat moment net inadem...Je bent aan het pijpen, dan adem je toch niet door je mond in?
Ja, ik verslik me niet graag. Ik weet trouwens niet beter dan dat mannen het netjes zeggen.

Op één na, die kreeg een zaaier terug.
Ik geloof dat ik nog nooit heb meegemaakt dat een man me waarschuwde voor zijn naderende ejaculatie. En ik ervaar dat absoluut niet als een gemis. Ten eerste zijn er gerust wel signalen dat zo'n man op het punt staat om klaar te komen, en ten tweede weet je nou eenmaal dat klaarkomen tot de mogelijkheden behoort als je aan die fratsen begint.
Alle reacties Link kopieren
Ugh. Zo onaantrekkelijk als een man zegt dat ie gaat komen. Dat merk je toch aan hem? Aantrekken van beenspieren, harder ademen, etc.



Zeg je als vrouw dan ook dat je gaat komen?
Ben ik een zeldzaamheid dat ik helemaal geen sperma in me mond wil? Ik vind dat echt goor.
ik vind het juist wel geil als ie het aankondigt. Zeker als je aan zijn stem kunt horen dat ie heel erg opgewonden is.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 april 2016 @ 18:14:

Ik geloof dat ik nog nooit heb meegemaakt dat een man me waarschuwde voor zijn naderende ejaculatie. En ik ervaar dat absoluut niet als een gemis. Ten eerste zijn er gerust wel signalen dat zo'n man op het punt staat om klaar te komen, en ten tweede weet je nou eenmaal dat klaarkomen tot de mogelijkheden behoort als je aan die fratsen begint.Bij een ONS vind ik dat toch echt wel zo netjes.
quote:Moiren_ schreef op 07 april 2016 @ 18:21:

[...]



Bij een ONS vind ik dat toch echt wel zo netjes.Oh dat zou kunnen hoor. Ik geloof dat ik bij ONS'jes nooit gepepen heb .
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 april 2016 @ 18:27:

[...]





Oh dat zou kunnen hoor. Ik geloof dat ik bij ONS'jes nooit gepepen heb .Ik heb ooit een partner gehad waaraan je gewoon niet merkte dat hij kwam. Dan rolde hij er gewoon ineens af en was het klaar. Zo raar vond ik dat. Maar hoe hard ik ook mijn best deed, ik kon hem nooit betrappen
Nee want je merkt dat het komt dan vind ik een waarschuwing niet nodig en soms juist storend.
quote:Moiren_ schreef op 07 april 2016 @ 18:29:

[...]





Ik heb ooit een partner gehad waaraan je gewoon niet merkte dat hij kwam. Dan rolde hij er gewoon ineens af en was het klaar. Zo raar vond ik dat. Maar hoe hard ik ook mijn best deed, ik kon hem nooit betrappen

Zoooooo irritant! Herken ik. Dat je ineens denkt ......oh dit was het dus.

En niks aan ook nog es!
anoniem_249623 wijzigde dit bericht op 07-04-2016 18:41
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
quote:sandra1905 schreef op 07 april 2016 @ 18:20:

ik vind het juist wel geil als ie het aankondigt. Zeker als je aan zijn stem kunt horen dat ie heel erg opgewonden is.Eens. Man kondigt het altijd aan en dan kan ik beslissen of ik hem in mijn mond laat klaarkomen of niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven