Seksblunders van jezelf of anderen.

18-10-2016 17:14 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een vriendin op bezoek en zo kwam ik op dit topic.

Ze leest hier ook mee dus ik heb toestemming.



Ze had afgelopen weekend een leuke date, en het klikte dus mocht hij nog wat komen drinken

Ging allemaal leuk en gezellig , mooie jongen en uiteindelijk dus in bed beland .

Vervolgens tijdens de echte daad begon hij zichzelf aan te moedigen !

Letterlijk te roepen Komop *zijn eigen naam*, je kan het. Pak haar! En nog veel meer van zulke dingen die mijn vriendin niet meer meekreeg omdat ze dubbel lag van het lachen.

Misschien onnodig te zeggen, maar meneer is niet gebleven die nacht



Ik kwam niet meer bij, ik bedoel een beetje dirty talk is prima maar dit? Ik ben stiekem blij met mijn vaste relatie en dat ik niet meer aan de dates hoef!



Nu ben ik benieuwd naar die van jullie!
Alle reacties Link kopieren
OMG.. ik zou hem m'n bed uit schoppen
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren




Wat ongemakkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook echt dat ze een grapje maakte maar echt niet.

En het gekke is, een heel normale jongen en zeker niet lelijk.

Ik weet niet waarom, maar juist dan verwacht je dat toch niet?
Misschien was ze lelijk en probeerde hij over n dood punt heen te komen
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 18 oktober 2016 @ 17:22:

Misschien was ze lelijk en probeerde hij over n dood punt heen te komenHaha wie weet is het dat
Alle reacties Link kopieren
[..]
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
.
anoniem_294483 wijzigde dit bericht op 18-10-2016 17:33
Reden: Het heeft ook geen zin te strijden tegen onzin
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn god dat is ernstig
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Wat een afknapper zeg.



Hier ook eentje: een ex van mij barste uit in een enorme huilbui na de seks.

Op zich kan dat best wel eens voorkomen bij seks want er kan toch een hoop loskomen tijdens de daad. Maar toen ik hem er naar vroeg vertelde hij dat ie zo bedroefd was om zijn ex-vriendin. 'Hè wat??' dacht ik.

Hij legde uit dat zijn ex nooit kon klaarkomen en hij vond het zo zielig voor haar dat het zo oneerlijk verdeeld was want ik kon wel zo goed klaarkomen

Ik was niet zo blij met deze uitleg en verdacht hem ervan niet over zijn ex heen te zijn.

Kort daarna heb ik het uitgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
O wat een vreselijk topic dit!

Alle reacties Link kopieren
Ik heb tijdens seks wel eens boodschappenlijstjes gecompileerd.
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Geen blunders hier, maar ik heb wel eens een mop getapt tijdens de daad.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Welke mop?
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Dirty talk zou ik een afknapper vinden maar dat is me nog nooit overkomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ooit eens een leuke vent meegenomen. Komt ie de badkamer uit en ik schrok.

Heb 'm weggestuurd want dat ding had er gewoon van boven weer uit gekomen, huge dus.

Ik schoof als schrikreactie een stuk achteruit met de uitroep dat past never nooit niet!!!
Alle reacties Link kopieren
Dat verhaal van dat haarstukje...!!! Veeg mij maar op
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij vertelde dat hij een keer een vrouw had meegenomen naar huis.

Nog geen relatie maar zat er wel aan te komen. Op een gegeven moment zat zij naakt op de bank en

hij met zijn gezicht tussen haar benen. Ineens liet ze een enorme wind in zijn gezicht.

Zo hard dat zijn pony omhoog waaide. Zeg maar ongeveer zo

Hij kon niet meer verder en is al snel naar huis gegaan.

Het is niks meer geworden met die twee.
quote:salinarosseno schreef op 18 oktober 2016 @ 18:45:

Een vriend van mij vertelde dat hij een keer een vrouw had meegenomen naar huis.

Nog geen relatie maar zat er wel aan te komen. Op een gegeven moment zat zij naakt op de bank en

hij met zijn gezicht tussen haar benen. Ineens liet ze een enorme wind in zijn gezicht.

Zo hard dat zijn pony omhoog waaide. Zeg maar ongeveer zo

Hij kon niet meer verder en is al snel naar huis gegaan.

Het is niks meer geworden met die twee.Dat kan een vriendin van mij wel zijn geweest! (Tevens tvp.)
Alle reacties Link kopieren
Ik was een keer met mijn eerste vriendje eh.. bezig. In mijn kamer, bij mijn ouders thuis. Ik sliep op zolder, met van die dwarsbalken schuin naar beneden.

Het was heel leuk, tot het moment dat mijn beste vriendin binnen kwam lopen. En hij daar zo van schrok dat hij zijn hoofd ENORM hard stootte aan die laaghangende balken boven mijn bed.



Mijn vriendin en ik moesten natuurlijk heel hard lachen. Hij niet zo.



(Niks aan de hand met zijn hoofd hoor. Het was vooral schaamte bij hem. Schatje was het. )
Alle reacties Link kopieren
Ben wel eens in mijn blote kont de slaapkamer van de moeder van de toenmalige vriendin.

Die deed het licht aan en gaf een gil.
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Aantal jaartjes geleden met een spannende date bij haar thuis. Ik had beloofd eten mee te nemen dus zo gezegd, zo gedaan. Met een tas vol Surinaams eten aangeschoven, heerlijk gegeten en na het eten begonnen we aan elkaar als een soort van dessert. Jammer dat de sambal aan mijn vingers en mond geen goede match bleek met date haar vagijn......
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 18 oktober 2016 @ 17:58:

Welke mop?



Deze...



Voor deze mop gaan we even terug naar heel, heel, heel vroeger....



God had net de aarde geschapen en op de zevende dag, alles was inmiddels klaar, had hij heerlijk uitgeslapen en rommelde nu in ochtendjas nog wat in zijn werkkamer om. Op een gegeven moment vond hij onder een stapel papieren nog twee vaardigheden. Weet je wat, dacht hij, daar ga ik morgen Adam en Eva eens blij mee maken. Dus, de volgende dag zoekt hij de twee op in het paradijs en zegt: "Adam, Eva, ik heb hier twee vaardigheden, voor beide eentje. De eerste... staand kunnen plassen." En Adam, haantje de voorste zoals zoveel mannen, roept: "Ja, die wil ik." en spurt weg naar de eerste de beste boom. God kijk hem hoofdschuddend na, draait zich om naar Eva en zegt: "Nou meid, dan is het meervoudig orgasme voor jou."
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Ooit een keer tijdens de daad met een date die vlak van tevoren zat te vertellen dat hij "nooit" zo snel met iemand t bed in dook (naief i know) gezegd "wat ben jij slecht zeg", doelende op dat hij zijn eigen regels brak. Pas toen hij zei "is t zo erg", had ik door hoe t overkwam.
Samen met vriendlief druk bezig, niet alleen alle kanten van het bed gezien, maar ook de onderkant ervan. Zo naast het bed beland. We kwamen niet meer bij van het lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven