prijs/kwaliteit verhouding bij gigolodiensten

27-12-2008 16:51 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb een vraag: wanneer vinden jullie dat een gigolo zijn "werk" goed gedaan heeft? Ik heb ervaring met een gigolo (misschien de verkeerde), en was na afloop eigenlijk niet bevredigd. Had weinig zin hem te betalen. Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Wat kun je doen om dit soort situaties te voorkomen? Gigolo's die willen reageren: ik wil ook graag van jullie horen!
Alle reacties Link kopieren
Zolang je geen spaarpunten krijgt of voetbalstickers begin ik er niet aan .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een bonusbeurtkaart?
Alle reacties Link kopieren
quote:Appelsientje schreef op 29 januari 2009 @ 15:53:

Een bonusbeurtkaart?Ja ; kan je sparen voor een gangbang .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Speelseninteger schreef op 29 januari 2009 @ 14:13:

[...]





Hier heb je absoluut een punt. Geldt overigens ook wel voor onbetaalde sekspartners.

Maar als ik mijn diensten betaald aanbied (ongeacht op welk gebied) bouw ik een uitstapmoment in. Als het geleverde tegenvalt, kun je tot dát moment gratis uitstappen, zonder discussie.

Net als de slager die een gratis plakje worst aanbiedt. Het eerste plakje mag je gratis proven, maar voor de hel worst moet je betalen.

Hoe lekkerder de worst, des te sneller zal de slager geneigd zijn een probeerplakje aan te bieden.



Maar Speels, waarom zou je dat doen? Volgens mij romantiseer je een en ander. Het is een job gelijk elk andere job. Voor de verplaatsing hoor je gewoon betaald te krijgen. Als je eenmaal naakt bent en elkaar betast, en diegene opeens terugkrabbelt, dan heb ik ongeveer al "mijn ziel en zaligheid" gegeven.



Is er een verschil tussen mannen en vrouwen hierin? Dat het voor mannen toch een ander gevoel heeft om naakt bij een vrouw te zijn en haar aan te raken en zichzelf te laten aanraken, dan een vrouw bij een man? Ik denk van wel trouwens, door millennialange indoctrinatie.



Overigens betaal je vaak genoeg mensen die wel hun tijd in je stoppen, maar je geen steek verder helpen. Advocaten, artsen, garagemedewerkers. En dat zijn vaak geen misselijke bedragen. Als ik niet nakom wat ik heb beloofd, ok. Maar ik zou het niet zo leuk vinden als de klant niet tevreden is en z'n geld terugeist terwijl ik al mijn beloftes ben nagekomen. Dan voel je je figuurlijk genaaid en je bent het letterlijk ook nog eens. Ik ben overigens wel een paar keer met mannen wezen eten. Maar ja, dan kreeg ik een goede maaltijd en drank. Doe ik nu liever niet meer, kost teveel tijd, tenzij het onderdeel is van de gehele date.



Speels, zou jij het dan misschien gedeeltelijk voor je eigen genoegdoening doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat beloof jij , Digi ? Een hoogtepunt ? Van de klant dan , neem ik aan ? En als dat hoogtepunt er om deen of dandere reden niet komt , of als de klant claimt van jou niet opgewonden te worden ? Toch grijs gebied .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee Bianc, ik beloof geen hoogtepunt. Dat kan ik niet beloven. Ik beloof gewoon dat ik uit de kleren ga, dat ik seks heb. Ik bied bepaalde handelingen aan. Die voer ik dan ook uit. Ik kan geen extreme bevrediging, explosief hoogtepunt en een tijd van je leven garanderen. Dat zijn zulke subjectieve dingen bovendien moet de klant daar aan mee werken en voor openstaan. Zoiets beloven met een niet-goed-geld-terug-garantie zou erg stom zijn.



Ik heb weleens klanten gehad die het communicatiepatroon hadden van een klassiek autist. Dat kan ik mezelf niet kwalijk nemen. Ik ben een ster in communiceren, in onderwerpen aansnijden om over te praten, om een speels gesprek dat overloopt in fysieke aanrakingen te realiseren. Echter, als er geen respons komt, dan houdt het op. Ik word er ook giftig van trouwens, want als je geen communicatie wil dan botvier je je maar op een lijk.



Dus ja, het is net als psychiaters en -logen, als de patient niets zegt is het ook al snel klaar. Als een man totaal geen respons ongeveer geeft, dan ben ik niet bij machte om er een spetterende date van te maken. Natuurlijk doe ik bij iedereen m'n best, ik ga er niet zitten sikkeneuren. En ook al vind ik de man niet aantrekkelijk, dan laat ik dat niet merken. Maar meer dan een goede inzet en seksuele handelingen kan ik niet beloven. C' est ca.
Alle reacties Link kopieren
jaja...........................tuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Wat isser, DMNJ?
Alle reacties Link kopieren
ja, wat is er, DMNJ??



Digitalis is making a whollottasense. Als alle dames van plezier zo intelligent zijn, is er nog hoop voor de bedrijfstak. Respect, Digi!
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 29 januari 2009 @ 16:09:

[...]





Maar Speels, waarom zou je dat doen? Volgens mij romantiseer je een en ander. Het is een job gelijk elk andere job. Voor de verplaatsing hoor je gewoon betaald te krijgen. Als je eenmaal naakt bent en elkaar betast, en diegene opeens terugkrabbelt, dan heb ik ongeveer al "mijn ziel en zaligheid" gegeven.



Is er een verschil tussen mannen en vrouwen hierin? Dat het voor mannen toch een ander gevoel heeft om naakt bij een vrouw te zijn en haar aan te raken en zichzelf te laten aanraken, dan een vrouw bij een man? Ik denk van wel trouwens, door millennialange indoctrinatie.



Overigens betaal je vaak genoeg mensen die wel hun tijd in je stoppen, maar je geen steek verder helpen. Advocaten, artsen, garagemedewerkers. En dat zijn vaak geen misselijke bedragen. Als ik niet nakom wat ik heb beloofd, ok. Maar ik zou het niet zo leuk vinden als de klant niet tevreden is en z'n geld terugeist terwijl ik al mijn beloftes ben nagekomen. Dan voel je je figuurlijk genaaid en je bent het letterlijk ook nog eens. Ik ben overigens wel een paar keer met mannen wezen eten. Maar ja, dan kreeg ik een goede maaltijd en drank. Doe ik nu liever niet meer, kost teveel tijd, tenzij het onderdeel is van de gehele date.



Speels, zou jij het dan misschien gedeeltelijk voor je eigen genoegdoening doen?



Nee hoor, ik romantiseer niets. Tuurlijk is het een job gelijk elk andere job. I know. Waarom ik het dan doe? Omdat het mijn zakelijke filosofie is. Ik wil uitsluitend tevreden klanten. Die zorgen voor goede reclame. Terwijl slechte klanten overal gaan klagen.

Als je weet dat je goed bent, is een niet-goed-geld-terug-garantie een verwaarloosbare investering.

Zo geef ik bijvoorbeeld cursussen. Op de eerste avond zit dan iedereen klaar met zijn portemonnee. Ik zeg dan standaard: "ík wil hier alleen maar enthousiaste mensen. Als het tegenvalt kunt u gewoon na vanavond wegblijven. U hoeft pas bij op de tweede avond te betalen, want ik wil niet dat iemand alleen maar blijft komen, omdat hij nou eenmaal betaald heeft."

Dat wordt erg gewaardeerd. En tot nu toe is het me nog nooit overkomen, dat iemand na de eerste avond wegbleef.



Dit is een zakelijke manier die je net zo goed toe kunt passen in de seksdienstverlening. Dan moet je alleen nog het juiste uitstapmoment bepalen. Waarbij je jezelf goed voelt. Ik geloof wel dat dat moment voor een vrouwelijke dienstverlener iets anders kan liggen, maar het principe blijft hetzelfde.

Door deze manier van werken, maak je jezelf niet 'goedkoper'. In tegendeel juist. Je houdt alleen nog maar klanten over die in volle overtuiging voor jouw diensten kiezen. En dat is juist heel goed voor je eigenwaarde. Voor elke zakelijke dienstverlener.

Als je (reis)kosten hebt gemaakt, zou je deze filosofie kunnen toepassen exclusief onkosten.
Alle reacties Link kopieren
Beste Maribella



Seks is mijn lust en leven, ik verdien er mee, geef advies en af en toe verwen ik een vrouw die het verdient van top tot teen.



Nee, ik schrijf dit niet om mezelf te adverteren want ik ben geen gigolo, ik ben een 27 jarige jongen die erg veel "mazzel" heeft gehad op sexueel gebied.



Ik word regelmatig gevraagd voor voorlichting betreft stelletjes jongeren en vrouwen en mannen opzig.



Daarom ook aardig wat ervaring, op dit gebied.

Nog maals ik ben geen gigolo, af en toe geef ik een vrouw die teleurgesteld is op sexueel gebied een nieuwe ervaring kosteloos, omdat ik er zelf ook van geniet.



Wat advies

Maak duidelijke afspraak een ervaren gigolo zal je vragen wat je wilt wat je verwacht en je gerust stellen, gebruik altijd een erkend bureau, en bij teleurstelling zoals je zij geld terug vragen.



Als je nieuwsgierig bent naar me neem gerust contact met me op, ik wil je best naar een ervaren gigolo doorverwijzen.



rissler
Alle reacties Link kopieren
Naar jezelf doorverwijzen Rissler?



Ik knap af op gigolo's die niet kunnen spellen. Wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik nou zo irritant vind.... Ik ben geinteresseerd in het onderwerp, reageer dus wel eens, maar wordt dan bestookt met ''vriendjes-worden'' via viva.

Als ik een gigolo nodig heb, weet ik die echt wel te vinden of zoek zelf en dan knap ik hier alleen maar op af.

Komt op mij zo ''desperate'' over en ik heb dan echt geen vertrouwen meer in zo'n gigolo.

Jammer, want ik vind het heel goed dat ze er zijn.
Alle reacties Link kopieren
Door wie, Mocy?



En da's zeker knap irritant!
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 01 februari 2009 @ 04:35:

Naar jezelf doorverwijzen Rissler?



Ik knap af op gigolo's die niet kunnen spellen. Wat nu?



Beledig je wel vaker mensen met goede bedoelingen?

Wel eens van dislectie gehoord?

Was ik niet Duidelijk dat ik geen gigolo ben>?

Fijn om te weten dat je iemand anders zijn berichten kunt respecteren.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is tegenwoordig dyslectisch.



En jij schrijft:



"Daarom ook aardig wat ervaring, op dit gebied.

Nog maals ik ben gigolo, af en toe geef ik een vrouw die teleurgesteld is op sexueel gebied een nieuwe ervaring kosteloos, omdat ik er zelf ook van geniet."



Is dat ook dyslexie?
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 februari 2009 @ 04:41:

Weet je wat ik nou zo irritant vind.... Ik ben geinteresseerd in het onderwerp, reageer dus wel eens, maar wordt dan bestookt met ''vriendjes-worden'' via viva.

Als ik een gigolo nodig heb, weet ik die echt wel te vinden of zoek zelf en dan knap ik hier alleen maar op af.

Komt op mij zo ''desperate'' over en ik heb dan echt geen vertrouwen meer in zo'n gigolo.

Jammer, want ik vind het heel goed dat ze er zijn.



Ik ben totaal niet geïnteresseerd in vriendjes worden, en zie niemand als "desperate".

Contact op nemen kun je ook zelf doen.

En zal me nooit op iemand forceren.
Alle reacties Link kopieren
Ale je gigolo bent, doe je het zeker niet kosteloos. Dit klopt dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Rissler, Jij doet het dus gratis. Dat kan ik ook in de kroeg vinden. Daarom zou ik jou dus nooit willen ''huren''.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 februari 2009 @ 04:51:

Ale je gigolo bent, doe je het zeker niet kosteloos. Dit klopt dus niet.





Is dat zo moeilijk te geloven?

Ik geef al jaren les advies en cursussen, ik verkoop mijn lichaam niet, en vrouwen benaderen mij met de vraag, niet anders om.

Zou jij niet nieuwsgierig zijn naar een man met veel ervaring die er goed uitziet?
Alle reacties Link kopieren
Nee, die ken ik al genoeg.

Zou ik een gigolo huren, wil ik iemand die precies doet wat ik wil en wel zijn lichaam verkoopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 februari 2009 @ 04:54:

Rissler, Jij doet het dus gratis. Dat kan ik ook in de kroeg vinden. Daarom zou ik jou dus nooit willen ''huren''.



Ik ben niet te huren, maar heb wel veel meer ervaring dan de meeste mannen. en je vind me niet in de kroeg.



En heel af en toe neuk ik een vrouw die teleurgesteld is op sexueel gebied.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 februari 2009 @ 05:01:

Nee, die ken ik al genoeg.

Zou ik een gigolo huren, wil ik iemand die precies doet wat ik wil en wel zijn lichaam verkoopt.Wel ik verkoop mijn lichaam niet maar doe wel alles wat ze wil, dat is het verschil.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat deed ik ook wel eens, maar ik was geen ''betaalde'' kracht. Ik verwacht als ik iemand ''huur', dat die vakmanschap levert, net zoals een loodgieter, arts etc. En daar betaal ik gewoon voor, zoals het hoort.
Alle reacties Link kopieren
Rissler, jij wilt gewoon een wip. Maar noem je dan geen gigolo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven