HELP! Heb hem penis-onzeker gemaakt

14-05-2016 15:38 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben nu een half jaar een fijne relatie en zijn heel open naar elkaar. Ik ben bang dat ik iets doms heb gedaan; we hadden het over vorige relaties en heb (zonder nadenken) er uit geflapt dat mijn vorige vriendjes een wat langere piemel hadden. Had gelijk al door dat dat niet slim was van me. Hij ging gelijk doorvragen en merkte bij hem dat hij onzeker werd. Hij ging gelijk googlen en opmeten: in 'ruststand' is zijn piemel 9 cm en in erectie 15 cm. Door mijn dommigheid is hij nu heel chagrijnig en onzeker over zijn 9 / 15 cm. Voorheen was hij hier nooit mee bezig. Een piemel die in ruststand wat kleiner (9 cm) is en substantieel toeneemt bij erectie blijkt een zogenaamde bloedpiemel te heten. Kennelijk hadden mijn vorige vriendjes allemaal een zogeheten vleespiemel, ik denk dat ik daarom dit er zo dom uitgeflapt heb. HELP, hoe kan ik hem weer zeker maken?
Alle reacties Link kopieren
Moet jij dat doen? Dom om het over exen te hebben. Niet handig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Niet.



Er zijn een drie dingen waar je een man niet mee moet plagen: zijn haar, hoeveel hij verdient en de lengte van zijn lul.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Pijnlijk. Ik zou het van zijn kant bekijken. Stel dat hij eruit geflapt had dat zijn vorige vriendinnen mooiere, vollere borsten hadden dan jij. Waardoor jij ineens pijnlijk geconfronteerd wordt met je A-cup. Wat zou hij dan moeten zeggen of doen om die uitspraak te herstellen?



Als je er zo over nadenkt, dan kun je vast wel iets verzinnen. Maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat je dit ooit nog helemaal weggepoetst krijgt. Tip voor de toekomst (jullie klinken jong dus dit zal vast niet je laatste vriendje zijn): het is vaak handiger om niet over vorige seksuele ervaringen te praten.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij niet dat je hem ineens weer zeker kan maken. Deuk in z'n zelfvertrouwen.

Als hij had gezegd dat zijn vorige vriendinnen mooiere borsten hebben dan die van jou is dat ook niet iets dat je zomaar weer vergeet.
Alle reacties Link kopieren
Een slappe van 6 tot 11 centimeter en een stijve van 11 tot 20 centimeter wordt als 'normaal' beschouwd.

https://www.gezondheidsne ... je-de-lengte-van-je-penis



Geen idee of het hem helpt maar die van hem lijkt gewoon normaal te zijn.

Lengte zegt ook niet alles.
Alle reacties Link kopieren
Vind je hem lekker in bed? Vertel hem dat dan, meer kun je niet doen. Een man die gaat zitten te mokken omdat jouw ex een grotere pik had vind ik ook een beetje onaantrekkelijk eigenlijk. En volgende keer netjes je mond houden
...
quote:EvyBlissy schreef op 14 mei 2016 @ 15:47:

Niet.



Er zijn een drie dingen waar je een man niet mee moet plagen: zijn haar, hoeveel hij verdient en de lengte van zijn lul.Nooit gerealiseerd, maar dit klopt wel.
Zeggen "Grapje!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 mei 2016 @ 15:51:

Vind je hem lekker in bed? Vertel hem dat dan, meer kun je niet doen. Een man die gaat zitten te mokken omdat jouw ex een grotere pik had vind ik ook een beetje onaantrekkelijk eigenlijk. En volgende keer netjes je mond houden



Ja, meer kun je idd niet doen denk ik.

In ieder geval niet (zelf) op het onderwerp terugkomen.
Alle reacties Link kopieren
@Rooss4.0 Ja, hij is zéker fijn in bed. Ik snap jouw reactie; hij is zeker geen aansteller, hij is stabiele vent. Pech is alleen dat hij een echte PLEASER is in alles, zowel in als buiten het bed vindt hij het fijn om maximaal goed voor me te zijn. Ja, ik had idd ff wat slimmer moeten zijn. Mijn paniek is nu: normaal had hij praktisch iedere dag zin, sinds 2 weken staat hij 'op slot'.
Alle reacties Link kopieren
quote:normaal had hij praktisch iedere dag zin, sinds 2 weken staat hij 'op slot'.Heb je het daar al over gehad? Aangezien jullie heel open naar elkaar zijn.
Vleeslullen zijn afschuwelijk. Daar blijven je vingerafdrukken nog in staan als ie "hard" is. Misschien moet je m dat vertellen
Alle reacties Link kopieren
Zeg tegen je vriend dat je vorige vriendjes een grotere hadden, maar dat hij tenminste weet hoe hem goed te kunnen gebruiken bij jouw.
Een minder grote is makkelijker te pijpen.
Zeg hem:



"Ik vind het niet erg dat je een bloedlul hebt. Ik ben op je gevallen om je innerlijk."



Alle reacties Link kopieren
@mariposita Ben niet zo'n pijpster
Alle reacties Link kopieren
@ Haley Ja. Besproken. Maar kan 'm niet dwingen zin te maken.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, je wil niet pijpen en zijn lul deugt niet. Zeker weten dat seks met jou eigenlijk wel leuk is?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Carrida schreef op 14 mei 2016 @ 16:18:

@ Haley Ja. Besproken. Maar kan 'm niet dwingen zin te maken.Hoe ging dat gesprek? Was jouw opmerking inderdaad de reden dat hij nu al twee weken niet meer wil?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil hem niet kwijt. Merk dat hij als pure pleaser echt even 'uit balans' is. Hij is heel goed voor me, in tegenstelling tot vorige vriendjes. Hij baalt er ook van dat hij de knop moeilijk kan omzetten.
Alle reacties Link kopieren
@nbk Ik heb niet gezegd dat zijn piemel niet deugt. Vind jij 15 cm dan niet deugen?
Alle reacties Link kopieren
quote:mariposita schreef op 14 mei 2016 @ 15:56:

Zeggen "Grapje!"Na 2 weken?
Hahaha ik heb datook wel eens tegen mijn vriend gezegd, mijn ex had echt een enorme piemel. Alleen ik vond het juist een voordeel dat mijn huudige vriend gewoon normaal is, ik ben namelijk niet extreem diep ofzo, dus dit is veel prettiger



Het gaat om de match tussen jou en hem dus zeg dan gewoon dat die match nu perfect is ????
Alle reacties Link kopieren
@nbk ow sorry, ik las jouw reactie niet goed; nou daar moet ik eens goed over nadenken. Voel me nu ff al zo'n bitch na die stomme opmerking naar hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven